Педагогіка (353)
Дата: 10.05.2018
Имя: Тетяна
Вопрос: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи був опублікований в урядових виданнях Наказ МОН Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти. Якщо так, то де і коли?
Вопрос: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи був опублікований в урядових виданнях Наказ МОН Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти. Якщо так, то де і коли?
Ответ Добрий день! На даний момент інформації про публікацію наказу в урядових виданнях немає. Наказ від 16 квітня, тому незабаром повинен бути опублікований. Поки можете ознайомитися з ним в електронному вигляді https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/60708/
Дата: 29.04.2018
Имя: Кирило
Вопрос: Виховне значення національних народних ігор в системі фізичного виховання школярів
Вопрос: Виховне значення національних народних ігор в системі фізичного виховання школярів
Ответ Доброго ранку, пропонуємо Вам слідуючу літературу: 1). 947819 74.267.5 Ш65 Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів : підручник для вузів. - Тернопіль : Навч. кн. - Богдан, 2009. - Ч. 1. - 272 с.; 947820. - Ч. 2. - 248 с.; 2). Докич В. Розвиток фізичних якостей за допомогою українських народних ігор // Здоров’я та фізична культура. - 2009. - № 16-18. - С. 51-63; 3). Єгоров В. Б. Козацькі забави (для учнів 5-9-х кл.) // Фіз. виховання в шк. України. - 2014. - № 11. - С. 12-14; 4). 948809 74.200.5 С91 Сухушин М. П. Дитячо-юнацька військово-спортивна патріотична гра "Сокіл"("Джура") українського козацтва // Сухушин М. П., Палагеша В. О. Військово-патріотичне виховання молоді : підруч. - К.: Слово, 2009. - С. 376-397; 5). Породько-Лях О. Ігри як засіб актуалізації народної фізичної культури // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2012. - № 4. - С. 91-96; 6). 952250 63.5 Н30 Народні дитячі ігри // Народні обряди і свята / Лень Ї. Ї. - Запоріжжя, 2010. - С. 131-143; 6). Сарапулова Е. Весняні народні ігри як засіб виховання в дітей і молоді національної самосвідомості // Фіз. виховання в шк. - 1998. - № 1. - С. 27-30; 7). Сарапулова Е. Українські народні літні ігри дітей і молоді // Фіз. виховання в шк. - 1998. - № 2. - С. 28-35; 8). Скалич Л. Фольклорні ігри як засіб виховання національної самосвідомості молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Скалич, Н. Калита // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2012. - 2012. - С. 465-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2012_2012_65 ; 9). Плахова С. Народні рухливі ігри – важлива складова національної культури і етнопедагогіки / С. Плахова // Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2012. - Вип. 1. - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_1_28 ; 10). Деделюк Н. А. Народні ігри як основа традиційної системи фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. А. Деделюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 2. - С. 7–9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_2_4 ; 11). Котломанітова Г. О. Українські народні дитячі ігри в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] / Г. О. Котломанітова // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 34. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_34_16
Дата: 12.04.2018
Имя: Настя
Вопрос: Прошу помочь с темой по психологии: Взаємозв'язок мотивації до навчання та рівень досягнень випускників дев'ятих класів
Вопрос: Прошу помочь с темой по психологии: Взаємозв'язок мотивації до навчання та рівень досягнень випускників дев'ятих класів
Ответ Доброе утро, Настя! Предлагаем такие источники: 1) 975119 88.4 П86 Дзюбко, Л. В. Особливості навчальної мотивації як складової самодетермінації підлітків / Л. В. Дзюбко // Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі : монографія / за ред. Максименка С. Д. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка.- К. : [Імекс-ЛТД], 2013. – С. 314-334.; 2) 984233 74.202 К17 Калошин, В. Ф. Практичні поради щодо мотивації навчання (мотиваційний тренінг) / В. Ф. Калошин // Калошин В. Ф. Як навчити вчитися / Калошин В. Ф. - Х. : Основа, [2014]. – С. 179-198.; 3) 990003 37 П14 Пальчевський, С. С. Мотивація навчальної діяльності школярів / С. С. Пальчевський // Пальчевський С. С. Педагогіка : навч. посіб. для внз / Пальчевський С. С. - К. : Каравела, 2017. – С. 244-253.; 4) Моросанова, В. И. Осознанная саморегуляция и отношение к учению: их взаимосвязь и вклад в успешность обучения / В. И. Моросанова, И. Ю. Цыганов, А. В. Ванин, Е. В. Филиппова // Вопросы психологии. – 2015. – № 5, сентябрь-окт. – С. 32-45. – Библиогр.: 45 назв.; 5) Колесник, Л. Л. Особистісні домагання як фактор формування життєвих цілей // Практ. психологія та соц. робота. – 2007. – № 3. – С. 68-71. – Бібліогр.: 9 назв.; 6) Руда, Н. Тенденції прояву мотивації отримання знань та оцінок у старшокласників з різною навчальною успішністю // Психологія і суспільство. – 2005. – № 3. – С. 115-123.; 7) Куркин, Е. Б. Реальный успех - идеология новой школы // Школ. технологии. – 2011. – № 5. – С. 3-6.; 8) Болотов, В. А. Условия эффективного использования результатов оценки учебных достижений школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман // Педагогика. – 2012. – № 6. – С. 39-45.; 9) Кашкарьова, Л. Р. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 6. – С. 48-52. – Бібліогр.: 15 назв. Закінч. Поч. в № 5, 2014.; 10) Онопрієнко, О. В. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів: сутність і методика здійснення // Укр. пед. журнал. – 2016. – № 4. – С. 36-42. – Бібліогр.: 9 назв.; 11) Докучина Т. О. Мотивація навчання як запорука стимулювання учнів до досягнення успіху [Електронний ресурс] // Пед. освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_7; 12) Подшивайлов Ф. М. Мотивація досягнення та рівень розвитку інтелектуальних здібностей старшокласників [Електронний ресурс] // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 4. - С. 42-46 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_4_12; 13) Побірченко Н. А. Психологічний потенціал мотивації досягнень підростаючої особистості [Електронний ресурс] // Психолінгвістика. - 2011. - Вип. 8. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2011_8_11; 14) Скворчевська Є. Л. Особливості взаємозв’язку мотивації досягнення успіху, учбової мотивації та професійної спрямованості студентів [Електронний ресурс] // Вісник Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 48. - С. 217-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_48_26; 15) Докучина Т. О. Мотивація навчання як запорука стимулювання учнів до досягнення успіху [Електронний ресурс] // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_7; 16) Гулько Г. O. Роль мотивації досягнення у процесі соціалізації обдарованого підлітка [Електронний ресурс] // Вісн. Дніпропетр. ун-ту. Серія: Психологія. - 2017. - Вип. 23. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdups_2017_23_9
Дата: 05.04.2018
Имя: виолетта
Вопрос: Використання прийому порівняння у процесі навчання математики в початкових класах.
Вопрос: Використання прийому порівняння у процесі навчання математики в початкових класах.
Ответ Добрий день, Виолетта! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 918752 74.260 Б43 Белошистая А.В.
Методика обучения математике в начальной школе. Курс лекций : учеб. пос. для высш. пед. учеб. заведений / А.В. Белошистая. – М. : ВЛАДОС, 2005. – 456 с.
2). 947723 74.260 А67 Анісімова Г. О. Методика роботи над задачами в початковій школі : навч.-метод. посібник / Галина Анісімова ; Мін-во освіти і науки України [та ін.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2009. – 124 с. 3). 874720 74.260 Б73 Богданович М. В. Методика викладання математики в початкових класах / М. В. Богданович, М. В. Козак, Я. А. Король. – Вид. 2-ге, перероб. і доп. – Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2001. – 368 с.
4). Скворцова С. Розв'язування задач на рух в одному напрямку на підставі прийому порівняння // Початкова школа. - 2006. - № 4. - С. 21-25.- Продовження. Початок див.: Початкова школа, № 3 за 2005 р. 5). Часнікова Л. О. Множення чисел 1 і 0. Порівняння виразів // Все для вчителя. - 2016. - № 9. - С. 61-62.
6). Залива Л. Ф. Поєднання прийомів порівняння і означення понять у процесі навчання математики : (методичні поради для вчителів, які викладають предмети природничо-математичного циклу) // Математика в школах України. - 2007. - № 30. - С. 4. 7). Новікова Т. Способи порівняння за кількістю : Система В. В. Давидова - Д. Б. Ельконіна (Готуємося до уроку. Математика. 1-й кл.) // Початкова освіта . - 2005. - № 39. - (вкладка) 8). Гримач І. Читання і запис чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100 // Початкова освіта. - 2014. - № 20. - С. 29-30. 9). Ізотова Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики // Початкова школа. - 2007. - № 3. - С. 29-30.
