Педагогіка (353)
Дата: 11.10.2019
Имя: Вікторія
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, в підборі літератури на тему: "Соціально-педагогічний супровід обдарованих дітей в закладі загальної середньої освіти". Буду дуже вдячна!
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, в підборі літератури на тему: "Соціально-педагогічний супровід обдарованих дітей в закладі загальної середньої освіти". Буду дуже вдячна!
Ответ Добрий день, Вікторіє! Пропонуємо Вам розпочати з таких джерел: 1). 974938 88.8 М85 Мотилько Т. Л. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей / Тетяна Мотилько, Наталія Леонова. – К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2014. – 128 с.; 2). Зотова І. Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею // Рідна шк. - 2010. - № 4-5. - С. 27-29.; 3). Прашко О. Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості // Директор шк., ліцею, гімназі. - 2016. - № 4-6. - С. 154-159.; 4). Яхнова О. Розвиток соціальних здібностей обдарованих учнів // Сучасна шк. України. - 2016. - № 12. - С. 19-25.; 5). 964042 88.8 С32 Сергеева Т. Ф. Система работы с одаренными детьми : теория и практика / Т. Ф. Сергеева, Н. А. Пронина, Е. В. Сечкарева. – Ростов н/Д : Феникс, 2011. – 288 с.; 6). 965854 60.5 А87 Архипова С. П. Методи та технології роботи соціального педагога : навч. посібник / С. П. Архипова, Г. Я. Майборода, О. В. Тютюнник / М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К. : Слово, 2011. – 496 с.; 7). 987798 88.8 О-72 Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості : монографія / за ред. Р. О. Семенової ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. – К. ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 228 с.; 8). 976206 60.5 Т38 Технології соціальної роботи : навч. посібник для внз / О. А. Агарков [та ін.]. – Запоріжжя : Мотор Січ, 2015. – 488 с.; 9). Андрієнко Н. Соціалізація обдарованих школярів. Програма "Робота соціального педагога щодо супроводу соціалізації обдарованих учнів" // Соц. педагог. - 2017. - № 2. - С. 9-30.; 10). Корбут С. Ю. Работа соціального педагога з обдарованими дітьми в умовах гімназії // Обдарована дитина. - 2012. - № 10. - С. 9-13.
Дата: 06.10.2019
Имя: Віка
Вопрос: Формування принодознавчоi компетентностi дiтей в здо та дома 3 рiк
Вопрос: Формування принодознавчоi компетентностi дiтей в здо та дома 3 рiк
Ответ Віко, радимо скористатися наступними джерелами: 1) Бр 74.1 О-75 Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою : типова навч. програма для студентів вищих пед. навч. закладів спец. "Дошкільне виховання" / МОН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Ін-т пед. і психології ; [уклад.: Г. В. Бєлєнька]. – К. : Освіта-України, 2005. – 30 с.; 2) Ф86206 373.2 Ф76 Формування екологічного світогляду дітей дошкільного віку шляхом реалізації проектної діяльності : метод. зб. для орган. роботи з питань екол. освіти та виховання в дошк. навч. закладах / Департамент освіти і науки Запоріз. міськради, Наук.-метод. центр департаменту освіти і науки Запоріз. міськради ; [уклад. Т. В. Круть]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2017. – 132 с. – (табл.).; 3) 947480 74.1 Ф79 Формування первинних екологічних уявлень у дошкільників : метод. зб. перспектив. пед. досвіду з проблеми екол. освіти дітей дошк. віку / Упр. освіти і науки Запоріз. міськради, Навч.-метод. центр ; [ред. Романчук Р. О.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2008. – 178 с.; 4) Ф86146 373.2 Э40 Екологія дошкілля. Сталий розвиток : система роботи з дітьми дошкільного віку / [авт. кол.: Л. Атаманенко та ін.]