Педагогіка (353)
Дата: 14.05.2020
Имя: Вікторія
Вопрос: Доброго дня. Прошу допомогти з літературою до теми: "Корекційний аспект інклюзивного навчання молодших школярів". Дякую
Вопрос: Доброго дня. Прошу допомогти з літературою до теми: "Корекційний аспект інклюзивного навчання молодших школярів". Дякую
Ответ Доброго ранку, Вікторіє. Пропонуємо вам джерела як із нашого фонду, так і інтернет-ресурси:
1) Ілляшенко Т. Д. Корекційно-розвивальні заняття з молодшими школярами у позакласній роботі // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 1. – С. 13-19. – Бібліогр.: 29 назв.;
2) Повійчук О. А. Корекційно-розвивальна робота з дітьми молодшого шкільного віку, які не готові до навчання у школі // Практ. психологія та соц. робота. – 2009. – № 8. – С. 43-49. – Бібліогр.: 8 назв.;
3) 996723 159.922.7 С72 Співак Л. М. Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень : навч. посіб. для внз / Л. М. Співак / МОН України. – 3-тє вид., стер. – К. : Каравела, 2018. – 224 с.;
4) Уліцька О. М. Психологічний супровід молодших школярів під час реалізації корекційно-відновлювальної та розвивальної діяльності шкільного практичного психолога // Практ. психологія та соц. робота. – 2008. – № 12. – С. 32-33.;
5) Фаніна Є. Особливості корекційної роботи психологічної служби у режимі школи повного дня // Рідна школа. – 2007. – № 10. – С. 56-63.;
6) Берегова М. І. Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи в інклюзивному середовищі: формування професійних компетенцій [Електронний ресурс] // Наук. вісн. Микол. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Серія: Пед. науки. – 2018. – № 3 (2). – С. 14-18. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(2)__4;
7) Вінжега Л. Л. Адаптивне корекційно-розвивальне середовище як домінанта реалізації інклюзивного підходу до дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] // Наук. вісн. Ізмаїл. держ. гуманітар. ун-ту. – 2015. – Вип. 33. – С. 27-32. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_8;
8) Гаяш О. В. Співпраця фахівців у інклюзивному навчанні як необхідна передумова забезпечення корекційної спрямованості педагогічної роботи [Електронний ресурс] // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. – 2015. – № 12. – С. 99-113. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2015_12_10;
9) Голуб Н. М. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами із загальним недорозвиненням мовлення, затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] // Актуальні питання корекц. освіти. – 2020. – Вип. 15. – С. 56-65. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_15_8;
10) Миронова С. П. Засоби корекційної роботи у навчально-виховному процесі спеціальних та інклюзивних закладів [Електронний ресурс] // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2014. – Вип. 26. – С. 149-152. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_3;
11) Першко Г. О. Зміст корекційної роботи соціального педагога з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку в інклюзивному навчальному закладі [Електронний ресурс] // Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія: Соціально-педагогічна. – 2012. – Вип. 20 (1). – С. 194-202. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_20(1)__25;
12) Родименко І. М. Іноваційні технології інклюзії в навчально-виховному процесі у багатопрофільному навчально-реабілітаційному ресурсно-методичному центрі корекційної роботи та інклюзивного навчання [Електронний ресурс] // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. – 2014. – Вип. 7. – С. 98-102. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_7_16;
13) Савінова Н. В. Проблеми підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу [Електронний ресурс] // Актуальні питання корекц. освіти. – 2016. – Вип. 7 (1). – С. 359-370. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(1)__35;
14) Сак Т. В. Проблема реалізації корекційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі [Електронний ресурс] / Т. В. Сак, Р. Г. Процюк // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2013. – Вип. 23. – С. 388-390. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_116;
15) Семенцова О. М. Теоретичні уявленя про затримку психічного розвитку та визначення напрямків корекційної допомоги дітям в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2019. – Вип. 37. – С. 111-120. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_37_17;
