Журналістика (221)
Дата: 19.02.2016
Имя: Дана
Вопрос: Добрий день. Допоможіть, будь ласка, з пошуком інформації на тему: "Етична і правова культура журналістської діяльності"
Вопрос: Добрий день. Допоможіть, будь ласка, з пошуком інформації на тему: "Етична і правова культура журналістської діяльності"
Ответ Добрий день, Дана! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1) 935673
76.12 П84 Прохоров Е.П. Введение в теорию журналистики : учеб. для вузов / Е.П. Прохоров. – 7-е изд., испр. и доп. – М. : Аспект Пресс, 2007. – 352 с. 2) Ф80498 87.7 Э90 Етика в редакційному повсякденні / [наук. редагування : Валерій Іванов] ; Німецька пресова рада. – К. : Акад. Української Преси: "К.І.С." : Фонд Фрінріха Науманна "За свободу", 2010. – 232 с. – (іл.). 3) 888664 76.12
О-75 Основы творческой деятельности журналиста : учеб. для студентов вузов, обуч-ся по спец-сти "Журналистика". – СПб. : Знание, 2000. – 271 с. 4) Пономаренко Л.Г. Гуманізм як принцип журналістики в сучасному інформаційному суспільстві / Л.Г. Пономаренко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 1. – С. 91-94. – Бібліогр.: 12 назв. 5) Костенко, О. Деякі проблеми кримінально-правової охорони законної діяльності журналістів та прав авторів в Україні / О. Костенко // Право України. – 2010. – № 9. – С. 256-262. – 6) 885971 67.9(4Рос)301 Ф34 Федотов М. А. Правовые основы журналистики / М. А. Федотов. – М. : ИМПЭ им. А. С. Грибоедова, Гуманитарный издат. центр Владос, 2002. – 431 с. 7) Глушко А. В.
Етичні аспекти дизайну друкованих та електронних ЗМІ / А. В. Глушко // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації.. – 2013. – № 2. – С. 122-125. 8) Бухтатий О. Є. Свобода слова та правові аспекти посилення відповідальності за перешкоджання професійній діяльності журналіста / О. Є. Бухтатий // Стратегічні пріоритети. – 2014. – № 1. – С. 10-17. – Бібліогр.: 14 назв. 9) 900466 76.12 П12 Павлюк П. А. Практическая журналистика : [учеб. для фак. журналистики] / П. А. Павлюк / Христиан. гуманитарно-экон. откр. ун-т. – Одесса : ХГЭУ, 2002. – 142 с. 10) 905569 67.9(4Рос)301 П68 Правовые и этические нормы в журналистике / сост. : Е.П. Прохоров, Г.М. Пшеничный, В.М.Хруль. – М. : Аспект Пресс, 2004. – 224 с. 11) 911635 87.7 П84 Профессиональная этика журналиста : документы и справ. материалы / Фонд защиты гласности; сост. Ю.В. Казаков. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Галерия, 2002. – 472 с. 12) 912557 76.12 В75 Ворошилов В.В. Право и этика в журналистике : курс лекций / В.В. Ворошилов. – СПб. : Изд-во В.А. Михайлова, 2004. – 160с. – Б-ка проф. журналиста. 13) 914926 76.12 В14 Вайшенберг З. Новинна журналістика: стандарти якості журналістської практики : навч. посібник / З. Вайшенберг / у співпраці з Ракерс Ю.; пер. В. Климченко, А. Баканова. – К. : Академія Укр. Преси : Центр вільн. преси, 2004. – 264 с.
