Педагогіка (353)
Дата: 30.03.2020
Имя: Роман
Вопрос: Вечір добрий. У мене завдання: зробити анотації до кількох статей з журналу "Дошкільне виховання" про правове виховання дітей ДНЗ. Чи є вони в електронному доступі? Якщо ні - порадьде, будь ласка, добірку статей з цього журналу з зазначеної тематики. Дякую!
Вопрос: Вечір добрий. У мене завдання: зробити анотації до кількох статей з журналу "Дошкільне виховання" про правове виховання дітей ДНЗ. Чи є вони в електронному доступі? Якщо ні - порадьде, будь ласка, добірку статей з цього журналу з зазначеної тематики. Дякую!
Ответ Добрий день, Роман! На жаль, бібліотека зараз не обслуговує користувачів у зв'язку з карантином. В дистанційному режимі можемо Вам запропонувати такі статті: 1). Майданюк А. Дітям про їхні громадянські обов'язки. Заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 26-27. Анотація: Пропонується розробка заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати уяву, кмітливість, відповідальність та самостійність дітей при виконанні обов'язків; виховувати патріотичні почуття; сприяти формуванню громадянської свідомості та громадянської позиції; поглиблювати знання дітей про обов'язки перед самим собою, родиною, іншими людьми та державою; удосконалювати вміння аналізувати, узагальнювати та робити висновки. 2). Туник І. Адаптована програма з правового виховання / І. Туник // Дошкільне виховання. - 2009. - № 6. - С. 20-22. Анотація: Одне із завдань, зазначених у Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі", - це створення умов для розвитку правової компетентності дітей. Реалізувати це завдання у легкій і цікавій для дітей формі допомагає адаптована програма з правового виховання дітей старшого дошкільного віку, яку розробила Ірина Туник, вихователь-методист ДНЗ "Ялинка", м. Бровари, Київська обл. 3). Гетьманець Л. Права свої знай, обов'язки не забувай / Л. Гетьманець І. Власенко // Дошкільне виховання. - 2007. - № 6. - С. 18-19. Анотація: Конспект заняття-діалогу з правового виховання для старшої групи, мета якого вчити дітей висловлювати свої думки, закріплювати й поповнювати знання щодо захисту прав дітей та дотримання ними своїх обов'язків. 4). Лохвицька Л. Правову культуру - старшим дошкільнятам / Л. Лохвицька, С. Макаренко // Дошкільне виховання. - 2006. - № 6. - С. 7-9. Анотація: Досвід ДНЗ № 9 "Берізка" м. Лубен Полтавської обл. з громадянського виховання. 5).
Булейко О. Цікаве правознавство : дидактичні ігри для дітей 4-6 років / Оксана Булейко // Дошкільне виховання. - 2010. - № 1. - С. 32-33. Аннотация: Розробка дидактичних ігор, мета яких - правове виховання дошкільнят, на основі не складних у виготовленні посібників.
Дата: 30.03.2020
Имя: Виктория
Вопрос: Добрый день. Помогите, пожалуйста, с современной литературой по теме: Виховання елементів економічної культури у дітей дошкільного віку.
Вопрос: Добрый день. Помогите, пожалуйста, с современной литературой по теме: Виховання елементів економічної культури у дітей дошкільного віку.
Ответ Добрый день, Виктория! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 944086 65.0 С90 Сур'як А. В.
Основи економічної культури : навч. посібник для вузів / А. В. Сур'як. – К. : Кондор, 2009. – 256 с.
2). 967422 74.1 М18 Маленькі таємниці великої економіки : матеріали до формування первинного економічного досвіду в дітей дошкільного віку : (освітній проект) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України [та ін. ; уклад.: Прокудіна О. Є., Сечина Н. М., Славникова Ж. О.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2012. – 88 с. 3). Фера С. В. Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 4. – С. 27-34. – Бібліогр.: 3 назв. 4). Киянеця Н.В. Ознайомлення з національними грішми : Заняття економічного спрямування для дітей старшого дошкільного віку (за Програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" / Н.В. Киянеця // Дошкільний навчальний заклад. – 2015. – № 7 (103). – С. 13-16. 5). Шатохіна Н. Про доходи і витрати змалку кожен має знати: Заняття для дітей старшої групи : [економ. виховання] / Н. Шатохіна, Л. Резнік // Дошкільне виховання. – 2016. – № 9. – С. 28-29. 6). Баластрік Г. Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку / Г. Баластрік // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2017. – № 3. – С. 36-44. 7). Баластрік Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Г. Баластрік // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2017. – № 3. – С. 45-50. 8). Чижик О.
