Педагогіка (353)
Дата: 16.11.2017
Имя: Александра
Вопрос: Виховання позитивного ставлення до школи у дітей дошкільного віку .
Вопрос: Виховання позитивного ставлення до школи у дітей дошкільного віку .
Ответ Доброго ранку, Александра! Радимо розпочати з наступних джерел: 1). 980523 74.3 К44 Кисла О. Ф. Підготовка дитини до школи в умовах ДНЗ / О. Ф. Кисла // Кисла О. Ф. Корекційна педагогіка : навч. посібник / Кисла О. Ф. - К. : Кондор. – 2015. – С. 203-258.; 2). Прибульська В. Формування передумов успішної адаптації дітей дошкільного віку до навчання у школі // Дитячий садок. - 2014. - № 9. - С. 4-9.; 3). Голота Н. Підготовка дітей до школи: практика зарубіжної дошкільної освіти // Початкова освіта. - 2011. - № 48. - С. 7-9.; 4). Сосновенко Н. Наступність дитячого садка і школи: налагоджуємо взаємодію // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2017. – № 3. – С. 4-7.; 5). Коцур Н. Адаптація шестирічної дитини до школи: психолого-педагогічні та медичні критерії // Рідна шк. – 2008. – № 10. – С. 38-42.; 6). Коваль В., Брежко З. Готуємо до школи не лише дітей, а й батьків // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2017. – № 3. – С.8-16.; 7). 943974 74.1 П32 Підготовка дітей до школи. Наступність, перспективність : [збірник] / Упр. освіти і науки Хмельницьк.обл. держ. адмін., Хмельницьк. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Хмельницьк. гуманіт.-пед. ін-т ; [авт., уклад. : В. І. Войтенко, Л. А. Грицюк, М. І. Каратаєва]. – [Кам'янець-Подільський : Абетка - НОВА], 2002. – 140 с.
Дата: 12.11.2017
Имя: Дарина
Вопрос: Структура, типи і організація занять з фізичного виховання у різних вікових групах у ДНЗ
Вопрос: Структура, типи і організація занять з фізичного виховання у різних вікових групах у ДНЗ
Ответ Доброго дня, Дарино! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). 955429 74.1 Ф50 Фізична культура в дошкільному навчальному закладі : старша група / [упоряд. : Шкуратова М. С.]. – [Х.] : Ранок. – 160 с.; 2). Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах: Інструктивно-методичні рекомендації (Дод. до листа МОН України від 02.09.2016 № 1/9-456 // Дошкільне виховання. – 2016. – № 11. – С. 7-15.; 3). 985718 74.1 В46 Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : навч. посібник для внз / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. – 3-тє вид., стер. – Суми : Університет. книга, 2017. – 428 с.; 4). 861171 74.1 Г52 Глазырина Л. Д. Методика физического воспитания детей дошкольного возраста : пособие для пед. дошкольных учреждений / Л. Д. Глазырина, В. А. Овсянкин. – М. : Владос, 1999. – 176 с.; 5). 964023 74.1 З-14 Загородня Л. П. Фізичне виховання дітей дошкільного віку : навч. посіб. для внз / Л. П. Загородня, С. А. Тітаренко, Г. П. Барсуковська / за заг. ред. А. П. Загородньої. – Суми : Унів. книга, 2011.; 6). 984239 74.1 Л86 Лущик І. В. Фізичний розвиток дошкільників (старший вік) / І. В. Лущик. – Х. : Основа, 2013. – 128 с.; 7). Ефименко Н. Новые подходы к физическому воспитанию и оздоровлению детей дошкольного и младшего школьного возраста // Дошкільна освіта. - 2011. - № 1. - С. 48-58.; 8). Орієнтоване планування фізичного виховання в усіх вікових групах // Все для вчителя . - 2011. - № 12. - С. 106-130.; 9). Демченко О. Фізичне виховання в різновіковій групі // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 14-15.; 10). Єфименко М. Сучасне фізичне заняття: альтернативний підхід // Дошкільне виховання. – 2015. – № 11. – С. 10-13.
Дата: 11.11.2017
Имя: Марта
Вопрос: Форми організації екологічного виховання на рівні сучасних технологій. Технологія збіру природничого матеріалу Фенологія. Фенологічні дослідження. Фенологічний календар.
