Педагогіка (353)
Дата: 21.12.2016
Имя: катя
Вопрос: Социализация детей дошкольного возраста с ограниченными возможнастями"
Вопрос: Социализация детей дошкольного возраста с ограниченными возможнастями"
Ответ Уважаемая Катя, ознакомьтесь с предложенной литературой. 1).
926305 74.3 З-13Завражин, С.А. Адаптация детей с ограниченными возможностями : Учеб. пособие для вузов / С.А. Завражин, Л.К. Фортова. – М. : Трикста: Академический Проект, 2005. – 400 с.;
2). 940775 74.3 Д26 Дегтяренко, Т.М. Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами : навч. посібник для вузів / Т.М. Дегтяренко, Л.С. Вавіна ; М-во освіти і науки України, Сумський держ. педагог. ун-т ім. А.С. Макаренка. – Суми : Університет. книга, 2008. – 304 с.;
3). Крутякова, Е.Н. Современные аспекты психолого-педагогической реабилитации детей с ограниченными возможностями здоровья / Е.Н. Крутякова, Е.А. Зайцева // Детская и подростковая реабилитация. – 2008. – № 2(11). – С. 11-15;
4). Ткаченко, В.В. Оцінка ступеня соціальної адаптованості дітей-інвалідів за результатами формуючого експерименту / В.В. Ткаченко // Соціальна педагогіка:теорія та практика. – 2011. – № 3. – С. 15-24;
5). Юрків, Я. І. Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка:теорія та практика. – 2012. – № 1. – С. 21-28; 6). Гайворонюк, Н. А. Особенности работы с детьми с ограниченными возможностями / Н. А. Гайворонюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 12. – С. 41-46. – Бібліогр.: 7 назв.; 7). Христук, О. Особливості батьківсько-дитячих стосунків у молодих сім'ях з неповносправними дітьми / О. Христук, М. Капустинська // Соціальна психологія. – 2013. – № 1. – С. 83-92; 8). Дивнич Л. Соціалізація дитини з особливими потребами // Соц. педагог. - 2016. - № 2. - С. 34-37; 9). Галка М. Особливості соціальної адаптації дітей з обмеженими можливостями // Позашкілля. - 2013. - № 9. - С. 32-35; 10). Статкевич К. Адаптація дітей з особливими потребами: семінар-тренінг // Соц. педагог. - 2010. - № 11. - С. 37-39; 11). Низова Л. М. Повышение информированности семей с детьми с ограниченными возможнастями здоровья посредством совершенствования их социальной адаптации // Детская и подростковая реабилитация. - 2010. - № 2. - С. 4-8.
Дата: 20.12.2016
Имя: инна
Вопрос: Естетичне виховання дiтей дошкiльного вiку на заняттях музики
Вопрос: Естетичне виховання дiтей дошкiльного вiку на заняттях музики
Ответ Шановна Інно! Пропонуємо Вам слідуюче: 1). 74.1 З-34 Зарецкая, Н.В. Паровозик из Ромашково : Музыкальные сценарии для детского сада по мотивам сказок / Н.В. Зарецкая. – М. : Школьная Пресса, 2005. – 48с. – (Ил.,ноты). – Мы танцуем и поём;Дошкольное воспитание и обучение:Прилож.к журналу "Воспитание школьников" ; Вып.96:I полугодие 2005, Я - человек;
2). 980188 74.1 П56 Поніманська, Т. Естетичне виховання дітей дошкільного віку / Т. Поніманська // Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : підручник / Поніманська Т. І. ; Тамара Поніманська.- К. : Академвидав. – 2015. – С. 167-188; 3). Скорик І. Веселі комахи: Інтегроване музичне заняття з дітьми середнього дошкільного віку / І. Скорик, Н. Петровська // Дит. садок. - 2014. - № 10. - (Фантазії вихователя. - Вип. 5. - С. 24-27); 4). Литвинова В. Н. Всестороннее развитие дошкольников средствами музыкально-театрализованной деятельности // Дошкіл. навч. заклад. - 2012. - № 2. - С. 9-18; 5). (Класична музика у ДНЗ) // Дит. садок. - 2011. - № 30-31; 6). Орієнтовне планування музикальної діяльності в усіх вікових групах // Все для вчителя. - 2011. - № 12. - С. 89-105; 7). Романюк І. Музичне виховання в педпроцесі: функції керівника закладу // Дошкіл. виховання. - 2011. - № 4. - С. 10-14; 8). Боякова Е. Музыкальная игра : (в эстетическом воспитании детей дошкол. возраста) // Искусство - первое сентября. - 2011. - № 3. - С. 17-19; 9). Ситникова О. Исследование готовности к развитию творческих умений и навыков у дошкольников средствами музыки // Дошкол. воспитание. - 2011. - № 3. - С. 88-96; 10). Груздова И. Формирование музыкально-эстетической культуры детей дошкольного возраста в игре: условия организации и педагогического руководства // Дошкол. воспитание. - 2011. - № 3. - С. 81-87.
Дата: 20.12.2016
Имя: Галина
Вопрос: Психологічна характеристика,темпераментів дітей дошкільного віку та їх врахування в навчально- виховному процесі .
Вопрос: Психологічна характеристика,темпераментів дітей дошкільного віку та їх врахування в навчально- виховному процесі .
