Педагогіка (353)
Дата: 22.02.2021
Имя: Марина
Вопрос: Потрыбна стаття сучасна на тем: "Принципи та сутнысть Болонського процесу у вищих навчальних закладах Украъни".Дякую
Вопрос: Потрыбна стаття сучасна на тем: "Принципи та сутнысть Болонського процесу у вищих навчальних закладах Украъни".Дякую
Ответ Доброго вечір, Марино! Скористайтесь наступними джерелами: 1). Вавренюк С. А. Проблеми Болонського процесу для системи вищої школи України // Інвестиції: практика та досвід. – 2018. – № 18. – С. 59-61.; 2). Павко А. Болонський процес: досягнення і проблеми вищої освіти України // Світ. - № 23/24. - С. 3.; 3). Сердюк В. Р. Складності модернізації вищої освіти в Україні в контексті Болонської декларації // Вісн. ЗНУ. Педагогічні науки. – 2013. – № 2. – С. 62-68.; 4). Сорока Д. Проблемы и перспективы развития высшего образования в Украине в рамках Болонского процесса // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2014.- Т. 2. – № 1. – С. 151-153.; 5). Лукащук В. І. Модернізація української вищої освіти в контексті болонського процесу // Український соціум. – 2013. – № 3. – С. 77-85.; 6). Люта А. В. Болонська система та її реалізація у вищих навчальних закладах України // Держава та регіони. Сер. Гуманітарні науки.. – 2011. – № 4. – С. 97-107.; 7). Люта А. В. Сучасні шляхи втілення Болонської системи у ВНЗ України // Держава та регіони. Сер. Гуманітарні науки. – 2013. – № 1. – С. 119-129.; 8). Сухарніков Ю. Суть поняття Learning out-comes у вищій освіті України: [Болонський процес в Україні] // Вища шк. - 2012. - № 11. - С. 7-24.; 9). Романюк Ю. Україна і Болонський процес: тернистий шлях європейського визначення // Наука і суспільство. - 2012. - № 1-2. - С. 44-50.; 10). Мадзігон В. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти // Вища шк. - 2011. - № 3. - С. 19-26.; 11). Приходченко К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2011. – № 2. – С. 63-70.; 12). Болонський процес в Україні // Управління освітою. - 2010. - № 6. - С. 31-32.; 13). Майборода В. К. Підготовка магістрів у контексті Болонського процесу: історія та сучасність // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Філософія. Політологія. - 2010. - № 94-96. - С. 108-112.; 14). Левченко Л. О. Вища освіта в Україні: погляд з кафедри: [аналіз реалізації в Україні Болонського процесу] // Наука та наукознавство. - 2010. - № 2. - С. 67-71.; 15). Зіньковський Ю. Ф. Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2010. – № 2. – С. 57-61.; 16). Бєліков С. Б. Досвід упровадження Болонської системи в закладах вишу Запоріжжя // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2009. – № 1. – С. 17-27.
Дата: 06.02.2021
Имя: Марина
Вопрос: Прошу помочь, пожалуйста. Задание: підготувати ігри на розвиток комунікативної толерантності для дітей дошкільного віку
Вопрос: Прошу помочь, пожалуйста. Задание: підготувати ігри на розвиток комунікативної толерантності для дітей дошкільного віку
Ответ Доброго дня, Марина! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Кузьмук Л. Мистецтво жити разом : виховання толерантності у старших дошкільнят / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 9-11. 2). Звозчик Н. С. Любіть людей! : [16 листопада - Міжнародний день толерантності, сценарій свята] / Н. С. Звозчик // Розкажіть онуку. – 2016. – № 10. – С. 33-34. 3). Болдарєва С. Соціально-комунікативний розвиток дошкільників // Психолог дошкілля. - 2014. - № 3. - С. 40-49. 4). Ф85618 74.200.5 В94 Виховуємо толерантність: форми та методи роботи : навч.-метод. посібник / [редкол.: М. Масютіна, М. Сіряк]. – Бердянськ : Вид. Ткачук О. В., 2012. – 200 с. 5). Присяжнюк Л. . Як візьмемось разом, скарб знайдем одразу!: Квест-гра для дітей середньої/старшої групи : [за методикою формування міжособистісних стосунків] / Л. . Присяжнюк // Дошкільне виховання. – 2017. – № 11. – С. 20-23. 6). Бр3561 378 Л97 Ляпунова В. А. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності дітей у дошкільних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.08 - дошкільна педагогіка : [спец.]13.00.04 - теорія і методика проф. освіти / Ляпунова Валентина Анатоліївна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – К., 2017. – 40 с.