Дата: 18.02.2016
Имя: яна
Вопрос: допоможіть з матеріалом до теми: аналіз телереклами ліків на укр. канал. дякую
Вопрос: допоможіть з матеріалом до теми: аналіз телереклами ліків на укр. канал. дякую
Ответ Доброго ранку, Яно! Ваша тема дуже вузька, тому пропонуємо все, що хоч якось можна використати: 1) Перелік лікарських засобів, заборонених до рекламування, які відпускаються без рецепта : затв. наказом МОЗ України від 06.11.2012 р. № 876 // Офіц. вісн. України. - 2012. - № 92. - С. 126-157.; 2) Тымкив К. Сладкая пилюля : [реклама в СМИ лекарственных препаратов] // Корреспондент. - 2010. - № 39. - С. 40-42.; 3) Пашутин С. PR-технологии оптовой фармацевтической компании // Менеджер. - 2010. - № 2/3. - С. 42-49.; 4) Соболев В. Маркетинговые стратегии развития фарминдустрии / В. Соболев, Р. Хайруллин // Маркетинг. - 2010. - № 5. - С. 36-44.; 5) Коротенко А. Не нашкодь: особливості ринку лікарських засобів // Редукціон. - 2010. - № 5. - С. 35-40.; 6) Сай Д. В. Особливості сегментування та позиціонування торговельних марок на фармацевтичному ринку // Формування ринк. відносин в Україні. – 2009. – № 9. – С. 83-89. – Бібліогр.: 11 назв.; 7) Семенов А. Интернет-реклама лекарственных средств и биологически активных добавок // Маркетинг. - 2008. - № 4. - С. 61-73.; 8) Ворушило Н. Диригування інструментами маркетингових компаній на фармацевтичному ринку // Маркетинг в Україні. - 2005. - № 5. - С. 60-62.; 9) Дмитренко К. Голые чувства не убеждают. Создание эмоционального образа фармацевтической марки [на примере аппарата "Лазолван"] // Новый маркетинг. - 2004. - № 3. - С. 90-96.; 10) Пашутин С. Рекламная политика оптовой компании. Пример фармацевтического рынка // Маркетолог. - 2004. - № 1. - С. 53-58.; 11) 919905 51.1(4Рос) П22 Пашутин, С. Б. Маркетинг фарминдустрии / С. Б. Пашутин. – М. : Вершина, 2006. – 200 с.
Дата: 04.02.2016
Имя: Лилия
Вопрос: Добрый день! Подскажите, есть ли в библиотеке что-то из представленной далее литературы? Спасибо 1 Гулін О. Проблеми концептуального втілення дитячої книги 2 Огар Е. Українсько-російський та російсько-український словник-довідник з видавничої справи 3 Антонова С. Книга для детей. Вопросы типологии и издания 4 Дзюбишина-Мельник Н. Художній стиль і мова творів для дітей / Н. Дзюбишина-Мельник / Культура слова. – К. : Наук. думка, 1992. – Вип. 42 5 ДСанПіН. Державні стандартні правила і норми. Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей. 5.5.6–138-07 (станом на 18 січня 2007 року, №13) Міністерство охорони здоров’я України. 6 Огар Е. Критерії видавничої оцінки видань для наймолодших / Е. Огар // Квалілогія книги : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : УАД, 1998. 7 Огар Е. Типологічний аналіз сучасної книги для дітей / Е. Огар // Діалог культур : Україна у світовому контенті. Мистецтво і освіта : Зб. наук. праць. – Львів, 1998. – Вип. 6. 8 Папуша О. Дитяча література як марґінес літератур
