Педагогіка (353)
Дата: 13.03.2019
Имя: Анастасія
Вопрос: Прошу надати інформацію з питань "Соціальний інтелект", "Спеціальні інтернат-заклади", "Ігрові технології"
Вопрос: Прошу надати інформацію з питань "Соціальний інтелект", "Спеціальні інтернат-заклади", "Ігрові технології"
Ответ Доброго дня, Анастасіє! По технічним причинам ваш запит та e-mail було видалено. Ваше питання ми спробували відновити. Пропонуємо наступні джерела: 1). Гилфорд, Дж. Методика исследования социального интеллекта / Дж. Гилфорд, М. Салливен // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 10. – С. 19-33; 2). Яворовська, Л. Вплив рівня соціального інтелекту особистості на психологічне благополуччя / Л. Яворовська, Г. Хафізова // Соціальна психологія. – 2013. – № 1. – С. 16-23. – Бібліогр.: 20 назв; 3). Недозим, І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / І. Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 2 (86). – С. 45-54. – Бібліогр.: 9 назв; 4). Недозим, І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутичного спектра / І. Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 3 (87). – С. 54-63. – Бібліогр.: 8 назв; 5). Харченко, С. В. Психодіагностичні методи визначення рівня розвитку соціального інтелекту / С. В. Харченко // Теорія і практика сучасної психології. – 2018. – № 1. – С. 51-56. – Бібліогр. : 16 назв; 6). 898707 74.202 К89 Кукушин, В. С. Современные педагогические технологии: начальная школа : пособие для учителя / В. С. Кукушин. – Ростов н/Д : Феникс, 2003. – 448 с.; 7). Козельцева, М. Игровые художественно-коммуникационные технологии в развитии эстетической культуры старшеклассников / М. Козельцева // Искусство в школе. – 2011. – № 4. – С. 14-17; 8). Краснова, Н. Ігрові художньо-педагогічні технології у формуванні світовідображення підлітків : [в образотворчій діяльності учнів 5-7-х класів шкіл художнього профілю] / Н. Краснова // Мистецтво та освіта. – 2012. – № 4. – С. 46-51; 9). 973383 60.5 Т38 Ігрові технології в соціально-педагогічній діяльності // Технології соціально-педагогічної діяльності : навч. посібник / Держ. вищий навч. заклад "Запорізький нац. ун-т" М-ва освіти і науки України ; [авт. кол. Заверико Н. В. та ін.].- Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2014. – С. 170-183; 10). Кузнєцова, О. Ігрові технології - спосіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії / О. Кузнєцова // Історія і сучасність. – 2016. – № 6. – С. 5-9. – Бібліогр.: 6 назв; 11). Типове положення про дитячий будинок-інтернат: затв. постановою КМ України від 14 груд.2016 р. № 978 // Уряд. кур’єр. - 2016. - 24 груд. (№ 244); 12).972107 74.200 П32 Підготовка учнів інтернатних закладів до життєдіяльності у відкритому суспільстві. - К., 2013. - 336 с.; 13). Федоренко О. Психологічний супровід експериментальної роботи в умовах школи-інтернату // Дефектолог. - 2012. - № 12. - С. 6-8; 14). Кузьміна О. В. Специфіка формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів // Вісн. ЗНУ.Сер. Пед. науки. - 2011. - № 2. - С. 103-109.
Дата: 10.02.2019
Имя: Анастасія
Вопрос: Добрий вечір! Мене цікавить питання поняття "соціальний та емоційний інтелект", особливості розвитку у молодших школярів (соціально-педагогічна література).
Вопрос: Добрий вечір! Мене цікавить питання поняття "соціальний та емоційний інтелект", особливості розвитку у молодших школярів (соціально-педагогічна література).
Ответ Добрий день, Анастасія! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1. М149301 88.5 Б96 Бьюзен Т.
Могущество Социального Интеллекта : [10 способов выявить в себе социальные таланты и включить их в работу] / Т. Бьюзен / Пер. с англ. Е.Г. Гендель. – Минск : Попурри, 2004. – 208 с.
