Педагогіка (353)
Дата: 23.10.2020
Имя: Поліна
Вопрос: Потрібна сучасна література на тему: Обладнання та матеріали для занять з ліплення в ДНЗ
Вопрос: Потрібна сучасна література на тему: Обладнання та матеріали для занять з ліплення в ДНЗ
Ответ Доброго дня, Поліна! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 926348 74.1 Х17 Халезова Н. Б.
Декоративная лепка в детском саду : пособие для воспитателя / Н. Б. Халезова. – М. : ТЦ Сфера, 2005. – 112 с. 2). 965237 74.1 Л43 Лельчук А. М. Глина с характером. Как научить детей лепить из глины и понять язык детского творчества / А. М. Лельчук. – СПб. ; [М.] : Речь : ТЦ Сфера, 2011. – 160 с. 3). М152545 85.125 Л48 Лепка из соленого теста / [авт.-сост. Т. Н. Дорошенко]. – Х. : Фолио, 2011. – 224 с. – (ил.). 4). Бр2628 85.125 Д44 Диброва, А.
Лепим из соленого теста милые игрушки / Алина Диброва, Майя Бедина. – Х. : Клуб Семейного Досуга, 2014. – 48 с. 5). Бр2629 85.125 Л48 Лепнин В. Лепим животных из пластилина / В. Лепнин. – Х. ; Белгород : Клуб Семейного Досуга, 2014. – 48 с. 6). Половіна О.
Традиційне ліплення із нетрадиційних матеріалів : [з солоного тіста та з холодної порцеляни] / О. Половіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2017. – № 6. – С. 57-61.
7). 865540 37.27 С13 Савиных В. П. Поделочные материалы : справочник мастера / В. П. Савиных. – Минск : Хэлтон, 1999. – 368 с. 8). Ф73082 85.125 Д18 Данкевич Е. В.
Лепим из пластилина / Е. В. Данкевич, О. В. Жакова. – СПб. : Кристалл, 2001. – 192 с.
9). Кадирова Л. Взуття для жучка сонечка на ім'я Бонечко. Комбіноване заняття (сенсорика + ліплення) для дітей раннього віку / Л. Кадирова // Дошкільне виховання. – 2019. – № 6. – С. 33-36. 10). Рагозіна В. Пластилінові подорожі // Дошкільне виховання. - 2016. - № 4. - С. 6-8. 11). Горбильова С. Ліплення картин із солоного тіста. Заняття з трудового виховання у старшій групі / С. Горбильова // Дитячий садок. - 2016. - № 2. - С. 26-28. 12). Сидоренко Л.
Чудо-твори з пластиліну. Ліплення у студії / Л. Сидоренко // Дитячий садок. - 2016. - № 3. - С. 20-22. 13). Рудень Л. Маленькі пекарі : заняття для дітей раннього віку / Л. Рудень // Палітра педагога. - 2018. - № 3. - С. 26-27.
Дата: 07.10.2020
Имя: оля
Вопрос: Прошу допомогти з новими статтями до теми: Переваги та недоліки використання компютера з метою психічного розвитку дитини дошкільного віку
Вопрос: Прошу допомогти з новими статтями до теми: Переваги та недоліки використання компютера з метою психічного розвитку дитини дошкільного віку
Ответ Доброго дня, Оля! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Стеценко І. Інформаційна культура у дитячому садку і початковій школі // Інформ. збірник для дир. школи та завідувача дит. садка. - 2018. - № 1. - С. 23-95. 2). Ґаджети в житті дитини: за і проти : [кругл. стіл "ДВ"] // Дошкільне виховання. – 2018. – № 5. – С. 2-8. 3). Ночвінова О. Комп`ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / О. Ночвінова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2017. – № 12. – С. 35-40. 4). Снегірьова Н. А.
"Веселий комп'ютер : [програма з навчання дітей старшого дошкільного віку основ комп'ютерної грамотності] / Н. А. Снегірьова // Розкажіть онуку. – 2016. – № 10. – С.60-64. 5). Васянович Ю. М. Комп’ютер у дитячому садку // Розкажіть онуку. - 2016. - № 10. - С. 53-64. 6). Розумний А. Гаджет - друг і гаджет - ворог // Дит. садок. - 2016. - № 7. - С. 4-7. 7). Комарова Т. С.
