Економіка (554)
Дата: 10.08.2017
Имя: таня
Вопрос: Здравствуйте, помогите подобрать литературу по диплому на тему: Условия для развития Коммерческой (Торговой) рекламы в Украине, а также развитие торговли в 1920-х и 1930-х годах
Вопрос: Здравствуйте, помогите подобрать литературу по диплому на тему: Условия для развития Коммерческой (Торговой) рекламы в Украине, а также развитие торговли в 1920-х и 1930-х годах
Ответ Здравствуйте, Таня! Предлагаем Вам следующие источники: 1). Дубовик, О. В.
Концептуальні засади Інтернет-реклами торговельного підприємства / О. В. Дубовик // Акт. проблеми економіки. – 2009. – № 11. – С. 71-76.; 2). Кліменкова, А. М. Методика ідентифікації культурних кодів комерційної реклами: розробка та валідизація / А. М. Кліменкова // Укр. соціум. – 2014. – № 3 (50). – С. 10-21.; 3). 982872 65.06 Б76 Божкова, В. В. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. для внз / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – 2-ге вид., стер. – К. : Центр учб. літ., 2016. – 210 с. – (іл., портр.). – Бібліогр.: с. 169-172 (69 назв).; 4). Киричишин, І. Про двигун торгівлі. Оцінка ефективності рекламної кампанії / І. Киричишин // Справочник экономиста. – 2016. – № 7. – С. 13-19.; 5). 983858 60.5 П85 Стащук, І. П.
Соціалізація ідей і стратегій у комерційній рекламі: до питання про ціннісні ефекти рекламних технологій / І. П. Стащук // Прикладні соціально-комунікаційні технології: теорія та практика : монографія / М-во освіти і науки України, Запоріз. нац. ун-т, Фак-т журналістики ; [О. О. Семенець та ін.]. - Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2016. – С. 165-179.; 6). 944636 65.06 В57 Владимирська, Г. О. Напрямки розвитку сучасної реклами // Владимирська, Г. О. Реклама : навч. посіб. для вузів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2009. – С. 315-329.; 7). 899348 65.03(4Укр) Ч-37 Чекушина, Ю. М. Економіка України на початку ХХ ст. // Чекушина, Ю. М. Нариси з економічної історії України : навч. посіб. для вузів / Ю. М. Чекушина, І. В. Толстих. – К. : Центр навч. літ., 2003. – С. 99-120.; 8). 858379 65.03(4Укр) Л22 Лановик, Б. Д. Внутрішня і зовнішня торгівля : [ХІХ - поч. ХХ ст.] // Лановик, Б. Д. Економічна історія України і світу : підруч. / За ред. Б. Д. Лановика. – 3-е вид., доп. – К. : Вікар, 1999. – С. 564-578.; 9). Мазаракі А. З історії торгівлі та товарознавства / А. Мазаракі, Г. Пугачевський // Вісн. Київ. нац. торг.-економ. ун-ту. - 2002. - № 2. - С. 3-14.; 10). Сушко О. Формування системи приватної торгівлі в Україні 1920 рр. // Пам'ять століть. - 2003. - № 5. - С. 120-131.; 11). Купчик О. Торгівельна дипломатія Радянської України (1920-1923 рр.): головні дійові особи // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Сер. Історія. - 2013. - С. 28-31. - Бібліогр.: 7 назв.
Дата: 26.06.2017
Имя: Оксана
Вопрос: Доброго дня! Скажіть, будь-ласка, чи є у вас книги за темою "Функціонально-вартісний аналіз"
Вопрос: Доброго дня! Скажіть, будь-ласка, чи є у вас книги за темою "Функціонально-вартісний аналіз"
Ответ Добрий день! Пропонуємо розпочати з наступних джерел: 1) 944320 65.9(4Укр) Л64 Литвин З. Б. Функціонально-вартісний аналіз : навч. посібник для вузів / З. Б. Литвин. – К. : Хай-Тек Прес, 2009. – 176 с.; 2) 917452 65.053 Б19 Баканов М. И. Теория экономического анализа : учебник для вузов / под ред. М. И. Баканова. – 5-е изд., перераб. и доп. – М. : Финансы и статистика, 2004. – 536 с. - Из содерж.: Функционально-стоимостный анализ. - С. 316-332.; 3) 923146 65.053 Ч-58 Чигринська О. С. Теорія економічного аналізу : навч. посібник для вузів / О. С. Чигринська, Т. М. Власюк. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 232 с. - Із змісту: Функціонально-вартісний аналіз. - С. 184-195.; 4) 953140 65.053.9(4Укр) И23 Івахненко В. М. Теорія економічного аналізу : навч. посібник / В. М. Івахненко. – К. : Слово, 2010. – 352 с. - Із змісту: Функціонально-вартісний аналіз. - С. 207-210.; 5) 942348 65.053 К92 Купалова Г. І. Теорія економічного аналізу : навч. посібник / Г. І. Купалова. – К. : Знання, 2008. – 640 с. - Із змісту: Функціонально-вартісний аналіз. - С. 558-583.; 6) 918961 65.053 С13 Савицкая Г. В. Теория анализа хозяйственной деятельности : учеб. пособие для вузов / Г.В. Савицкая. – М. : ИНФРА-М, 2006. – 282 с. - Из содерж.: Методика фукционально-стоимостного анализа. - С. 181-192.
