Психологія (298)
Дата: 24.06.2023
Имя: Марія
Вопрос: Добрий день! Буду вдячна за рекомендацію літератури для написання дипломної роботи за темою: "Особливості використання групової роботи завдяки розвитку навичок самодопомоги в умовах воєнного" часу
Вопрос: Добрий день! Буду вдячна за рекомендацію літератури для написання дипломної роботи за темою: "Особливості використання групової роботи завдяки розвитку навичок самодопомоги в умовах воєнного" часу
Ответ Добрий день, Маріє! Пропонуємо Вам до опрацювання такі документи: 1). Подкоритова, Л. О.
Навчальний тренінг "Прийоми психологічної самодопомоги" / Л. О. Подкоритова // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 12. – С. 29-43. – Бібліогр.: 6 назв.; 2). 994171 159.93 Т45 Титаренко, Т. М. Збереження і відновлення психологічного здоров'я: технології психологічної допомоги / Т. М. Титаренко // Титаренко Т. М. Психологічне здоров'я особистості: засоби самодопомоги в умовах тривалої травматизації : монографія / Титаренко Т. М. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. - Кропивницький : [Імекс-ЛТД]. – 2018. – С.106-146.; 3). 994171 159.93 Т45 Титаренко, Т. М. Психологічне здоров'я особистості: засоби самодопомоги в умовах тривалої травматизації : монографія / Т. М. Титаренко / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. – Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2018. – 160 с. – Бібліогр.: с. 150-159.; 4). 974596 74.58 П24 Заверико, Н. В. Групи само- і взаємодопомоги як засіб активізації спільноти вразливих верств населення / Н. В. Заверико // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Клас. приват. ун-т ; [голов. ред Сущенко Т. І. ; редкол.: Бочелюк В. Й. [та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2014. - Вип. № 36 (89). – С. 163-169. – Бібліогр.: 6 назв.; 5). Панок, В. Г. Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / В. Г. Панок, І. І. Ткачук, В. Д. Острова, Н. В. Лунченко, Ю. С. Бондарчук // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2019. – № 2. – С. 64-71. – Бібліогр.: 11 назв.; 6). 998889 159.9 П86 Психологічні засоби колективного подолання наслідків воєнного конфлікту : метод. рекомендації / за наук. ред. Л. М. Коробки ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. – Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2019. – 52 с.; 7). 998896 159.93 С69 Соціально-психологічні технології відновлення особистості після травматичних подій : практ. посіб. / за наук. ред. Т. М. Титаренко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соціальної та політ. психології. – Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2019. – 220 с. – Бібліогр.: с. 193-207.; 8). 990246 159.923 М48 Мельничук, О. Б. Групова форма психологічної корекції / О. Б. Мельничук // Мельничук О. Б. Основи психоконсультування та психокорекції : навч. посіб. для внз / Мельничук О. Б. ; Оксана Богданівна Мельничук ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова.- К. : Каравела. – 2017. – С. 311-369.; 9). 1023290 159.94 Р65 Розов, В. И. Психология экстремальных ситуаций: адаптивность к стрессу и психологическое обеспечение : научно-практ. пособие / В. И. Розов. – 3-е изд., передел. и доп. – К. : КНТ : Саммит-Книга, 2021. – 480 с. – Библиогр.: с. 463-478.; 10). 991224 364.6 С73 Способи підвищення соціально-адаптивних можливостей людини в умовах переживання наслідків травматичних подій : метод. рекомендації / за наук. ред. Т. М. Титаренко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. – Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2017. – 80 с. – Бібліогр.: с. 76-79.; 11). Бр3574 355.4
Д62 Дозволь собі допомогти. – [Запоріжжя? : б. в., 2017]. – 20 с. – (фото).; 12). 831388 53.57 П31 Пезешкиан, Н. Психотерапия повседневной жизни : тренинг в воспитании партнерства и самопомощи : с 250 примерами из практики / Н. Пезешкиан / вступ. слово Р. Баттегая ; пер. с нем. Л. П. Галанза. – М. : Медицина, 1995. – 336 с.; 13). Панок, В. Психологічна служба системи освіти і війна / В. Панок // Психологія і суспільство. – 2015. – № 3 (61). – С. 18-23.; 14). 10 правил для психолога у разі екстремальної ситуації: за рекомендаціями німецьких психологів Б. Гаш та Ф. Ласогга // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 10. – С. 38-39.; 15). Ковальова, І. Проблемні питання психосоціальної реабілітації учасників бойових дій та їхніх родин / І. Ковальова, Г. Попова // Теорія і практика упр. соц. системами. – 2019. – № 4. – С. 38-45. – Бібліогр.: 10 назв.; 16). Бутриновська У. П. Групи самодопомоги як ефективна форма соціальної роботи [Електронний ресурс] / У. П. Бутриновська // Наук. часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соц. робота. Соц. педагогіка. - 2017. - Вип. 23. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_011_2017_23_4; 17). Ступак Д. Методологічні підходи до організації підготовки курсантів по наданню самодопомоги у структурі дисципліни "Безпека життєдіяльності" [Електронний ресурс] / Д. Ступак // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 6. - С. 273-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_6_27; 18). Цільмак О. М.
