Педагогіка (353)
Дата: 10.04.2019
Имя: Виктория Крышковец
Вопрос: Доброго дня. Прошу знайти матеріали (2014-2019р.р.) з таких тем: "Формування професійної компетентності";"Формування професійної компетентності соціального педагога"; "Формування професійної компетентності соціального педагога засобами виробничої (педагогічної) практики".
Вопрос: Доброго дня. Прошу знайти матеріали (2014-2019р.р.) з таких тем: "Формування професійної компетентності";"Формування професійної компетентності соціального педагога"; "Формування професійної компетентності соціального педагога засобами виробничої (педагогічної) практики".
Ответ Шановна Вікторіє, запам’ятайте надалі, що ми відповідаємо тільки на одне запитання за одне звернення. Перегляньте слідуюче: 1). Куршиева, Б. М.Профессиональное образование социального педагога / Б. М. Куршиева // Педагогика. – 2011. – № 5. – С. 77-80;
2). Куліненко, Л.Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Л. Куліненко // Вища освіта України. – 2013. – № 1. – С. 63-68. – Бібліогр.: 13 назв;
3). Гуренко, О. І. Сутність полікультурної компетентності, критерії та рівні її сформованості у майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко // Вісник ЗНУ.Педагогічні науки. – 2013. – № 3. – С. 157-166. – Бібліогр.: 9 назв;
4). Знова, Н.Професійна компетентність учителя : [бально-рейтингова система оцінювання рівня проф. компетентності вчителя] / Н. Знова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід.. – 2014. – № 11. – С. 77-80; 5). Бобеляк, Н. Моніторинг професійної компетентності вчителя - важливий чинник його ефективної діяльності / Н. Бобеляк, О. Фялковська // Педагогічна думка. – 2015. – № 4. – С. 27-32. – Бібліогр.: 10 назв; 6). Ткаченко, К. Г. Роль і місце педагогічної практики як чинника формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / К. Г. Ткаченко // Вісник ЗНУ. Педагогічні науки. – 2013. – № 2. – С. 1461-53. – Бібліогр.: 14 назв.; 7). 981131 74 А80 Арефьєв, В. Г.Самостійна робота студентів під час педагогічної практики : навч.-метод. посібник для пед. вузів / В. Г. Арефьєв, Н. Д. Михайлова / Нац. педагог. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – 5-те вид., стер. – К. : Центр учб. літ., 2016. – 120 с. – (табл.). – Бібліогр.: с. 119 (13 назв); 8). 74.204 П84 Професіна педагогічна компетентність (2015) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ ім. М. Горького. – Запоріжжя : ЗОУНБ ім. М. Горького, 2016. – 48 дж.; 9). 975445 74 П24 Бабко, Т. М. Підвищення професійної компетентності вчителів профільної школи в умовах інноваційної діяльності / Т. М. Бабко // Педагогічні науки та освіта : зб. наукових праць Запорізького обл. ін-ту післядипломної пед. освіти / [редкол.: В. В. Пашков (голов. ред.) та ін.].- Запоріжжя : Кругозір. – 2014.- Вип. XIV-XV. – С. 22-31; 10). Швидун, Л.Формування професійної компетентності вчителя засобами моніторингу в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Швидун // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2016. – № 4-6. – С. 118-123;
11). Костюченко, Т. Педагогічні умови забезпечення здоров'язбережувальної компетентності в структурі фахової підготовки майбутніх соціальних працівників / Т. Костюченко // Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченка.Психологія. – 2016. – № 2(5). – С. 27-30. – Бібліогр.: 17 назв; 12). 983863 74.58 П24 Казаннікова, О. В. Теоретичні підходи до формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Казаннікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приватний ун-т ; [голов. ред. Т. І. Сущенко].- Запоріжжя : КПУ. – 2016.- Вип. №50 (103). – С. 133-140. – Бібліогр.: 18 назв; 13). Пасічник, Л. Л. Рефлексивний підхід до розвитку професійної компетентності вчителів у центрах педагогічної освіти у Німеччині / Л. Л. Пасічник // Український педагогічний журнал. – 2017. – № 2. – С. 41-46;
14). Удовиченко, І. В. Професійна компетентність та здатність до інноваційної діяльності вчителів як передумова ефективного навчання випускників середньої освіти / І. В. Удовиченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – № 7-8. – С. 34-37. – Бібліогр.: 13 назв; 15). Сайко, Н. Вплив професійного потенціалу на успішність роботи соціального педагога / Н. Сайко // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2017. – № 1-2. – С. 73-77;
16). Кириленко, С. В. Акмеологічні аспекти розвитку психолого-педагогічної компетентності вчителя / С. В. Кириленко // Завучу. Усе для роботи. – 2018. – № 9-10. – С. 104-115;
18). Кіяшко, А. А. Управлінська компетентність як чинник професіоналізму керівника закладу освіти / А. А. Кіяшко // Управління школою. – 2019. – № 1-3. – С. 78-80.
