Економіка (554)
Дата: 25.02.2016
Имя: виктория
Вопрос: Оцінка результативності інновацій і планування ефективності науково-інноваційноі діяльності в соц. сфері
Вопрос: Оцінка результативності інновацій і планування ефективності науково-інноваційноі діяльності в соц. сфері
Ответ Здравствуйте, Виктория! Предлагаем следующие источники по Вашей теме:
1). Остропольська Є.В. Розвиток соціальної складової інноваційних процесів як чинник соціально-економічного зростання економіки України / Є.В. Остропольська // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 2 (56). – С. 127-136. 2). 942505 60.5 С69 Социальная политика : учебник / РАГС при Президенте РФ ; под общ. ред. Н. А. Волгина. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Изд-во РАГС, 2008. – 408 с.
3). 963331 65.9(4Укр)27 М18 Малахова Ж. Д. Экономические основы социальной сферы : монография / Ж. Д. Малахова / Класич. приват. ун-т. – Запорожье : КПУ, 2011. – 220 с. 4). Дєгтяр О. А.
Управління соціальною сферою в умовах формування інноваційної економіки України / О. А. Дєгтяр // Держава та регіони. Сер.: Держ. управління. – 2013. – № 2. – С. 165-170. 5). Грішнова О. А.
Соціальні інновації у трудовій сфері: сутність, види, особливості реалізації в Україні / О. А. Грішнова, Г. Ю. Міщук // Демографія та соціальна економіка. – 2013. – № 2. – С. 167-178. – Бібліогр.: 14 назв. 6). Баранова Н. Комплексна система моніторингу та прогнозування соціальних виплат як інноваційна соціальна технологія // Україна: аспекти праці. - 2012. - № 5. - С. 3-10. 7). Масюк О. Інноваційні методи управління службами соціального захисту населення в кризовому суспільстві / О. Масюк, Ю. Кушнір // Соц. перспектива та регіон. розвиток. - 2009. - Вип. 3. - С. 104-107. 8). Афенкіна О. Інноваційні підходи в реалізації соціального захисту населення на регіональному рівні // Управління сучас. містом. - 2006. - № 1-2/1-6. - С. 158-162. 9). Сітнікова Н. П. Підходи до стратегічного планування, спрямованого на розв’язання соціально значущих проблем // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 17. - С. 27-30.
Дата: 23.02.2016
Имя: Марія
Вопрос: Назвіть будь-ласка декілька видань про гігієну праці на українському виробництві. Дякую
Вопрос: Назвіть будь-ласка декілька видань про гігієну праці на українському виробництві. Дякую
Ответ Шановна Маріє! Перегляньте, будь-ласка, слідуючу літературу: 1). 907879 65.9(4Укр)248 К29 Катренко, Л. А. Охорона праці : навч. посібник для внз / Л. А. Катренко, Ю. А. Кіт, І. П. Пістун. – Суми : Університет. книга, 2004. – 496 с.;
2). 910140 51.24 Г27 Геврик, Є. О.Гігієна праці на виробництві : навч. посібник для вузів / Є. О. Геврик, Н. П. Пешко. – К. : Ельга : Ніка-Центр, 2004. – 280 с.; 3). 930408 51.24 П32 Піддубний, В. В. Питання професійної гігієни в системі охорони праці : (інформаційно-аналітичний довідник) / В. В. Піддубний, О. І. Стовбун. – К. : Логос, 2004. – 195 с.; 4). 934286 65.9(4Укр)248 Г19 Гандзюк, М.П. Основи охорони праці : Підручник для вузів / За ред. М.П.Гандзюка. – 4-е вид. – К. : Каравела, 2007. – 384 с.; 5). 818730 51.24 Г46 Гігієна праці : підручник / за ред. А. М. Шевченка. – К. : Вища школа, 1993. – 584 с.; 6). Ф78721 67.9(4Укр)305 Д58 Довідник спеціаліста з питань гігієни праці та профілактики професійних захворювань: Зб. норм.-прав. документів з питань гігієни праці та профілактики проф. захворювань: Вип. 6 / упоряд. В. Піддубний, О. Стовбун. - К.: Логос, 2007. - 528 с.
