(6457)
Дата: 30.05.2017
Имя: валера
Раздел: Літературознавство
Вопрос: Реалізація ознак філософської поеми в українській літературі ХІХ ст.
Раздел: Літературознавство
Вопрос: Реалізація ознак філософської поеми в українській літературі ХІХ ст.
Ответ Добрий день, Валера! Пропонуємо розпочати з наступних джерел: 1). 375634 83.3(4=Укр) Д32 Дем'янівська Л. С. Українська драматична поема : (проблематика, жанр. специфіка) / Л. С. Дем'янівська. – К. : Вища школа, Голов. вид-во, 1984. – 160 с.; 2). 311641 83.3(4=Укр)1 Х17 Халімончук А. М. Нарис української літератури XIX ст.: навчальний посіб. для внз / А. М. Халімончук / [відп. ред. М. А. Левченко]. – Львів : Вид-во ун-тів, 1958. – 152 с.; 3). 83.3(4=Укр)1 Х94 311665 Хропко П. Біля джерел української реалістичної поезії (10-40-і рр. ХІХ ст.). - К., Вид-во Київ. ун-ту, 1972. - 188 с.; 4). 894567 83.3(4=Укр)1 И90 Історія української літератури XIX ст. : (70-90-ті роки) : підруч. для вузів : у 2 кн. / за ред. О. Д. Гнідач. Кн. 1. – К. : Вища школа, 2002. – 576 с.; 5). 535289 83.3(4=Укр)1 И90 Історія української літератури : (перша половина XIX ст.) : підруч. для філол. ф-тів ун-тів / С. І. Дігтяр, Г. К. Сидоренко, І. П. Скрипник, А. М. Халимончук ; за ред. І. П. Скрипника. – К. : Вища школа, Голов. вид-во, 1980. – 328 с.
Більш детально: 1). Горак Я. Дорога до "Мойсея". До 110-ліття з часу написання поеми // Дзвін. - 2015. - № 8. - С. 145-153.; 2). Меркун Г. Поема І. Франка "Іван Вишенський" // Вивчаємо українську мову та літ. - 2008. - № 19-21. - С. 59-63.; 3). Мальцева О. Поема І. Котляревського "Енеїда" як репрезентація української національної ідентичності // Схід. - 2009. - № 5. - С. 98-102.; 4). Яременко В. І. Історіософський зміст Шевченкових "Гайдамаків" (до 170-річчя виходу поеми) / В. І. Яременко // Український іст. журн. – 2011. – № 2. – С. 159-179.
Дата: 30.05.2017
Имя: владислав бабаков
Раздел: Літературознавство
Вопрос: "Образ супер героя в романі Кононовича "Я, зомбі""
Раздел: Літературознавство
Вопрос: "Образ супер героя в романі Кононовича "Я, зомбі""
Ответ Доброго вечора! На жаль, про цей твір майже нічого немає. Перегляньте те, що ми змогли знайти: 1). М154047 У2 К64 Кононович, Л. Г. Я, зомбі. Довга ніч над Сунжею / Леонід Кононови ч. – К. : Зелений Пес : Джерела М, 2000. – 352 с.; 2). Сокур, А. Вивчаємо творчість Леоніда Кононовича : [розробка уроку] / А. Сокур // Укр. літ. в загальноосвіт. школі. – 2009. – № 9. – С. 31-32; 3). Кир’ян Н. "Шляхи свободи" привели до нагороди : (бесіда з письменником Л. Кононовичем) // Слово Просвіти. - 2009. - № 52. - С. 11; 4). Веретільник О. Леонід Кононович : творчість у національно-екзистенційному форматі // Укр. мова та літ. - 2006. - № 41-43; 5). Гребенюк Т. Специфіка подієвості в структурі наративу сучасного українського бойовика / Т. Гребенюк // Філологічні семінари. - 2011. - Вип. 14. - С. 125-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fils_2011_14_19
Дата: 30.05.2017
Имя: Виктор!
Раздел: Загальні
Вопрос: Доброе время суток! Прошу подсказать выписывает ли Ваша библиотека научный журнал "Социология: теория, методы, маркетинг". Мне нужны номера 2016/1 и 2017/1. Если есть такая возможность, может есть у вас эти выпуски в электронном виде для пересылки на отмеченную почту.