Дети младшего возраста и информационные технологии / Т. С. Комарова, И. И. Комарова // Педагогика. – 2011. – № 8. – С. 59-68. – Библиогр.: 22 назв. 8). Семчук С.
Психолого-педагогічні аспекти ефективного застосування комп’ютерних технологій у процесі навчання майбутніх фахівців в галузі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / С. Семчук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(2). - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(2)__7 9).
Поніманська Т. Умови застосування комп’ютера в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. Поніманська, Т. Павлюк // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 32. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_32_17 10).
Семчук С.
Комп’ютерно-розвивальне середовище як складова педагогічного процесу дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Семчук // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2015. - Вип. 1. - С. 18-23 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2015_1_5
Дата: 10.09.2020
Имя: Вікторія
Вопрос: Потрібні статті за 2018-2020 р. з теми: Соціально-психологічний супровід учнів класів ІПК в організації позанавчальної діяльності. Дякую
Вопрос: Потрібні статті за 2018-2020 р. з теми: Соціально-психологічний супровід учнів класів ІПК в організації позанавчальної діяльності. Дякую
Ответ Добрий день, Вікторія! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Третиннікова Л. Я і світ навколо мене. Розвивальна програма для дітей з особливими освітніми потребами (7-8 років) // Соц. педагог. - 2018. - № 3. - С. 35-46. 2). Кравцунова О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору // Дитина з особливими потребами. - 2018. - № 6. - С. 4-6. 3). Чеботарьова О. Багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату / О. Чеботарьова, І. Гладченко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2017. – № 1. – С. 21-30. – Бібліогр.: 4 назви. 4). Коломоєць Н. Т. Досвід організації соціальної практики дітей з особливими освітніми потребами в умовах центру ранньої соціальної реабілітації // Мастер-клас. - 2019. - № 12. - С. 6-7. 5). Данильчук А. Ю. Позакласна виховна робота в спеціальних закладах освіти // Дитина з особливими потребами. - 2019. - № 11. - С. 6-10. 6). Лещій Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 4. – С. 65-74. – Бібліогр.: 15 назв. 7). Шепковська Л. М. Модель виховної системи класу : [для дітей з особливими освітніми потребами] / Л. М. Шепковська // Завучу. Усе для роботи. – 2018. – № 9-10. – С. 151-155. 8). Данильчук А. Ю. Форми організації позакласної роботи в спеціальних закладах освіти для дітей із порушеннями зору // Дитина з особливими потребами. - 2019. - № 10. - С. 2-6. 9). Соколова Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Г. Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 3 (87). – С. 28-36. – Бібліогр.: 7 назв. 10). Ярмола Н.
Компетентніний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 4. – С.37-45. – Бібліогр.: 7 назв. 11). Базилевська О. Формування громадянської культури та національної свідомості в учнів з особливими освітніми потребами шляхом упровадження петриківського розпису в позаурочну роботу // Особлива дитина, навчання та виховання . - 2016. - № 2. - С. 59-66. 12). Карчевська І. "Театр-лопаток - диво для маляток": використання технологій організації театралізованих ігор у роботі з дітьми (із ЗПР) / Інна Карчевська, Олена Терета // Дефектолог. - 2018. - № 4. - С. 41-44. 13). Клименко О. День Українського козацтва : загальношкільний виховний захід для дітей із ЗПР та розумовою відсталістю // Дефектолог. - 2017. - № 10. - С. 38-40. 14). Гнатюк О. В. Методика проведення позаурочного навчального заходу з інклюзивною групою дітей з галузі "природознавство" та "математика" засобами ІКТ [Електронний ресурс] / О. В. Гнатюк, Т. В. Бондаренко, Л. А. Благодир // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 173(2). - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_173(2)__18
Дата: 27.07.2020
Имя: Надія
Вопрос: Добрий день. Будьте ласкаві, яка є література з приводу педагогічних методик за допомогою уяви по вихованню та навчанню дітей з особливими потребами. Спасибі.