Вопрос: Добрый день! Подскажите, есть ли в библиотеке что-то из представленной далее литературы? Спасибо 1 Гулін О. Проблеми концептуального втілення дитячої книги 2 Огар Е. Українсько-російський та російсько-український словник-довідник з видавничої справи 3 Антонова С. Книга для детей. Вопросы типологии и издания 4 Дзюбишина-Мельник Н. Художній стиль і мова творів для дітей / Н. Дзюбишина-Мельник / Культура слова. – К. : Наук. думка, 1992. – Вип. 42 5 ДСанПіН. Державні стандартні правила і норми. Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей. 5.5.6–138-07 (станом на 18 січня 2007 року, №13) Міністерство охорони здоров’я України. 6 Огар Е. Критерії видавничої оцінки видань для наймолодших / Е. Огар // Квалілогія книги : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : УАД, 1998. 7 Огар Е. Типологічний аналіз сучасної книги для дітей / Е. Огар // Діалог культур : Україна у світовому контенті. Мистецтво і освіта : Зб. наук. праць. – Львів, 1998. – Вип. 6. 8 Папуша О. Дитяча література як марґінес літератур
Ответ Лилия! К сожалению, многое из того, что Вам надо, отсутствует в нашей библиотеке. Предлагаем Вам следующее: 1). 929926
76.12 З-41 Огар, Е. Критичний дискурс довкола дитячої книги (на сторінках спеціалізованих часописів) / Е. Огар // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики / Ред.кол.: Я.Р.Дашкевич, Л.О.Зашкільняк, В.Й.Здоровега та ін..- Львів : ЛНБ ім.В.Стефаника. – 2005.- Вип. 13. – С. 396-409. – Бібліогр.: 32 назв.; 2). 805836 81.411.4 К90 Дзюбишина-Мельник Н. Художній стиль і мова творів для дітей // Культура слова. - К., 1992. - Вип.42.; 3). Папуша О. Дитяча література як маргінес літературознавчої теорії: до проблеми конституювання об`єктів наукового дискурсу // Слово і час. - 2004. - № 12. - С. 20-26; Предлагаем дополнительную литературу, может она поможет Вам: 4). Ст134 76.17 С76 Издания книжные для детей. Общие технические условия: ОСТ 29.127-96 // Стандарты по издательскому делу / сост. А. А. Джиго, С. Ю. Калинин. - М., 1998. - С. 255-264: п. 5.1: гигиеничекие требования; 5). Ф73166 37.8 П50 Поліграфія та видавнича справа: Рос. - укр. тлумач. словник / уклад. Б. В. Дурняк та ін.- Львів, 2002. - 452 с.; 6). 963768 76.17 У45 Український тлумачний словник видавничо-поліграфічної справи / за ред. П. О. Киричка. - К., 2011. - 896 с.; 7). 943621 76.17 Э68 Енциклопедія видавничої справи. - Х.,2008. - 320 с.
Дата: 01.02.2016
Имя: Лина
Вопрос: Здравствуйте! Есть ли у вас какая-нибудь литература на тему "Світоглядна преса" или "Інтелектуальна преса"?
Вопрос: Здравствуйте! Есть ли у вас какая-нибудь литература на тему "Світоглядна преса" или "Інтелектуальна преса"?
Ответ Доброго вечора, Ліно! Можемо запропонувати матеріал з наукової преси (на жаль, поняття "світоглядна" чи "інтелектуальна" преса не зустрічається): 1) Бессараб, А. О. Визначення періодичного наукового фахового видання / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2011. – № 2. – С. 122-128. – Бібліогр.: 37 назв.; 2) Бондаренко, Т. О. Популяризація науки у вітчизняному медіа-просторі / Т. О. Бондаренко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2012. – № 1. – С. 27-30. – Бібліогр.: 11 назв.; 3) Добривечір, В. О. Цільове призначення та періодичність наукових видань із соціальних комунікацій в Україні : [у т. ч. згадується науково-виробничий журн. "Держава та регіони. Сер.: Соц. комунікації" (КПУ)] / В. О. Добривечір // Держава та регіони.Серія:Соціальні комунікації. – 2013. – № 1. – С. 136-139. – Бібліогр.: 10 назв.; 4) Дудченко, Л. М. Класифікація довідкових видань у контексті типології ЗМІ як наукової проблеми / Л. М. Дудченко // Держава та регіони.Серія:Соціальні комунікації. – 2014. – № 3. – С. 68-72. – Бібліогр.: 15 назв.; 5) Кавуненко, Л. П.