16) Сітовська Т. М. Організаційні та методичні аспекти корекційно-розвиткової роботи в інклюзивному навчанні [Електронний ресурс] // Пед. пошук. – 2015. – № 4. – С. 51-53. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_4_15;
17) Ткач О. М. Залучення батьків до надання корекційної допомоги дітям з ТПМ в умовах класів інклюзивного навчання [Електронний ресурс] // Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія: Соціально-педагогічна. – 2012. – Вип. 19 (1). – С. 430-437 . – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(1)__49;
18) Чередніченко Н. В. Зміст та організація логопедичної роботи з подолання дисграфії у молодших школярів в умовах корекційного та інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, Л. В. Тенцер // Актуальні питання корекц. освіти. – 2019. – Вип. 13. – С. 312-324. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2019_13_28;
19) Шевців З. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу // Людинознавчі студії. Педагогіка. – 2017. – № 5. – С. 269-276. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Lstud_2017_5_31.pdf;
20) Шульженко Д. І. Психологічні основи корекційного виховання дітей з аутистичними порушеннями [Електронний ресурс]: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08 / Д. І. Шульженко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2010. – 45 с. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=DOC/2010/10SHDZAP.zip;
21) Катинська О. М. Тенденції розвитку інклюзивних форм освіти в Україні в сучасних умовах // Science, research, development pedagogy : monografia pokonferecyjna (Berlin, 30.01.2018) : zbiór artykułów naukowych recenzowanych. – Warszawa, 2018. – С. 140-143. – Режим доступу: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/73_03.pdf#page=140;
22) Гноєвська О. Ю. Формування корекційної компетентності вчителя загальноосвітнього закладу з інклюзивною формою навчання [Електронний ресурс] : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.03 / О. Ю. Гноєвська ; МОН України, НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К., 2016. – 19 с. – Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/10182/1/Hnoievska.pdf;
23) Берегова М. І. Дидактико-практична підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах освітнього інклюзивного простору [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Берегова Марія Ігорівна ; МОН України, НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2019. – 19 с. – Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/27609/1/100355275.pdf
Дата: 28.04.2020
Имя: Віолета
Вопрос: Добрий день. Прошу допомогти з новітньою літературою до теми: формування самостійності в освітньому процесі у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Дякую
Вопрос: Добрий день. Прошу допомогти з новітньою літературою до теми: формування самостійності в освітньому процесі у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Дякую
Ответ Доброго дня, Віолета! Пропонуємо Вам наступні джерела:
1). Лісовець О. В. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці [Електронний ресурс] / О. В. Лісовець // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_3_7 2). Формування базових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ : монографія [Електронний ресурс] / Г. Бєлєнька, С. Васильєва, Н. Гавриш, В. Маршицька, С. Нечай, О. Острянська, О. Полякова, В. Рагозіна, О. Рейпольська, Н. Шкляр; за заг. ред. О. Рейпольської. –Харків. : «Друкарня Мадрид», 2015. –330 с. - Режим доступу: lib.iitta.gov.ua/706372/1/.pdf 3). Синьова Є. П. Вивчення стану сформованості дій самообслуговування в молодших дошкільників зі зниженим зором [Електронний ресурс] / Є. П. Синьова, С. В. Федоренко, І. В. Федоренко // Актуальні питання корекційної освіти. - 2016. - Вип. 7(1). - С. 371-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(1)__36 4). Федоренко С. В. Особливості уявлень дітей старшого дошкільного віку з порушеним зором про практичне призначення об’єктів неживої природи в життєдіяльності людей [Електронний ресурс] / С .В. Федоренко, Н. О. Рахуба // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_52 5). Бутусова Т. Ю. Педагогические условия воспитания самостоятельности у детей дошкольного возраста с нарушением интеллекта в играх с правилами [Электронний ресурс] / Т. Ю. Бутусова // Специальное образование. - 2015. № XI. - С. 86-89. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/pedagogicheskie-usloviya-vospitaniya-samostoyatelnosti-u-detey-doshkolnogo-vozrasta-s-narusheniem-intellekta-v-igrah-s-pravilami 6). Агіляр Туклер В. Формування самостійності у дитини раннього віку: психолого-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / В. Агіляр Туклер // Вісник інституту розвитку дитини : збірник наукових праць / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. Серія: Філософія. Педагогіка. Психологія, Вип. 4. - С. 138-145. – Режим доступу: http://www.stattionline.org.ua/pedagog/85/15232-formuvannya-samostijnosti-u-ditini-rannogo-viku-psixologo-pedagogichnij-aspekt.html 7). Коваль Л. В. До проблеми засвоєння дітьми дошкільного віку та підготовчих класів з особливими освітніми потребами основ знань із залученням нової інформаційної технології [Електронний ресурс] / Л. В. Коваль // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 5. - С. 232-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_5_28 8). Тарапака Н. В Інклюзія в дошкіллі: розвиток дітей із психофізичними вадами в умовах реалізації Базового компонента дошкільної освіти : навчально-методичний посібник [Електронний ресурс] / Тарапака Н. В., Кашуба Л.В. –Кіровоград, 2013 –140 с – Режим доступу: ttps://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2015/03/Тарапака-Кашуба-навчальний-посібник.pdf 9). Тищенко Л. А. Розвиток мовлення у дітей з помірною розумовою відсталістю на заняттях з формування навичок самообслуговування [Електронний ресурс] / Л. А. Тищенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 27. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_45 10). Тищенко Л. А. Організація корекційо-розвивальної роботи з формування навичок самообслуговування у дошкільників з помірною розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / Л. А. Тищенко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 22(1). - С. 262-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_22(1)__34 11). Савченко М. В. Виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності.- Дис. канд. пед. наук: 13.00.08, Держ. закл. "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського" [Електронний ресурс] . – Слов’янськ, 2014.- 255 с. – Режим доступу: http://dspace.pdpu.edu.ua/bitstream/123456789/605/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0.pdf 12). 985812 74.3 К61 Колишкін О. В. Вступ до спеціальності "Корекційна освіта" : навч. посібник для внз / О. В. Колишкін. – Суми : Університет. книга, 2016. – 392 с. – Також доступно в інтернеті: https://www.twirpx.com/file/2515883/ 13). Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. : наук.-метод. посіб. [Електронний ресурс] / А.А. Колупаєва, Л.О. Савчук. - К. : Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с. – Режим доступу: http://www.ussf.kiev.ua/ieeditions/22/ 14). Колупаєва А. А Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі : навчально-методичний посібник [Електронний ресурс] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - Харків : Вид-во «Ранок», 2019.- 304 с. – Режим доступу: interactive.ranok.com.ua/upload/file/Инклюзия/Navch ditei z osobl osvitnimy potrebamy v inkl seredovyshchi (Kolupaieva_Taranchenko).pdf 15). Сташук О. Соціальний практикум як реабілітаційна складова інтеграції дітей дошкільного віку з особливими потребами в соціальне середовище [Електронний ресурс] / О. Сташук // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 168-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_1-2_25 16). Бєлкова Т. О. Підготовка дошкільників із дцп до інтегрованого навчання засобами самостійних занять фізичними вправами в умовах реабілітаційного центру [Електронний ресурс] / Т. О. Бєлкова // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2015. - № 12. - С. 86-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2015_12_9 17). Ковша О. В. Створення інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс]/ О. В. Ковшар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 122-126. - Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/27347/1/Kovshar.pdf 18). Іванюк О. Організація єдиного інклюзивного освітнього простору: Досвід Святошинського району міста Києва / О. Іванюк, В. Бобик // Дошкільне виховання. – 2018. – № 10. – С. 10-15. 19). Пустовойченко В. Плащі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо: Заняття для дітей раннього віку : [виховання самостійності, самообслуговування і соціальної взаємодії] / В. Пустовойченко, О. Гузеляк // Дошкільне виховання. – 2019. – № 4. – С. 32-33. 20). Бродецька, А. Корекційно-розвивальна робота в інклюзивній групі / А. Бродецька // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2019. – № 10. – С. 29-35.
