(6460)
Дата: 19.09.2015
Имя: Марина
Раздел: Загальні
Вопрос: Здравствуйте, у вас есть книга Григория Ряжского "Дом образцового содержания"
Раздел: Загальні
Вопрос: Здравствуйте, у вас есть книга Григория Ряжского "Дом образцового содержания"
Ответ Здравствуйте, Марина! К сожалению, интересующая Вас книга отсутствует в фондах нашей библиотеки.
Дата: 18.09.2015
Имя: Анастасия
Раздел: Право
Вопрос: Здравствуйте! Пишу магистерскую на тему: "Висвітлення проблеми музичного плагіату в українському медіапросторі: формально-змістові характеристики", прошу вас помочь с поиском нужной литературы.
Раздел: Право
Вопрос: Здравствуйте! Пишу магистерскую на тему: "Висвітлення проблеми музичного плагіату в українському медіапросторі: формально-змістові характеристики", прошу вас помочь с поиском нужной литературы.
Ответ Здравствуйте, Анастасия! Конечно, готового анализа публикаций по этой теме мы с вами не найдем. Можно подобрать статьи, касающиеся авторского права в сфере музыки и плагиата вообще. Предлагаем начать с просмотра следующих: 1) Шишка, Р. Б. Плагіат та його прояви і небезпеки // Часопис Київ. ун-ту права. – 2014. – № 4. – С. 170-175.; 2) Плиса, Г. Ю. Знак охорони авторського права на творах науки, літератури і мистецтва в Україні / Г. Ю. Плиса, Т. Жигун // Вісн. Кн. палати. – 2008. – № 1. – С. 14-17.; 3) Остапчук М. Я. Особливості авторсько-правової охорони складових елементів аудіовізуального твору // Часопис Київ. ун-ту права. - 2012. - № 3. - С. 283-288.; 4) Phillips, T. Copyright and musicians at the digital margins / T. Phillips, J. Street // Media culture & society. – 2015.- Т. 37, № 3. – P. 342-358.; 5) Савич, С. С. Авторське право у цифровому середовищі: проблема монополії правовласника та забезпечення умов вільного використання творів // Бюл. М-ва юстиції України. – 2015. – № 1. – С. 86-92.; 6) Вахонєва, Т. Фонограми як об'єкти права інтелектуальної власності // Підприємництво, госп-во і право. – 2011. – № 11. – С. 60-63.; 7) Дроб’язко В. Аудіовізуальні твори, комп’ютерні програми, фонограми як об’єкти піратства // Теорія і практика інтелект. власності. - 2012. - № 6. - С. 75-79.; 8) Вахонєва, Т. Виконання творів як об'єкт права інтелектуальної власності // Підприємництво, госп-во і право. – 2011. – № 9. – С. 11-14.; 9) 968068 67.9(4Укр) Д36 Вахонєва, Т. М. Виробники фонограм і відеограм як суб'єкти суміжних прав // Держава і право : зб. наук. пр. / Ін-т держ. і права ім. В. М. Корецького НАН України.- К. – 2012. - Вип. 58. – С. 335-340.; 10) Штефан О. Плагіат - невід’ємна частина творчості? // Теорія і практика інтелект. власності. - 2012. - № 2. - С. 20-29.; 11) Штефан О. Плагіат: поняття, ознаки, відповідальність // Теорія і практика інтелект. власності. - 2011. - № 6. - С. 17-25.; 12) Зирін О. Деякі аспекти захисту особистого імені артиста в Україні // Інтелект. власність. - 2012. - № 5. - С. 26-30.; 13) Чеботарьова В. Захист аудіовізуальних творів і виконань в Україні // Інтелект. власність. - 2009. - № 8. - С. 4-8.; 14) Гуменюк О. Плагіат та інші актуальні проблеми реалізації авторського права у діяльності засобів масової інформації / О. Гуменюк, О. Арданов // Інтелект. власність. - 2009. - № 5. - С. 13-21.; 15) Калениченко П. А. Проблема суб’єктності захисту авторського і суміжних прав у музичному шоу-бізнесі України // Часопис Київ. ун-ту права. - 2008. - № 1. - С. 142-146.; 16) Кур’янов С. Припинення неправомірного використання музичних творів суб’єктами господарювання // Інтелект. власність. - 2008. - № 5. - С. 7-12.; 17) Авдєєва Г. Використання спеціальних знань при розслідуванні злочинів, пов’язаних з порушенням прав на аудіовізуальну продукцію // Інтелект. капітал. - 2005. - № 1/2. - С. 66-72.; 18) Шатова В. Плата за музыку: прав. механизм защиты прав авторов музыкальных произведений // Юрид. практика. - 2004. - № 27. и др.