Формування системи наукових журналів соціогуманітарної сфери України / Л.П. Кавуненко, В.І. Хоревін // Проблеми науки. – 2006. – № 2. – С. 30-36. – Бібліогр.: 11 назв.; 6) Радченко А. Нові обрії академічної періодики / А. Радченко, З. Болкотун // Вісн. НАНУ. - 2011. - № 9. - С. 50-55.; 7) Резник Ю. М. Зеркальное отражение. Еще раз о качестве научных публикаций // Личность. Культура, Общество. - 2011. - Т. ХІІІ, Вып. 4. - С. 9-17.; 8) Мартынкина Д. Ю. Правовое просвещение населения через печатные СМИ: история и современность // Вестн. Моск. ун-та. Сер. Журналистика. - 2010. - № 5. - С. 72-79.; 9) Суворова С. П. Журналистика научная и научно-популярная: особенности предметной области, функции и задачи // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 10: Журналистика. - 2009. - № 6. - С. 14-24.; 10) Левитин К. Изреченная мысль: [профессия научного журналиста] // Знание - сила. - 2009. - № 2. - С. 114-123 ; № 3. - С. 117-124 ; № 4. - С. 117-124.; 11) Коновець О. Сучасна періодика в системі наукової комунікації // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Журналістика. - 2008. - № 16. - С. 9-15.; 12) Іванов С. А. Наукова жуоналістика як тип мас-медіа // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2006. - № 21. - С. 105-108.; 13) Гаташ В. Научная журналистика: скорее нет, чем есть // Зеркало недели. - 2006. - № 49
Дата: 27.01.2016
Имя: Євген
Вопрос: Допоможіть з джерелами з питання: ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ПРЕСИ З АУДИТОРІЄЮ (ЧИТАЧЕМ). дЯКУЮ
Вопрос: Допоможіть з джерелами з питання: ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ПРЕСИ З АУДИТОРІЄЮ (ЧИТАЧЕМ). дЯКУЮ
Ответ Доброго дня, Євгене! Пропонуємо Вам слідуюче: 1). Кошелюк О. В. Комунікативний психоаналіз як медіа-технологія : (технологія відносин між медіа та масовою аудиторією) // Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 16-20.; 2). Любченко Ю. В. Засоби привернення уваги та активізації пам’яті в радіомовленні (експериментальний досвід) // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2012. - № 1. - С. 85-89; 3). 899773 88.5 Б73 СМИ как звено в системе PR - взаимодействий // Богданов Е. Н. Психологические основы "Паблик Рилейшнз". - М., 2003. - С. 144-153; 4). 901130 73 И74 Матвеева Л. В. Психологические аспекты медиа-коммуникации // Информация. Дипломатия. Психология. - М., 2002. - С. 243-262; 5).Шкондин М. В. Печатные СМИ : ресурсы публичности : (РФ) // Вестник Моск. ун-та. Сер. 10: Журнлистика. - 2011. - № 5. - С. 7-21; 6). Хамидов И. И. Корпоративные издания как инструмент PR // Вестник Моск. ун-та. Сер. 10: Журналистика. - 2009. - № 3. - С. 232-239; 7). 965262 76.12 Ч-49 Черников Е. В. Знакомимся с целевой аудиторией // Черников Е. В. Грамматика журналистского мастерства : шаги к успеху.- М.,2011. - С. 51-68; 8). Шостак М. Профессионализм общения (журналиста) // Журналистика и медиарынок. - 2007. - № 5. - С. 23-25; 9). Гвоздєва В. М. Медіа-аудиторія: визначальні характеристики // Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації. - 2012. - № 2. - С. 36-41; 10). Фурманкевич Н. М. Характер взаємодії засобів масової комунікації та громадської думки // Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації. - 2011. - № 3. - С. 118-121; 11). Катаєв С. Д. Типологічний аналіз аудиторії засобів масової інформації : (результат соціолог. дослідження) // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2011. - № 3. - С. 40-43; 12). Забузова В. В. Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебаченнята Інтернет // Наук. записки Нац. ун-ту "Києво-Могилянська академія" . Сер. : Соціологічні науки. - 2009. - Т. 96. - С. 55-61.