Дата: 07.01.2016
Имя: ВІКТОРІЯ
Вопрос: Фірмовий стиль інтернет-магазину як засіб просування бренду, потрібні теоретичні відомості для написання диплому.дякую
Вопрос: Фірмовий стиль інтернет-магазину як засіб просування бренду, потрібні теоретичні відомості для написання диплому.дякую
Ответ Доброго дня, Вікторіє! Пропонуємо такі джерела: 1) 942128
65.050.011 Б48 Беркутова, Т. А. Маркетинговые коммуникации : учеб. пособие для вузов / Т. А. Беркутова. – Ростов н/Д : Феникс, 2008. – 256 с.; 2) 906517 65.584 Г85 Гринев, В. Ф.
Товарно-инновационная политика предприятия : учеб. пособие для вузов / В. Ф. Гринев / МАУП. – К. : МАУП, 2004. – 160 с.; 3) Кацал, І. Мистецький прагматизм. Фірмовий стиль компанії як неодмінний інструмент просування / І. Кацал // Консалтинг в Україні. – 2008. – № 7-8. – С. 36-38.; 4) 894276 65.06 С20 Саркисян, О. А. Конспект рекламиста / О. А. Саркисян, О. А. Груздева, Г. В. Красовский. – Москва : РА"НЮ-ТОН", 2003. – 122 с.; 5) Азоева О. Бизнес-модели Интернет-коммерции: особенности формирования и развития // Маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 92-100.; 6) Дубовик, Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 168-173.; 7) Богомолова И. Повышение конкурентоспособности бренда // Маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 69-78.; 8) Можарова А. Маркетинговые технологии брендинга в виртуальном пространстве // Маркетинг. - 2012. - № 6. - С. 53-65 ; 2013. - № 1. - С. 45-57.; 9) Тернер Р. Информационная ценность торговых марок в виртуальной среде // Маркетинг. - 2012. - № 5. - С. 79-84.; 10) Моисеева Н. Маркетинговая поддержка бренда / Н. Моисеева, И. Баринова // Маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 31-38 ; № 2. - С. 39-50.; 11) Тараненко, Ю. К. Інноваційна маркетингова стратегія у системі online-торгівлі / Ю. К. Тараненко, О. Г. Холод, Р. Г. Бахшиєв // Академічний огляд. – 2011. – № 2. – С. 127-133.; 12) Савенко, І. В. Використання інструментів мерчандайзенгу в діяльності інтернет-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 5. – С. 125-131.; 13) Сухаревська, Г. В. Просування товарів класу люкс у мережі Інтернет та онлайн-продажі в лакшері сегменті: особливості, завдання, PR-стратегії / Г. В. Сухаревська // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2015. – № 3. – С. 122-130.; 14) Тихонова, Ю. Шляхи підвищення цінності матеріальних товарів через Інтернет / Ю. Тихонова // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 3. – С. 60-63.; 15) Дубовик, Т. Інтернет-торгівля в Україні / Т. Дубовик // Вісник КНТЕУ. – 2013. – № 1. – С. 20-28.; 16) 919556 65.509 А48 Алексунин, В. А. Электронная коммерция и маркетинг в интернете : учеб. пособие / В. А. Алексунин, В. В. Родигина. – М. : Дашков и К, 2005. – 216 с.; 17) 941268 65.509 К55 Кобелев, О. А. Электронная коммерция : учеб. пособие для вузов / О. А. Кобелев ; под ред. С. В. Пирогова. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Дашков и К, 2008. – 684 с.; 18) 941379 65.509 С34 Сибирская, Е. В. Электронная коммерция : учеб. пособие для вузов / Е. В. Сибирская, О. А. Старцева. – М. : Форум, 2008. – 288 с.; 19) 958634 65.9(4Укр)09 Ш18 Шалева, О. І. Електронна комерція : навч. посіб. для вузів / О. І. Шалева. – К. : Центр учб. л-ри, 2011. – 216 с.; 20) 912530 65.06 А64 Анатомия рекламного образа: фирменный стиль, технологии брендинга, звуковые средства : курс лекций для студ. вузов / под общ. ред. А. В. Овруцкого. – М., СПб. [и др.] : Питер, 2004. – 204 с. та ін.
Дата: 10.12.2015
Имя: Юлия
Вопрос: Добрый вечер! Помогите собрать литературу к дипломной работе на тему"Оценка финансовый результатов и пути укрепления фин. состояния предприятия".
Вопрос: Добрый вечер! Помогите собрать литературу к дипломной работе на тему"Оценка финансовый результатов и пути укрепления фин. состояния предприятия".