Дата: 03.04.2019
Имя: Марина
Вопрос: Добрий день. Потрібна найновіша інформація з теми: Тема: " Формування мовлення у дітей дошкільного віку з ЗПР"Дякую
Вопрос: Добрий день. Потрібна найновіша інформація з теми: Тема: " Формування мовлення у дітей дошкільного віку з ЗПР"Дякую
Ответ Доброго ранку, Марино! Пропонуємо такі джерела: 1). Штіль С. Ю. Формування мовленневих компетентностей дошкільників із особливими освітніми потребами засобами пальчикової терапії // Завучу. Усе для роботи. – 2018. – № 9/10. – С. 72-78.; 2). Мартиненко І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинного генезу : [діти старш. дошк. віку] // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 1. – С. 36-44.; 3). Рассказова П. І. Методика застосування розповіді за картинкою як засіб розвитку уяви та зв'язного мовлення дітей в інклюзивних групах ДНЗ // Дитина з особливими потребами. - 2017. - № 1. - С. 23-31.; 4). Рассказова П. І. Розвиток зв'язного мовлення дітей з різним рівнем здоров'я в інклюзивних групах ДНЗ // Дитина з особливими потребами. - 2017. - № 4. - С. 6-13.; 5). Омельченко І. Програма "розвитку мовлення" для дітей із затримкою психічного розвитку: концептуальне підгрунтя та алгоритми реалізації // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2016. – № 4. – С. 41-51.; 6). Терета О. У Царину слова: формування зв'язного мовлення дошкільників із ЗПР // Дефектолог. - 2017. - № 9. - С. 20-29.; 7). Коршенко Н. Автоматизація звуків за допомогою казки-зв'язки. Використання наукотерапії в корекції мовленневих порушень у дітей із ЗПР // Дефектолог. - 2017. - № 3,4.; 8). Боряк О. Причинна обумовленість порушень у мовленневому розвитку розумово відсталих дітей // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 24-32.; 9). Коваль А. Розвиток мовленевої компетентності дітей: [з інтелектуальними недоліками] // Дефектолог. - 2014. - № 10. - С. 20-22.
Дата: 27.03.2019
Имя: Вікторія
Вопрос: Прошу допомогти з практикумами та теоретичними надбаннями останніх років за темою: "Особливості розвитку памяті у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху в інклюзивному класі". Дякую.
Вопрос: Прошу допомогти з практикумами та теоретичними надбаннями останніх років за темою: "Особливості розвитку памяті у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху в інклюзивному класі". Дякую.