2). 931954 88.5 Ш64 Широкова И.Б. Ваша любимая "проблема" : Как помочь себе и ребенку / И.Б. Широкова. – СПб. : Речь, 2006. – 144 с. 3). Баландіна В. Інтелектуальний розвиток учнів молодшого шкільного віку // Сучасна школа України. - 2016. - № 4. - С. 53-54.
4). 947650 88.3 Г74 Гоулман Д. Эмоциональный интеллект / Дэниел Гоулман ; [пер. с англ. А. П. Исаевой]. – М.; Владимир : АСТ: ВКТ. – 480 с. 5). Гилфорд Дж. Методика исследования социального интеллекта / Дж. Гилфорд, М. Салливен // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 10. – С. 19-33. 6). Аникина Ю. В. Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка / Ю. В. Аникина // Англійська мова та література. – 2012. – № 11. – С. 2-3. 7). 964584 88.8 С79 Стебленко С. А. Маленький лидер : 77 готовых занятий по развитию эмоционально-волевой и познавательной сфер (вербального и эмоционального интеллекта) у детей : практ. пособие для психологов и педагогов / С. А. Стебленко. – Ростов н/Д : Феникс, 2011. – 224 с. 8). Що таке емоційний інтелект // Школа. - 2017. - № 1. - С. 6-9. 9). Як розвивати емоційний інтелект у дітей // Школа. - 2017. - № 1. - С. 20-22.
10). Зарицька В. В. Саморегуляція емоцій як важлива складова емоційного інтелекту / В. В. Зарицька // Теорія і практика сучасної психології. – 2012. – Вип. 5. – С. 14-18. – Бібліогр.: 12 назв. 11). 973829 88.3 К63 Комеда-Лутц М. Интеллектуальная эмоциональность : как обращаться со своими чувствами / Маргит Комеда-Лутц ; [пер. с нем. Т. В. Саник]. – Х. : Гуманитарный Центр, 2014. – 216 с.
12). Тарасенко Г. Мій настрій сьогодні. Розвиток емоційного інтелекту школярів // Психолог. - 2016. – № 1-2. – С. 4-10.
13). Павленко Т. М. Казки для формування соціально-емоційної компетентності молодших школярів // Шкіл. психологу. Усе для роботи. - 2019 № 2. - С. 32 - 35.
14). Астапова, І. В. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів / І. В. Астапова // Англійська мова та література. – 2017. – № 34-36. – С. 85-89.
15). Грошева О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 47-49.
16). Недозим, І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутичного спектрам // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 3 (87). – С. 54-63. – Бібліогр.: 8 назв.
17). Харченко Н. Точка перетину серця і розуму. Міфи й реальність емоційного інтелекту / Н. Харченко // Школа. – 2018. – № 12. – С. 64-77 18). Павленко Т. М. Формування соціально-емоційної компетентності. Розвивальні практичні заняття для молодших школярів // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2018. -№ 3. - С. 27-32; № 10. - С. 8-15: № 11. - С. 24-34. 19). Павленко Т. М. Я-ти-ми: Програма формування соціально-емоційної компетентності дітей молодшого шкільного віку// Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2018. -№ 1. - С. 4-17.
Дата: 29.01.2019
Имя: Елена Гулякова
Вопрос: Болонский процесс в Украине и в мире
Вопрос: Болонский процесс в Украине и в мире
Ответ Шановна Олено, дуже шкода, що Ви не відкрили наш електронний каталог, ця тема в ньому представлена в повному обсязі. Перегляньте будь ласка, таке: 1). Бєліков, С.Б.