Дата: 20.06.2017
Имя: Елизавета
Вопрос: Добрый день! Подскажите, пожалуйста, материалы по теме: GR как феномен политической жизни в демократических странах. Спасибо!
Вопрос: Добрый день! Подскажите, пожалуйста, материалы по теме: GR как феномен политической жизни в демократических странах. Спасибо!
Ответ Уважаемая Елизавета, предлагаем Вам начать со следующих источников: 1). Клімович С. О. Дослідження Government Relations як комунікації між владою та бізнесом: термінологічний аспект / С. О. Клімович // Стратегічні пріоритети. – 2010. – № 1. – С. 82-85.; 2). Клімович С. О. Government Relations у Європейському Союзі: минуле, сучасне, майбутнє / С. О. Клімович // Стратегічні пріоритети. – 2012. – № 1. – С. 43-50.; 3). Коваль Н. В. Government Relations як чинник ефективного ведення бізнесу : [налагоджування відносин з органами влади] / Н. В. Коваль // Інвестиції: практика та досвід. – 2014. – № 15. – С. 85-89.; 4). Тимошенко О. В. Закордонний досвід державного регулювання та підтримки малого та середнього підприємництва / О. В. Тимошенко // Інвестиції: практика та досвід. – 2014. – № 13. – С. 142-146.; 5). Жук В. П. Організація державно-приватного партнерства в зарубіжних країнах // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 11. - С. 111-113.; 6). Тихомирова Є. Б. Government relations і лобізм: спроба порівняльного аналізу [Електронний ресурс] / Є. Б. Тихомирова // Політикус. - 2015. - Вип. 1. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/polit_2015_1_5
Дата: 29.05.2017
Имя: Оксана
Вопрос: Роль реклами у формуванні назв харчових продуктів
Вопрос: Роль реклами у формуванні назв харчових продуктів
Ответ Доброго дня, Оксано! Пропонуємо розпочати з таких джерел: 1) 919592 65.06 Р68 Роль рекламы в создании сильных брендов / под ред. Джона Филипа Джоунса. – М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2005. – 496 с.; 2) Лабурцева, О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика // Економіка та держава. – 2015. – № 5. – С. 24-27. – Бібліогр.: 7 назв.; 3) Лабурцева, О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій // Економіка та держава. – 2015. – № 6. – С. 11-14.; 4) 944636 65.06 В57 Владимирська, Г. О. Реклама : навч. посіб. для вузів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2009. – 336 с. – Із змісту: Бренд - головна "дійова особа" реклами. - С. 140-164.; 5) Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду // Маркетинг в Україні. - 2007. - № 3. - С. 28-32.; 6) 920543 65.5 В26 Веккьо Жене "Киндерсюрприз" для маркетологов: как создать "долгоиграющий" бренд для детей / Жене дель Веккьо ; [пер. с англ. К. Савельева]. – М. : Гранд : Фаир-пресс, 2005. – 256 с.; 7) Власенко, О.О.
Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок // Проблеми науки. – 2007. – № 2. – С. 39-42. – Бібліогр.: 8 назв.; 8) 919853
65.5-82 С40 Сироткина, И. В. Как приготовить вкусный бренд / И. В. Сироткина. – М. : Альфа-Пресс, 2005. – 200 с.; 9) Іванова, Л. С.
Брейдінг як спосіб просування органічної продукції // Економіка та держава. – 2015. – № 10. – С. 49-52.; 10) Капустіна, Т. А. Формування бренду продукції плодоовочевої переробки // Формування ринк. відносин в Україні. – 2008. – № 6. – С. 96-100.; 11) Амосов, О. Ю. Брендинг як основний інструмент маркетингу в Україні / О. Ю. Амосов, Н. В. Діденко, К. Ю. Лебедєва // Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – № 12. – С. 10-12. – Бібліогр.: 8 назв.; 12) Смілянець, В. Технології формування власної торговельної марки // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 3. – С. 39-44.