Вопрос: Форми організації екологічного виховання на рівні сучасних технологій. Технологія збіру природничого матеріалу Фенологія. Фенологічні дослідження. Фенологічний календар.
Ответ Доброго дня, Марта! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 903579 74.264.5
Б73 Богданова О. К. Інноваційні підходи до викладання біології : [навч.-метод. посібник] / О. К. Богданова. – Х. : Основа, 2003. – 128 с.
2. Совріга С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совріга // Рідна школа. – 2006. – № 3. – С. 51-54. 3). бр 371.8(07) Э41 Экскурсия в природу и организация фенологичеких наблюдений: (Метод. разработка). - Минск, 1970. - 34 с. 4). 920280 74.264.5 Д69 Дорошенко Ю. О. Біологія та екологія з комп'ютером / Ю. О. Дорошенко, Н. В. Семенюк, Л. П. Семко. – К. : Шкільний світ, 2005. – 128 с. 5). 932220 43 Г87 Громадин А.В. Дендрология : учебник для образовательных учреждений среднего профессионального образования / А.В. Громадин, Д.Л. Матюхин. – М. : Академия, 2006. – 368 с. 6).
943862 28.081 К61 Колонькова О.О. Екологія для дітей : посіб. для навчання та природоохоронної роботи / Колонькова О. О. – К. : [Центр екологічної освіти та інформації], 2004. – 160 с. 7). 943864 28.081 Э40 Екологічна освіта і виховання: досвід та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Всеукр. еколог. ліга, Акад. пед.наук України. – К. : [Центр екологічної освіти та інформації], 2000. – 248 с.
8). 952882 74.264.4 Э40 Екологічна освіта в школі: нестандартні уроки, виховні заходи / [авт.- упоряд. : Т. Ф. Рябчук]. – Х. : Основа : Тріада +, 2008. – 144 с. 9). Лузан Н. В. Екологічне виховання на уроках біології засобами сучасних технологій вихованої роботи в школі // Біологія. - 2007. - № 36 (груд.) . - С. 4-10. 10). Бр 573 К 67 Корнєєв О. П. Юним фенологам. - К. : Рад. шк., 1984. - 40 с. 11). 559346 573.03 Ш 95 Шульц Г. Э. Общая фенология. - Л. : Наука. Ленингр. отд-ние, 1981. - 188 с.
Дата: 09.11.2017
Имя: Анастасія
Вопрос: Доброго вечора, мені потрібна література, щоб виконати таке завдання:Специфічні особливості професійної діяльності викладача ВНЗ у контексті порівняння її з професійною діяльністю вчителя загальноосвітнього навчального закладу.
Вопрос: Доброго вечора, мені потрібна література, щоб виконати таке завдання:Специфічні особливості професійної діяльності викладача ВНЗ у контексті порівняння її з професійною діяльністю вчителя загальноосвітнього навчального закладу.
Ответ Доброго ранку, Анастасіє! Пропонуємо такі джерела: 1) 980071 74.58 М54 Викладач у системі вищої освіти // Методика викладання у вищій школі : навч. посіб. / О. В. Малихін [та ін.] ; МОН України. - К. : [КНТ], 2014. - С. 23-28.; 2) Мазур Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи // Рідна шк. - 2007. - № 4. - С. 12-14.; 3) Чорна С. С. Сутність поняття "педагогічна культура викладача ВНЗ": теоретичний аспект // Держава та регіони. Серія: Гуманітар. науки. - 2012. - № 1. - С. 51-56. - Бібліогр.: 18 назв.; 4) Буряк В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис // Вища шк. - 2010. - № 3-4. - С. 11-35. ; 5) Дяченко Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи // Рідна школа. - 2007. - № 4. - С. 76-78.; 6) Исаева Т. Е. Классификация профессионально-личностнных компетенций вузовского преподавателя // Педагогика. - 2006. - № 9. - С. 55-60.; 7) 981270 74.58 Т36 Теслюк В. М. Основи педагогічної майстерності викладача вищої школи : підручник / В. М. Теслюк. - К. : Ліра-К, 2016. - 340 с.; 8) Цвєткова Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи // Рідна школа. - 2012. - № 12. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв.; 9) Чорна С. С. Сутність поняття "педагогічна культура викладача ВНЗ": теоретичний аспект // Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки. - 2012. - № 1. - С. 51-56. - Бібліогр.: 18 назв.; 10) Подольська Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачівя / Є. Подольська, Т. Подольська // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 64-69. - Бібліогр.: 5 назв.; 11) Зінченко С. В. Ціннісні орієнтири сучасного викладача: особистісний аспект // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2016. - № 12. - С. 24-27.; 12) Кравцов В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя // Рідна шк. - 2007. - № 4. - С. 39-41. - Бібліогр.: 16 назв.; 13) Радул В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя // Шлях освіти. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 17 назв.; 14) Романова О. В. Модель формирования профессиональной компетентности учителя // Педагогика. - 2012. - № 2. - С. 63-70. - Библиогр.: 11 назв.; 15) Рева Ю. Педагогічна майстерність учителя в контексті його професійного розвитку // Рідна шк. - 2009. - № 12. - С. 13-17.; 16) Блинов В. И. Профессиональные стандарты педагогической деятельности // Педагогика. - 2010. - № 5. - С. 46-54.; 17) Зязюн І. Немає педагогіки без педагога... // Рідна шк. - 2012. - № 4-5. - С. 19-23.; 18) Отич О. Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетитки // Рідна шк. - 2011. - № 3. - С. 21-24.; 19) Кушнір В. Особливості наукових поглядів на розвиток особистості вчителя // Соц. психологія. - 2009. - № 2 (34). - С. 13-31. - Бібліогр.: 31 назв.