Дата: 20.04.2020
Имя: Євген
Вопрос: Потрібні онлайн-джерела до теми: "Гігієнічна організація фізичних вправ в ДНЗ" Дякую
Вопрос: Потрібні онлайн-джерела до теми: "Гігієнічна організація фізичних вправ в ДНЗ" Дякую
Ответ Доброго дня, Євген! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 901665 75.08 В14 Вайнбаум Я.С. Гигиена физического воспитания и спорта : учеб. пособие / Я.С. Вайнбаум, В.И. Коваль, Т.А. Родионова. – М. : Академия, 2003. – 240 с. – Также доступно в интернете: https://ksderbenceva.ucoz.ru/dokumenty/gigiena_fizicheskogo_vospitanija_i_sporta.pdf 2). 911748 57.3 К75 Коцур Н. І. Основи педіатрії і гігієни дітей раннього та дошкільного віку : навч. посібник для вузів / Н. І. Коцур. – Переяслав-Хмельницький; Чернівці : Книги - ХХІ, 2004. – 576 с. – Також доступно в інтернеті: https://www.twirpx.com/file/1580373/ 3). 947536 57.31 А72 Антонік В. І. Анатомія, фізіологія дітей з основами гігієни та фізичної культури : навч. посібник для внз / В. І. Антонік, І. П. Антонік, В. Є. Андріанов / М-во освіти і науки України. – К. : Професіонал : Центр учб. літ., 2009. – 336 с. – Також доступно в інтернеті: http://shron1.chtyvo.org.ua/Antonik_VI/Anatomiia_fiziolohiia_ditei_z_osnovamy_hihiieny_ta_fizychnoi_kultury.pdf 4). Полька Н.С. Концепція гігієнічного супроводу управління якістю фізичного виховання у навчальних закладах / Н. С. Полька, І. О. Калиниченко // Довкілля та здоров’я. – 2009. – № 4. – С. 48-53. – Бібліогр.: 13 назв. – Також доступно в інтернеті: https://cyberleninka.ru/article/n/kontseptsiya-gigienichnogo-suprovodu-upravlinnya-yakistyu-fizichnogo-vihovannya-u-navchalnih-zakladah/viewer 5). Особенности организации спортивных игр и упражнений в учреждениях дошкольного образования : справочные материалы для студентов факультета физ. культуры [Электронный ресурс] / сост.: В.И. Ольха, В.Н. Барановский.– Мозырь : МГПУ им. И.П. Шамякина, 2015. – 65 с. – Режим доступа: http://dspace.mspu.by/bitstream/123456789/200/3/pdf 6). Малозёмова И. Физическое воспитание дошкольников : теоретические и методические основы : учеб. пособие для студентов пед. вузов [Электронный ресурс] : / И. И. Малозёмова. –: Екатеринбург : [б. и.], 2018. – 94 с. – Режим доступу: http://elar.uspu.ru/bitstream/uspu/11642/1/uch00292.pdf 7). Гигиена детей и подростков : пособие для студентов педиатр. факультета [Электронный ресурс] / С.П. Сивакова [и др.]. – Гродно : ГрГМУ, 2012. – 396 с. – Режим доступа : http://www.grsmu.by/files/file/university/cafedry/patologicheskoi-anatomii/files/gigena_12_pf.pdf 8). Апокин В. В. Биоритмологическая оценка эффективности оздоровительной работы средствами физической культуры [Электронный ресурс] / Апокин В. В., Повзун В.Д., Повзун А.А., Усаева Н. Д. // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. – 2016. – № 9-1. – С. 105-110. – Режим доступа: https://applied-research.ru/ru/article/view?id=10200 9). Шишкина В. А. Методика физического воспитания : учеб. пособие [Электронный ресурс] / В. А. Шишкина, М. Н. Дедулевич. — Минск : Літаратура і Мастацтва, 2011. — 176 с. - Режим доступа: http://ipk.barsu.by/wp-content/uploads/2018/07/Metodika-fizicheskogo-vospitaniya-Uchebnik.pdf 10). 