Журналістика (221)
Дата: 27.10.2015
Имя: Светлана
Вопрос: Здравствуйте! Помогите, пожалуйста, найти литературу на тему "Суспільно-політичні журнали". Желательно,чтобы было определение, наполнение таких журналов, их развитие в Украине и работа над ними редакторами. Спасибо!
Вопрос: Здравствуйте! Помогите, пожалуйста, найти литературу на тему "Суспільно-політичні журнали". Желательно,чтобы было определение, наполнение таких журналов, их развитие в Украине и работа над ними редакторами. Спасибо!
Ответ Уважаемая Светлана! Предлагаем Вам следующее: 1). Хотюн Л. В. Зародження та еволюція "часопису новин" у незалежній Україні // Держава та регіони. Сер.: Гуманітарні науки. - 2012. - № 4. С. 136-141; 2). Тонкіх І. Ю. Особливості висвітлення новин в інтернет-виданні "Українська правда": (Інтернет-журнал) // Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації. - 2012. - № 2. - С. 102-107; 3).Яцків Я. С. Про ефективність видання наукових журналів в Україні // Вісник НАН України. - 2012. - № 6. - С. 62-67; 4).Бессараб А. О. Зауваги редактора щодо назв періодичних наукових фахових видань України // Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації. - 2011. - № 4. - С. 125-130; 5). Бужинська Ю. О. Типологічна характеристика журнальних ділових видань // Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації. - 2011. - № 2. - С. 9-14; 6). Хорєвін В. О. Гуманітарні журнали України в світовому науковому просторі // Проблеми науки. - 2010. - № 12. - С. 24- 31; 7). Радченко А. Наукова періодика: тенденції та проблеми випуску і розповсюдження: (наук. журнали НАН України) // Вісн. НАН України. - 2010. - № 2. - С. 45-49; 8). Ніколаєв Є. Б. Адаптація українських наукових економічних журналів до сучасних міжнародних економічних стандартів // Економіка України. - 2014. - № 11. - С. 17-30; 9). 966577 76.0 Ж17 Жадько В. О. Журналістика та основи редакторської майстерності : навч. посіб. - К., 2012. - 272 с.; 10). Партико З. Творче редагування та його методи // Вісн. Кн. палати. - 2015. - № 1. - С. 36-42.
Дата: 20.10.2015
Имя: Лилия
Вопрос: Добрый день. Помогите пожалуйста с литературой для темы "Медіакультура в кіберпросторі. Основи безпеки в мережі інтернет." заранее спасибо
Вопрос: Добрый день. Помогите пожалуйста с литературой для темы "Медіакультура в кіберпросторі. Основи безпеки в мережі інтернет." заранее спасибо
Ответ Уважаемая Лилия! По условиям виртуальной справки можно задать вопрос только по одной теме. Предлагаем следующее: 1). Ф79325 71.0 К43 Кириллова, Н.Б. Медиакультура. Теория. История. Практика : учеб. пособие для вузов / Н.Б. Кириллова / Мин-во образования и науки РФ, Рос. гос. проф.-пед. ун-т. – М. : Культура : Акад. Проект, 2008. – 496 с.; 2). Сынах, А. А.Виртуализация общения и человеческих отношений как социокультурная проблема / А. А. Сынах // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2012. – № 49. – С. 224-249; 3). Крайнікова, Т. Суб'єкти і об'єкти культури медіаспоживання / Т. Крайнікова // Вісник книжкової палати. – 2014. – № 8. – С. 44-47. – Бібліогр. : 21 назв.; 4). Покулита, І. К. Культурні смисли медіапростору - естетичний та аксіологічний аспекти / І. К. Покулита // Гілея . Науковий вісник. – 2014. – № 12 (91). – С. 231-236. – Бібліогр.: 30 назв.; 5). 954083 76.0 И73 Интернет-СМИ. Теория и практика : учеб. пособ. / под ред. М. М. Лукиной. - М., 2010. - 350 с.; 6). 971798 76.12 Ч-12 Чабаненко М. В. Становлення та розвиток інтернет-ЗМІ // Чабаненко М. В. Основи інтернет-журналістики : навч. посіб. - Запоріжжя, 2013. - С. 19-47; 7). 939105 32.973.2 Г68 Гордейчик С. Безопасность беспроводных сетей / С. В. Гордейчик, В. В. Дубровин. - М., 2008. - 288 с.
Дата: 13.10.2015
Имя: Оксана
Вопрос: Доброго дня, порадьте, будь ласка, літературу про український книжковий рух та періодичні видання 1917-1920 років. Дякую.
Вопрос: Доброго дня, порадьте, будь ласка, літературу про український книжковий рух та періодичні видання 1917-1920 років. Дякую.
Ответ Доброго дня! Ваша тема потребує самостійної роботи з джерелами. Для початку пропонуємо звернутися до таких: 1) Каракоз О. Бібліотечна цензура в Україні в двадцяті роки ХХ століття // Вісник Кн. палати. - 2004. - № 11. - С. 29-33.; 2) Щербак М. Цензура преси в Києві на початку ХХ ст. / М. Щербак, Н. Щербак // Сучасність. - 2007. - № 9. - С. 141-146.; 3) 898547 76.1 Ж73 Жирков Г. В. История цензуры в России ХІХ-ХХ вв. : учеб. пособие для вузов. – М. : Аспект Пресс, 2001. – 368 с.; 4) Тимошик М. "К печатанию не должно быть позволено". До історії цензури укр. держ. слово // Вісник Кн. палати. - 2000.- № 3. - С. 22-25.; 5) Федотова О. Книга, як об’єкт цензурної політики // Вісн. Кн. палати. - 2002. - № 6. - С. 30-35.; 6) 877024 63.3(4Укр)6 Ш24 Шаповал Ю. І. Україна XX століття : Особи та події в контексті важкої історії. – К. : Генеза, 2001. – 558 с.