Дата: 17.09.2015
Имя: міла
Раздел: Журналістика
Вопрос: допоможіть з курсовою. тема: особливості української тв реклами та зовнішньої реклами. щиро вдячна
Раздел: Журналістика
Вопрос: допоможіть з курсовою. тема: особливості української тв реклами та зовнішньої реклами. щиро вдячна
Ответ Здравствуйте, Мила! Ваша тема требует самостоятельной работы с источниками. Предлагаем Вам начать со следующих: 1) 944636 65.06 В57 Владимирська Г. О. Реклама : навч. посібник для вузів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2009. – 336 с. - Із змісту: Особливості зовнішньої реклами. - С. 190-195.; 2) Яненко Я. В. Особливості трансляції цінностей у рекламі на українських телеканалах // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2012. – № 4. – С. 202-205.; 3) Хавкіна Л. М. Новітні тенденції розвитку реклами в Україні: особливості сприйняття та функціонування в соціальній і приватній комунікації // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2012. – № 3. – С. 162-167.; 4) Березенко В. В. Проблеми та перспективи розвитку зовнішної реклами в Україні // Держава та регіон. Сер. Гуманітар. науки. - 2004. - № 2. - С. 147-150.; 5) Скрицька Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні // Підприємництво, господарство і право. – 2010. – № 12. – С. 20-23.; 6) Бикова Г. Реклама в Україні та за кордоном // Дебет-кредит. - 2012. - № 48. - С. 28-30, 35-37.; 7) Пономарев В. Д. Наружная реклама Украины. Есть все признаки жизни // Маркетинг и реклама. - 2009. - № 11. - С. 71-73.; 8) Авраменко Д. К. Систематизація та класифікація носіїв зовнішньої реклами України [Електронний ресурс] // Вісн. Харків. держ. академії дизайну і мистецтв. – 2010. – № 2. – С. 24-28. - Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/had_2010_2_5.pdf
Дата: 16.09.2015
Имя: Тетяна
Раздел: Історія
Вопрос: Добрий день. Мене цікавить тема реклама НЕПУ 20-30рр ХХст . Це може бути реклама продовольчих товарів або етикетки ... це може бути на росийський мові так і на українській, також мені підійдуть статті, книги, монографіі, докторські десертації роботі якщо можна, то більше сучасних авторів .
Раздел: Історія
Вопрос: Добрий день. Мене цікавить тема реклама НЕПУ 20-30рр ХХст . Це може бути реклама продовольчих товарів або етикетки ... це може бути на росийський мові так і на українській, також мені підійдуть статті, книги, монографіі, докторські десертації роботі якщо можна, то більше сучасних авторів .
Ответ Доброго дня, Тетяно! На жаль, до відповіді на Ваш запит від 08.09.15 нічого суттєвого додати не можемо. Ще можете опрацювати такі джерела: 1). 63.3(4Укр)614 Н76 Новохатько Л. В. Соціально-економічні і культурні процеси в Україні у контексті національної політики радянської держави (20-ті-середина 30-х рр. ХХ ст.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док. іст. наук. - К., 1999. - 43 с.; 2). Каташинська Я. Функціонування приватної торгівлі в Україні в роки НЕПу (1921-1929 рр.) // Пам'ять століть. - 2007. - № 6. - С. 97-103.; 3). 240987 338Т8 Д26 Дегтярев Ю. А. Торговая реклама: экономика, искусство / Ю. А. Дегтярев, Л. В. Корнилов. - М., 1969. - 161 с.; 4). 652828 338Т8 Р17 Разумовский Б. С. Искусство рекламы. - Минск, 1984. - 112 с.; 5). Бр2344 63.3(4Укр)62 Т69 Трихрест, М. НЕП на Україні / Михайло Трихрест. – [Б. м. : б. в.], 1947. – 32 с. – Наша книгозбірня ; ч. 4. Також запрошуємо Вас попрацювати з літописами журнальних та газетних статей, авторефератів дисертацій, що знаходяться у довідково-бібліографічному відділі (к. 23, 2-й поверх).