Досвід упровадження Болонської системи в закладах вишу Запоріжжя / С.Б. Бєліков, О.В. Климов // Педагогіка і психологія.Вісник Академії педагогічних наук України. – 2009. – № 1(62). – С. 17-27; 2). Лавриненко, В. Майбутнє європейської освіти - у спільному формуванні : [Болонський процес] / В. Лавриненко // Пам'ять століть. Україна.. – 2009. – № 5-6. – С. 177-180;
3). Кудря, М.М. Системний аналіз освітніх моделей європейських країн з урахуванням входження в Болонський процес / М.М. Кудря // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2010. – № 2. – С. 66-74; 4). Зіньковський, Ю. Ф. Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський // Педагогіка і психологія.Вісник Академії педагогічних наук України. – 2010. – № 2 (67). – С. 57-61; 5). Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія.Вісник Академії педагогічних наук України. – 2011. – № 2. – С. 22-27;
6). Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія.Вісник Академії педагогічних наук України. – 2011. – № 2. – С. 63-70. – Бібліогр.: 10 назв; 7). Вербицький, В. Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький // Рідна школа. – 2012. – № 4-5. – С. 59-63. – Бібліогр.: 3 назв.; 8). Люта, А. В. Болонська система та її реалізація у вищих навчальних закладах України / А. В. Люта // Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки.. – 2011. – № 4. – С. 97-107; 9). Люта, А. В. Сучасні шляхи втілення Болонської системи у ВНЗ України / А. В. Люта // Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки. – 2013. – № 1. – С. 119-129. – Бібліогр.: 10 назв.;
10). Сорока, Д. Проблемы и перспективы развития высшего образования в Украине в рамках Болонского процесса / Д. Сорока // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2014.- Т.2. – № 1. – С. 151-153. – Библиогр.: 10 назв.;
11).Лукащук, В. І. Модернізація української вищої освіти в контексті Болонського процесу / В. І. Лукащук // Український соціум. – 2013. – № 3 (46). – С. 77-85; 12). Сердюк, В. Р. Складності модернізації вищої освіти в Україні в контексті Болонської декларації / В. Р. Сердюк, І. С. Гучок // Вісник ЗНУ. Педагогічні науки. – 2013. – № 2. – С. 62-68;
13). 980060 74.58 Т50 Товканець, Г. В. Болонський процес та розвиток вищої освіти в Україні / Г. В. Товканець // Товканець Г. В. Університетська освіта : навч.-метод. посібник / Товканець Г. В. ; М-во освіти і науки України, Мукачів. держ. ун-т, Лаб. наук. досліджень та інноваційно-освітніх технологій.- К. : Кондор. – 2013. – С. 23-31; 14). Ткаченко, М. В. Українські студенти про Болонський процесс: соціологічне дослідження / М. В. Ткаченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – № 7 (50). – С. 71-75;
15). Соболь, Т. В. Особливості реалізації принципів Болонського процесу в європейських країнах / Т. В. Соболь, В. Е. Туренко, Н. В. Ярмоліцька // Гілея . Науковий вісник. – 2016. – Вип. 7 (110). – С. 280-284. – Бібліогр.: 11 назв; 16). Силадій, І. Головні виклики європейського вектору розвитку української освіти / І. Силадій // Гілея . Науковий вісник. – 2016. – № 12(115). – С. 320-323. – Бібліогр.: 11 назв; 17). Вавренюк, С. А. Проблеми Болонського процесу для системи вищої школи України / С. А. Вавренюк // Інвестиції: практика та досвід. – 2018. – № 18. – С. 59-61. – Бібліогр.: 6 назв; 18). Лисневская, Ю. А. Реформа высшего образования в Польше в контексте Болонского процесса / Ю. А. Лисневская // Аспекти публічного управління. – 2018. – № 9. – С. 23-31. – Бібліогр.: 12 назв.