7). Ананко Т. Добре роби - добре й буде : Заняття для дітей старшої групи : [знаходження спільної мови з однолітками, розв'язання конфліктів] / Т. Ананко // Дошкільне виховання. – 2019. – № 3. – С. 26-27. 8). Дризлова В. Вчимося бути толерантними. Година спілкування з елементами казкотерапії / В. Дризлова // Початкова школа. – 2019. – № 6. – С. 48-51.
9. Чебаненко І. Виховання толерантності: Цикл міні занять / І. Чебаненко // Соціальний педагог. – 2019. – № 8. – С. 25-32. 10). Сокирба Л. Вчимося спілкуватися і дружити: Заняття для дітей середньої групи / Л. Сокирба // Дошкільне виховання. – 2019. – № 8. – С. 24-25. 11). Целова Д. Д. Мы все такие разные : [игровое мероприятие, посвященное знакомству с понятием "толерантность" для учащихся 4-5-х классов] / Д. Д. Целова // Б-ка "Библиопринт". Читаем,учимся,играем.. – 2010. – № 11. – С. 62-65. 11). Кузьмук Л.
Земля - наш спільний дім, живімо мирно в нім! : інтегроване занятт для старших дошкільнят / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 28-30 . 12). Багач Д. Б. Виховання толерантного ставлення до дітей з особливими потребами. Відкрите заняття для дошкільників / Д. Б. Багач // Дитина з особливими потребами. - 2017. - № 8. - С. 16-18. 13). Пісарєва О. В. Формування комунікативної поведінки дитини дошкільника // Нові технології навчання. - 2012. - № 72. - С. 86-90. 14). Лашкова Л. Формирование коммуникативных качеств у детей старшего дошкольного возраста // Дошк. воспитание. - 2009. - № 3. - С. 34-39.
Дата: 06.02.2021
Имя: Паша
Вопрос: Створення STREAM осередків в ЗДО
Вопрос: Створення STREAM осередків в ЗДО
Ответ Добрий день, Пашо. Пропонуємо наступні джерела: 1) Ф86202 373.2 С85 STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтерн. програма формування культури інженерного мислення в дошкільників / МОН України [та ін. ; авт. кол.: Голюк О. та ін.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2018. – 146 с.; 2) Стеценко, І. Stream-освіта: техніка + мистецтво / І. Стеценко // Дошкільне виховання. – 2016. – № 12. – С. 14-16.; 3) Стеценко, І. Досліди в мистецтві: Упроваджуємо STREAM-освіту / І. Стеценко // Дошкільне виховання. – 2019. – № 12. – С. 20-23.; 4) Стеценко, І. Stream-освіта: математичне дослідження // Дошкільне виховання. – 2018. – № 4. – С. 13-15.; 5) Стеценко І. Б. Лего-конструювання як компонент STREAM-освіти для дошкільників [Електронний ресурс] // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 5. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_5_10; 6) Стеценко І. Б. Обґрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці [Електронний ресурс] // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 8. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_8_8; 7) Крутій К.
Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників [Електронний ресурс] / К. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_2_7; 8) Басалига О. STREAM-HUB — новий тренд у дошкільній освіті [Електронний ресурс] / О. Басалига, С. Коваль // Наук. зап. Малої акад. наук України. Серія: Пед. науки. - 2019. - Вип. 15. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2019_15_5; 9) Крутій К. STREAM – освіта для дошкільників або "стежинки у всесвіт" [Електронний ресурс] / К. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Наук. зап. Малої акад. наук України. Серія: Пед. науки. - 2017. - Вип. 10. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2017_10_15; 10) Ковшар, О. В. STREAM – сучасна технологія дошкільної освіти // Інноваційні технології навчання обдарованої молоді: матеріали ІX-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7–8 груд. 2017 року, м. Київ.– К.: Ін-т обдарованої дитини, 2017. – С. 142-145. Режим доступу: http://man.gov.ua/upload/news/2017/11_12/Zbirnyk%20konferentsiyi%206-7%20hrudnya.pdf#page=142; 11) Головня, І. П. Освітні ситуації як засіб реалізації парціальної програми «STREAM–освіта дошкільників, або Стежинки у Всесвіт» : магістер. дис. / І. П. Головня ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2019. - 98 с. - Режим доступу: https://cutt.ly/FkcAt4w; 12) Балик, С. Процесуально-технологічне забезпечення формування природничо-наукових знань у старших дошкільників // Сучасне дошкілля:актуальні проблеми, досвід,перспективи розвитку : зб. наук. ст. студентів спеціальності "Дошк. освіта" (27 листоп. 2019 р.). - Ніжин, 2019. - С. 13-19. - Режим доступу: https://cutt.ly/ukcA0MP
Дата: 06.02.2021
Имя: Полина
Вопрос: Доброго дня. Прошу допомогти з матеріалами: "Конструювання з дітьми в ЗДО"
Вопрос: Доброго дня. Прошу допомогти з матеріалами: "Конструювання з дітьми в ЗДО"
Ответ Добрий день, Поліно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Стеценко І. Конструюємо математичні казки // Дошк. виховання. - 2015. - № 9. - С. 13-16.; 2). Парамонова Л. Конструирование из природного материала // Дошк. воспитание. - 2005. - № 7. - С. 90-96.; 3). Ф86515 373.2 С79 Стеценко І. Б Логіки світу. Конструювання з кубиків. Плоскі та обє'мні предмети навколо нас : зошит для просторового мислення дітей 4-5 років : перший рік навчання / Ірина Стеценко. – [Запоріжжя] : ЛІПС. – 52 с.; 4). 401410 74.1 Д13 Давидчук А. Н. Развитие у дошкольников конструктивного творчества / А. Н. Давидчук. – 2-е изд., доп. – М. : Просвещение, 1976. – 80 с.; 5). Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників // Обдарована дитина. - 2010. - № 9.; 2011. - № 1. - С. 57-65.; 6). Біла І. Талановиті пальчики: [творче конструювання] // Дитячий садок. - 2013. - № 42-43. - С. 5-38.; 7). Шалда Н. Інтеграція Lego-конструювання в освітній процес // Палітра педагога. - 2018. - № 6. - С. 7-10.; 8). Стеценко І. Б. Лего-конструювання як компонент Stream-освіти для дошкільників // Комп'ютер у шк. та сім'ї. - 2016. - № 5. - С. 37-41.; 9). Lego-конструювання : [використання в освіт. процесі дошк. виховання] // Розкажіть онуку. - 2016. - № 1. - С. 45-56.; 10). Котелянець Ю. С. Формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. С. Котелянець // Наук. записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту ім. Володимира Винниченка]. Сер.: Пед. науки. - 2020. - Вип. 185. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_185_25 ; 11). Федорович А. Конструювання як засіб розвитку мислення дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Федорович, Л. Савченко // Молодь і ринок. - 2020. - № 3-4. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_3-4_13; 12).
Демидова Ю. О. Визначення рівня сформованості пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності [Електронний ресурс] // Пед. дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_19; 13). Андреева И. А.