Вопрос: Добрий день. Будьте ласкаві, яка є література з приводу педагогічних методик за допомогою уяви по вихованню та навчанню дітей з особливими потребами. Спасибі.
Ответ Доброго дня, Надія! Пропонуємо наступні джерела: 1). Кузнецова М. С. Організація роботи з корекції уяви дітей із порушенням інтелектуального розвитку на уроках географії / М. С. Кузнецова // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 39-43. 2). Омельченко М. С. Організація роботи з корекції уяви розумово відсталих учнів на уроках у допоміжній школі [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 22 (1). - С. 229-237.- Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_ 22(1)__30
3). Федорова О. М. Казка як засіб формування творчої уяви сліпих дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] : автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.08 / Федорова Олена Миколаївна ; МОН України, НПУ ім. М. П. Драгоманова. - К., 2015. - 21 с. - Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/ 123456789/7194/1/Fedorova.pdf 4). Квашук О. В. Розвиток уяви дітей з вадами слуху молодшого шкільного віку за допомогою методу глинотерапії [Електронний ресурс] / О. В. Квашук // Наук. зап. [Нац. ун-ту «Остроз. акад.»]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_ 2013_22_12 5). Чорна І. Формування просторової уяви у дітей із порушенням мовленнєвої та рухової діяльності / І. Чорна // Дефектолог. - 2014.- № 4. - С. 8-10. 6). Меерович М.
Управляемое воображение / Меерович М., Шрагина Л. // Народное образование. - 2000.- № 9. - С. 141-152. 7). Боровик О.В. Использование заданий на воображение как метода коррекционной работы / Боровик О.В. // Дефектология. - 1999.- № 2. - С. 26-29. 8). Шрагина Л. И.
Методы и приемы управления творческим воображением / Л. И. Шрагина // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки. - 2012. - Вип. 6. - С. 154-157. - Режим доступу: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/531 9). Жейнова С. Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей засобами ігрової художньої діяльності [Електронний ресурс] / С. Жейнова, Н. Мельникова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_1_14 10).
Білоконна Н. І. Формування творчої уяви молодших школярів на уроках літературного читання засобами новітніх технологій [Електронний ресурс] / Н. І. Білоконна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_16
Дата: 24.07.2020
Имя: Надія
Вопрос: Добрий день. Будьте ласкаві, яка є інформація з приводу педагогічних методик по вихованню та навчанню дітей за допомогою уяви. Коли почали впроваджуватися подібні методики в освіті? Дякую.
Вопрос: Добрий день. Будьте ласкаві, яка є інформація з приводу педагогічних методик по вихованню та навчанню дітей за допомогою уяви. Коли почали впроваджуватися подібні методики в освіті? Дякую.
Ответ Доброго ранку, Надіє. Джерел, які стосуються розвитку та значення уяви, достатньо. Але як методу/засобу навчання та виховання - значно менше. На жаль, ви не зазначили вікову категорію дітей. Тому пропонуємо різнопланову літературу (у т.ч. минулих років): 1) 915598 74.202 В68 Волобуєва, Т. Б. Розвиток творчої компетентності школярів / Т. Б. Волобуєва. – Х. : Основа, 2005. – 112 с.; 2) 932556 88.8 Ж39 Жатсель, А. Воображение / А. Жатсель ; пер. с фр. О. Басанцевой. – М. : Гранд : Фаир-пресс, 2006. – 144 с.; 3) 938963 88.3 Б15 Баданина, Л. П. Психология познавательных процессов : учеб. пособие / Л. П. Баданина. – М. : Флинта : МПСИ, 2008. – 240 с.; 4) Ф80763 88.4 И46 Ильин, Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е. П. Ильин. – М. ; СПб. [и др.] : Питер, 2011. – 448 с.; 5) 744779 87.2 К70 Коршунова, Л. С. Воображение и рациональность: опыт методол. анализа познават. фунций воображение / Л. С. Коршунова, Б. И. Пружинин. – М. : Изд-во МГУ, 1989. – 180, [2] с.; 6) Бр2160 88.8 Д44 Диагностика воображения у детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста : авторские и модифицированные методики / [уклад. Крутій К. Л.]