Раздел: Загальні
Вопрос: Доброе время суток! Прошу подсказать выписывает ли Ваша библиотека научный журнал "Социология: теория, методы, маркетинг". Мне нужны номера 2016/1 и 2017/1. Если есть такая возможность, может есть у вас эти выпуски в электронном виде для пересылки на отмеченную почту.
Ответ Здравствуйте, Виктор! В библиотеке есть в наличии журнал "Социология: теория, методы, маркетинг" 2017 г. - № 1., а за 2016 г. - № 3 и № 4. Необходимого Вам издания в электронном виде в библиотеке нет.
Дата: 29.05.2017
Ответ Доброго дня, Інно! Пропонуємо розпочати з наступних джерел: 1). 961987 65.9(4Рос)27 Э68 Медико-социально-психологическое сопровождение беременных женщин, матерей и детей, затронутых проблемой ВИЧ/СПИДа: [опыт социальных служб России] // Энциклопедия социальных практик / [ под ред. Е. И. Холостовой, Г. И. Климантовой ; ред. совет : Л. И. Швецова и др. ; редкол. : А. Н. Дашкина и др. ; отв. за вып. Т. А. Смирнова]. – М. : Дашков и К, 2012. – С. 370-374.; 2). 976206 60.5 Т38 Технології соціальної роботи з жінками // Технології соціальної роботи / А. Агарков [та ін.]. - Запоріжжя. 2015. - С. 269-276.; 4). Дьяченко Э. В. Тренинговое занятие адаптации к состоянию материнства // Практ. психологія та соціальна робота. - 2004. - № 4. - С. 27-28.; 5). 965864 60.5 К20 Капська А. Й. Соціальна робота з жінками: [за рубежом] // Капська А. Й. Технології соціальної роботи в зарубіжних країнах : навч. посібник / А. Й. Капська, Л. М. Завацька, С. В. Грищенко / М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К. : Слово, 2011. – С. 55-57.; 6). 953047 60.5 З-93 Зуйкова Е. М. Особенности социальной работы среди женщин // Зуйкова Е. М. Феминология и гендерная политика : учебник для вузов / Е. М. Зуйкова, Р. И. Ерусланова / Рос. гос. соц. ун-т. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Дашков и К, 2010. – С. 207-222.; 7). Николаева И. С. Программа "Колыбель": путь к осознанному родительству // Работник соц. службы. - 2007. - № 1. - С. 51-57.
Дата: 29.05.2017
Ответ Доброго дня, Оксано! Пропонуємо розпочати з таких джерел: 1) 919592 65.06 Р68 Роль рекламы в создании сильных брендов / под ред. Джона Филипа Джоунса. – М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2005. – 496 с.; 2) Лабурцева, О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика // Економіка та держава. – 2015. – № 5. – С. 24-27. – Бібліогр.: 7 назв.; 3) Лабурцева, О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій // Економіка та держава. – 2015. – № 6. – С. 11-14.; 4) 944636 65.06 В57 Владимирська, Г. О. Реклама : навч. посіб. для вузів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2009. – 336 с. – Із змісту: Бренд - головна "дійова особа" реклами. - С. 140-164.; 5) Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду // Маркетинг в Україні. - 2007. - № 3. - С. 28-32.; 6) 920543 65.5 В26 Веккьо Жене "Киндерсюрприз" для маркетологов: как создать "долгоиграющий" бренд для детей / Жене дель Веккьо ; [пер. с англ. К. Савельева]. – М. : Гранд : Фаир-пресс, 2005. – 256 с.; 7) Власенко, О.О.
Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок // Проблеми науки. – 2007. – № 2. – С. 39-42. – Бібліогр.: 8 назв.; 8) 919853
65.5-82 С40 Сироткина, И. В. Как приготовить вкусный бренд / И. В. Сироткина. – М. : Альфа-Пресс, 2005. – 200 с.; 9) Іванова, Л. С.
Брейдінг як спосіб просування органічної продукції // Економіка та держава. – 2015. – № 10. – С. 49-52.; 10) Капустіна, Т. А. Формування бренду продукції плодоовочевої переробки // Формування ринк. відносин в Україні. – 2008. – № 6. – С. 96-100.; 11) Амосов, О. Ю. Брендинг як основний інструмент маркетингу в Україні / О. Ю. Амосов, Н. В. Діденко, К. Ю. Лебедєва // Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – № 12. – С. 10-12. – Бібліогр.: 8 назв.; 12) Смілянець, В. Технології формування власної торговельної марки // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 3. – С. 39-44.