Конструктивная деятельность как средство развития детей дошкольного возраста [Електронний ресурс] / И. А. Андреева, А. А. Темербекова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 8. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_8_4; 14) Ворожбіт-Горбатюк В. В. Компоненти готовності майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт-Горбатюк, О. М. Попович // Наук. вісник Мукачів. держ. ун-ту. Серія: Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2015_2_9
Дата: 02.02.2021
Имя: Марина
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу за темою: «Корекція проявів оптичної дислексії у дітей із ЗПР молодшого шкільного віку під час корекційно-логопедичних занять в умовах інклюзивної освіти».
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу за темою: «Корекція проявів оптичної дислексії у дітей із ЗПР молодшого шкільного віку під час корекційно-логопедичних занять в умовах інклюзивної освіти».
Ответ Добрий день, Марино! Пропонуємо такі джерела: 1) 971818 74.58 П24 Цветкова, П. А. Особенности неречевого компонента зрительно-пространственных функций у младших школьников с задержкой психического развития, страдающих дислексией // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / Класич. приват. ун-т ; [ред. рада: Монаєнко А. О. (голова) та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2013. - Вип. № 31 (84). – С. 516-528. – Бібліогр.: 10 назв.; 2) Арнаутова, Л. В. Корекційна робота з подолання дислексії у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Л. В. Арнаутова, К. І. Грек // Пед. науки. – 2018. – № LXXXI, т. 1. – С. 220-224. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(1)__46; 3) Ребенкова Л. Корекція фонематичних дислексій: метод. рек. // Дефектолог. - 2012. - № 8. - С. 20-23.; 4) Мозгова Т. Запобігання й подолання порушень читання оптичного характеру // Дефектолог. - 2011. - № 10. - С. 11-16.; 5) Сергієнко Л. Подолання дисграфії та дислексії у молодших школярів: метод. рек. // Дефектолог. - 2011. - № 4. - С. 34-38.; 6) Русецкая М. Н. Экспериментальное изучение когнитивных причин нарушений чтения // Дефектология. - 2007. - № 1. - С. 82-91.; 7) Яструбинская Е. А. Профилактика и коррекция дисграфии и дислексии у детей младшего школьного возраста // Логопедия. - 2004. - № 2. - С. 60-70.; 8) Курамішина, О. Л. Подолання порушень читання в дітей із затримкою психічного розвитку : кваліф. робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти “магістр”. - Херсон, 2020. - Режим доступу: http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/handle/123456789/13299/Ryramishuna_pedfak_2020.pdf?sequence=1; 9) Китаева Н. Н. Современный подход к коррекции дислексии у учащихся общеобразовательных школ / Китаева Н. Н., Николаева И. А. // Вестник ЛГУ им. А. С. Пушкина. - 2015. - № 1. - URL: https://cyberleninka.ru/article/n/sovremennyy-podhod-k-korrektsii-disleksii-u-uchaschihsya-obscheobrazovatelnyh-shkol; 10) Жулина Е. В. Опыт профилактики и коррекции оптической дисграфии и дислексии посредством инновационных технологий / Жулина Е. В., Борисова Ю. В. // Проблемы современного пед. образования. - 2018. - № 60-4. - URL: https://cyberleninka.ru/article/n/opyt-profilaktiki-i-korrektsii-opticheskoy-disgrafii-i-disleksii-posredstvom-innovatsionnyh-tehnologiy; 11) Дорофеева С. В. Лингвистические аспекты коррекции дислексии и дисграфии: опыт успешного применения комплексного подхода // Вопросы психолингвистики. - 2017. - № 3 (33). - URL: https://cyberleninka.ru/article/n/lingvisticheskie-aspekty-korrektsii-disleksii-i-disgrafii-opyt-uspeshnogo-primeneniya-kompleksnogo-podhoda; 12) Нагапетян Р. С. Дислексии у детей младшего школьного возраста // Преподаватель ХХI век. - 2012. - № 1. - URL: https://cyberleninka.ru/article/n/disleksii-u-detey-mladshego-shkolnogo-vozrasta