. – Запорожье : ЛІПС, 2013. – 32 с.; 7) 790038 88.8 В92 Выготский, Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте : психологический очерк : кн. для учителя / Л. С. Выготский. – 3-е изд. – М. : Просвещение, 1991. – 94 с.; 8) 980184 88.8 П12 Павелків, Р. Розвиток пізнавальних процесів дошкільника // Павелків Р. В., Цигипало О. П. Дитяча психологія : підручник / Роман Павелків, Олена Цигипало.- К. : Академвидав, 2015. – С. 206-284.; 9) 203551 88.3 Д81 Дудецкий, А. Я. Воображение / А. Я. Дудецкий / Смол. обл. отд-ние Пед. о-ва РСФСР [и др.]. – Смоленск : [б. и.], 1969. – 94 с.; 10) 788736 88.3 Р64 Розет, И. М. Психология фантазии : эксперим.-теорет. исслед. внутр. закономерностей продуктив. умств. деятельности / И. М. Розет. – 2-е изд., испр. и доп. – Минск : Университетское, 1991. – 340 с.; 11) 253284 88.8 Б20 Балацька, Л. К. Розвиток уяви в молодших школярів / Л. К. Балацька / [М-во освіти УРСР, НДІ психології]. – К. : Рад. школа, 1969. – 152 с.; 12) 845419 88.8 С89 Субботина, Л. Ю. Развитие воображения у детей : популяр. пособие для родителей и педагогов / Л. Ю. Субботина. – Ярославль : Академия развития, 1997. – 240 с.; 13) Ф87264 159.922.7 Г80 Гресь, А. Розвиток емоційного інтелекту : 3-4 роки / Анна Гресь. – Х. : [Основа], 2018. – 80 с.; 14) Бр4281 37.015.3 Ч-75 Чорна, О. М. Психологічні засади розвитку фантазії у молодших школярів : автореф. дис. ... канд. психол. наук / Чорна Олена Миколаївна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. Івана Зязюна. – К., 2020. – 24 с.; 15) Ф69658 74.1 Ч-58 Чивикова, Н. Ю. Как подготовить ребенка к школе / Наталья Чивикова. – М. : Айрис-пресс : Рольф, 1999. – 208 с.; 16) 984233 74.202 К17 Калошин, В. Ф. Уява в навчанні // Калошин В. Ф. Як навчити вчитися / Калошин В. Ф.- Х. : Основа, [2014]. – С. 77-85.; 17) Карабаєва, І. Уява как показник особистісного та творчого становлення дитини дошкільного віку // Практ. психолог. Дит. садок. – 2015. – № 11. – С. 4-9.; 18) Палій, А. Діагностика розвитку уяви дітей / А. Палій, Р. Палій // Практ. психолог. Дит. садок. – 2017. – № 2. – С. 17-24.; 19) Звонарева, Н. А. Развитие воображения у детей дошкольного возраста разных ТИМов // Психология и соционика межличностных отношений. – 2019. – № 11-12. – С. 10-17. – Библиогр.: 19 назв.; 20) Заика, Е. В. Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 1. – С. 19-24. – Бібліогр.: 4 назв.; 21) Карабаєва, І. Плекаємо творчу уяву дошкільників // Практ. психолог. Дит. садок. – 2015. – № 9. – С. 37-43.; 22) Романюк, М. Психічні функції дітей дошкільного віку: уява // Практ. психолог. Дит. садок. – 2017. – № 2. – С. 13-16.; 23) Наливайко І. Уява молодших школярів як психолого-педагогічне явище [Електронний ресурс] // Психол.-пед. проблеми сіл. школи. - 2014. - Вип. 50. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_50_25; 24) Тітов І. Критерії та функції творчої уяви молодшого школяра [Електронний ресурс] // Естетика і етика пед. дії. - 2011. - Вип. 1. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_1_12
Серед електронних ресурсів багато матеріалу, присвяченого вашій темі, але стосовно дітей з особливими потребами. Якщо виникне необхідність у таких джерелах, будь ласка, оформіть окремий запит.