Педагогіка (353)
Дата: 08.10.2018
Имя: Илона
Вопрос: Добрый вечер. Прошу найти свежуюлитературу. Предмет: Соц. освіта. Тема: дослідження особливостей професійно-технічної освіти.Спасибо
Вопрос: Добрый вечер. Прошу найти свежуюлитературу. Предмет: Соц. освіта. Тема: дослідження особливостей професійно-технічної освіти.Спасибо
Ответ Добрий день, Ілоно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Сидорчук Л. Упровадження елементів дуальної форми навчання у професійній підготовці дорослих // Проф.-тех. освіта. - 2018. - № 2. - С. 51-53.; 2). Пятничук Т. Принципи розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти // Вища шк. - 2018. - № 5/6. - С. 94-102. - Бібліогр.: 8 назв.; 3). Шнюкова І. Сучасний стандарт професійної освіти - основа підготовки професійно мобільного робітника // Рідна шк. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр.: 13 назв.; 4). Кайтановська О. Навчання за дуальною системою у закладах професійної освіти Німеччини // Рідна шк. - 2018. - № 1. - С. 49-52. - Бібліогр.: 10 назв.; 5). Шаповалова Н. Дуальна форма навчання як сучасна модель співпраці в системі "ПТНЗ - підприємство" / Н. Шаповалова, О. Костюченко // Проф.-тех. освіта. - 2018. - № 2. - С. 53-55.; 6). Кудря К. Упровадження елементів дуальної форми навчання: переваги та проблеми // Проф.-тех. освіта. - 2018. - № 2. - С. 17-19. - Бібліогр.: 6 назв.; 7). Сімова Л. Підготовка робітничих кадрів у навчально-практичних центрах: інноваційний підхід / Л. Сімова, К. Рудюк, Т. Ковчуженко // Проф.-тех. освіта. - 2018. - № 2. - С. 14-16.; 8). Сучасна професійна освіта. Концептуальні засади реформування професійної освіти // Проф.-тех. освіта. - № 2. - С. 2-11.; 9). Стойчик Т. Підготовка конкурентоздатних фахівців у закладах професійної освіти: практичний аспект // Проф.-тех. освіта. - 2018. - № 2. - С. 35-38.
Дата: 03.10.2018
Имя: Виктория
Вопрос: Доброго дня. Прошу допомогти з новими джерелами, що розкривають тему. "Методика проведення інтегрованих уроків в початковій школі ". Можливо щось знайдете за новою програмою НУШ,буду дуже вдячна
Вопрос: Доброго дня. Прошу допомогти з новими джерелами, що розкривають тему. "Методика проведення інтегрованих уроків в початковій школі ". Можливо щось знайдете за новою програмою НУШ,буду дуже вдячна
Ответ Доброго дня, Вікторіє! Радимо скористатися наступними джерелами: 1). 900662 74.202 С91
Сухаревская Е. Ю. Интегрированное обучение в начальной школе / Е. Ю. Сухаревская. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2003. – 384 с.; 2). 902005 74.260 В58 Власенко Л. Л. Бінарні уроки в початковій школі : Матеріали до інтегрованих уроків / Л. Л. Власенко, Л. Г. Соколова, О. В. Тимченко. – Х. : Торсінг, 2002. – 96 с.; 3). Бр 74.263 К16 Как готовить интегрированные уроки: История +литература. – М. : Чистые пруды, 2006. – 32 с.; 4). Саркисян Г. Б. Интегрированный урок как средство формирования ключевых компетенций // Англійська мова та літ. – 2012. – № 27. – С. 15-19.; 5). 987899 74.202 Б79 Большакова І. О. Інтегровані уроки в початковій школі / Інна Большакова. – К. : [Вид. дім "Перше вересня"], 2016. – 176 с.; 6). Нарченко Н. Інтеграція шкільних предметів: Виклик для української освіти // Директор шк. Шкільний світ. – 2018. – № 3. – С. 32-60.; 7). Гугля Н. П. Творчі тестові завдання на інтегрованій основі для учнів 3-4-х класів// Початкове навчання та виховання. - 2012. - № 6. - С. 23-30.; 8). Шовгенюк Є., Даниленко О. Особливості інтегрованого навчання // Початкова освіта. - 2006. - №36.