Провідні технології самодопомоги в процесі психологічної практики [Електронний ресурс] / О. М. Цільмак // Юрид. психологія. - 2022. - № 1. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2022_1_7.; 19). 911187 88.5 Я92 Яценко, Т. С. Теорія і практика групової психокорекції. Активне соціально-психологічне навчання : навч. посіб. для вузів / Т. С. Яценко. – К. : Вища школа, 2004. – 680 с. – (рис.).; 20). 973086 88.4 Ш37 Шевченко, Н. Ф. Психологічна допомога в кризових та екстремальних ситуаціях : навч. посіб. для вузів / Н. Ф. Шевченко / Держ. вищий навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т" М-ва освіти і науки України. – Запоріжжя : [ЗНУ], 2013. – 186 с. – (портр., табл.).; 21). Джошуа, К. Психологічні засади травмотерапії сімей учасників бойових дій / Креймер. Джошуа, О. Запорожець // Вісн. Київ. ін-т бізнесу та технологій. – 2016. – № 3 (31). – С. 43-47. – Бібліогр.: 28 назв.; 22). 364.62-054.73 С69 Соціально-психологічна допомога внутрішньопереміщеним особам (2016-2017 рр.) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ. – Запоріжжя : ЗОУНБ, 2018. – 80 дж.; 23). 159.9 С69 Соціально-психологічна допомога учасникам АТО/ООС (2018-2019) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ. – Запоріжжя : ЗОУНБ, 2020. – 60 дж.; 24). 364.62-057.3 П68 Соціально-психологічна допомога учасникам АТО (2016-2017 рр.) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ. – Запоріжжя : ЗОУНБ, 2018. – 46 дж.
Дата: 21.04.2023
Имя: надія
Вопрос: добрий день порадьте літературу, що висвітлює вплив соціальних мереж на особистість підлітків
Вопрос: добрий день порадьте літературу, що висвітлює вплив соціальних мереж на особистість підлітків
Ответ Добрий день, Надіє! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). Фісенко, Т. В. Засоби впливу в соціальних інтернет-мережах / Т. В. Фісенко // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2012. – № 1. – С. 152-157. – Бібліогр.: 13 назв.; 2). Артамонова, І. М. Інтеграція соціальних мереж та інтернет-ЗМК: вплив на соціалізацію споживачів сучасних медіа / І. М. Артамонова // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2014. – № 1/2 (17/18). – С. 4-9. – Бібліогр.: 16 назв.; 3). Бандровський, Г. О. "Спіраль мовчаня" Елізабет Ноель-Нойманн як технологія інформаційного впливу в соціальних мережах / Г. О. Бандровський // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2018. – № 3. – С. 80-85. – Бібліогр.: 13 назв.; 4). 1020495 316.32 Н62 Нікітенко, В. О. Віртуальний світ соціальних мереж як "університет масових знань" та їх вплив в умовах Інтернету / В. О. Нікітенко // Нікітенко В. О. Освіта, культура і туризм як чинники креативного розвитку особистості в умовах інноваційно-інформаційного суспільства : монографія / Нікітенко В. О. ; М-во освіти і науки України, ЗНУ, Інж. ін-т.- Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2020. – С. 240-247.; 5). Романова, Е. Г.