300882 51.28 Ч-12 Чабовская А. П. Гигиена детей раннего и дошкольного возраста : учебник для вузов / А. П. Чабовская. – М. : Просвещение, 1971. – 192 с. – Также доступно в интернете: http://litvik.ru/2/13/health_sport/66371-chabovskaya-ap-golubev-vv-egorova-ti-osnovy-pediatrii-i-gigieny-detey-rannego-i-doshkolnogo-vozrasta.html 11). 313883 57.31 К12 Кабанов О. М. Анатомія, фізіологія і гігієна дітей дошкільного віку : підручник для дошкільних педучилищ / О. М. Кабанов, А. П. Чабовська. – К. : Вища школа, 1972. – 338 с. – Також доступно в інтернеті: https://www.twirpx.com/file/190259/ 12). Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах: Інструктивно-методичні рекомендації (Дод. до листа МОН України від 02.09.2016 № 1/9-456 // Дошкільне виховання. – 2016. – № 11. – С. 7-15. - Також доступно в інтернеті: http://ru.osvita.ua/legislation/doshkilna-osvita/52237/ 13). 892231 74.1 К58 Кожухова Н. Н. Воспитатель по физической культуре в дошкольных учреждениях : учеб. пособие для фак. дошкольного образования пед. вузов / Н. Н. Кожухова, Л. А. Рыжкова, М. М. Самодурова / под ред. С. А. Козловой. – Москва : Академия, 2002. – 320 с. – Также доступно в интернете: https://www.twirpx.com/file/1184924/ 14). 918158 74.1 Д45 Дик Н.Ф. Развивающие занятия по физической культуре и укреплению здоровья для дошкольников / Н.Ф. Дик, Е.В. Жердева. – Ростов н/Д : Феникс, 2005. – 256 с. – Также доступно в интернете: https://www.twirpx.com/file/757725/ 15). 980188 74.1 П56 Поніманська Т. Фізичне виховання дітей дошкільного віку // Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : підручник / Тамара Поніманська.- К. : Академвидав. – 2015. – С. 167-188. – Також доступно в інтернеті: https://studfile.net/preview/5721447/page:7/ 16). 985380 74.1 В46 Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : навч. посібник для внз / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. – 3-тє вид., стер. – Суми : Університет. книга, 2016. – 428 с. – Також доступно в інтернеті: http://kpnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/13/2013/11/Teoriya-i-metoduka-fizuchnoho-vuhovannya-ditey-doshkilvogo-viky.pdf 17). 776378 74.1 Б94 Буцинская П. П. Общеразвивающие упражнения в детском саду : кн. для воспитателя дет. сада / П. П. Буцинская, В. И. Васюкова, Г. П. Лескова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Просвещение, 1990. – 176 с. – Также доступно в интернете: https://sheba.spb.ru/za/detsad-fizkult-1990.htm 18). 688188 74.1 Л18 Лайзане С. Я. Физическая культура для малышей : кн. для воспитателя дет. сада / С. Я. Лайзане. – 2-е изд., испр. – М. : Просвещение, 1987. – 158 с. – Также доступно в интернете: https://nsportal.ru/detskiy-sad/fizkultura/2017/10/29/s-ya-layzane-fizicheskaya-kultura-dlya-malyshey 19). Єлізарова О. Т. Гігієнічні аспекти організації систем дошкільної освіти у зарубіжних країнах / О. Т. Єлізарова, О. О. Філоненко, С. В. Гозак // Довкілля та здоров'я. - 2016. - № 2. - С. 54-58. – Також доступнов інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtz_2016_2_13 20). Галаманжук Л. Л. Стан вивчення проблеми, пов’язаної із забезпеченням оздоровчої спрямованості занять фізичними вправами дошкільників та учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук, Г. А. Єдинак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 104–109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_28
Дата: 15.04.2020
Имя: Марина
