(6451)
Дата: 21.02.2020
Ответ Доброго ранку, Марку. Пропонуємо наступні джерела: 1) Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 10 квіт. 2019 р. № 530 // Офіц. вісн. України. - 2019. - № 51. - С. 22-26.; 2) Щодо органзації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти : лист МОН України від 31.11.2018 р. № 1/9-691 // Інформ. зб. та комент. МОН України. - 2018. - № 12. - С. 86-95.; 3) Матяшовська Р. Інклюзивна освіта як новітня гарантія захисту прав дітей дошкільного віку // Публічне право. – 2018. – № 3. – С. 255-260. – Бібліогр.: 12 назв.; 4) Бродецька А. Інклюзивна освіта: інформаційне забезпечення // Практ. психолог. Дит. садок. – 2019. – № 2. – С. 4-12.; 5) Демченко О. Інклюзія в ЗДО: теорія і практика // Дит. садок. Управління. - 2018. - № 7. - С. 5-27.; 6) Холодницька К. Інклюзивне навчання в дошкільних закладах. Особливості впровадження // Соц. педагог. - 2018. - № 3. - С. 18-29.; 7) Луценко І. Організаційні та нормативно-правові аспекти запровадження інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 2. - С. 44-49.; 8) Копилова Д. Крок назустріч: співпрацюємо з батьками в інклюзивній групі / Д. Копилова // Практ. психолог. Дит. садок. – 2019. – № 10. – С. 20-23.; 9) Філанчук С. Інклюзія у ЗДО: Досвід реалізаії // Практ. психолог. Дит. садок. – 2019. – № 10. – С. 36-39.; 10) Лукіна Т. О. Вплив сучасних змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в галузі дошкільної та загальної середньої освіти в Україні / Т. О. Лукіна, Г. А. Грищенко // Вісн. НАДУ при Президентові України. – 2018. – № 4. – С. 106-115. – Бібліогр.: 45 назв.; 11) Кузава І. Б. Теоретичне обґрунтування моделі реалізації інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку [Електронний ресурс] // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Пед. науки. - 2013. - № 10 (3). - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(3)__7; 12) Завальнюк О. О. Дошкільна інклюзивна освіта як шлях максимальної соціалізації дітей з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] // Зб. наук. пр. Хмельн. ін-у соц. технологій Ун-ту "Україна". - 2009. - № 1. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua; 13) Кузава І. Б. Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти [Електронний ресурс] // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_40; 14) Кузава І. Правові засади організації інклюзивної освіти дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // Пед. часоп. Волині. - 2015. - № 1. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2015_1_15; 15) Поніманська Т. І. Проблеми інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах [Електронний ресурс] // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_4; 16) Кузава І. Б.
Методологічні основи дослідження проблеми інклюзивної освіти дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_18; 17) Лапін А. В. Організація роботи педагогічних працівників у інклюзивному дошкільному освітньому закладі [Електронний ресурс] // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_18; 18) Піканова Н. В. Педагогічна взаємодія в інклюзивному середовищі дошкільного закладу [Електронний ресурс] // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_24; 19) Тарадюк Д. О. Принцип індивідуалізації - основа розбудови інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7 (2). - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(2)__31; 20) Вертугіна В. М. Інклюзивна освіта дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3; 21) Мальцева Т. Ю. Педагогічні умови впровадження інклюзивних практик в діяльність дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3; 22) Олефір Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] // Нова пед. думка. - 2019. - № 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_2_39
Дата: 19.02.2020
Имя: Виктор
Раздел: Загальні
Вопрос: Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи немає у вас книги: Мельниченко, В. Христиан Раковский: Неизвестные страницы жизни и деятельности ?
Раздел: Загальні
Вопрос: Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи немає у вас книги: Мельниченко, В. Христиан Раковский: Неизвестные страницы жизни и деятельности ?
Ответ Доброго дня, Вікторе! У нашому фонді є такі видання: 1) 789470 66.61(2)27 М48 Мельниченко В. Е. Раковский против Сталина. - М. : Знание, 1991. - 63 с.; 2) 770570 66.61(2Ук)8 М 48 Мельниченко В. Ю. Нескорений : наук.-худ. кн. про Х. Раковського. - К. : Молодь, 1990. - 215 с.
Дата: 19.02.2020
Имя: Наталья
Раздел: Техніка
Вопрос: мне нужны учебники : Щербаков В.Д "Автопогрузчики" Москва 1989 г., А.И.Скокин "Строительные погрузчики" 1970-1974гг., А.В.Кузнецов "Двигатель внутреннего згорания" 1979г.
Раздел: Техніка
Вопрос: мне нужны учебники : Щербаков В.Д "Автопогрузчики" Москва 1989 г., А.И.Скокин "Строительные погрузчики" 1970-1974гг., А.В.Кузнецов "Двигатель внутреннего згорания" 1979г.
Ответ Добрый день, Наталья. В библиотеке есть такие книги: 1) 478279 621.431 К89 Кузнецов А. В. Устройство и эксплуатация двигателей внутреннего сгорания : учеб. пособие для техн. училищ. - М.: Высш. шк., 1979. - 288 с.; 2) 737233 39.33 Щ61 Щербаков В. Д. Автопогрузчики : учеб. для ПТУ. - 2- изд., перераб. и доп. - М. : Высш. шк., 1989. - 183 с.; 3) 31894 690.57 П38 Строительные погрузчики / Плешков Д. И., Скокан А. И. - М., 1974. - 272 с.