Дата: 17.09.2018
Имя: виолетта
Вопрос: Значення особистісно-професійного портрету педагога-фасилітатора для вдалого проведеня тренінгу
Вопрос: Значення особистісно-професійного портрету педагога-фасилітатора для вдалого проведеня тренінгу
Ответ Добрий день, Віолетто! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). Рябков, А. М. Фасилитация в профессиональном образовании / А. М. Рябков // Педагогика. – 2008. – № 1. – С. 78-82.; 2). Бочкарьова, Н. Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова // Вища школа. – 2011. – № 3. – С. 98-104. – Бібліогр.: 9 назв.; 3). Андреев, А. С.
Фасилитация личностного роста / А. С. Андреев // Практ. психологія та соц. робота. – 2013. – № 2. – С. 1-12. – Бібліогр.: 34 назви.; 4). Авдеева, И. Н. Динамика психологических особенностей педагогов-инноваторов: фасилитативный контекст / И. Н. Авдеева // Практ. психологія та соц. робота. – 2013. – № 6. – С. 25-33. – Бібліогр.: 21 назва.; 5). Казанжи, М. Й. Поняття фасилятивності, її види та деякі грані прояву основної функції / М. Й. Казанжи // Теорія і практика сучас. психології. – 2012. – Вип. 5. – С. 19-28. – Бібліогр.: 52 назви.; 6). Авдеева, И. Н. Алгоритмы работы фасилитатора по усилению ко-фасилитативного ресурса социальной сети школьника / И. Н. Авдеева // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 2. – С. 11-22. – Бібліогр.: 10 назв.; 7). Федорчук, О. Фасилітація як чинники гармонійного розвитку дитини та педагога / О. Федорчук // Практ. психолог: Дит. садок. – 2015. – № 9. – С. 44-48.; 8). Шевченко К. О. Педагогічна фасилітація у контексті професійної компетентності вчителя [Електронний ресурс] / К. О. Шевченко // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Серія : Психол. науки. - 2014. - Вип. 2.13. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua /UJRN/Nvmdups_2014_2; 9). Галіцан О. А. Передумови формування фасилітаційної спрямованості майбутніх учителів в освітньому просторі вишу [Електронний ресурс] / О. А. Галіцан // Наука і освіта. - 2016. - № 10. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_14; 10). Просіна О. В. Фасилітація як інноваційна технологія в навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / О. В. Просіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_44; 11). Учитель І. Формування фасилітаційної компетентності майбутнього педагога професійного навчання [Електронний ресурс] / І. Учитель // Обрії. - 2015. - № 2. - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_2_23; 12). Казанжи М. Й. Індивідуально-психологічні передумови успішності фасилітації [Електронний ресурс] / М. Й. Казанжи // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Серія : Психологія. - 2015. - Т. 20, Вип. 4. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2015_20_4_8; 13). Комінарець Т. В. Фасилітація – провідна компетенція сучасного педагога [Електронний ресурс] / Т. В. Комінарець // Педагог. альманах. - 2018. - Вип. 38. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_38_6.
Дата: 16.09.2018
Имя: Наталия
Вопрос: Потрібна стаття з предмету: соц. освіта. На тему: Протипоказання до педагогічної діяльності. Дякую
Вопрос: Потрібна стаття з предмету: соц. освіта. На тему: Протипоказання до педагогічної діяльності. Дякую
Ответ Добрий день, Наталия! Ваша тема потребує самостійної роботи з джерелами. Пропонуємо Вам розпочати з таких: 1). Бодров В. А. Современные исследования фундаментальных и прикладных проблем психологии профессиональной деятельности // Психологический журн. – 2008.- Т. 29. – № 6. – С. 66-74.; 2). Блинов В. И. Профессиональные стандарты педагогической деятельности // Педагогика. – 2010. – № 5. – С. 46-54.; 3). Волобуєва Т. Оновлення змісту професійної компетентності педагогічних кадрів // Рідна шк. – 2006. – № 3. – С. 21-23.; 4). Дружилов С. А.