Дата: 29.05.2017
Имя: Тетяна
Вопрос: Добрий день я пишу дипломну роботу не тему умови розвитку української реклами в радянський період 1920-1930 року ХХ ст .. Допоможіть знайти литерату на такі аспекти як палітіка НЕПу і Індустріалізація також постанови Радянської влади в торгівлі і реклами, також умови розвитку торгівлі в Україні. І рекламу в газетах, плакатна рекламма етикетка з упаковкай і радіо реклама. Мені підійдуть монографії, статті дипломні та десертацкіе роботи ..
Вопрос: Добрий день я пишу дипломну роботу не тему умови розвитку української реклами в радянський період 1920-1930 року ХХ ст .. Допоможіть знайти литерату на такі аспекти як палітіка НЕПу і Індустріалізація також постанови Радянської влади в торгівлі і реклами, також умови розвитку торгівлі в Україні. І рекламу в газетах, плакатна рекламма етикетка з упаковкай і радіо реклама. Мені підійдуть монографії, статті дипломні та десертацкіе роботи ..
Ответ Доброго дня, Тетяно! У рамках Віртуальної довідки, на жаль, ми не надаємо джерела в такому широкому діапазоні. Тому пропонуємо розпочати з наступних: 1) 910038 65.06 А80 Аржанов, Н. П. История отечественной рекламы. (Галерея рекламной классики) / Н. П. Пирогова, Т. А. Аржанов / под общ. ред. Е. В. Ромата. – Х. : Студцентр, 2004. – 304 с.; 2) Ф83990 63.5 Н30 Москалець, В. "Штучна краса": використання косметики в Галичині на початку ХХ ст. : [в т. ч. космет. практики у публікаціях львів. преси та реклами] // Народна культура українців: життєвий цикл людини : історико-етнолог. дослідження : у 5 т. / за наук. ред. Марини Гримич ; Нац. НДІ українознавства та всесвіт. історії, Архів укр. фольклору Богдана Медвідського (Ун-т Альберти, Канада). - К. : Дуліби. – 2012. - Т. 3: Зрілість. Жіноцтво. Жіноча субкультура. - С. 304-332.; 3) 982872 65.06 Б76 Божкова, В. В. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. для внз / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – 2-ге вид., стер. – К. : ЦУЛ, 2016. – 210 с.; 4) Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1920-х гг. // Маркетинг и реклама. - 2017. - № 4. - С. 52-57.; 5) Даниленко Л. Реклама без пауз : [из истории укр. рекламы] // Фокус. - 2011. - № 39. - С. 58-60.; 6) Вітренко А. Історичні передумови виникнення та особливості розвитку реклами в Україні // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Серія: Економіка. - 2010. - № 119. - С. 51-55.; 7) Аржанов Н. П. Реклама при НЭПе: "серебряный век" или развенчанный миф? // Маркетинг и реклама. - 2003. - № 9. - С. 50-53.; 8) Ромат Є. Взаємозв’язки факторів соціально-економічного розвитку суспільства та реклами: історико-діалектичний аспект // Вісн. Укр. акад. держ. упр. - 2003. - № 1. - С. 189-196.; 9) Набока С. Закономірності та особливості соціально-економічної модернізації УРСР на рубежі 1920-1930-х рр. // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Серія: Історія. - 2013. - № 2. - С. 42-44.; 10) Дерев’янкін Т. Післяжовтневі експерименти над вітчизняним ринковим господарством (1918-1928 рр.) // Економіка України. - 2008. - № 12. - С. 64-80.; 11) Пиріг О. Проблеми функціонування внутрішнього ринку України в період НЕПу // Вісн. КНТЕУ. - 2002. - № 1. - С. 105-109.; 12) Бр 63.3(4Укр)62 В68 Волосник, Ю. П. Діяльність міських рад України по здійсненню нової економічної політики у 1921-1928 рр. : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. історичних наук : спец. 07.00.02 - історія України / Волосник Юрій Петрович ; ЗДУ. – Запоріжжя, 1993. – 18 с.; 13) Кф220 63.3(4Укр)621 Т69 Трихрест, М. НЕП на Україні / Михайло Трихрест. – [Б. м.] : Наша книгозбірня, 1947. – 32 с.; 14) 876808 63.3(4Укр) У45 Україна крізь віки : в 15 т. Т. 11: Україна між двома війнами (1921-1939 рр.). – Київ : Альтернативи, 1999. – 335 с.; 15) Гладкий, С. Кооперативне законодавство як засіб модернізації суспільства в Радянській Україні періоду НЕП // Підприємництво, госп-во і право. – 2008. – № 8. – С. 90-94. – Бібліогр.: 21 назв.; 16) Мазаракі А. З історії торгівлі та товарознавства / А. Мазаракі, Г. Пугачевський // Вісн. КНТЕУ. - 2002. - № 2. - С. 3-14. Якщо Вам при написанні наукової роботи необхідно висвітлити декілька питань, то кожне з них потрібно оформити окремим запитом, тоді ми зможемо надати вичерпну інформацію щодо кожного.