Відтепер ведмеді й ведмежата про бюджет й рекламу будуть знати: Заняття для дітей старшої групи / О. Чижик // Дошкільне виховання. – 2017. – № 5. – С. 28-29. 9). Економічна дошкільна освіта // Дитячий садок. - 2016. - № 5. - (Тема номера).
10). Ярита І. І. Інноваційні аспекти економічної освіти дошкільнят [Електронний ресурс] / І. І. Ярита // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__16 11). Дудник Н. Формування економічної компетенції дошкільників як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. Дудник // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2014. - Ч. 3. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_3_15 12). Богдан Т. М.
Формування економічного досвіду старших дошкільників [Електронний ресурс] / Т. М. Богдан, Н. В. Найдьон // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 296-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_72 13). Черешнюк О. Тайм-менеджмент та його вплив на формування економічної культури дошкільників у процесі реалізації міжнародної програми "Афлатот" [Електронний ресурс] / О. Черешнюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні техноло гії. - 2017. - № 4. - С. 225-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_4_22 14). Черешнюк О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном [Електронний ресурс] / О. Черешнюк // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 4. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_4_23 15).
Залізняк А. Економічна соціалізація дошкільників [Електронний ресурс] / А. Залізняк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2018. - Вип. 59. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2018_59_8 16). Фаловська І.
Методика формування економічних компетенцій дітей дошкільного віку як запорука фінансового благополуччя [Електронний ресурс] / І. Фаловська, Т. Бортнюк // Педагогічний часопис Волині. - 2018. - № 2. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2018_2_17 17). Курінний Я. В. Реалізація умови становлення економічної культури у дітей 5-7 років у закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Я. В. Курінний, С. О. Шкарупа // Молодий вчений. - 2018. - № 10.1. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10 18). Кокухина А.А. Формирование основ экономической культуры через игровую деятельность дошкольников [Электронный ресурс] / А. А. Кокухина // Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. 2015. № 11-5.- С. 30-33. - Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-osnov-ekonomicheskoy-kultury-cherez-igrovuyu-deyatelnost-doshkolnikov 19). Дудник Н. Економічна соціалізація старших дошкільників [Електронний ресурс] / Н. Дудник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 47. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_47_34 На жаль, з літературою без посилань ви зможете ознайомитися тільки по закінченню карантину.
Дата: 29.03.2020
Имя: Гура Світлана Павлівна
Вопрос: Здравствуйте! Прошу помочь мне в подборе источников информации по теме: "Довідково-пошуковий апарат в бібліотеці закладу освіти: організація і ведення", питання такі: Довідково-пошуковий апарат: поняття, склад, завдання. Призначення, структура, організація та ведення алфавітного і систематичного каталогів у бібліотеці освітнього закладу. Електронні каталоги. Система картотек у бібліотеці ЗО. Бази даних: завдання, функції, структура. Довідково-бібліографічний фонд.
Вопрос: Здравствуйте! Прошу помочь мне в подборе источников информации по теме: "Довідково-пошуковий апарат в бібліотеці закладу освіти: організація і ведення", питання такі: Довідково-пошуковий апарат: поняття, склад, завдання. Призначення, структура, організація та ведення алфавітного і систематичного каталогів у бібліотеці освітнього закладу. Електронні каталоги. Система картотек у бібліотеці ЗО. Бази даних: завдання, функції, структура. Довідково-бібліографічний фонд.
Ответ Доброго дня, Світлана Павлівна! Пропонуємо Вам джерела з фондів нашої бібліотеки, але в зв'язку з карантином бібліотека не обслуговує користовучів, тому до джерел, які доступні в мережі інтернет дотаємо режим доступу. 1) Бр 78.394(4Рос)7 Г87 Громова О. К. Типичные модели школьных библиотек / О.К. Громова. – М. : Чистые пруды, 2006. – 32 с.