Профессионализм педагога: психологический ракурс // Педагогика. – 2012. – № 6. – С. 69-79.; 5). Алфімов В. Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки // Рідна шк. – 2010. – № 4-5. – С. 15-17.
Можливо Ви знайдете щось корисне із наступних книг: 1). 932664 88.4 Б75 Бодров В. А. Психология профессиональной деятельности. Теоретические и прикладные проблемы / В. А. Бодров. – М. : Ин-тут психологии РАН, 2006. – 624 с.; 2). 932596 88.4 Б75 Бодров В. А. Психология профессиональной пригодности : учебное пособие для вузов / В. А. Бодров. – 2-е изд. – М. : ПЕР СЭ, 2006. – 512 с.; 3). 931111 74.58 Г95 Гура О.І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу: теоретико-методологічний аспект : монографія / О. І. Гура / Мін-во освіти і науки України. – Запоріжжя : ГУ "ЗІДМУ", 2006. – 332 с.; 4). 962351 74.200.5
Т38 Татаурова Г. П. Психотехнологія визначення професійно важливих якостей майбутнього педагога // Технології професійної орієнтації населення в умовах ринку праці : монографія / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ; [авт.кол. : Побірченко Н. А. та ін. ]. – К. : Пед. думка, 2011. – С. 160-170.
Дата: 13.08.2018
Имя: Алина
Вопрос: Тема, Ознайомлення дітей дошкільного віку з жанрами живопису, ето у меня тема по предмету методика изобразительной деятельности.
Вопрос: Тема, Ознайомлення дітей дошкільного віку з жанрами живопису, ето у меня тема по предмету методика изобразительной деятельности.
Ответ Доброго дня, Алина! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 899751 74.1 П14 Паламарчук Л.Н.
Формирование художественно-эстетической компетенции детей дошкольного возраста / Л.Н. Паламарчук. – Запорожье : ООО "ЛИПС.Лтд", 2003. – 112 с. 2). 944692 74.1 К73 Котляр В. П.
Основи образотворчого мистецтва і методика художнього виховання дітей : навч. посіб. для вузів / В. П. Котляр. – К. : Кондор, 2009. – 200 с. – (іл.). 3). 953646 74.1 О-23 Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі : підручник / Г. В. Сухорукова [та ін.]. – К. : Слово, 2010. – 376 с. 4). 967420 74.1 Ш95 Шульга Л. М. Барвиста радість : розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання / Людмила Шульга. – Вид. 2-ге, випр. й доповнене. – Запоріжжя : ЛІПС. – 336 с. – (іл.). 5). 253469 372.3 З-91 Зубарева Н. М. Дети и изобразительное искусство. Натюрморт и пейзаж в эстетическом воспитании детей 5-7 лет. - М. : Просвещение, 1969. - 111 с. 6). 808148 74.1 Ч-90 Чумичева Р. М. Дошкольникам о живописи : кн. для воспитателей дет. сада. - М. : Просвещение, 1992. - 122 с. 7). Половіна О.
Пейзажний живопис: від милування природою до її усвідомлення / О. Половіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2016. – № 11. – С. 4-11. 8). Зайченко Н.
Картина запрошує до розмови: Використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи / Н. Зайченко // Дошкільне виховання. – 2017. – № 7. – С. 20-23.
9). Шалда Н. Зимові картини, що випромінюють тепло: Цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кірдій / Н. Шалда, О. Чаус // Дошкільне виховання. – 2018. – № 1. – С. 30-34.