. – К. : Шкіл. світ, 2017. – 96 с. – (іл.).; 5) 962058 74.1 С40 Система роботи з формування екологічної освіти та виховання дітей молодшого дошкільного віку / Упр. освіти Макіїв. міськради КДНЗ № 7 Центра дитинства "Розвиток" ; [уклад. Г. Ю. Ситникова]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2011. – 276 с.; 6) 948798 74.1 Л88 Лисенко, Н. В. Теорія і практика екологічної освіти: педагог-дошкільник : навч.-метод. посіб. / Н. В. Лисенко / МОН України. – К. : Слово, 2009. – 400 с. – (іл.).; 7) Сотник Ю. А. Сталий розвиток дошкільнят засобами екологічного виховання // Нива знань. – 2018. – № 3. – С. 29-30.; 8) Шмигель Ж. В. Екологічне виховання дітей дошкільного віку: сучасні підходи // Дошк. навч. заклад. – 2015. – № 9 (105). – С. 26-31.; 8) Нардол Н. Екологічна культура. Виховуємо майбутнє // Дит. садок. Управління. - 2019. - № 2. - С. 6-12.; 9) Захарчук Н. Екологічне виховання дошкільників: семінар-практикум для вихователів // Дит. садок. Управління. - 2018. - № 10. - С. 16-24.; 10) Андреєва Т. Виховання ціннісного ставлення до предметного довкілля у дітей дошкільного віку // Рід. школа. – 2018. – № 3-4. – С. 64-66.; 11) Павлюченко Т. Як мотивувати дітей до пізнання природи: з досвіду роботи / Т. Павлюченко, Я. Хомутова // Дошк. виховання. – 2018. – № 4. – С. 8-10.; 12) Природа навколо: заняття для дошкільнят // Фантазії вихователя. Дит. садок. - 2018. - Вип. 4, ч. 8. - С. 4-23.; 13) Самофал І. Формування екологічної культури дошкільників. Авторські казки // Фантазії вихователя. - 2016. - № 8. - С. 29-31.; 14) 966674 74 П24 Літіченко О. Д. Розвиток пізнавальної активності в ознайомленні дошкільників з навколдишнім світом // Педагогічні науки та освіта : зб. наук. пр. ЗОІППО / [редкол.: В. В. Пашков (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : Акцент Инвест-Трейд, 2012. – Вип. 10: Дошкільна освіта. - С. 110-117.; 15) Бєлєнька Г. Дитина у природному довкіллі: зауваги до освітньої лінії // Дошк. виховання. - 2012. - № 9. - С. 12-14.; 16) Плохій З. Екологічне світобачення дошкільнят // Дит. садок. - 2009. - № 27 (лип.); 17) Ошуркевич Н. Сучасні педагогічні технології формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // Пед. процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_1-2_11
Дата: 26.08.2019
Имя: Марина
Вопрос: Доброго ранку. Порадьте, будь ласка, літературу (обовязково з абонементу)для вчителя етики у 5-6 класах. Можливо є цілі збірки розробок уроків, якась корисна методична література. Дякую за допомогу.
Вопрос: Доброго ранку. Порадьте, будь ласка, літературу (обовязково з абонементу)для вчителя етики у 5-6 класах. Можливо є цілі збірки розробок уроків, якась корисна методична література. Дякую за допомогу.
Ответ Доброго ранку, Марино! На жаль, можемо запропонувати Вам з цієї теми тільки одне видання, яке знаходиться у відділі абонементу: Бр227 87.7 М22 Мамай, Н. М. Етика й естетика : навч.-метод. посіб. / Н. М. Мамай. – Запоріжжя : Поліграф, 2008. – 40 с.
Дата: 17.05.2019
Имя: Алла.
Вопрос: Здравствуйте! Ответьте, пожалуйста, есть ли в бибилиотеке советские школьные учебники украинского языка и литературы, обществоведения, основ советского государства и права. И, если есть, можно ли их взять домой (хотя бы под залог). Спасибо большое!
Вопрос: Здравствуйте! Ответьте, пожалуйста, есть ли в бибилиотеке советские школьные учебники украинского языка и литературы, обществоведения, основ советского государства и права. И, если есть, можно ли их взять домой (хотя бы под залог). Спасибо большое!
