Педагогіка (353)
Дата: 31.03.2016
Имя: Вика
Вопрос: Сучасні інформаційні технології 1. Поняття сучасних інформаційних технологій, та їх види2. Проблеми і перспективи використання інформаційних технологій в начальному процесы
Вопрос: Сучасні інформаційні технології 1. Поняття сучасних інформаційних технологій, та їх види2. Проблеми і перспективи використання інформаційних технологій в начальному процесы
Ответ Доброго дня, Вика! Для початку рекомендуємо Вам звернутися до таких видань: 1). 927967 74.202 Н72 Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для пед. вузов / под ред. Е. С. Полат. – 2-е изд., стереотип. – К. : Академия, 2005. – 272 с.; 2). Кушнір В. В. Інформаційні технології - передумова якісної освітньої діяльності // Управління шк. - 2012. - № 7-9. - С. 85-88.; 3). Красильникова В. Разновидности компьютерных технологий обучения // Відкритий урок. - 2012. - № 3. - С. 18-21.; 4). Зотова О. Система впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес / О. Зотова, Л. Ребрина // Біологія. - 2011. - № 29. - С. 8-15.; 5). Варгас В. М. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі // Комп'ютер у шк. та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 38-40.; 6). Бичков О. С. Використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі / О. С. Бичков, Ю. В. Черний // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Філологія. Політологія. - 2010. - № 94-96. - С. 17-20.; 7). Афанасьєв М. Інформаційні технології в навчальному процесі / М. Афанасьєва, Я. Ромашова // Вища шк. - 2010. - № 10. - С. 49-62.; 8). 968364 74.58 Ч-93 Чураков А. Я. Інформаційні технології в науці та освіті : навч. посіб. / А. Я. Чураков, В. С. Шелудько. – Мелітополь : [б. в.], 2013. – 204 с.
Дата: 31.03.2016
Имя: Антоніна
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть. будь ласка. підібрати методичну періолдику з теми: "впровадження інноваційних технологій навчання у процес навчання української мови та літератури у вищій школі". Дуже дякую!
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть. будь ласка. підібрати методичну періолдику з теми: "впровадження інноваційних технологій навчання у процес навчання української мови та літератури у вищій школі". Дуже дякую!
Ответ Доброго дня, Антоніно! Пропонуємо Вам звернутися до таких джерел: 1). Салтовська, В. Використання інтерактивних методів навчання на уроках розвитку мови / В. Салтовська // Рідна шк. – 2005. – № 3. – С. 16-17.; 2). Скрябіна, Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" / Т. Скрябіна // Рідна шк. – 2006. – № 2. – С. 10-12. – Бібліогр.: 9 назв.; 3). Євтушевський, В. Становлення і розвиток інновацій у вищій школі / В. Євтушевський, Л. Шаповалова // Вища освіта України. – 2006. – № 2. – С. 62-66.; 4). Прокоф'єва, М.
Організація інтегративно-педагогічної діяльності в межах інноваційних технологій соціокультурно-педагогічної спрямованості / М. Прокоф'єва // Рідна шк. – 2008. – № 12. – С. 56-60. – Бібліогр.: 6 назв.; 5). Щекатунова, Г. Моніторинг педагогічних нововведень / Г. Щекатунова // Рідна шк. – 2009. – № 4. – С. 14-17.; 6). Гламздіна, І. Упровадження інтерактивних технологій на уроках української мови / І. Гламздіна // Рідна шк. – 2009. – № 7. – С. 60-62.; 7). Андрущенко, В. Умови та напрями інноваційного розвитку освіти / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2009. – № 3. – С. 5-13.; 8). Швець, Є. Я. Шляхи і напрями оптимізації інноваційних технологій у навчальному процесі / Є. Я. Швець, Д. Є. Швець // Гуманітарний вісн. Запоріз. держ. інженер. акад. – 2010. – Вип. 40. – С. 36-47.; 9). Романовський, О. Г. Педагогічні інновації у формуванні національної гуманітарно-технічної еліти / О. Г. Романовський // Теорія і практика упр. соц. системами. – 2010. – № 4. – С. 3-11.; 10). Мариновська, О. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська // Рідна шк. – 2012. – № 8-9. – С. 28-32. – Бібліогр.: 11 назв.; 11). Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір // Шлях освіти. – 2012. – № 4. – С. 7-13. – Бібліогр.: 15 назв.; 12). Проботюк, О. Інноваційні процеси в сучасній системі освіти / О. Проботюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 7-8. – С. 5-7.; 13). Ковтун С. Інноваційні технології семінарських занять // Вища шк. - 2011. - № 11. - С. 104-109.; 14). Катеруша О. Ділові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів // Вища шк. - 2009. - № 12. - С. 53-61.