Вопрос: Доброго дня. У мене завдання - розробити проект одягу та взуття дошкільна згідно санітарних вимог. Можливо є якийсь зразок чи література? Чи самі норми? Дякую
Вопрос: Доброго дня. У мене завдання - розробити проект одягу та взуття дошкільна згідно санітарних вимог. Можливо є якийсь зразок чи література? Чи самі норми? Дякую
Ответ Доброго дня, Марино. Скористайтесь наступними джерелами: 1) 998797 687.13 Б17 Базаралдина Г. Модели детской одежды / Г. Базаралдина, А. Красноярова. – К. : Голов. спец. ред. літ. мовами нац. меншин України, 1993. – 256 с.;
2) 950771 37.24 Б82 Борецька Є. Я. Технологія виготовлення легкого жіночого та дитячого одягу : [навч. посіб.] / Є. Я. Борецька, П. М. Малюга. – 2-ге вид., стер. – К. : Вища шк., 1992. – 368 с.;
3) 778043 37.24 К59 Козлова Т. В. Моделирование и художественное оформление женской и детской одежды : учебник / Т. В. Козлова, Л. Б. Рытвинская, З. Н. Тимашева. – Изд. 2-е, перераб. и доп. – М. : Легпромбытиздат, 1990. – 320 с. – Сведения доступны также в интернете: https://www.twirpx.com/file/1353401/. – При реєстрації на сайті скачується у PDF форматі (при реєстрації вам зараховується 100 балів, кожне скачування – 10 балів).;
4) 918139 37.24 Т80 Труханова, А. Т. Технология женской и детской легкой одежды : учебник для учащихся нач. проф. образования / А. Т. Труханова. – Изд. 4-е, стер. – М. : Высш. школа, 2005. – 416 с. – (ил.).;
5) ДСНіП «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги» [Електронний ресурс] : затв. наказом МОЗ України від 29.12.2012 № 1138. - Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0086-13;
6) ГОСТ 26165-2003 Обувь детская. Общие технические условия. Межгударственный стандарт [Электронный ресурс] : [відповідність ДСТУ 26165:2009]. – Режим доступа: http://docs.cntd.ru/document/1200036306;
7) СанПиН 2.4.7/1.1.1286-03 Гигиенические требования к одежде для детей, подростков и взрослых [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://ohranatruda.ru/ot_biblio/norma/392205/;
8) Андрієвська Л. Дослідження показників безпеки матеріалів для дитячого взуття [Електронний ресурс] // Товари і ринки. – 2008. – № 1. – С. 138-141. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2008_1_24;
9) Домбровська О. М. Дослідження базових конструкцій одягу для хлопчиків та дівчаток дошкільної вікової групи [Електронний ресурс] / О. М. Домбровська, В. В. Мица // Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. Техн. науки. – 2017. – № 5. – С. 54-57. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2017_5_12;
10) Домбровська О. М. Розробка каталогу трансформативних елементів дитячого одягу [Електронний ресурс] // Наук. нотатки. – 2011. – Вип. 34. – С. 73-76. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2011_34_18;
11) Жалдак М. П. Чинники формування якості та безпечності натуральних шкір для верху дитячого взуття [Електронний ресурс] / М. П. Жалдак, О. Р. Мокроусова // Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. Техн. науки. – 2018. – № 2. – С. 77-84. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2018_2_14;
12) Жалдак М. Складові формування якості та безпечності дитячого взуття [Електронний ресурс] // Товари і ринки. 2017. – № 1. – С. 58–68. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_1_8;
