(6446)
Дата: 15.02.2020
Имя: Полина
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Доброго дня. Прошудопомогти з літературою до теми: Розвиток інклюзії в Україні та європейських країнах. Щось дуже сучасне потрібно. Дякую
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Доброго дня. Прошудопомогти з літературою до теми: Розвиток інклюзії в Україні та європейських країнах. Щось дуже сучасне потрібно. Дякую
Ответ Добрий день, Поліно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Норд, Г. Л. Зарубіжний досвід забезпечення можливостей людського розвитку для інвалідів : [в т. ч. вища освіта та проф. реабілітація] / Г. Л. Норд // Економіка та держава. – 2015. – № 11. – С. 65-70. – Бібліогр.: 25 назв.; 2). Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: Реферативний огляд матеріалів доповіді у контексті актуальних завдань середньої освіти // Дир. шк., ліцею, гімназії. – 2016. – № 4/6. – С. 20-47.; 3). Засенко, В. В. Освіта "особливих" дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2016. – № 4. – С. 19-23. – Бібліогр.: 6 назв.; 4). 984945 74.58 П24 Гладун, Т. О. Розбудова інклюзивної освіти в Україні як умова розвитку соціальної компетентності дітей з інвалідністю / Т. О. Гладун // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради А. О. Монаєнко ; редкол.: Т. І. Сущенко (головний ред.) та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2016.- Вип. № 48 (101). – С. 77-83. – Бібліогр.: 8 назв.; 5). 983862 74.58 П24 Вербенець, А. А. Міжнародний досвід запровадження інклюзивної освіти / А. А. Вербенець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приватний ун-т ; [голов. ред. Т. І. Сущенко]. - Запоріжжя : КПУ. – 2016. - Вип. № 51 (104). – С. 90-97. – Бібліогр.: 21 назва.; 6). 990620 016:376 Д49 Діти з особливими потребами в освітньому просторі України : бібліогр. покаж. / КЗ "ЗОУНБ" ЗОР ; [уклад. Ю. Щеглова, М. Маслова, Г. Мацієвська]. – Запоріжжя : ФОП Мокшанов В. В., 2017. – 256 с.; 7). Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / І. Луценко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 1. – С. 64-71. – Бібліогр.: 10 назв.; 8). Данілавічютє, Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 3 (87). – С. 7-19. – Бібліогр.: 8 назв.; 9). Аль-Камізі, Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Д. Аль-Камізі // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 3 (87). – С. 84-95. – Бібліогр.: 8 назв.; 10). Бугайчук, А. Новий освітній простір, або Якою повинна бути Нова українська школа / А. Бугайчук // Сучас. шк. України (Шк. світ). – 2019. – № 1. – С. 4-12.; 11). Борохвіна, Т. Г. Ретроспективний аналіз розвитку інклюзивної освіти в Україні / Т. Г. Борохвіна // Інновац. педагогіка. – 2018. – № 5. – С. 70-73. – Бібліогр.: 11 назв.; 12). Пряміцин, В. Ю. Забезпечення доступності права на вищу освіту для осіб з особливими потребами / В. Ю. Пряміцин, Д. О. Величко // Право та державне управління. – 2018. – № 1, том 1. – С. 5-11. – Бібліогр.: 15 назв.; 13). Інклюзивна освіта: суть, закордонний досвід та завдання психолога // Школа. – 2019. – № 3. – С. 6-16.; 14). Інклюзивна освіта в Україні: крок за кроком // Дир. шк. Шк. світ. – 2019. – № 3. – С. 4-21.; 15). Плужник, О. Упровадження Stem-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи / О. Плужник // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 1. – С. 61-66.; 16). Лукіна, Т. О. Вплив сучасних змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в галузі дошкільної та загальної середньої освіти в Україні / Т. О. Лукіна, Г. А. Грищенко // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – 2018. – № 4. – С. 106-115. – Бібліогр.: 45 назв.; 17). Хохліна, О.