Дата: 17.09.2015
Имя: міла
Вопрос: допоможіть з курсовою. тема: особливості української тв реклами та зовнішньої реклами. щиро вдячна
Вопрос: допоможіть з курсовою. тема: особливості української тв реклами та зовнішньої реклами. щиро вдячна
Ответ Здравствуйте, Мила! Ваша тема требует самостоятельной работы с источниками. Предлагаем Вам начать со следующих: 1) 944636 65.06 В57 Владимирська Г. О. Реклама : навч. посібник для вузів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2009. – 336 с. - Із змісту: Особливості зовнішньої реклами. - С. 190-195.; 2) Яненко Я. В. Особливості трансляції цінностей у рекламі на українських телеканалах // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2012. – № 4. – С. 202-205.; 3) Хавкіна Л. М. Новітні тенденції розвитку реклами в Україні: особливості сприйняття та функціонування в соціальній і приватній комунікації // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2012. – № 3. – С. 162-167.; 4) Березенко В. В. Проблеми та перспективи розвитку зовнішної реклами в Україні // Держава та регіон. Сер. Гуманітар. науки. - 2004. - № 2. - С. 147-150.; 5) Скрицька Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні // Підприємництво, господарство і право. – 2010. – № 12. – С. 20-23.; 6) Бикова Г. Реклама в Україні та за кордоном // Дебет-кредит. - 2012. - № 48. - С. 28-30, 35-37.; 7) Пономарев В. Д. Наружная реклама Украины. Есть все признаки жизни // Маркетинг и реклама. - 2009. - № 11. - С. 71-73.; 8) Авраменко Д. К. Систематизація та класифікація носіїв зовнішньої реклами України [Електронний ресурс] // Вісн. Харків. держ. академії дизайну і мистецтв. – 2010. – № 2. – С. 24-28. - Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/had_2010_2_5.pdf
Дата: 16.09.2015
Имя: Вика
Вопрос: Помогите с курсовой по журналистике.Методи та прийоми маніпулювання у рекламній діяльності.Спасибо
Вопрос: Помогите с курсовой по журналистике.Методи та прийоми маніпулювання у рекламній діяльності.Спасибо
Ответ Здравствуйте, Вика! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 905711 88.5 Р97 Рюмшина, Л. И. Манипулятивные приемы в рекламе : Учеб. пособие / Л. И. Рюмшина. – М. - Ростов н/Д : МарТ, 2004. – 240 с.; 2). Ф78160 65.06 В43 Викентьев, И. Л. Приемы рекламы и PUBLIC RELATIONS. Программы-консультанты : 446 примеров, 200 учебных задач и 21 Практическое приложение / И. Л. Викентьев. – 8-е изд., доп. – СПб. : "ТРИЗ-ШАНС": "Бизнес-Пресса", 2007. – 408 с.; 3). 932451 65.06 Р36 Реклама: Внушение и манипуляция : Медиа-ориентированный подход / Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. – Самара : БАХРАХ-М, 2007. – 748 с.; 4). 941419 65.06 В54 Витале, Д. Гипнотические рекламные тексты : как искушать и убеждать клиентов одними словами / Д. Витале / [пер. с англ. А. В. Гарбарук]. – М. : Эксмо, 2008. – 272 с.; 5). 917329 88.8 П84 Жовтянская, В. В. Манипуляция сознанием в современной рекламе / В. В. Жовтянская // Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі : Матеріали міжнар. наук.-практ. конференції (27-28 трав. 2004 р., м. Київ) / Гол. ред. М. М. Слюсаревський. - К. : Укр. центр політ. менеджменту. – 2005. – С. 122-126.; 6). Грицюта, Н. М. Прихована реклама як маніпулятивна технологія ХХ ст.: етичний аспект / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2010. – № 3. – С. 81-87. – Бібліогр.: 12 назв.; 7). Лобойко, Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2013. – № 2. – С. 146-149. – Бібліогр.: 10 назв.; 8). Ф80090
88.5 Г95 Гуревич, П. С. Средства психологического воздействия в рекламе // Гуревич, П. С. Психология рекламы : историко-аналитическое и философское содержание : учеб. пособие для вузов / П. С. Гуревич. – Ростов н/Д : Феникс, 2009. – С. 134-172.; 9). Сурикова Т. И. Друг рекламы - враг потребителя: язык как орудие манипулятора сознанием // Журналистика и культура рус. речи. - 2007. - № 1. - С. 30-38.; 10). Овчаренко А. Н. Психологические подходы к рекламной деятельности // Журн. прикл. психологии. - 2006. - № 1. - С. 23-30.; 11). 966505 65.06 Б20 Балабанова, Л. В. Реклама в пресі // Балабанова, Л. В. Рекламний менеджмент : підруч. для внз / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик / М-во освіти і науки, молоді та спорту України [та ін.]. – К. : Центр учб. л-ри, 2013. – С. 81-94.; 12). 965672 88.5 М74 Мокшанцев, Р. И. Суггестивные психотехнологии в рекламе // Мокшанцев, Р. И. Психология рекламы : учеб. пособие для вузов / Р. И. Мокшанцев. – М. : Инфра-М, 2011. – С. 116-131. и др.