2). 926718 025.5 К57 Коготков Д. Я. Библиографическая деятельность библиотеки: организация, технология, управление : учебник / Д. Я. Коготков / [науч. ред. Г. В. Михеева ; под общ. ред. О. П. Коршунова]. – СПб. : Профессия, 2005. – 304 с. - Также доступно в интернете: https://www.studmed.ru/kogotkov-dya-bibliograficheskaya-deyatelnost-biblioteki-organizaciya-upravlenie-tehnologiya_a20c620e217.html 3). 919788 025.5 П60 Поручи поиск человеку : виртуальные справочные службы в современных б-ках / И. Б. Михнова [и др.]. – М. : ГРАНД : ФАИР-ПРЕСС, 2005. – 304 с. - Также доступно в интернете: http://www.library.ru/4/art_search/books/mikhnova.phр 4). Ф79199 78.37 К29 Каталогизация. Современные технологии. Тенденции и перспективы развития : курс лекций : учеб.-метод. пособие / Селиванова Ю. Г. [и др.] ; Нац. информ.- библ. центр ЛИБНЕТ, Рос. нац. б-ка, Рос. библ. ассоциация. – М. : ФАИР : ЛИБНЕТ, 2007. – 216 с.- Также доступно в интернете: https://www.studmed.ru/selivanova-yug-i-dr-katalogizaciya-sovremennye-tehnologii-tendencii-i-perspektivy-razvitiya_0bd70dc29c2.html 5). 941332 78.36 З-55 Земсков А.И. Электронная информация и электронные ресурсы : Публикации и документы, фонды и библиотеки / А. И. Земсков, Я. Л. Шрайберг. – М. : ФАИР, 2007. – 528 с. - Также доступно в интернете: https://www.studmed.ru/view/zemskov-ai-elektronnaya-informaciya-i-elektronnye-resursy-publikacii-i-dokumenty-fondy-bibliotek_b37beff4386.html 6). 947610 78.37 В37 Вершинин М. И. Электронный каталог : проблемы и решения / М. И. Вершинин. – СПб. : Профессия, 2009. – 232 с. - Также доступно в интернете: https://avidreaders.ru/book/elektronnyy-katalog-problemy-i-resheniya.html 7). 949292 78.39 Г86 Громова О. К. Развитие информационной культуры детей в школьных и детских библиотеках : учеб.-практ. пособие / О. К. Громова. – СПб. : Профессия, 2009. – 208 с.
8). 956999 78.34(4Укр)7 Н34 Шкаріна В. Вивчення проблематики довідково-бібліографічного апарату бібліотеки у ХХ ст. / В. Шкаріна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : зб. / НАН України, НБУ ім. В. І. Вернадського, Асоціація б-к України ; редкол. : О. С. Онищенко (голова) [та ін.].- К. : [НБУ ім. В. І. Вернадського]. – 2009.- Вип. 25. – С. 261-272. - Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2009_25_28
9). 929961 78.34(4Укр)7 Н34 Масловская Н. Справочно-библиографический фонд как источник знания / Н. Масловская // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / редкол.: О. С. Онищенко (голова) та ін. ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України.- К. : [НБУ ім. В. І. Вернадського]. – 2006.- Вип. 16. – С. 137-143.
10). 954723 78.39 Ш48 Шепелєва І. О. Настільна книга шкільного бібліотекаря / І. О. Шепелєва, Г. М. Іващенко. – Х. : Основа, 2010. – 128 с. 11). 957674 78.34(4Укр)7 Н34 Роскина Т. И. Повышение уровня информационного обеспечения школьных библиотек через создание корпоративных ресурсов / Т. И. Роскина, К. Н. Картузов // Наукові праці Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / НАПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [редкол.: Л. А. Дубровіна та ін.].- К. : Педагогічна думка. – 2010.- Вип. 2. – .Всеукраїнський інформаційний ресурс з питань психолого-педагогічної науки і освіти: сучасний стан та шляхи розвитку. С. 168-173. - Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npdnpbc_2010_2_21
12). Ф82061 78.348 Э45 Електронні інформаційні ресурси бібліотек у піднесенні інтелектуального і духовного потенціалу українського суспільства / НАН України, НБУ ім. В. І. Вернадського ; [авткол. : О. С. Онищенко та ін.]. – К. : [НБУ ім. В. І. Вернадського], 2011. – 248 с. - Також доступно в інтернеті: http://nbuviap.gov.ua/images/nauk-mon/electroinfo.pdf
13). Ф82700 025.5 Л68 Лобузіна К. Технології організації знаннєвих ресурсів у бібліотечно-інформаційній діяльності : монографія / Катерина Лобузіна ; Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім В. І. Вернадського. – К. : [НБУ ім. В. І. Вернадського], 2012. – 252 с. - Також доступно в інтернеті: http://www.nbuv.gov.ua/sites/default/files/all_files/201410_artilces_field_dopmat_files/eif00000043.pdf
14). Лех Г. Електронні бібліографічні ресурси шкільної бібліотеки / Г. Лех, Г. Швецова-Водка // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 7. - С. 28-30. - Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_7_8
15). 558653 025.2 В75 Воронько К. Л. Организация библиотечных фондов и каталогов : учебник для библиотечных техникумов и библиотечных отделений культурно-просветительных училищ / К. Л. Воронько. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Книга, 1981. – 328 с. 16). 811179 025.3 К21 Карачинська Е. Т. Бібліотечні каталоги : навч. посібник для підготовки молодших спец. внз / Е. Т. Карачинська, В. К. Удалова. – Х. : Основа, 1992. – 160 с. 17). 971349 78.34(4Укр)7 Н34 Тупчієнко-Кадирова Л.