Дата: 05.11.2017
Имя: Виорика
Вопрос: Методична база та засоби організації екологічного виховання в початковій школі. Краєзнавство.
Вопрос: Методична база та засоби організації екологічного виховання в початковій школі. Краєзнавство.
Ответ Доброго дня, Виорика! Пропонуємо наступні джерела по Вашій темі:
1). Бр 74.1 В42 Візит до дерева : Книга з екологічного виховання дітей дошкідьного та молодшого шкільного віку / авт.-уклад. Т. Васильєва; ред. В. Шелегеда. – Запоріжжя : Поліграф, 2003. – 34 с. 2). Олексенко Т. Вивчення рідного краю в початковій школі: (Досвід шкіл Мелітопольщини) / Т. Молодиченко, В. Люріна, Т. Олексенко // Рідна школа. – 2006. – № 1. – С. 40-43. 3). 923669 74.202
Г70 Город Z. Невигадані історії : Метод. рекомендації щодо використання відеоматеріалів у навч.-виховному процесі / авт.кол.: Т. В. Болотіна, Т. О. Васецька , Н. Г. Вечерка та ін. – Запоріжжя : ЛІПС, 2005. – 100 с.
4). Ткаченко П. І. Пізнавальні завдання для формування екологічної культури учнів / П. І. Ткаченко // Початк. навчання та виховання. - 2015. - № 31-32 (листоп.). - С. 40-53. 5). Бр2023 74.264.4 М34 Матеріали на допомогу вчителю у викладанні курсу "Екологія рідного краю" : (метод. збірка для організації навч. та позакласної роботи з екологічної освіти та виховання) / Департамент освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради, Інформ.-аналіт. метод центр ; [укладач Круть Т. В.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2013. – 34 с. 6). 963320 28.081 М47 Мелаш В. Д. Безперервна екологічна освіта: теорія і практика : навч. посібник внз / В. Д. Мелаш, В. В. Молодиченко, Т. Д. Олексенко / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Богдана Хмельницького. – Мелітополь : Вид. буд. ММД, 2012. – 210 с. 7). Рикова О. Екозадачі в початковій школі: Використання екозадач та краєзнавчого матеріалу як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова // Початкова освіта. - 2017. - № 17 (верес.). - С. 4-6. 8). Екологічне виховання молодших школярів // Початкова освіта. - 2014. - № 23. - (Спецвипуск). 8). 937966 74.200.5 Ш70 Шляхи практичного забезпечення екологічного виховання в навчальних закладах : Форми та методи формування екологічного світогляду / Запорізька міська рада; Управління освіти і науки Запорізької міської ради; Навч.-метод.центр; Уклад.: І.В.Туманова,Т.В.Круть. – Запоріжжя : ЛІПС, 2006. – 240 с. 9). Ф84942 74.264.4 Д58 Довкілля починається з тебе! : метод. зб. для орг. навч. та позакласної роботи з питань екологічної освіти та виховання в навч. закладах / Департамент освіти і науки Запоріз. міськради, Науково-метод. центр ; [уклад. Т. В. Круть]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2016. – 140 с.