Вы здесь

Алгоритм організації самостійної роботи лікарів-слухачів на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф

О.О. Гайволя, І.В. Кочін, О.М. Акулова, Д.В. Ількаєв, І.В. Шило,

П.І. Сидоренко, Т.М. Гут

Запорізька медична академія післядипломної освіти

Кафедра цивільного захисту та медицини катастроф

Кіровоградський базовий медичний коледж ім. Є. Й. Мухіна

         Однією з провідних задач процесу реформування вищої медичної освіти в Україні є підготовка фахівців високої кваліфікації, спроможних змінити науково-технічну, економічну, інтелектуальну основу нашого суспільства. У вирішенні цієї задачі важливе місце в післядипломній підготовці лікарів належить самостійній роботі (СР), її організації та проведенні. З наведених причин професорсько-викладацьким складом кафедри цивільного захисту та медицини катастроф розроблено алгоритм організації СР, особливості якого полягають у наступному:

1 етап. Вибір тем для самостійного засвоєння наукової дисципліни «медицина катастроф» згідно з чинною робочою програмою, тематичним планом лекцій, практичних та семінарських  занять.

2 етап. Забезпечення  комплексом навчально-методичних засобів, наявних на кафедрі та в бібліотеці (підручники, навчальні посібники, довідкова література, навчальні таблиці тощо). На цьому етапі також надаються точні посилання на сторінки інформаційних матеріалів з кожної теми.

3 етап. Організація консультативної допомоги і контроль якості виконання самостійної роботи лікарів. Керівництво СР з боку викладачівздійснюється у вигляді співбесід, організації консультацій і перевірки знань з теоретичних питань під час семінарських та практичних занять, коли проводиться контроль якості засвоєння матеріалу.

4 етап. Оформлення учбових аудиторій для СР та створення умов для можливості проведення СР в аудиторіях кафедри (створення комфортних умов роботи, методичне забезпечення аудиторії, можливість використання ресурсів Інтернету).

5 етап. Підготовка навчально-методичних посібників з питань СР.Головна мета їх створення - скорочення витрат часу лікарів на вивчення предмету, вироблення у них професійної орієнтації та формування аналітичного мислення. Колектив кафедри працює над реалізацією цього етапу і сподівається, що впровадження нового навчально-методичного посібника до учбового процесу сприятиме вдосконаленню методології СР та підвищенню якості професійної підготовки лікарів.