Ответ Доброе утро, Юлия! Предлагаем начать с таких источников: 1) 952960 65.9(4Укр)29 Б48 Бердар, М. М. Фінанси підприємств : навч. посіб. для вузів / М. М. Бердар / МОН України, КНУ ім. Т. Шевченка. – К. : Центр. учб. л-ри, 2010. – 352 с.; 2) 946776 65.9(4Укр)26 Л93 Любенко, Н. М. Фінанси підприємств : навч. посіб. для вузів / Н. М. Любенко / МОН України, КНУТД. – К. : Центр. учб. л-ри, 2009. – 272 с.; 3) 973810 65.9(4Укр)26 Н53 Непочатенко, О. О. Фінанси підприємств : підручник для внз / О. О. Непочатенко, Н. Ю. Мельничук. – К. : Центр учб. літ., 2013. – 504 с.; 4) 948591 65.9(4Укр)26 Ф53 Філімоненков, О. С. Фінанси підприємств : підручник / за заг. ред. О. С. Філімоненкова ; МОН України. – К. : Алерта, 2009. – 496 с.; 5) 949495 65.9(4Укр)26 Я77 Ярошевич, Н. Б. Фінанси підприємств : курс лекцій : навч. посіб. / Н. Б. Ярошевич / МОН України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". – Львів : Львів. політехніка, 2009. – 296 с.; 6) 975015 65.9(4Укр)-55 И73 Бугай, В. З. Оцінка фінансового стану підприємства на основі нормативу динаміки / В. З. Бугай, К. О. Кубицька // Інтеграція освіти, науки та бізнесу : монографія / за ред. Череп А. В. ; Держ. вищ. навч. заклад "Запорізький нац. ун-т" МОН України.- Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2014. - Т. 2. – С. 45-53.; 7) Буркова, Л. А. Дослідження економічної сутності понять "прибуток" та "фінансовий результат" та їх вплив на оцінку економічних результатів діяльності // Агросвіт. – 2014. – № 19. – С. 50-58.; 8) Турило, А. М. Методологічні підходи до оцінки фінансової діяльності підприємства // Фінанси України. – 2007. – № 3. – С. 100-104.; 9) Вдосконалення методики оцінки фінансового стану підприємств у контексті регулювання їх економічної поведінки в мінливому середовищі / В. В. Прядко [та ін.] // Регіональна економіка. – 2012. – № 1. – С. 69-80.; 10) Білик, М. Д. Фінансовий стан підприємства: теорія, методика, практика / М. Д. Білик, І. Л. Котов // Формування ринк. відносин в Україні. – 2013. – № 5. – С. 86-92.; 11) Жолнерчик, А. Ю. Теоретико-методологічні аспекти фінансового стану підприємства / А. Ю. Жолнерчик, І. О. Добровольська // Формування ринк. відносин в Україні. – 2013. – № 6. – С. 142-146.; 12) Кабаченко, Д. В. Використання системного підходу при формуванні комплексної оцінки фінансового стану підприємства // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2010. – № 3. – С. 56-62.; 13) Котенок, Г. М. Визначення фінансового стану підприємства // Формування ринкових відносин в Україні. – 2010. – № 10. – С. 137-141.; 14) Мельник, К. В. Інформаційно-правова основа оцінки фінансового стану підприємства / К. В. Мельник, А. М. Шкіра, Д. А. Шкіра // Формування ринкових відносин в Україні. – 2014. – № 6. – С. 152-159.; 15) Олійник, Т. О. Фінансова стійкість підприємства як основний показник фінансового стану / Т. О. Олійник, Т. В. Шеремет // Інвестиції: практика та досвід. – 2014. – № 23. – С. 35-37.; 16) Потій, В. Інтегровані методики оцінки фінансового стану підприємства: теорія і практика / В. Потій, А. Волянська // Ринок цін. паперів України. – 2012. – № 12. – С. 51-58.; 17) Семененко, Т. М. Діагностика фінансового стану підприємства // Формування ринк. відносин в Україні. – 2014. – № 4. – С. 129-132.; 18) Турило, А. М. Теоретико-методологічні засади визначення сутності і оцінки категорії "Економічний стан підприємства" / А. М. Турило, А. В. Агапова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 2. – С. 156-160.; 19) Фещенко, О. П. Теоретичні засади фінансового стану підприємства // Формування ринк. відносин в Україні. – 2014. – № 11. – С. 187-192.; 20) Каріка, І. М. Покращення фінансового стану підприємства за рахунок розробки механізму поповнення оборотних коштів // Держава та регіони. Серія: Економіка і підприємництво. – 2009. – № 6. – С. 106-111. и др.
