Вы здесь

Інформаційні ресурси для забезпечення самостійної роботи лікарів-слухачів кафедри цивільного захисту та медицини катастроф

І.В. Кочін, О.М. Акулова, О.О. Гайволя, Д.В. Ількаєв, І.В. Шило,

П.І. Сидоренко, Т.М. Гут

Запорізька медична академія післядипломної освіти

Кафедра цивільного захисту та медицини катастроф

Кіровоградський базовий медичний коледж ім. Є. Й. Мухіна

Якісне забезпечення навчаль­ного процесу підручниками та навчальними посібниками є тією фундаментальною інформаційною основою, яка певною мірою обумовлює та визначає особисті та професійні якості фахівця медицини катаст­роф. Сучасні підручники та навчальні посібники, особливо для самостійної роботи навчаємих, повинні,на нашу думку, інформаційно і мето­дично забезпечувати  навчальний  процес  та відповідати  наступним  вимогам ди­дактичних функцій:

1) Забезпечити всі види навчальних занять з медицини катастроф джерелами інформації, за допомогою яких можна розширити обсяг знань, вмінь та навичок, причому не тільки на базі текстових та графічних матеріалів, електронно-обчислювальних машин, але й з посиланням на іншу літературу та методи отримання цієї інформації (експеримент, спостері­гання, моделювання, прогнозування тощо);

2) Сприяти розвитку емоційно-мотиваційної сфери сприйняття інформаційно-методичних матері­алів, формування інтересу та позитивного ставлен­ня до вивчення дисципліни медицини катастроф, спонукання до активної пізнавальної і навчальної діяльності та безперервного фахового розвитку тощо. В умовах входження вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору цей напрямок є вкрай важливим.

На сьогодні кафедрою цивільного захисту та медицини катастроф ЗМАПО видано 22 підручни­ка, які певною мірою заповнюють про­галину у навчально-методичній літерату­рі з цієї предметної області. За своєю структурою та викладанням навчального матеріалу підручники заохочуватимуть лікарів-слухачів кафедри цивільного захисту та медицини катастроф до активних са­мостійних міркувань, ретельного оволодіння матеріалом, залучення додаткової інформації та їх  самостійного безперервного  фахового розвитку.