Дата: 16.02.2020
Имя: Ігор
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами (функції та завдання)
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами (функції та завдання)
Ответ Доброго дня, Ігор! Пропонуємо Вам наступні джерела:
1). 985331 88.8 Д26 Дегтяренко Т. М. Стратегія удосконалення підготовки фахівців до управління процесом корекційно-реабілітаційної допомоги : монографія. – Суми : ПП Кубраков С.Г., 2016. – 158 с. 2). 986477 74.3 Ш37 Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. – К. : Центр учб. літ., 2016. – 248 с.
3). 987907 74.3 И65 Інклюзивне навчання. Досвід упровадження / [упоряд. А. А. Колупаєва]. – Київ : Вид. група "Шкільний світ", 2015. – 200 с.
4). Ф86765 376.091 И65 Інклюзивна освіта в ЗПО. Організація навчання / [авт. кол.: О. В. Боровська та ін]. – К. : Шкільний світ, 2018. – 120 с.
5). 997107 37.04 К61 Колупаєва, А. А. Путівник для педагогів та батьків дітей з особливими потребами : діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. – Х. : [Ранок : Кенгуру, 2018]. – 112 с. 6). Про затвердження положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти: Наказ Міністерства освіти і науки України від 8.06.2018 № 609 // Дефектолог. - 2018. - N 4. - С. 10-15. 7). Інклюзивна освіта в Україні: крок за кроком // Директор школи. – 2019. – № 3. – С. 4-21. 8). Софій Н. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2017. – № 2. – С. 89-95. 9). Порошинська, Н.
Організація роботи практичного психолога інклюзивно-ресурсного центру : [психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ)] / Н. Порошинська // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2018. – № 7. – С. 13-22. 10). Сосновенко Н. Практичний психолог у команді супроводу : [психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами] / Н. Сосновенко, Л. Терещенко, Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2018. – № 7. – С. 4-9. 11). Мартинчук О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / О. Мартинчук // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 1. – С. 14-28. – Бібліогр.: 4 назв. 12). Гурська О. Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання / Олена Гурська // Директор шк. - 2014. - № 10. - С. 16-33. 13). Недомовна В. Діти з особливими потребами: психолого-педагогічний супровід в умовах загальноосвітнього закладу / Валентина Недомовна // Директор шк. - 2016. - № 9/10. - С. 97-100. 14). Пацай Т. Алгоритм роботи фахівців ПМПК [психолого-медико-педагогічна консультація] : метод. рек. на допомогу керівникам навч. закладів, пед. працівникам, батькам / Т. Пацай // Дефектолог. - 2017. № 1. С. 6-20.
15). Левчук С. Діти з особливими освітніми потребами: соціально-психологічний супровід / С. Левчук, А. Штундер, Т. Ярова // Психолог. - 2012. № 10. - С. 50-52. 16).
Миронова С. П. Командний підхід до психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / С. П. Миронова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2011. - № 14(3). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2011_14(3)__22 17). Скрипник Т.
Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Т. Скрипник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_19
Дата: 15.02.2020
Имя: Анастасія
Раздел: Психологія
Вопрос: Добрий день! Необхідна література до теми: "Особливості комплексу неповноцінності особистості"
Раздел: Психологія
Вопрос: Добрий день! Необхідна література до теми: "Особливості комплексу неповноцінності особистості"
Ответ Добрий день, Анастасія! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 928129 88.37 Б91 Бурно М. Е.
О характерах людей (психотерапевтическая книга) / М. Е. Бурно. – М. : Акад. Проект, 2006. – 608 с. 2). 934111 88.3 Г95 Гуревич П.С. Психоанализ : Учеб. пособие для вузов / П.С. Гуревич. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2007. – 480 с. 3). 920674 88.48 И85 Исаев Д.Н.
Детская медицинская психология : Психологическая педиатрия / Д.Н. Исаев. – СПб. : Речь, 2004. – 384 с. 4). 964802 88.5 М97 Мэрфи Д. Как стать уверенным в себе и поднять самооценку / Джозеф Мэрфи ; [пер. с англ. Л. А. Бабук]. – [3-е изд.]. – Минск : Попурри. – 320 с.
5). 965472 88.3 Х98 Хьелл Л. Теории личности : основные положения, исследования и применение : учеб. пособие для вузов : [пер. с англ.] / Л. Хьелл, Д. Зиглер. – [3-е изд.]. – М. ; СПб. [и др.] : Питер, 2013. – 608 с. 6). 861170 88.1 А31 Адлер А. Воспитание детей. Взаимодействие полов. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1998. - 448 с. 7). 899639 54.14 А31 Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии: Лекции по введению в психотерапию для врачей, психологов и учителей. - М. : Изд-во Ин-та Психотерапии, 2002. - 224 с. 8). 967464 74.58
П24 Шарапа Г. Ф. Особистісна неповноцінність у контексті теоретичної парадигми індивідуальної психології А. Адлера // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць / Класич. приватний ун-т ; [голова ред. ради Монаєнко А. О.]. Вип. 25 (78). – Запоріжжя : КПУ, 2012. - С. 398-406. 9). Кобильченко В.
Комплекс неповноцінності підлітків із фізичними вадами / Кобильченко В. // Дефектологія. - 1998.- № 1. - С.26-28. 10). Петрасинський З. Почуття неповноцінності і почуття власної значущості / З. Петрасинський // Обдарована дитина. - 2004. - № 8. - С. 28-30
11). Шарапа Г. Ф.
Феномен неповноцінності: історико-філософська рефлексія [Електронний ресурс] / Г. Ф. Шарапа // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Психологія і педагогіка. - 2011. - Вип. 18. - С. 286-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2011_18_34 12). Шарапа Г. Основні складові психолого-педагогічної підготовки вчителя до виконання компенсаційної функції щодо неповноцінності особистості [Електронний ресурс] / Г. Шарапа // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_33