Дата: 20.11.2015
Имя: Марина Олегівна
Вопрос: допоможітьз новітньою літературою: "Сучасне ефективне обслуговування клієнта готелю, магазину, ресторану". Дякую
Вопрос: допоможітьз новітньою літературою: "Сучасне ефективне обслуговування клієнта готелю, магазину, ресторану". Дякую
Ответ Доброго дня, Марино Олегівно! Пропонуємо Вам до опрацювання наступні джерела: 1). 910036 65.9(4Укр)421 Б12 Бабенко, Н. І. Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів : підруч. для проф.-техн. навч. закладів : В 2-х кн. / Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. Кн. 1. – К. : Грамота, 2003. – 352 с.; 2). 914038 65.544 Р59 Роглєв, Х. Й. Основи готельного менеджменту : навч. посіб. для вузів / Х. Й. Роглєв. – К. : Кондор, 2005. – 406 с.; 3). Ф76014 65.9(4Укр)421 Т33 Теорія та практика торговельного обслуговування : навч. посіб. / В. В. Апопій, І. П. Міщук, С. І. Рудницький, Ю. М. Хом'як; за ред. В. В. Апопія. – К. : Центр навч.літ., 2005. – 496 с. – Бібліогр.: 23 назв.; 4). 920503 65.542 К61 Коломбо, Д. Сразить клиента заботой наповал: Как обеспечить "пятизвездочное" обслуживание клиента для удвоения или утроения своих доходов / Д. Коломбо / пер. с англ. О. И. Жукова. – Ростов н/Д : Феникс, 2006. – 240 с.; 5). 936195 65.542 К17 Калашников, А. Ю. Кафе, бары и рестораны: организация, практика и техника обслуживания / А. Ю. Калашников. – М. : Проспект, 2008. – 384 с.; 6). Ф79155 36.99 С16 Сало, Я. М. Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу : [Довідник-посібник ] / Я. М. Сало. – 3-є вид., випр. і доп. – Львів : Афіша, 2008. – 304 с.; 7). 944154 65.9(4Укр)424 А87 Архіпов, В. В. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства : навч. посіб. для вузів / В. В. Архіпов, В. А. Русавська. – К. : Центр учб. літ., 2009. – 342 с.; 8). 948759 65.54 М21 Мальська, М. П. Готельний бізнес: теорія та практика : навч. посіб. для вузів / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк / М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. – К. : Центр. учб. л-ри, 2009. – 472 с. – Бібліогр.: 93 назв.; 9). 949215 36.99 М84 Мостова, Л. М. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства : навч. посіб. для вузів / Л. М. Мостова, О. В. Новікова. – [К.] : Ліра-К, 2010. – 388 с. – (іл.). – Бібліогр.: 25 назв.; 10). 958120 65.544 М21 Мальська, М. П. Організація готельного обслуговування : підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк, Ю. С. Занько / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. – К. : Знання, 2011. – 368 с. – Бібліогр.: с. 294-299.; 11). Ф81365 65.9(4Укр)424 О-64 Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства : підруч. для вузів / за заг. ред. Н. О. П'ятницької; М-во освіти і науки України, Київ. нац. торг.-економ. ун-т. – 2-ге вид., перероб. та доп. – К. : Центр учб. л-ри, 2011. – 584 с.; 12). Панченко, В. А. Моніторинг інформаційної підсистеми управління якістю торговельного обслуговування в споживчій кооперації / В. А. Панченко // Формування ринк. відносин в Україні. – 2011. – № 7-8. – С. 145-147 (№ 7). – Бібліогр.: 6 назв.; 13). Сімонова, В. С.
Роль управління якістю торговельного обслуговування в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств регіону / В. С. Сімонова // Економіка та держава. – 2012. – № 6. – С. 54-56. – Бібліогр.: 9 назв.; 14). Левицька, І. В. Формування системи управління якістю готельних послуг / І. В. Левицька // Формування ринк. відносин в Україні. – 2014. – № 1. – С. 83-88.