Мистицизм интернета и социализация молодежи : [отрицательное влияние интернет на молодежь] / Е. Г. Романова // Педагогика. – 2013. – № 5. – С. 79-88. – Библиогр.: 16 назв.; 6). Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі : [безпека дітей в інтернете] / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – 2013. – № 2. – С. 14-17.; 7). Короп, О. Родина й безпека в Інтернеті : [батьківські збори, присвячені ролі родини у формуванні навичок безпечної поведінки дітей в Інтернеті] / О. Короп // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 10. – С. 80-83.; 8). Небезпечні ігри: смерть як захоплення : ["групи смерті" в Інтернеті] // Школа. – 2018. – № 11. – С. 36-41.; 9). Гуревич, Р. Інформатизація освіти: позитивні здобутки та деякі негативні наслідки / Р. Гуревич, Н. Опушко // Рід. шк. – 2018. – № 9/12. – С. 9-14.; 10). Швидка, Г. "Обізнаний - означає озброєний!" Що варто знати про загрози школярів у соцмережах / Г. Швидка // Школа. – 2019. – № 11. – С. 88-93.; 11). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Соціальні мережі та вікові обмеження / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної]. - [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 119-139.; 12). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Інтернет-ризики і безпека дітей / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної].- [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 139-157.; 13). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Віртуальний світ і діти з особливими потребами / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної].- [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 157-173.; 14). Роль соціальних мереж в формуванні особистості : [бібліогр. список]. – Запорожье : ЗОУНБ им. Горького, 2011. – 24 джерела.; 15). Немеш О. М. Вплив спілкування в соціальних мережах на розвиток особистості підлітка [Електронний ресурс] / О. М. Немеш // Проблеми сучас. психології. - 2014. - Вип. 26. - С. 442-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_26_36.; 16). Слободяник О. Вплив електронних соціальних мереж на підлітків [Електронний ресурс] / О. Слободяник // Наук. записки [Кіровоград. держ. пед. ун-ту імені В. Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(3). - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(3)__9.
Дата: 11.04.2023
Имя: Дар`я
Вопрос: Доброго дня! Чи можете допомогти мені у пошуку журналів з психологіі, які б висвітлювали у статтях аналіз випадку клієнта із запитом будь-якого конфлікта, розгорнутий опис сесії з такими клієнтами. Дуже вдячна
Вопрос: Доброго дня! Чи можете допомогти мені у пошуку журналів з психологіі, які б висвітлювали у статтях аналіз випадку клієнта із запитом будь-якого конфлікта, розгорнутий опис сесії з такими клієнтами. Дуже вдячна
Ответ Доброго дня, Дар'я! Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1). 998207 159.964 З-34 Зарицька В. В. Психологія конфлікту : навч. посібник / В. В. Зарицька / М-во освіти і науки України, Класичний приватний ун-т. – [Одеса] : Гельветика, 2019. – 380 с.; 2). Учень у конфлікті : [конфліктна педагогічна ситуація] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 10. – С. 32-33.; 3). 962194 88.5 Э53 Елькін М. В. Основи конфліктології: діяльність менеджера з попередження та розв'язання конфліктів в закладах освіти : дисципліна за вибором магістранта / М. В. Елькін, М. М. Окса / Мелітопол. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького, Каф. педагогіки і пед. майстерності. – Мелітополь : [МДПУ], 2012. – 112 с.; 4). Іщук О. В. Вплив індивідуально-типологічних особливостей персоналу на стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях // Вісник ЗНУ. Педагогічні науки. – 2009. – № 2. – С. 96-103.; 5). 985915 88.8 Д84 Дуткевич Т. В. Методика залагодження конфліктів / Т. В. Дуткевич // Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія : навч. посібник для внз / Т. В. Дуткевич ; М-во освіти і науки України [та ін.].- К. : Центр учб. літ. – 2016. – С. 260-268.; 6). 947085 88.4 Ц61 Цимбалюк І. М. Психологічне консультування та корекція : навч. посіб. для вузів : модульно-рейтинговий курс / І. М. Цимбалюк / Мін-во освіти і науки України. – 3-є вид. – К. : Професіонал, 2009. – 544 с.; 7). 