13) Ісаєв О. А. Прогнозування асортименту сучасних колекцій дитячого одягу [Електронний ресурс] / О. А. Ісаєв [та ін.] // Вісн. Київ. нац. ун-ту технологій та дизайну. Серія: Техн. науки. – 2017. – № 4. – С. 182-192. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2017_4_27;
14) Катрич В. Безпечність взуття для дітей // Товари і ринки. – 2012. – № 2. – С. 211-216. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2012_2_28;
15) Молебна Л. І. Аналіз чинників, що впливають на якість дитячого взуття [Електронний ресурс] // Наук. вісн. Полтав. ун-ту економіки і торгівлі. Серія: Техн. науки. – 2011. – № 1. – С. 75-82. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvpuettn_2011_1_16;
16) Назарчук Л. В. Особливості проектування дитячого одягу з елементами трансформації [Електронний ресурс] // Наук. нотатки. – 2011. – Вип. 34. – С. 189-192. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2011_34_42;
17) Назарчук Л. В. Якість та комфортність дитячого одягу з елементами трансформації [Електронний ресурс] // Вісн. Київ. нац. ун-ту технологій та дизайну. Серія: Техн. науки. – 2016. – № 3. – С. 148-153. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutdtn_2016_3_20;
18) Отрошко В. А. Оцінювання відповідності дитячого взуття [Електронний ресурс] / В. А. Отрошко, Н. В. Мережко // Вісн. Черніг. держ. технол. ун-ту. Серія: Техн. науки. – 2014. – № 2. – С. 201-207. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtn_2014_2_33;
19) Платонова А. Г. Наукове обґрунтування створення вітчизняної гігієнічної класифікації дитячого одягу [Електронний ресурс] / А. Г. Платонова, Н. Я. Яцковська, М. Ю. Антомонов // Environment & health. – 2017. – № 4. – С. 68-72. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtz_2017_4_17;
20) Поліщук Л. В. Дослідження показників гігієнічності та безпечності дитячого одягу із текстилю [Електронний ресурс] / Л. В. Поліщук, О. В. Калашник, О. В. Кириченко // Технол. аудит и резервы производства. – 2016. – № 5 (3). – С. 32-38. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_5(3)__8;
21) Ярощук О. В. Напрямки гармонізації екологічних вимог до швейних виробів та текстильних матеріалів до стандартів країн ЄС / Ярощук О. В., Бохонько О. П., Кочмар А. А. // Вісник ХНУ. Техн. науки. – 2012. – № 2. – С. 77–80. – Режим доступу: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/154/1/2.12.pdf;
22) Единая методика конструирования одежды СЭВ (ЕМКО СЭВ). Том 5. Базовые конструкции одежды для девочек. – М. : ЦНИИТЭИлегпром, 1990. – 116 с. – Режим доступа: https://www.twirpx.com/file/164635/. – При реєстрації на сайті скачується у PDF форматі (при реєстрації вам зараховується 100 балів, кожне скачування – 10 балів);
23) Единая методика конструирования одежды СЭВ (ЕМКО СЭВ). Том 6. Базовые конструкции одежды для мальчиков – М. : ЦНИИТЭИлегпром, 1990. – 171 с. – Режим доступа: https://www.twirpx.com/file/79091/. – При реєстрації на сайті скачується у PDF форматі (при реєстрації вам зараховується 100 балів, кожне скачування – 10 балів). Джерела без посилань - із фондів нашої бібліотеки, які ви зможете одержати тільки по закінченню карантину. Є ще кілька нормативних актів, які б, можливо, вам стали у нагоді (ДСТУ 3998-2000, ДСТУ 4239:2003), але ми не знайшли безоплатних ресурсів для їхнього скачування.