Ответ Добрий ранок, Алло! Звісно, деякі підручники тих часів є в нашому фонді. На жаль, ви не вказали для якого класу потрібні підручники і на якій мові (ті, що не стосуються української мови та літератури), тому для прикладу наводимо наступні: 1) 543460 81.411.4 Р88 Русанівський, В. М. Українська мова : для серед. школи / В. М. Русанівський, М. М. Пилинський, С. Я. Єрмоленко. – 3-тє вид. – К. : Рад. школа, 1981. – 240 с.; 2) 787588 81.411.4 Ю99 Ющук, І. П. Українська мова : підручник для 8-9 кл. шк. з поглибл. вивч. укр. мови / І. П. Ющук. – К. : Рад. шк., 1991. – 287, [1] с.; 3) 38345 81.411.4 У45 Українська мова. 7-й кл. : [підручник] для шкіл з рос. мовою навчання / [авт.: М. Т. Чемерисов та ін.]. – Вид. 2-ге. – К. : Рад. школа, 1974. – 96 с.; 4) 458479 83.3(4=Укр) Б61 Білецький, О. І. Українська література : підручник для 8 кл. / О. І. Білецький, П. К. Волинський, І. І. Пільгук / за заг. ред. О. І. Білецького. – Вид. 31-е. – К. : Рад. школа, 1978. – 254 с.; 5) 401720 83.3(4=Укр)6 Б90 Бугайко, Т. Ф. Українська радянська література : підручник для 10-го класу / Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайко, П. Д. Мисник / за ред. чл.-кор. АН УРСР І. О. Дзеверіна. – Вид. 16-е. – К. : Рад. школа, 1976. – 416 с.; 6) 639292 30 О-28 Обществоведение : учебник для вып. кл. сред. шк. и сред. спец. учеб. заведений / [Шахназаров Г. Х. и др.]. – 22-е изд. – М. : Политиздат, 1985. – 304 с.; 7) 500546 30 С90 Суспільствознавство : підручник для вип. класу серед. шк. і серед. спец. навч. закладів / [Г. Х. Шахназаров та ін. ; пер. з 17-го рос. вид.]. - 17-е вид. - К. : Політвидав України, 1979. - 351 с.; 8) 18132 30 О-28 Обществоведение / под ред. В. С. Готта, В. Ф. Берестанева. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Просвещение, 1973. - 480 с.; 9) 738552 74.263 М54 Методическое пособие по курсу "Основы Советского государства и права" : пособие для учителя / [Г. П. Давыдов и др.]. - М. : Просвещение, 1989. - 299 с. Більшість видань можна взяти на абонементі. Можливо, вам стануть у нагоді посібники для абітурієнтів із зазначених предметів тих часів. Якщо так, то надішліть ще раз запит до віртуальної довідки.
Дата: 15.05.2019
Имя: Каріна
Вопрос: Добрий вечір! Прошу Вас допомогти знайти мені матеріали за останні 10 років на тему "Розвиток професійних інтересів старших підлітків".Дякую!
Вопрос: Добрий вечір! Прошу Вас допомогти знайти мені матеріали за останні 10 років на тему "Розвиток професійних інтересів старших підлітків".Дякую!
Ответ Доброго дня, Каріно! Пропонуємо розпочати з наступних видань: 1). Тименко М. М. Особливості організації профорієнтаційної діяльності в середніх навчальних закладах Англії та України // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – № 10. – С. 19-22.; 2). Джура О. Д.
Шляхи забезпечення професійної орієнтації молоді (філософсько-освітнє осмислення) // Гілея. Наук. вісн. – 2017. – № 3. – С. 204-208.; 3). Патрушева І. "Сходами професійного зростання": Авторська технологія профорієнтаційної діяльності Запорізького колегіуму "Елінт" // Соціальний педагог. – 2018. – № 10. – С. 30-34.; 4). Стельмах А. Г. Допоможемо нашим учням у професійному самовизначенні // Завучу. Усе для роботи. – 2018. – № 19-20. – С. 2-5.; 5).
Глоба Л. Організація профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2018. – № 6. – С. 194-198.; 6). Колесник А. Профорієнтація в школі. Модель роботи // Школа. – 2019. – № 2. – С. 14-31.; 7). Колесник А.
Професійне самовизначення. Курс для старшокласників // Школа. – 2019. – № 2. – С. 32-45.; 8). Педорич А. В. Профорієнтаційна робота педагога як механізм формування свідомого професійного вибору // Інноваційна педагогіка. – 2018. – № 5. – С. 120-124.; 9). Федоренко Л. П. Труднощі професійного самовизначення старшокласників сільських шкіл // Теорія і практика сучасної психології. – 2018. – № 2. – С. 177-181.; 10). Пилипенко В. Профорієнтаційна робота в навчальному закладі: Інноваційні підходи // Завуч. - 2016. - № 5. - С. 19-25.; 11). Ткаченко Т. Вибір успішної професії: З досвіду експериментально-інноваційної роботи // Директор шк. - 2016. - № 3-4. - С. 94-105.; 12). Бичкова Н. С. Психологічні умови профорієнтаційної роботи з учнями // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2018. - № 11. - С. 2-5.; 13). Налановська В. Як обрати майбутню професію ? : Профорієнтаційний проект // Школа. - 2018. - № 3. - С. 4-30.; 14). Сухолейстер Г. Допрофесійна підготовка та професійне навчання. Організаційно-педагогічні умови позакласної роботи // Директор шк. - 2017. - № 9-10. - С. 75-104.