Ответ Добрий день, Вікторіє! Пропонуємо Вам розпочати з таких джерел: 1). 965179 57.33 К68 Королева И. В. Дети с нарушениями слуха : книга для родителей и педагогов / И. В. Королева, П. А. Янн. – СПб. : КАРО. – 240 с.; 2). Максименко С. Д. Діагностика пам'яті дитини: загальні рекомендації щодо дослідження пам'яті / С. Д. Максименко, Л. Г. Терлецька, О. П. Главник // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 6. – С. 52-58.; 3). 447761 88.4 Т39 Тигранова Л. И. Умственное развитие слабослышащих детей : (младший школьный возраст) / Л. И. Тигранова / НИИ дефектологии АПН СССР. – М. : Педагогика, 1978. – 96 с.; 4). Ф26661 371.9 Д93 Дьячков А. Воспитание и обучение глухонемых детей. Ист-пед. исследование. - М.: Изд-во Акад. пед. наук РСФСР, 1957. - 348 с.; 5). 773208 74.3 Л47 а Леонгард Э. Я не хочу молчать: Из опыта работы [по орг. процесса обучения глухих и слабослышащих детей] / Э. И. Леонгард, Е. Г. Самсонова, Е. А. Иванова. - М. : Просвещение, 1990. - 109 с.; 6). Ф65635 74.3 Л86 а Луцько К. В. Говори. Думай. Запам'ятовуй: Пробний посібник. - К. : Перун, 1995. - 238 с.; 7). 901820 74.3 Я63 Янн П. А. Воспитание и обучение глухого ребенка: Сурдопедагогика как наука: учеб. пособие / Пер. с нем. Л. Н. Родченко, Н. М. Назаровой; Науч. ред. рус. текста Н. М. Назарова. - М. : Академия, 2003. - 248 с.; 8). 447761 371.9 Т39 Тигранова Л. И. Умственное развитие слабослышаших детей: (Младший школьный возраст). - М. : Педагогика, 1978. - 96 с.; 9). 642853 371.9 М29 а Марциновская Е. Н. Основы предметно-практического обучения глухих школьников. - М. : Педагогика, 1985. - 177 с.; 10). Федоренко О. У пошуках оптимальних шляхів упровадження інклюзивного навчання дітей із порушенням слуху // Дефектолог. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 2. - С. 41-43.; 11). Козинець Р. Методичні основи проведення інтегрованого уроку: використання комп'ютерних технологій у навчанні глухих дітей // Дефектолог. - 2011. - № 4(52). - С. 51-54.
Дата: 25.03.2019
Имя: Оля
Вопрос: Доброго дня. Цікавить така інформація, як "інтерактивні педагогічні технології"
Вопрос: Доброго дня. Цікавить така інформація, як "інтерактивні педагогічні технології"
Ответ Добрий день, Олю! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). 903312 74.202 С40 Сиротенко, Г. О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання / Г. О. Сиротенко. – Х. : Основа, 2003. – 80 с. – Б-ка журналу "Управління школою".; 2). 918590 74.00 К31 Кашлев, С. С.
Интерактивные методы обучения педагогике : учеб. пособие / С. С. Кашлев. – Минск : Вышэйшая школа, 2004. – 176 с.; 3). Комар, О. Викладання за інтерактивними технологіями / О. Комар // Рід. шк. – 2006. – № 10. – С. 48-51. – Бібліогр.: 8 назв.; 4). Москаленко, І. Використання інтерактивних технологій у процесі підвищення педагогічної майстерності сучасного вчителя / І. Москаленко // Післядиплом. освіта в Україні. – 2006. – № 2. – С. 46-48. – Бібліогр.: 5 назв.;
5). Пометун, О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище / О. Пометун // Рід. шк. – 2007. – № 5. – С. 46-49.; 6). Лупенко-Ковтун, С. М. Інтерактивні технології як засіб демократизації навчального процесу у ВНЗ / С. М. Лупенко-Ковтун // Гуманітар. науки. – 2008. – № 1. – С. 28-33.; 7). 945276 74.261.84 Г60 Голик, О. В.
Українська література. Інтерактивні технології на уроках. 5-12 класи / Олена Голик. – Тернопіль : Мандрівець, 2008. – 156 с. – Сучас. урок. – Бібліогр. в кінці тем.; 8). Кадемія, М. Ю. Підвищення якості навчання у вищому навчальному закладі за допомогою інтерактивних засобів / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика упр. соц. системами. – 2011. – № 1. – С. 9-14.; 9). Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2012. – № 3. – С. 49-53. – Бібліогр.: 9 назв.; 10). Кимберг, А. Н. Интерактивные методы обучения как способы освоения живого знания / А. Н. Кимберг // Шк. технологии. – 2013. – № 3. – С. 19-27.; 11). 970171 74.58 П24 Сущенко, Л. О. Вплив науково-дослідної роботи на формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради : Монаєнко А. О. ; голов. ред. Сущенко Т. І.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2013. - Вип. 30 (83). – С. 351-357.; 12). Онкович, Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Г. Онкович // Вища освіта України. – 2014. – № 4. – С. 85-93. – Бібліогр.: 10 назв.; 13). Гуревич, Р. С. Сучасні інтерактивні технології навчання студентів / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Теорія і практика упр. соц. системами. – 2014. – № 4. – С. 99-104.; 14). 984941 74.58 П24 Крюкова, Є. С. Модель підготовки майбутнього викладача вищого навчального закладу до впровадження інтерактивних педагогічних технологій / Є. С. Крюкова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради А. О. Монаєнко ; редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2015. - Вип. № 44 (97). – С. 191-197. – Бібліогр.: 6 назв.; 15). Крюкова, С. В. Технології інтерактивного навчання на уроках / С. В. Крюкова // Англ. мова та літ. – 2018. – № 7-8. – С. 8-18.; 16). Гриценко, Л. Інтерактивні засоби навчання у проектно-технологічній діяльності учнів / Л. Гриценко, С. Поляков // Вища школа. – 2018. – № 12. – С. 86-102. – Бібліогр.: 5 назв.; 17). Ковальова, К. І. Вимоги до уроку згідно з новими форматами освіти нової української школи / К. І. Ковальова // Пед. науки. – 2018. – № L X X X III, т. 1. – С. 44-47. – Бібліогр. : 9 назв.
