Журналістика (221)
Дата: 01.04.2015
Имя: Калерия ЗНУ
Вопрос: Здравствуйте! Помогите пожалуйста с материалами по теме"Актуальність та оперативність інформації як показники реалізації інформаці". Желательно, что бы к источникам был электронный доступ. Заранее спасибо)
Вопрос: Здравствуйте! Помогите пожалуйста с материалами по теме"Актуальність та оперативність інформації як показники реалізації інформаці". Желательно, что бы к источникам был электронный доступ. Заранее спасибо)
Ответ Здравствуйте! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 918262 73 И71 Информация: поиск, анализ, защита / Авт.-сост. И.Н.Кузнецов. – 2-е изд. – Минск : Амалфея, 2004. – 312с. 2). 932545 78.5 С21 Сафиуллина З.А. Информация: ценность и оценка : научно-практическое пособие / З.А. Сафиуллина. – М. : Либерея-Бибинформ, 2006. – 224 с.
3). 888664 76.12 О-75 Основы творческой деятельности журналиста : Учебник для студентов вузов, обуч-ся по спец-сти "Журналистика". – СПб. : Знание, 2000. – 271 с.
4). 953026 60.5 Н19 Назаров М. М. Массовая коммуникация и общество : введение в теорию и исследования / М. М. Назаров / Рос. акад. наук, Ин-т социологии, Центр социолог. и политолог. образования. – Изд. 4-е, перераб. и доп. – М. : URSS. – 360 с. – (ил.). – Библиогр. в подстр. прим., в конце тем, с. 348-354. 5).953311 76.0
Н19 Назайкин А. Медиарилейшнз на 100% : искусство взаимодействия с прессой / Александр Назайкин. – М. : Альпина паблишерз, 2010. – 416 с. – Бизнес на 100 %.
6). 959685 73 Х17 Халер М. Пошук і збір інформації / Міхаель Халер ; [пер. з нім. : Костянтин Макєєв, Павло Демешко]. – [К.] : Акад. Укр. Преси, 2006. – 308 с.
7). 961388 78.34(4Укр)7 Н34 Чуприна Л. Оперативна інформація: до питання про визначення поняття / Л. Чуприна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / НАН України, НБУ ім. Вернадського, Асоціація б-к України ; редкол. : О. С. Онищенко (голова) [та ін.].- К. : [б. в.]. – 2010.- Вип. 26. – С. 127-134.
8). Біланчук С. М. Інформація в контексті виражальної парадигми ХХ століття / С. М. Біланчук // Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки. – 2012. – № 2. – С. 149-152. – Бібліогр.: 7 назв. 9) 590903 73 Ч-93 Чурсин Н. Н. Популярная информатика / Н. Н. Чурсин. – К. : Техніка, 1982. – 160 с. – (ил.). – 85 к.
Дата: 31.03.2015
Имя: Настя
Вопрос: Здравствуйте.Подскажите литературу для курсовой на тему "СОЦІАЛЬНА ТЕЛЕРЕКЛАМА ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА "
Вопрос: Здравствуйте.Подскажите литературу для курсовой на тему "СОЦІАЛЬНА ТЕЛЕРЕКЛАМА ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА "
Ответ Доброго дня, Настя! Скористайтеся, будь ласка, такими джерелами: 1) Грицюта, Н. М.
Сучасний стан етичних проблем соціальної реклами в Україні / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 2. – С. 184-190. – Бібліогр.: 8 назв.; 2) 949955 67.9(4Укр)308 И71 Полєшко, О. В. Вдосконалення соціальної реклами як одного з важливих чинників інформаційного впливу органів влади на свідомість громадян / О. В. Полєшко // Інституціональні зміни системи державного управління України в умовах суспільних трансформацій та посилення вимог антикорупційного законодавства : зб. матеріалів семінару 11 грудня 2009 р. / гол. упр. держ. служби України [та ін. ; редкол.: Огаренко В. М. та ін.]. - Запоріжжя, 2009. – С. 276 - 278.; 3) Анар, Р. А. Роль соціальної реклами у вирішенні актуальних соціальних проблем // Економіка та держава. – 2011. – № 5. – С. 94-95.; 4) Лобойко, Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2013. – № 2. – С. 146-149. – Бібліогр.: 10 назв.; 5) Вітренко А. Соціально-економічне значення сучасної реклами та рекламної діяльності // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Сер. Економіка. - 2012. - Вип. 137. - С. 56-59.; 6) Столипіна Ю. В. Соціальна реклама як фактор формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Сер. Соціологія, Психологія. педагогіка. - 2005. - № 22/23. - С. 13-15.; 7) Яненко, Я. В. Особливості трансляції цінностей у рекламі на українських телеканалах / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2012. – № 4. – С. 202-205. – Бібліогр.: 10 назв.