990246 159.923 М48 Мельничук О. Б. Психологічне консультування як вид психологічної допомоги / О. Б. Мельничук // Мельничук О. Б. Основи психоконсультування та психокорекції : навч. посібник для внз / О. Б. Мельничук ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Каравела. – 2017. – С. 11-64.; 8). Федоренко Р. П. Психологічний практикум з консультування: зміст, прийоми, технології [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. Вищ. Навч. Закл. ІІІ - ІV рівнів акредитації / Р. П. Федоренко, К. І. Шкарлатюк. – Луцьк: Східноєвроп. Нац. Ун-т ім. Л. Українки, 2012. - 237 с. – (Посібники та підручники ВНУ ім. Лесі Українки). - URL: https://core.ac.uk/download/pdf/153576297.pdf; 9). Конфліктологічне консультування [Електронний ресурс] : навч. посіб. / уклад. З. Ю. Крижановська. – Луцьк, 2017. – 110 с. - URL: https://core.ac.uk/download/pdf/157730612.pdf; 10). Горбунова В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги [Електронний ресурс] // Практична психологія та соціальна робота. – № 8. – 2008. – С. 3-5. - URL: https://core.ac.uk/download/pdf/12084053.pdf; 11). Цільмак О. М. Лекційний матеріал для здобувачів вищої освіти 4 курсу за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності «053 Психологія» з навчальної дисципліни "Психологічне консультування" [Електронний ресурс] / О. М. Цільмак ; кафедра психології. - Одеса : НУ "ОЮА", 2020. - 319 с. - URL: http://dspace.onua.edu.ua/handle/11300/14696, зі списком журналів з психології, Ви, можете ознайомиться на нашому сайті за посиланням: http://old.zounb.zp.ua/node/7253.
Дата: 17.03.2023
Имя: Юлія
Вопрос: Доброго дня! Треба література з теми проблеми та методи формування адекватної самооцінки в підлітковому віці.
Вопрос: Доброго дня! Треба література з теми проблеми та методи формування адекватної самооцінки в підлітковому віці.
Ответ Добрий день, Юліє! Пропонуємо наступні джерела: 1). Зубченко О. В. Взаємозв'язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – № 5. – С. 54-57.; 2). Качур О. Як допомогти дитині підвищити самооцінку: Практичне заняття для педагогів // Соціальний педагог. – 2019. – № 11. – С. 40-47.; 3). Міцик Т. О. Самопізнання як один із факторів образу світу підлітків // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – № 8. – С. 19-23.; 4). Ф86782 373.5.015.3 Р28 Рашковська І. В. Самооцінка та ідеальне "Я" підлітка. Теорія і практика / Ілона Рашковська. – 2-ге вид., повторне. – К. : Шкільний світ, 2018. – 120 с. – Бібліотека "Шкільного світу". – Бібліогр.: с. 117-118 (77 назв).; 5). Резнікова О. А. Психологічні особливості поведінки підлітків у конфліктних ситуаціях // Теорія і практика сучасної психології. – 2018. – № 2. – С. 168-172.; 6). Матеєнко М. Самооцінка учня. Як сформувати та зберегти // Школа. – 2019. – № 11. – С. 44-59.; 7). Лісновська Л. Б. Формування самооцінки шестирічних першокласників як засіб ефективного оволодіння ними навчальною діяльністю // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 8. – С. 10-18.; 8). 1019420 159.923 Р13 Равікант К. Полюби себе. Як підвищити самооцінку та прийняти себе / Камаль Равікант ; [пер. з англ. С. Мальованої]. – Х. : КСД, 2021. – 240 с.; 9). Тадіян С. В. Розробка методики діагностики механізмів самооцінювання особистості в шкільному віці // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 3. – С. 40-50.; 10). Божок О. О. Дослідження самооцінки психічних станів у підлітковому та юнацькому віці [Електронний ресурс] // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 16. - С. 3-11. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_16_3; 11). Селецька А. І. Взаємозв'язок самооцінки та рівня самотності в підлітковому віці [Електронний ресурс] // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2017. - Вип. 7. - С. 123-128. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2017_7_20; 12). Ратушний О. О. Особливості самооцінки у підлітковому віці [Електронний ресурс] // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2014. - Вип. 4. - С. 74-79. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2014_4_14; 13). Єременко О. Дослідження самооцінки дітей підліткового віку [Електронний ресурс] // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2016. - Вип. 6. - С. 40-44. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2016_6_8; 14). Заведенко А. Теоретичний аналіз проблеми розвитку самооцінки в підлітковому віці [Електронний ресурс] // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2016. - Вип. 6. - С. 44-48. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2016_6_9; 15). Єрмоленко М. В. Особливості самооцінки та її вплив на прояви агресивної поведінки у підлітковому віці [Електронний ресурс] // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2011. - 2011. - С. 150-155. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2011_2011_28; 16). Логвінова Д. В. Статеві особливості формування самооцінки в підлітковому віці [Електронний ресурс] // Габітус. - 2021. - Вип. 31. - С. 117-122. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_31_23.