Дата: 25.03.2019
Имя: Анастасія
Вопрос: Добрий вечір! Мене цікавить питання поняття "соціальний інтелект", "рольові ігри молодших школярів", "соціалізація молодших школярів". Дякую.
Вопрос: Добрий вечір! Мене цікавить питання поняття "соціальний інтелект", "рольові ігри молодших школярів", "соціалізація молодших школярів". Дякую.
Ответ Добрий день, Анастасіє! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). М149301 88.5 Б96 Бьюзен, Т.
Могущество Социального Интеллекта : [10 способов выявить в себе социальные таланты и включить их в работу] / Т. Бьюзен / Пер. с англ. Е. Г. Гендель. – Минск : Попурри, 2004. – 208 с. – (ил.).; 2). Степченко, Т. А. Экономическая социализация младших школьников / Т. А. Степченко // Педагогика. – 2007. – № 9. – С. 119-121.; 3). Алимурадова, И. Б. Организация ролевых учебных занятий / И. Б. Алимурадова, А. Н. Нюдюрмагомедов // Педагогика. – 2008. – № 2. – С. 40-43.; 4). Данилюк, А. Я. Воспитание и социализация младших школьников / А. Я. Данилюк, А. М. Кондаков // Педагогика. – 2009. – № 5. – С. 7-27.; 5). Руденко, С. В. Социальный интеллект учителей : функции и пути развития / С. В. Руденко // Практ. психологія та соц. робота. – 2009. – № 10. – С. 48-52. – Библиогр.: 6 назв.; 6). Гилфорд, Дж. Методика исследования социального интеллекта / Дж. Гилфорд, М. Салливен // Практ. психологія та соц. робота. – 2011. – № 10. – С. 19-33.; 7). Роговець, О. В. Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2012. – № 4. – С. 53-59. – Бібліогр.: 15 назв.; 8). Шиловська, О. М. Авторська програма особистісного розвитку дитини молодшого шкільного віку "У злагоді із собою та усім світом" / О. М. Шиловська // Практ. психологія та соц. робота. – 2013. – № 3. – С. 61-79. – Бібліогр.: 14 назв.; 9). Гімаєва, Ю. А.
Соціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класів / Ю. А. Гімаєва // Теорія і практика упр. соц. системами. – 2013. – № 4. – С. 23-31.; 10). Коваленко, В. В. Мультиплікаційна продукція як засіб формування соціальної компетентності учнів молодших класів / В. В. Коваленко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – № 8. – С. 16-18. – Бібліогр.: 9 назв.; 11). Білоус, Н. Механізми соціалізації особистості в сучасному освітньому просторі / Н. Білоус // Директор шк., ліцею, гімназії. – 2018. – № 6. – С. 64-67. – Бібліогр.: 5 назв.; 12). Романенко, М. І. Соціальний інтелект як предмет філософських та психологічних досліджень / М. І. Романенко, Б. В. Братаніч, А. М. Куций // Гілея. Наук. вісн. – 2019. – № 1, Ч. 2. – С. 37-40. – Бібліогр.: 9 назв.; 13). Харченко, С. В.
Психодіагностичні методи визначення рівня розвитку соціального інтелекту / С. В. Харченко // Теорія і практика сучасної психології. – 2018. – № 1. – С. 51-56. – Бібліогр.: 16 назв.