Педагогіка (353)
Дата: 27.10.2015
Имя: Ирина
Вопрос: Помогите пожалуйста с поиском литературы на тему: "Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку"
Вопрос: Помогите пожалуйста с поиском литературы на тему: "Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку"
Ответ Уважаемая Ирина! Предлагаем Вам следующее: 1).964692 Баринова, Е. В. Уроки вежливости и доброты : пособие по детскому этикету для воспитателей детских садов и школ раннего развития / Е. В. Баринова. – Ростов н/Д : Феникс, 2011. – 256 с.; 2). 955302 74.200.5 Б74 Богуславская Н. Е. Веселый этикет: развитие коммуникативных способностей ребенка / Н. Е. Богуславская, Н.А. Купина - М.,Наука, 2010. - 176 с.; 3).729745 74.1 В77 Вопитание нравственных чувств у старших дошкольников : Кн. для воспитателя дет. сада / Под ред. А. Виноградовой. - м.: Просвещение, 1989. - 95 с.; 4). 883661 74.1 К93 Курочкина И. Н. Современный этикет и воспитание культуры поведения у дошкольников: учеб. пособ. - М., 2001. - 224 с.; 5). Ліннік Т. Формування морально-духовних цінностей та патріотичних почуттів дошкільників : Орієнтовне планування гуртка для дітей старшого дошкільного віку // Фантазії вихователя. - 2015. - № 12. - С. 8-10; 6). 972101 74.1 Ф79 Сидельникова О. Д. Ообливості уявлень дошкільників про себе та виховання ціннісного самоставлення // Формуємо у старших дошкільників цілісне світобачення. - К., 2013. - С. 36-66; 7). Бондаренко Н. Особливості формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини // Дошкільна освіта. - 2010. - № 1. - С. 75-82; 8). Розалевич І. Л. Моральне виховання дітей дошкільного віку // Дошк. навч. заклад. - 2010. - № 7. - С. 30-56; № 8. - С. 41-55.
Дата: 27.10.2015
Имя: Юлия
Вопрос: Здравствуйте! Помогите найти пожалуйста, литературу на тему "Розвиток комунікативних здібностей молодших підлітків засобами соціальної практики".
Вопрос: Здравствуйте! Помогите найти пожалуйста, литературу на тему "Розвиток комунікативних здібностей молодших підлітків засобами соціальної практики".
Ответ Здравствуйте, Юлия! Ваша тема требует самостоятельной работы с источниками. Для начала предлагаем следующие: 1). Жигайло Н. Формування комунікативних вмінь учнів підліткового віку // Пед. думка. - 2005. - № 4. - С. 13-20.; 2). Зима В., Ольховська О. Розвиток комунікативних здібностей учнів // Директор шк. - 2005. - № 41, 42, 43, 44.;
3). Лучина Т., Солошенко И. Организация роботы по формированию коммуникативной культуры подростков // Воспитание школьников. - 2006. - № 2. - С. 20-23.; № 3. - С. 28-32.; 4). Кривцова Г. А. Формирование коммуникативных компетенций у школьников // Класный руководитель. - 2011. - № 6. - С. 99-101.; 5). 918787 60.5 Т46 Тихомирова Е. И. Социальная педагогика:самореализация школьников в коллективе : учебное пособие для высших пед. учеб. заведений / Е. И. Тихомирова. – М. : Академия, 2005. – 144 с.
Дата: 24.10.2015
Имя: Юля
Вопрос: Здравствуйте! Методологічні основи процесу навчання
Вопрос: Здравствуйте! Методологічні основи процесу навчання
Ответ Шановна Юліє! Зверніться до таких видань: 1). Буряк, В. Методологічний аспект побудови навчального процесу : [В.Буряк, докт. пед. наук, проф., Криворізький держ. пед. ун-т] / В. Буряк // Вища школа. – 2007. – № 1. – С. 10-19; 2). Митник, О. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник // Рідна школа. – 2012. – № 10. – С. 13-17. – Бібліогр.: 8 назв.; 3). 944194 74.202 М18 Малафіїк І. В. Процес навчання // Малафіїк І. В. Дидактика : навч. посіб. для вузів.- К., 2009. - С. 37-80; 4). Андрученко В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення // Вища освіта Україн. - 2015.- № 1. - С. 5-11; 5). Гончаренко С. Методологічні особливості наукових поглядів на педагогічний процес / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір // Шлях освіти. - 2008. - № 4. - С. 2-10; 6). Іванова О. Побудова педагогічного процесу // Відкритий урок. - 2007. - № 3. - С. 19-29; 7). Беспалько В. П. Дидактический процесс // Школ. технологии. - 2007.- № 1. - С. 57-72; 8). Новиков А. Методологические характеристики учебной деятельности // Нар. образование. - 2005. - № 8. - С. 93-100.