Ответ Шановна Галино! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Колмагорова А. В. Адаптация русскоязычной версии опросника для изучения темперамента детей раннего возраста / А. В. Колмагорова, Е. Р. Слободская, М. Э. Гартштейн // Психолог. журнал. - 2008. - Т. 29.- № 6. - С. 82-97; 2). Виленская Г. А. Роль темперамента в развитии регуляции поведения в раннем возрасте / Г. А. Виленская, Е. А. Сергиенко // Психолог. журнал. - 2001. - Т. 22. - № 3. - С. 68-85; 3). 965434 88.3 Ш24 Шаповаленко И. В. Психология развития и возрастная психология: учеб. для бакалавров. - М., 2012. С. 348-379: Дошкольное детство; 4). 964089 88.8 К18 Каменская В. Г. Психодиагностика ребенка / В. Г. Каменская, Л. В. Томанов, О. А. Драганова. - М., 2011. - С. 162-243: Психодиагностика ребенка дошкольного возраста; 5). Вигонна В. Дошколярик: (програма розвитку психіки дитини) // Психолог дошкілля. - 2012. - № 1. - С. 1-46 (вкладка); 6). Прокофьева Т. Н. Методика определения психологического типа детей дошкольного возраста // Соционика, ментологияи психология личности. - 2010. - № 4. - С. 26-42; 7). Окерешко О. Психічні особливості дітей дошкільного віку // Психолог дошкілля. - 2011. - № 2. - С. 14-22.; 8). Пиліпко Л. М. Темперамент дошкільника: особливості формування і прояву [Електронний ресурс] // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць: Наук. записки Рівнен. держ. гуманітар. ун-ту. - 2011. - Вип. 2(45). - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Ozfm/2011_45/pylipko.pdf
Дата: 14.12.2016
Имя: Юля
Вопрос: мовленнєві ігри у роботі з молодшими школярами
Вопрос: мовленнєві ігри у роботі з молодшими школярами
Ответ Юля, предлагаем Вам следующее: 1). 910989 74.260 З-28 Занимательные игры и творческие задания для развития устной речи и дикции : Детям 6-12лет ; Авт. З.Н.Бугаева. – Донецк : БАО, 2004. – 464с.;
2). 74.261 С38 Синцова, А.А. Занятия по развитию речи : 3 класс / А.А. Синцова. – М. : Чистые пруды, 2006. – 32 с. – Библиотечка "Первого сентября":Начальная школа ; № 5 (11); 3). Петровська, Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання / Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. – 2012. – № 3. – С. 21-23. – Бібліогр.: 11 назв.; 4).Вітковська Т. Дидактична гра на уроках української мови // Почат. освіта. - 2015. - № 5. - С. 50-56; 5). Козяр Г. В. Формування мовних компетенцій учнів початкових класів засобами педагогічної гри // Початкове навчання та виховання. - 2015. - № 31-32. - С. 2-19; 6). Комнатна Г. П. Ігри на уроках у 1-му класі / Г. П. Комнатна, І. В. Тарбан, Л. В. Шкребтієнко // Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 22-24. - С. 75-89; 7). Кісельова С. Гра як педагогічне явище // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 30-37.
Дата: 12.12.2016
Имя: Вика
Вопрос: Ознайомлення дітей дошкільного віку з опішнянською керамікаю.
Вопрос: Ознайомлення дітей дошкільного віку з опішнянською керамікаю.
Ответ Доброго дня, Віко! Пропонуємо розпочати з таких джерел: 1) Бр892 74.1
Ч-20 Чарівний світ народного мистецтва. Опішнянський розпис : [к-т наочних посіб. для дошкільних закл. та почат. школи] ; [Воробйова Ірина Анатоліївна]. – [Х.] : Ранок. – 10 с. + метод. рек. щодо альбому. – (іл.).; 2) Ф70911 85.125 К30 Качкан В. А. Жива глина: Мандрівка в минуле та сьогоднішнє Опішного / В. А. Качкан. – Опішне : Українське народознавство, 1994. – 232 с. – (іл.).; 3) Омеляненко Л. Опішненська іграшка : (про виготовлення різних видів іграшок в Опішні) / Л. Омеляненко // Народне мистецтво. – 2004. – № 2 (3-4). – С.43-44.; 4) Чумичева Р. М. Развитие креативности личности дошкольника в процессе приобщения к ценностям декоративно-прикладного искусства / Р. М. Чумичева, Н. А. Платохина // Дошкіл. освіта. - 2011. - № 2. - С. 50-62.; 5) Народна іграшка в життєдіяльності дошкільнят / Н. Омельяненко [та ін.] // Палітра педагога. - 2010. - № 4. - С. 3-10.; 6) Попернацька О. Опішнянська кераміка: урок для дошкільників // Витоки. - 1994. - № 12. - С. 6.; 7) Ногальський О. А. Художня кераміка [України] // Рід. шк. - 1993. - № 11/12. - С. 31-34.; 8) Кульова В. "Думав, що побачу глину, а побачив народ..." : [Музей гончарства в Опішні] // Журналіст України. - 2009. - № 10. - С. 32-33.; 9) Кохан В. Де зберігаються скарби гончарські... : [про Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному / В. Кохан // Берегиня. – 2008. – № 3 (58). – С. 73-76.; 10) Ликова О. Скарби Національного музею-заповідника українського гончарства в Опішному / О. Ликова, О. Пошивайло // Укр. керамологіч. журн. - 2004. - № 2/4. - С. 34-44.; 11) Олійник Н. Не їдьте в тридев’яте царство : [про Музей гончарства Опішня] // Пам’ять століть. - 2000. - № 4. - С. 154-160. та ін.