Аспекти виділення пошукових ознак для повнотекстових баз даних / Л. Тупчієнко-Кадирова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / редкол.: О. С. Онищенко (голова) та ін. ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоціація б-к України.- К. : [НБУ ім. В. І. Вернадського]. – 2013.- Вип. 35. – С. 185-195. – Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_19 18). 901698 02 С74 Справочник библиотекаря / редкол.: Л. В. Трапезникова [и др.] ; науч. ред.: А. Н. Ванеев, В. А. Минкина. – Изд. 2-е, испр. и доп. – СПб. : Профессия, 2003. – 448 с.- Также доступно в интернете: http://elibrary.bsu.az/books_aysel/N_321.pdf
19). 758271 025.5 Б53 Беспалова Э. К. Справочно-библиографический аппарат библиотеки : учеб. пособие / Э. К. Беспалова / Моск. гос. ин-т культуры. – М. : [МГИК], 1989. – 64 с.
20). 736164 025.5 Б59 Библиотечно-библиографические знания - школьникам : практ. пособие / Гос. респ. дет. б-ка РСФСР ; [В. Г. Валькова и др.]. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Книжная палата, 1989. – 216 с. 21). М146520 025.5 М79 Моргенштерн И. Г. Справочно-библиографическое обслуживание в библиотеках : научно-практическое пособие / И. Г. Моргенштерн. – М. : Либерея, 1999. – 80 с. - Также доступно в интернете: https://www.studmed.ru/morgenshtern-ig-spravochno-bibliograficheskoe-obsluzhivanie-teoriya-i-praktika_d552a644415.html 22). Лихожон Т. Бібліотечно-інформаційний центр - сучасна модель шкільної бібліотеки / Т. Лихожон // Рідна школа. – 2016. – № 10. – С. 58-61.- Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_10_16 23). Хараман В. Шкільна бібліотека: Функції та способи організації роботи / В. Хараман // Школа. – 2019. – № 7. – С. 36-55. 23). Остапчук Ю. Бібліографічні картотеки та бази даних бібліотек вищих навчальних закладів / Ю. Остапчук // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 9. - С. 15-20. - Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_9_6 24).
Русинська-Ґєртих Г. Фонди та інформаційні засоби шкільних бібліотек у Польщі [Електронний ресурс] / Г. Русинська-Ґєртих // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 143-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_11
Дата: 21.02.2020
Имя: Марк
Вопрос: Моя тема: "Впровадження інклюзії в ДНЗ". Прошу помочь
Вопрос: Моя тема: "Впровадження інклюзії в ДНЗ". Прошу помочь
Ответ Доброго ранку, Марку. Пропонуємо наступні джерела: 1) Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 10 квіт. 2019 р. № 530 // Офіц. вісн. України. - 2019. - № 51. - С. 22-26.; 2) Щодо органзації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти : лист МОН України від 31.11.2018 р. № 1/9-691 // Інформ. зб. та комент. МОН України. - 2018. - № 12. - С. 86-95.; 3) Матяшовська Р. Інклюзивна освіта як новітня гарантія захисту прав дітей дошкільного віку // Публічне право. – 2018. – № 3. – С. 255-260. – Бібліогр.: 12 назв.; 4) Бродецька А. Інклюзивна освіта: інформаційне забезпечення // Практ. психолог. Дит. садок. – 2019. – № 2. – С. 4-12.; 5) Демченко О. Інклюзія в ЗДО: теорія і практика // Дит. садок. Управління. - 2018. - № 7. - С. 5-27.; 6) Холодницька К. Інклюзивне навчання в дошкільних закладах. Особливості впровадження // Соц. педагог. - 2018. - № 3. - С. 18-29.; 7) Луценко І. Організаційні та нормативно-правові аспекти запровадження інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 2. - С. 44-49.; 8) Копилова Д. Крок назустріч: співпрацюємо з батьками в інклюзивній групі / Д. Копилова // Практ. психолог. Дит. садок. – 2019. – № 10. – С. 20-23.; 9) Філанчук С. Інклюзія у ЗДО: Досвід реалізаії // Практ. психолог. Дит. садок. – 2019. – № 10. – С. 36-39.; 10) Лукіна Т. О. Вплив сучасних змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в галузі дошкільної та загальної середньої освіти в Україні / Т. О. Лукіна, Г. А. Грищенко // Вісн. НАДУ при Президентові України. – 2018. – № 4. – С. 106-115. – Бібліогр.: 45 назв.; 11) Кузава І. Б. Теоретичне обґрунтування моделі реалізації інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку [Електронний ресурс] // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Пед. науки. - 2013. - № 10 (3). - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(3)__7; 12) Завальнюк О. О. Дошкільна інклюзивна освіта як шлях максимальної соціалізації дітей з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] // Зб. наук. пр. Хмельн. ін-у соц. технологій Ун-ту "Україна". - 2009. - № 1. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua; 13) Кузава І. Б. Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти [Електронний ресурс] // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_40; 14) Кузава І. Правові засади організації інклюзивної освіти дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // Пед. часоп. Волині. - 2015. - № 1. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2015_1_15; 15) Поніманська Т. І. Проблеми інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах [Електронний ресурс] // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_4; 16) Кузава І. Б.