Дата: 31.03.2015
Имя: Александра
Вопрос: Подскажите пожалуйста литературу для написания курсовой на тему: "Розважальна функція журналістики"
Вопрос: Подскажите пожалуйста литературу для написания курсовой на тему: "Розважальна функція журналістики"
Ответ Уважаемая Александра! Предлагаем следующее: 1). Галацька В. Л. Специфіка метафоричного освоєння дійсності в аналітично-художніх жанрах сучасної театральної журналістики / В. Л. Галацька // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2011. – № 4. – С. 120-124. – Бібліогр.: 18 назв.; 2). Курнацька Г. М. Рок-журнали в контексті розвитку української музичної періодики / Г. М. Курнацька // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2012. – № 1. – С. 81-84. – Бібліогр.: 9 назв.; 3). 935217 85.313(4Рос=Рус) К93 Курышева Т. А. Музыкальная журналистика и музыкальная критика : учеб. пособие для вузов / Т. А. Курышева. – М. : ВЛАДОС-ПРЕСС, 2007. – 296 с. та ін.;
4). Цветова, Н. Дискурс искусства в современной российской журналистике / Н. Цветова // Вестник Санкт-Петербургского Университета. Серия 9.Филология востоковедение журналистика. – 2012. – № 1. – С. 231-237; 5). 965438 76.12 Л17 Лазутина Г. В. Жанры журналистского творчества учеб. пособ. / Г. В. Лазутина, С. С. Распопова. - М., 2012. - С. 153-198: Смеховая журналистика; С. 199-274: Культурно-просветительная журналистика; 6). Синєокий О. В. Розвиток рок-журналістики в СРСР // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 129-134; 7). 964086 76.12 Ч-49 Черникова Е. В. Сатира и юмор в СМИ.Фельетон // Черникова Е. В. Основы творческой деятельности журналиста : учеб. пособ.- М., 2012. - С. 290-301.
Дата: 26.03.2015
Имя: Кристина
Вопрос: Подскажите, пожалуйста, литературу для написания курсовой на тему "Информационная функция журналистики". Заранее спасибо.
Вопрос: Подскажите, пожалуйста, литературу для написания курсовой на тему "Информационная функция журналистики". Заранее спасибо.
Ответ Здравствуйте, Кристина! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 958620 76.12 М69 Михайлин І. Л. Основи журналістики : підруч. для вузів / І. Л. Михайлин. – 5-те вид., перероб. та доп. – К. : Центр учб. л-ри, 2011. – 496 с.; 2). Ф82103 76.12 В75 Ворошилов В. В. Журналистика : базовый курс : учеб. / В. В. Ворошилов / Санкт-Петербургский гос. ун-т сервиса и экономики, Факультет журналистики. – 5-е изд. – СПб. : Изд-во Михайлова В. А., 2006. – 640 с.; 3). 958611 76.12 К66 Корконосенко С. Г. Введение в журналистику : учеб. пособие для вузов / С. Г. Корконосенко. – М. : КНОРУС, 2011. – 272 с.; 4). 900466 76.12 П12 Павлюк П. А. Практическая журналистика : учеб. для фак. журналистики /
П. А. Павлюк / Христиан. гуманитарно-экон. откр. ун-т. – Одесса : ХГЭУ, 2002. – 142с.; 5). 945351 76.12 П84 Прохоров Е. П. Журналистика как сфера информационной деятельности // Прохоров Е. П. Введение в теорию журналистики : учеб. для вузов / Е. П. Прохоров. – 7-е изд., испр. и доп. – М. : Аспект Пресс, 2009.- С. 32-56.; 6). 941259 76 С17
Самарцев О. Р. Журналист и информация // Самарцев О. Р. Творческая деятельность журналиста : очерки теории и практики: учеб. пособие для вузов / О. Р. Самарцев. – М. : Академ. Проект, 2007. – С. 62-117.; 7). 943539 94 Т93 Боготоба С. О. Основні вимоги до журналістської інформації // Тиждень науки. Збірник тез доповідей щорічної науково-технічної конференції серед студентів, викладачів, науковців, молодих учених і аспірантів. 21-25 квітня 2008 року / [упоряд. Висоцька Н. І.] ; М-во освіти і науки України, Запоріз. нац. техн. ун-т. Т. 3. – Запоріжжя : [ЗНТУ, 2008]. – С. 190-192.; 8). 955236 76.12 К60 Колесниченко А. В. Поиск темы и сбор информации // Колесниченко А. В.
Практическая журналистика : учеб. пособие / А. В. Колесниченко. – [М.] : Изд-во Моск. ун-та, 2010. – С. 122-133.
Дата: 17.03.2015
Имя: Елена
Вопрос: Засоби верифікаціїї текстів медійного дискурсу
Вопрос: Засоби верифікаціїї текстів медійного дискурсу
Ответ Здравствуйте, Елена! Предлагаем Вам проработать следующие источники:
1). Бронікова С. Моделювальні стратегії медійного дискурсу / С. Бронікова // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – 2007. – № 1. – С. 205-212.; 2). Кулик В. Творення суспільної нормальності в медійному дискурсі: концептуалізація та українська специфіка / В. Кулик // Соціологія :теорія, методи, маркетинг. – 2009. –
№ 2,квітень-червень. – С. 185-202.; 3). Бєляєва Т. Медійний дискурс / Т. Бєляєва // Нова філологія. – 2008. – № 30. – С. 11-14.; 4). Породько-Лях О. Концептотворення в сучасному українському медіадискурсі / О. Породько-Лях // Нова філологія. – 2008. –
№ 30. – С. 113-119.; 5). Тирон І. В. Особливості структурно-семантичної організації медійного дискурсу (на матеріалі газетних та журнальних медіа-текстів) / І. В. Тирон // Нова філологія. – 2010. – № 38. – С. 105-110.; 6). 952775 66.3(4Укр) С91 Кулик В. Методи аналізу медійного дискурсу / В. Кулик // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї / М-во науки и освіти України [та ін.] ; [редкол.:
М. І. Михальченко (гол.)та ін.].- К. : Укр. центр політ. менеджменту. – 2009.- Вип. 18. – С. 104-119.