Дата: 13.04.2020
Имя: женя
Вопрос: Вікові особливості розвитку дитини. Ріст і розвиток дитячого організму
Вопрос: Вікові особливості розвитку дитини. Ріст і розвиток дитячого організму
Ответ Доброго дня, Женя! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 926820 28.860 С19 Сапин М.Р. Анатомия и физиология человека с возрастными особенностями детского организма : учебник для образоват. учреждений среднего проф. образования / М.Р. Сапин, В.И. Сивоглазов. – 5-е изд.,перераб. – М. : Академия, 2005. – 384 с. – Также доступно в интернете: https://may.alleng.org/d/bio/bio240.htm
2). 901923 74.00 П44 Подласый И. П. Педагогика: 100 вопросов - 100 ответов : учеб. пособие для вузов / И. П. Подласый. – М. : ВЛАДОС - Пресс, 2003. – 365 с. – Также доступно в интеренете: http://figym.kz/uploads/100q100a.pdf 3). Кузьменко В. У. Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років : автореф. дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія [Електронний ресурс] / Кузьменко Віра Ульянівна ; [наук. консультант Бех Іван Дмитрович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 41 с. ; 21 см. – Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1740
4). 892308 57.31 Р78 Рост и развитие ребенка / В. В. Юрьев [и др.]. – 2-е, перераб. и доп. – М. [и др.] : Питер, 2003. – 260 с. – Также доступно в интернете: https://ru.b-ok2.org/book/2449712/27bc7a 5). 942234 74.3 Г65 Гонеев А. Д. Основы коррекционной педагогики : учебное пособие для вузов / А. Д. Гонеев, Н. И. Лифинцева, Н .В. Ялпаева / под ред. В. А. Сластёнина. – 5-е изд., стер. – М. : Академия, 2008. – 272 с. – Также доступно в интернете: https://studfile.net/preview/5357346/ 6). Клак В. О. Вікові та індивідуально-психологічні особливості дошкільників у контексті розвитку мислення [Електронний ресурс] / В. О. Клак // Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 7. - С. 195-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_7_15 7). Басенець Л. М., Іванов О. І., Гусак Є.В. Комплексна оцінка розвитку дітей дошкільного віку // Довкілля та здоров'я. – 2009. – № 2. – С. 69-72. - Також доступно в інтеренті: http://www.dovkil-zdorov.kiev.ua/env/49-0069.pdf 8). Козіна Ж. Методики поєднання фізичного та інтелектуального розвитку дитини / Ж. Козіна, Т. Єрмакова, О. Лахно, Ю. Мосійчук // Теорія та методика фізичного виховання. – 2007. – № 5. – С. 44-50. – Також доступно в інтернеті: https://tmfv.com.ua/journal/article/view/314/313 9). Година Е.З. От матрешки - к Барби: Как меняются физические размеры наших детей / Е.З. Година // Экология и жизнь. – 2009. – № 5(90). – С. 76-81. – Также доступно в интернете: http://anatomy.sportedu.ru/sites/anatomy.sportedu.ru/files/prilozhenie_k_otchetu_po_otkrytym_lekciyam.pdf 10). 935201 88.8 В67 Волков Б.С. Дошкольная психология : учеб. пособие для вузов / Б.С. Волков, Н.В. Волкова. – М. : Академический Проект, 2007. – 288 с. – Также доступно в интернете: https://www.twirpx.com/file/2471774 11). 926203 88.3 К90 Кулагина И. Ю. Возрастная психология : развитие человека от рождения до поздней зрелости : учеб. пособие для вузов / И. Ю. Кулагина, В. Н. Колюцкий. – М. : ТЦ Сфера, 2005. – 464 с. – Также доступно в интернете: https://www.studmed.ru/kulagina-iyu-kolyuckiy-vn-vozrastnaya-psihologiya-polnyy-zhiznennyy-cikl-razvitiya-cheloveka_833e277adfb.html 12). Первухіна С. М.
Вікові особливості вияву фізичного стану дошкільнят [Електронний ресурс] / С. М. Первухіна, М. М. Медвідь // Молодий вчений. - 2018. - № 3.3. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3 13). Пасічник В. Вікові особливості фізичної підготовленості дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. Пасічник, М. Пітин // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 25-26. - С. 225-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_25-26_40 14). Фролова Т. В. Фізичний розвиток дітей: методи оцінки, семіотика основних порушень / Т. В. Фролова, Н. Ф. Стенкова, О. С. Бородіна, І. Р. Сіняєва // Здоровье ребенка. – 2018.- Т. 13. – № 3. – С. 89-94. – Бібліогр.: 23 назв. – Також доступно в інтернеті: https://cyberleninka.ru/article/n/fizicheskoe-razvitie-detey-metody-otsenki-semiotika-osnovnyh-narusheniy/viewer