Дата: 10.03.2023
Имя: Ольга
Вопрос: Добрий день! Чи можете допомогти у пошуку інформації по темі"Причини виникнення і шляхи подолання стресу у дітей". Дуже вдячна.
Вопрос: Добрий день! Чи можете допомогти у пошуку інформації по темі"Причини виникнення і шляхи подолання стресу у дітей". Дуже вдячна.
Ответ Добрий день, Ольго! Пропонуємо розпочати з таких джерел: 1). 987804 88 К90 Посттравматичний синдром післястресових порушень у дитячому віці як причина дисгармонії психічного розвитку // Культуротвірна функція психологічної науки : монографія / за ред. Г. О. Балла ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка ; [Г. О. Балл та ін.].- К. ; Кіровоград : Імекс-ЛТД. – 2014. – С. 74-81.; 2). Байер О. Проблема психологічної допомоги дітям у стресогенній ситуації // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 2. – С. 4-13.; 3). Байер О. тресогенна подія: реакція та допомога // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 10. – С. 31-37.; 4) Байер О. Діагностування стресових станів у дитини: інструментарій та інтерпретація // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 9. – С. 32-38.; 5). Байер О. Прояви дитячого стресу // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 6. – С. 37-44.; 6). Байер О. 10 стресогенних чинників та їх вплив на психіку дитини // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 5. – С. 28-33.; 7). Байер О. Первинна психологічна допомога постраждалих у стресогенній ситуації // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 9. – С. 39-45.; 8). Кляпець О. У війни не дитяче обличчя : [дитячі психотравми] // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 7. – С. 23-29.; 9). Кляпець О. Три кроки на допомогу дитині, яка переживає стрес // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 3. – С. 44-47.; 10). Левицька Т. Аутотренінг: Рекомендації щодо профілактики стресу // Соц. педагог. – 2018. – № 10. – С. 46-47.; 11). Литвин І. Ізотерапія в роботі з дітьми які зазнали впливу стресогенних подій // Практ. психолог: Дит. садок. – 2015. – № 11. – С. 18-22.; 12). Рєпнова Т. П. Подолання наслідків впливу екстремальних умов на поведінку старших підлітків // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 10. – С. 59-63.; 13). Петьков В. А. Психологічні особливості впливу стресу на загальний розвиток дитини [Електронний ресурс] // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_6_10 14). Шугай М. А. Психологічна допомога дитині при психоемоційному стресі [Електронний ресурс] / М. А. Шугай // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2018. - Вип. 7. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2018_7_10 15). Похілько Д. С. Особливості гострих стресових реакцій дитини з різним рівнем травматичного досвіду війни [Електронний ресурс] / Д. С. Похілько, А. В. Кибкало, Ю. А. Костюченко, Ю. М. Горюн // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2022. - № 1. - С. 97-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekp_2022_1_12 16). Шпак С. Г. Особливості виникнення стресу у молодших школярів в процесі адаптації [Електронний ресурс] / С. Г. Шпак // Психологія: реальність і перспективи. - 2014. - Вип. 3. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2014_3_53 17). Коцур Н. І. Психоемоційні стреси в школярів: ризики розвитку та шляхи запобігання [Електронний ресурс] / Н. І. Коцур, Н. І. Годун // Молодий вчений. - 2017. - № 9.1. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_9