До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 2. – С. 21-32. – Бібліогр.: 15 назв.; 18). Четверікова, Н. Інклюзивний клас у закладі загальної освіти / Н. Четверікова // Завуч. – 2019. – № 7. – С. 10-24.; 19). Попова, О. Інклюзивний простір: крокуємо разом / О. Попова, І. Нев'якіна, Н. Швидка // Завуч. – 2019. – № 7. – С. 40-67.; 20). Засенко, В. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку / В. Засенко, Л. Прохоренко // Рід. шк. – 2019. – № 3-4. – С. 48-52.; 21). Литовченко, С. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 4. – С.31-36.
Дата: 14.02.2020
Имя: Инна
Раздел: Техніка
Вопрос: Добрый день! Помогите,пожалуйста, подобрать ли-ру по печам-фьюмингования твердого концентрата. Заранее спасибо.
Раздел: Техніка
Вопрос: Добрый день! Помогите,пожалуйста, подобрать ли-ру по печам-фьюмингования твердого концентрата. Заранее спасибо.
Ответ Добрий день, Інно! Пропонуємо Вам таку літературу: 1). 622815 669.2/8 К51 Клушин Д. Н. Применение кислорода в цветной металлургии / Д. Н. Клушин, И. Д. Резник, С. И. Соболь. - М.: Металлургия, 1983. - 264 с. - Разд.: Фьюмингование шлаков; 2). 180651 669.2 О-52 Окунев А. И. Фьюмингование шлаков: (теория и практика). - М.: Металлургия, 1966. - 259 с.; 3). 180238 669.2 В35 Вернер Б. Ф. (д) Применение фьюмингования для переработки материалов, содержащих олово, свинец и цинк.- Л., 1957. - 102 с.; 4). 960785 34.33 М54 Металургія кольорових металів: підручник для внз.Ч. 5 : Металургія важких металів. Кн. 1 : Технологія свинцю та цинку.- Запоріжжя : ЗДІА, 2011. - 480 с. - Із змісту: фьюмінгування - С. 168-173; 5). 884966 34.33 У85 Уткин Н. И. Производство цветных металлов. - М., 2002. - 442 с. - Из содерж.: Переработка шлаков свинцовой плавки - С. 241-244; 6). Козырев В. И. Особенности движения расплава во фьюминг-печи, работающей на природном газе // Цветные металлы. - 2009. - № 4. С. 56-59; 7).Козырев В. В. Отгонка цинка из шлака при фьюминговании природным газом // Цветные металлы. - 2009. - № 2. - С. 61-64; 8). 821537 34.33 К29 Катков О. М. Переработка оловяных концентратов. - М.: Металлургия, 1993. - 240 с. Крім цього, можна ще переглянути наукові збірники, підручники, періодичні видання, які присвячені темі "металургія важких кольорових металів", але це вже Ваша безпосередня робота. Чекаємо на Вас.
Дата: 13.02.2020
Имя: Аня
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрый день. Подскажите, пожалуйста, есть ли в библиотеке книга: "Бенно Фелкнер Долина Гнівного потоку 2009г (рус Бенно Фёлькнер)"? Спасибо
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрый день. Подскажите, пожалуйста, есть ли в библиотеке книга: "Бенно Фелкнер Долина Гнівного потоку 2009г (рус Бенно Фёлькнер)"? Спасибо
Ответ Добрий день, Аню! На жаль, в фондах нашої бібліотеки данна книга відсутня. Якщо Вас цікавить творчість цього автора, то можемо запропонувати іншу книгу: 392310 И(Нем) Ф39 Фелькнер Б. Любов Герди Гельштедт. - К., 1961. - 325 с.
Дата: 12.02.2020
Имя: татьяна
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрый день. Подскажите, пожалуйста, есть ли в библиотеке книга: "Бабула Владимир Сигналы Вселенной (укр Сигнали з Всесвіту)"? Спасибо
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрый день. Подскажите, пожалуйста, есть ли в библиотеке книга: "Бабула Владимир Сигналы Вселенной (укр Сигнали з Всесвіту)"? Спасибо
Ответ Добрий день, Тетяно! У нашому фонді є необхідна книга: 356330 И(Чех) Б12 Бабула В. Сигнал з Всесвіту. - К. : Дніпро, 1968. - 447 с.