Дата: 22.10.2015
Имя: глеб
Вопрос: ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ математики В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ
Вопрос: ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ математики В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ
Ответ Доброго дня, Глібе! Пропонуємо використати наступні джерела: 1) 82407 51(07) А66 Андронов И. К. Полвека развития школьного математического образования в СССР (1917-1967). - М. : Просвещение, 1967. - 180 с.; 2) 82872 51(07) М54 Метельский Н. В. Очерки истории методики математики. К вопросу о реформе преподавания математики в средней школе. - Минск : Вышэйш. шк., 1968. - 340 с.; 3) Черкасов Р. С. Очерк истории отечественного школьного математического образования // Вестн. Моск. ун-та. Сер. Пед. образование. - 2002. - № 1. - С. 43-84.; 4) Бусев В. М. О печатном наследии в области преподавания математики // Математика в шк. - 2006. - № 9, 10.; 5) Глузман Н. А. Возникновение методики преподавания арифметики в Украине: ист. аспекты // Гуманіт. науки. - 2007. - № 2. - С. 107-114.; 6) Колягин Ю. М. Математическое образование накануне революции 1917 года // Математика в шк. - 2007. - № 4. - С. 66-78.; 7) Бевз Г. П. Півстоліття тому : [з історії шкіл. математики] // Математика в шк. України. - 2009. - № 13/14. - С. 2-9.; 8) Саввина, О. А. Каким был урок математики в дореволюционной средней школе? / О. А. Саввина, И. А. Марушкина // Педагогика. – 2010. – №3. – С. 70-78.; 9) Костенко, И. П. Кризис отечественного математического образования / И. П. Костенко // Педагогика. – 2012. – № 7. – С. 41-49. – Библиогр.: 17 назв. Ще можемо надати список джерел з методів та організації навчання математики десь з кінця 50-х років. Якщо вам підійдуть такі хронологічні рамки, то оформіть ще один запит.
Дата: 13.10.2015
Имя: Юлия
Вопрос: Допоможіть, будь ласка, з літературою до теми:"Розвиток комунікативної саморегуляції старшокласників у процесі проектної діяльності".
Вопрос: Допоможіть, будь ласка, з літературою до теми:"Розвиток комунікативної саморегуляції старшокласників у процесі проектної діяльності".
Ответ Доброго дня! Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1) Хромчак Н. Технологія спільного проектування // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 9. – С. 30-31.; 2) Сидоренко В. Проектна діяльність як засіб соціалізації учнів // Позашкілля. - 2014. - № 6. - С. 38-41.; 3) Белякина И. В. Изучение возможностей проектной деятельности старшеклассников как условия их подготовки к самореализации // Шк. и пр-во. - 2012. - № 5. - С. 3-6.; 4) Гольденберг Я. Інтегрований колективний науковий проект старшокласників як важлива складова проектної технології // Історія України. - 2011. - № 17. - С. 16-18.; 5) Ямковий В. Проектна технологія в навчально-виховному процесі / В. Яшковий, Л. Кваша // Завуч. - 2014. - № 23. - С. 28-37.; 6) Глебова Т. Програма корекції спілкування старшокласників. Розвиток комунікативних здібностей та навичок // Псхолог. - 2013. - № 2. - С. 22-29.; 7) 966933 88.3 П86 Психологічні закономірності розвитку духовності особистості : монографія / [за загальною ред. М. Й. Боришевського]. – К. : Пед. думка, 2011. – 200 с.