Методологічні основи дослідження проблеми інклюзивної освіти дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_18; 17) Лапін А. В. Організація роботи педагогічних працівників у інклюзивному дошкільному освітньому закладі [Електронний ресурс] // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_18; 18) Піканова Н. В. Педагогічна взаємодія в інклюзивному середовищі дошкільного закладу [Електронний ресурс] // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_24; 19) Тарадюк Д. О. Принцип індивідуалізації - основа розбудови інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7 (2). - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(2)__31; 20) Вертугіна В. М. Інклюзивна освіта дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3; 21) Мальцева Т. Ю. Педагогічні умови впровадження інклюзивних практик в діяльність дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3; 22) Олефір Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] // Нова пед. думка. - 2019. - № 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_2_39
Дата: 16.02.2020
Имя: Ігор
Вопрос: Команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами (функції та завдання)
Вопрос: Команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами (функції та завдання)
Ответ Доброго дня, Ігор! Пропонуємо Вам наступні джерела:
1). 985331 88.8 Д26 Дегтяренко Т. М. Стратегія удосконалення підготовки фахівців до управління процесом корекційно-реабілітаційної допомоги : монографія. – Суми : ПП Кубраков С.Г., 2016. – 158 с. 2). 986477 74.3 Ш37 Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. – К. : Центр учб. літ., 2016. – 248 с.
3). 987907 74.3 И65 Інклюзивне навчання. Досвід упровадження / [упоряд. А. А. Колупаєва]. – Київ : Вид. група "Шкільний світ", 2015. – 200 с.
4). Ф86765 376.091 И65 Інклюзивна освіта в ЗПО. Організація навчання / [авт. кол.: О. В. Боровська та ін]. – К. : Шкільний світ, 2018. – 120 с.
5). 997107 37.04 К61 Колупаєва, А. А. Путівник для педагогів та батьків дітей з особливими потребами : діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. – Х. : [Ранок : Кенгуру, 2018]. – 112 с. 6). Про затвердження положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти: Наказ Міністерства освіти і науки України від 8.06.2018 № 609 // Дефектолог. - 2018. - N 4. - С. 10-15. 7). Інклюзивна освіта в Україні: крок за кроком // Директор школи. – 2019. – № 3. – С. 4-21. 8). Софій Н. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2017. – № 2. – С. 89-95. 9). Порошинська, Н.
Організація роботи практичного психолога інклюзивно-ресурсного центру : [психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ)] / Н. Порошинська // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2018. – № 7. – С. 13-22. 10). Сосновенко Н. Практичний психолог у команді супроводу : [психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами] / Н. Сосновенко, Л. Терещенко, Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2018. – № 7. – С. 4-9. 11). Мартинчук О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / О. Мартинчук // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 1. – С. 14-28. – Бібліогр.: 4 назв. 12). Гурська О. Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання / Олена Гурська // Директор шк. - 2014. - № 10. - С. 16-33. 13). Недомовна В. Діти з особливими потребами: психолого-педагогічний супровід в умовах загальноосвітнього закладу / Валентина Недомовна // Директор шк. - 2016. - № 9/10. - С. 97-100. 14). Пацай Т. Алгоритм роботи фахівців ПМПК [психолого-медико-педагогічна консультація] : метод. рек. на допомогу керівникам навч. закладів, пед. працівникам, батькам / Т. Пацай // Дефектолог. - 2017. № 1. С. 6-20.
15). Левчук С. Діти з особливими освітніми потребами: соціально-психологічний супровід / С. Левчук, А. Штундер, Т. Ярова // Психолог. - 2012. № 10. - С. 50-52. 16).
Миронова С. П. Командний підхід до психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / С. П. Миронова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2011. - № 14(3). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2011_14(3)__22 17). Скрипник Т.
Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Т. Скрипник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_19