Дата: 12.02.2020
Имя: Ольга
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Здравствуйте!Ситуативні та рольові прийоми для формування комунікативної компетенції учнів середньої школи (на основі НМК)
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Здравствуйте!Ситуативні та рольові прийоми для формування комунікативної компетенції учнів середньої школи (на основі НМК)
Ответ Добрий день, Ольго! Пропонуємо наступні джерела: 1) 985899 74.202 Ф33 Федорова, Л. И. Игра: дидактическая, ролевая, деловая : решение учебных и профессиональных проблем / Л. И. Федорова. – К. : СВАРОГ, 2016. – 176 с.; 2) 954734 74.200.5 К57 Когут, О. І. Комунікативні компетентності // Когут О. І. Інноваційні виховні технології / О. І. Когут, Л. О. Юзефик, О. І. Тимчишин. – Тернопіль : Астон, 2009. – С. 123-149.; 3) Алимурадова, И. Б. Организация ролевых учебных занятий / И. Б. Алимурадова, А. Н. Нюдюрмагомедов // Педагогика. – 2008. – № 2. – С. 40-43.; 4) Слижук, О. Аспекти формування комунікативної компетентності старшокласників // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. – 2009. – № 11. – С. 6-8. – Бібліогр.: 12 назв.; 5) Гуліда, С. М. Формування комунікативної компетентності учнів засобами позакласної роботи // Англ. мова та літ. – 2014. – № 27. – С. 10-12.; 6) Луговая, Т. В. Развитие коммуникативной компетентности подростков средствами учебной деятельности // Соц. педагогика. – 2014. – № 5. – С. 38-47.; 7) Савінова, Н. С. Практично-діяльнісні технології формування комунікативної компетентності учнів // Англ. мова та літ. – 2015. – № 28-29. – С. 12-14.; 8) Шарненкова, Т. О. Ситуативний підхід у навчанні діалогічного мовлення // Нім. мова в шк. – 2016. – № 12. – С. 2-4.; 9) Кучерова, Г. Педагогічні ігри. Методика проведення рольових та інтелектуальних ігор // Завуч. – 2019. – № 11. – C.66-76. – Бібліогр.: 11 назв.; 10) Лавренко О. Розвиток комунікативної компетентності особистості засобами діалогічного навчання // Зарубіж. літ. - 2019. - № 5. - С. 60-70.; 11) Черненко В. Л. Розвиток комунікативних відносин школярів // Шкіл. психологу. Усе для роботи. - 2018. - № 4. - С. 2-4.; 12) Сидоренко В. Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний інструментарій) // Укр. мова і літ. в шк. - 2014. - № 8. - С. 8-15.; 13) Плющ Ю. Кейс-технології в школі. Що, як і навіщо // Школа. - 2018. - № 1. - С. 2-11.; 14) Касьянова О. Кейс-метод: репетиция реальных ситуаций // Методист. - 2015. - № 2. - С. 15-22.; 15) Гаврілова, С. В.
Особливості використання кейс-технологій на уроках // Англ. мова та літ. – 2018. – № 25-26. – С. 37-45.; 16) Бардоши, И. Case studies в продуктивном обучении / И. Бардоши, М. Тратниек // Школ. технологии. – 2008. – № 2. – С. 109-114.; 17) Шимутина, Е. Кейс-технологии в учебном процессе // Школ. технологии. – 2008. – № 5. – С. 58-66.; 18) Ліжник Л. Рольові ігри на уроках // Відкрит. урок. - 2011. - № 9. - С. 36-41.; 19) Андреев О. Ролевая игра: как ее спланировать, организовать и подвести итоги? / О. Андреев, Н. Комольцева // Школ. планирование. - 2010. - № 2. - С. 107-114. та ін.