Дата: 26.11.2018
Имя: Марина
Вопрос: Доброго дня. Прошу допомогти з добіркою счасної літератури до такого завдання: підібрати декілька фрагментів уроку, де саме показано як аналізується драматичний твір за його жанровими особливостями у старших класах загальноосвітніх шкіл. Дякую
Вопрос: Доброго дня. Прошу допомогти з добіркою счасної літератури до такого завдання: підібрати декілька фрагментів уроку, де саме показано як аналізується драматичний твір за його жанровими особливостями у старших класах загальноосвітніх шкіл. Дякую
Ответ Добрий день, Марино! До відповіді на Ваш запит від 22.11.2018 можемо ще запропонувати звернутися до таких видань: 1). Ф74748 74.261.84 Н17 Надурак, С. В. Вивчення української літератури 10 клас: Інтегровані уроки : Методичні поради. Розробки уроків. Матеріали для інтеграції / С. В. Надурак, О. В. Слоньовська. – Х. : Ранок: Веста, 2004. – 224 с.; 2). 914232
74.261.84 Б27 Бас, О. О. Українська література : Розробки уроків. 11клас / О. О. Бас. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2005. – 224 с.
Дата: 22.11.2018
Имя: Марина
Вопрос: Педагогика Тема : Жанровий аналіз драматичних творів у старших класах загальноосвітньої школи
Вопрос: Педагогика Тема : Жанровий аналіз драматичних творів у старших класах загальноосвітньої школи
Ответ Доброго ранку, Марино! Пропонуємо такі джерала: 1) 980198 83 М27 Марко В. П. Аналіз художнього твору : навч. посіб. / Василь Марко. – Вид. 2-ге, випр. – К. : Академвидав, 2015. – 256 с.; 2) Розвозчик П. До питання про розвиток творчих здібностей учнів під час аналізу художнього твору // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. – 2007. – № 4. – С. 17-20. – Библиогр.: 21 назв.; 3) Розвозчик П. Система завдань з розвитку творчих здібностей старшокласників у процесі аналізу художнього твору // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. – 2007. – № 9. – С. 27-30. – Бібліогр.: 11 назв.; 4) Ситченко А. Методичні умови формування вмінь літературного аналізу // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. – 2007. – № 11. – С. 21-22.; 5) Штейнбук Ф. Тілесно-міметичний метод аналізу художніх творів. Суперечлива апологія // Слово і час. – 2008. – № 12. – С. 56-66.; 6) Лазаренко І. Розвиток методичної думки про формування учнівських умінь аналізувати художній твір // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. – 2011. – № 4. – С. 7-10. – Бібліогр.: 27 назв.; 7) Соловйова Н. Психологічний аналіз характерологічних особливостей героя літературного твору / Н. Соловйова, Л. Бучковська // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. – 2011. – № 12. – С. 19-21.; 8) Заболотна В. Жанри драматургії // Дніпро. - 2009. - № 2. - С. 89-93.; 9) Бондарева О. Міфопоетика як сучасна драматургічна жанротворча стратегія // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Серія: Літературознавство. Мовознавство. Фольклористика. - 2008. - № 19. - С. 4-7.; 10) Бондарева О. Жанрові трансформації біографічної драми у 80-90-ті роки ХХ століття // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Серія: Літературознавство. Мовознавство. Фольклористика. - 2006. - № 17. - С. 12-16.; 11) Речка А. Особливості композиції "Драми для читання" [як жанру] // Дивослово. - 2002. - № 5. - С. 8-11.; 12) Дорош Г. Явище ліризації : (лірична драма) // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. - 2001. - № 3. - С. 42-45.; 13) Десятова Ю. Феєрія як різновид драми // Слово і час. - 1999. - № 9. - С. 57-60.; 14) Бондаренко Ю. Шляхи аналізу літературних творів як усвідомлена учнями навчальна технологія // Укр. мова і літ. в шк. України. - 2016. - № 6. - С. 18-22.; 15) Хроменко І. Особливості шкільного аналізу художнього твору. Аналіз "слідом за автором" // Зарубіж. літ. в шк. України. - 2012. - № 5. - С. 2-14.; 16) 507247 8Р2 Ф91 Фролов В. В. Судьбы жанров драматургии: анализы драматических жанров в России ХХ века / В. В. Фролов. – М. : Сов. писатель, 1979. – 424 с.