Дата: 16.09.2015
Имя: Вика
Раздел: Журналістика
Вопрос: Помогите с курсовой по журналистике.Методи та прийоми маніпулювання у рекламній діяльності.Спасибо
Раздел: Журналістика
Вопрос: Помогите с курсовой по журналистике.Методи та прийоми маніпулювання у рекламній діяльності.Спасибо
Ответ Здравствуйте, Вика! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 905711 88.5 Р97 Рюмшина, Л. И. Манипулятивные приемы в рекламе : Учеб. пособие / Л. И. Рюмшина. – М. - Ростов н/Д : МарТ, 2004. – 240 с.; 2). Ф78160 65.06 В43 Викентьев, И. Л. Приемы рекламы и PUBLIC RELATIONS. Программы-консультанты : 446 примеров, 200 учебных задач и 21 Практическое приложение / И. Л. Викентьев. – 8-е изд., доп. – СПб. : "ТРИЗ-ШАНС": "Бизнес-Пресса", 2007. – 408 с.; 3). 932451 65.06 Р36 Реклама: Внушение и манипуляция : Медиа-ориентированный подход / Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. – Самара : БАХРАХ-М, 2007. – 748 с.; 4). 941419 65.06 В54 Витале, Д. Гипнотические рекламные тексты : как искушать и убеждать клиентов одними словами / Д. Витале / [пер. с англ. А. В. Гарбарук]. – М. : Эксмо, 2008. – 272 с.; 5). 917329 88.8 П84 Жовтянская, В. В. Манипуляция сознанием в современной рекламе / В. В. Жовтянская // Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі : Матеріали міжнар. наук.-практ. конференції (27-28 трав. 2004 р., м. Київ) / Гол. ред. М. М. Слюсаревський. - К. : Укр. центр політ. менеджменту. – 2005. – С. 122-126.; 6). Грицюта, Н. М. Прихована реклама як маніпулятивна технологія ХХ ст.: етичний аспект / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2010. – № 3. – С. 81-87. – Бібліогр.: 12 назв.; 7). Лобойко, Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2013. – № 2. – С. 146-149. – Бібліогр.: 10 назв.; 8). Ф80090
88.5 Г95 Гуревич, П. С. Средства психологического воздействия в рекламе // Гуревич, П. С. Психология рекламы : историко-аналитическое и философское содержание : учеб. пособие для вузов / П. С. Гуревич. – Ростов н/Д : Феникс, 2009. – С. 134-172.; 9). Сурикова Т. И. Друг рекламы - враг потребителя: язык как орудие манипулятора сознанием // Журналистика и культура рус. речи. - 2007. - № 1. - С. 30-38.; 10). Овчаренко А. Н. Психологические подходы к рекламной деятельности // Журн. прикл. психологии. - 2006. - № 1. - С. 23-30.; 11). 966505 65.06 Б20 Балабанова, Л. В. Реклама в пресі // Балабанова, Л. В. Рекламний менеджмент : підруч. для внз / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик / М-во освіти і науки, молоді та спорту України [та ін.]. – К. : Центр учб. л-ри, 2013. – С. 81-94.; 12). 965672 88.5 М74 Мокшанцев, Р. И. Суггестивные психотехнологии в рекламе // Мокшанцев, Р. И. Психология рекламы : учеб. пособие для вузов / Р. И. Мокшанцев. – М. : Инфра-М, 2011. – С. 116-131. и др.