Дата: 27.03.2016
Имя: Антоніна
Вопрос: Доброго дня! Мені дали таке завдання: Користуючись електронними каталогами та бібліографічними покажчиками наукової літератури скласти список літератури з проблеми самостійної роботи студентів. Допоможіть, будь ласка!!!
Вопрос: Доброго дня! Мені дали таке завдання: Користуючись електронними каталогами та бібліографічними покажчиками наукової літератури скласти список літератури з проблеми самостійної роботи студентів. Допоможіть, будь ласка!!!
Ответ Доброго дня, Антоніна! Якщо у Вас не виходить самостійно користуватися електронним каталогом, приходьте в бібліотеку - Вам тут завжди допоможуть. З бібліографічними покажчиками теж треба працювати самостійно. Для початку пропонуємо таку літературу: 1). Шимко І.
Проблеми організації самостійної роботи у вищій школі / І. Шимко // Рід. шк. – 2005. – № 8. – С. 34-35. – Бібліогр.: 5 назв. 2). Демченко О. Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко // Рід. шк. – 2006. – № 5. – С. 68-70. – Бібліогр.: 12 назв. 3). Дабіжук Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко // Рід. шк. – 2008. – № 3-4. – С. 37-39. – Бібліогр.: 6 назв. 4). Атаманчук Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук // Рід. шк. – 2008. – № 6. – С. 46-48. – Бібліогр.: 5 назв. 5). Степашко В.
Педагогічна технологія управління самостійно-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів економічного профілю / В. Степашко // Шлях освіти. – 2009. – № 1. – С. 24-32. 6). 952993 74.58
Р34 Резник С. Д. Студент вуза: технологии обучения и профессиональной карьеры : учеб. пособие для вузов / под общ. ред. С. Д. Резника. – М. : Инфра-М, 2010. – 480 с. 7). Канівець М. В.
Роль самостійної роботи в процесі саморозвитку студентів / М. В. Канівець // Теорія і практика управління соц. системами. – 2012. – № 2. – С. 87-94. 8). Бр 67.629.4 С17 Самошина З. Г. Организация самостоятельной работы студентов в процессе изучения курса криминалистики / З. Г. Самошина / МГУ им. М. В. Ломоносова, Юрид. фак. – М. : Изд-во МГУ, 1990. – 40 с. 9). Анохін В. Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів / В. Анохін // Вища шк. – 2015. – № 9-10. – С. 80-95.
Дата: 24.03.2016
Имя: Ярослав
Вопрос: Чому навчання за кордоном вважають кращим
Вопрос: Чому навчання за кордоном вважають кращим
Ответ Добрий день, Ярослав! Знайти відповідь на Ваше запитання допоможуть такі джерела: 1). 909395 74.24(0) Д42 Джуринский А.Н.
Развитие образования в современном мире : учеб. пособие для вузов, обучающихся по пед. специальностям / А.Н. Джуринский. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : ГИЦ "ВЛАДОС", 2004. – 240 с. 2). 911055
74.04(7США) Т41 Тімар Т.Б. Як домогтися досконалости в освіті / Т.Б. Тімар, Д.Л. Кірп / пер. з англ. А.Кам'янець. – Львів : Літопис, 2004. – 176 с. 3). 912926 74.04 (7США) Ж 52 Желюк, О. Два світи - дві освіти / О. Желюк. – К. : Нора - друк, 2004. – 64 с. 4). Приходько В. Про два типи сучасних систем вищої освіти і майбутнє України / В. Приходько, В. Вікторов // Вища освіта України. – 2006. – № 3. – С. 56-59. 5). Василюк А. Освітня політика Європейського Союзу / А. Василюк // Шлях освіти. – 2007. – № 3. – С. 13-17. 6). 935140
74.04 Л25 Ларионова М.В. Сотрудничество в сфере образования в Европе: нормативная основа, методы и инструменты кооперации / М.В. Ларионова. – М. : Логос, 2006. – 336 с. 7). 940765 74.58 К69 Корсак К.В.
Вища освіта і Болонський процес : навч. посібник для вузів / К.В. Корсак, І.О. Ластовченко. – К. : МАУП, 2007. – 352 с.
8). Воронка Г. С. Ступенева структуризація системи вищої освіти за кордоном / Г.С. Воронка // Гуманітарні науки. – 2009. – № 1. – С. 124-132. 9). Бр954 74.58 Е24 Європейський Союз - Україна: співробітництво у сфері вищої освіти / Представництво Європейського Союзу в Україні. – [К. : ТОВ "FGL Energy", 2010]. – 20 с. – (іл.).
10). Степанова С. Н. Отличительные черты высшего педагогического образования в Великобритании, США и России / С. Н. Степанова // Школ. технологии. – 2011. – № 5. – С. 100-107. 11). Калашнікова С.
Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / С. Калашнікова // Вища освіта України. – 2012. – № 2. – С. 80-84.
12). Андрущенко В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2013. – № 1. – С. 5-10. 13). Косенко О. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті // Вища освіта України. – 2012. – № 1. – С. 81-86.
Дата: 19.03.2016
Имя: Марія
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть будь ласка підібрати літературу для написання тез на тему "Роль самоосвіти у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця". Дякую!
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть будь ласка підібрати літературу для написання тез на тему "Роль самоосвіти у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця". Дякую!
Ответ Доброго дня, Марія! Пропонуємо наступний матеріал по Вашій темі: 1). Григоренко Л. Самостійна робота як фактор підвищення ефективності підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л. Григоренко // Рідна школа. – 2005. – № 8. – С. 22-24.
2). Кулик Є. Дидактична характеристика процесу самоосвіти / Є. Кулик // Вища освіта України. – 2006. – № 1. – С. 102-107. 3). 925464
88.8 В58 Власова О. І. Педагогічна психологія : навч. посібник для вузів / О. І. Власова. – К. : Либідь, 2005. – 400 с. – (іл.).
4). Давидов П. Г. Філософія індивідуалізації освіти і болонський процес: самостійна робота чи самоосвіта / П.Г. Давидов // Гуманітар. вісн. ЗДІА. – 2011. – Вип. 44. – С. 197-203. – Бібліогр.: 14 назв. 5). Варушкіна М. Формування самоосвітньої компетенції / М. Варушкіна // English language & culture weekly. – 2011. – № 19. – С. 14-15. 6). 970171 74.58 П24 Танько Є. В. Організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів як основа підготовки майбутніх фахівців / Є. В. Танько // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради : Монаєнко А. О. ; голов. ред. Сущенко Т. І.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2013. - Вип. 30 (83). – С. 362-367. 7). 968020 81 М74 Ткач М. В. Проблема визначення сутності та змісту самонавчання майбутніх фахівців / М. В. Ткач, Н. В. Антонова // Мова. Свідомість. Концепт : зб. наук. праць. - Мелітополь, 2013. - Вип. 3. - С. 229-233. 8). Бойко А. М. Самостійна робота студентів як важлива складова фахової підготовки // Пед. майстерня. - 2012. - № 4. - С. 17-21.