10). Іванців М. Порівняння на уроках математики // Початкова школа. - 1999.- № 1. - С.19-20.
Дата: 12.03.2018
Имя: Марія
Вопрос: Доброго дня! Буду дуже вдячна за допомогу у пошуку літератури на тему: "Дуальна освіта". Будь-яка інформація за даною темою. Дякую!
Вопрос: Доброго дня! Буду дуже вдячна за допомогу у пошуку літератури на тему: "Дуальна освіта". Будь-яка інформація за даною темою. Дякую!
Ответ Добрий день, Маріє! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Мілл, У. Дуальне навчання: досвід Німеччини / У. Мілл // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 6. – С. 53-62.; 2). Давліканова, О.
Досвід організаційної та педагогічної підтримки впровадження елементів дуальної освіти (на прикладі Сумського державного університету) / О. Давліканова, О. Купенко, Н. Світайло // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 6. – С. 63-70.; 3). Матат Д. Дуальна освіта: досвід і перспективи // Освіта України. - 2018. - 19 лют. (№ 7). - С. 5.; 4). Мирошниченко, К.
Упровадження елементів дуальної системи в професійній підготовці кваліфікованих робітників в Україні / К. Мирошниченко, І. Савченко // Проф.-тех. освіта. – 2017. – № 2. – С. 58-61.; 5). Стойчик, Т. Співпраця з роботодавцями у впровадженні елементів дуальної системи: дискусійна панель / Т. Стойчик // Проф.-тех. освіта. – 2017. – № 4. – С. 48-49.; 6). Осипчук Н. Дуальна освіта: чи приживеться німецький досвід // Освіта. - 2017. - 15-22 лют. (№ 7-8). - С. 2-3.; 7). Басюк М. П. Вплив передумов на формування сучасної дуальної системи вищої освіти Німеччини [Електронний ресурс] / М. П. Басюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.uaUJRNpednauk_2014_4_12.; 8). Дернова М. Г. Дуальна модель вищої професійної освіти дорослих: європейський досвід [Електронний ресурс] / М. Г. Дернова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 2. - С. 137-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_2_19.; 9). Лилик С. Система дуальної освіти: чи можливий німецький досвід в Україні? [Електронний ресурс] / С. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_6_10.; 10). Резолюція конференції "Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти" [Електронний ресурс] // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_5_15.; 11). Міжнародний Форум: Принципи дуальної освіти: можливості впровадження в систему освіти в Україні [Електронний ресурс] // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 3. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_3_7.; 12). Вем’ян В. Г. Дуальна форма професійної освіти як умова ефективного рішення завдань модернізації освіти [Електронний ресурс] / В. Г. Вем’ян, В. Г. Тер-Ованес’ян // Психологія: реальність і перспективи. - 2015. - Вип. 5. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2015_5_8.; 13). Експертна зустріч "Впровадження системи дуальної освіти у підготовку фахівців з маркетингу [Електронний ресурс] // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 77-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_15.; 14). Мінцер О. П. Стратегія створення та оцінювання функціонування систем управління якістю медичної освіти. Друге повідомлення. Трансформація ідей управління якістю на основі принципу "дуальних систем" [Електронний ресурс] / О. П. Мінцер, О. К. Толстанов, Г. В. Загорій // Медична інформатика та інженерія. - 2015. - № 3. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2015_3_5.; 15). Розвиток дуальних освітніх програм підготовки фахівців у галузі прикладних наук: досвід Німеччини для української освіти в Україні [Електронний ресурс] // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_9.; 16).
Мокін Б. І. Освоєння студентами вищих технічних навчальних закладів робітничих професій як один із варіантів реалізації ідеології дуальної освіти [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. М. Косарук // Вісн. Вінниц. політех. ін-ту. - 2017. - № 2. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2017_2_17.; 17). Гарасюта В. М. Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти [Електронний ресурс] / В. М. Гарасюта // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 39. - С. 299-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_39_58.; 18). Олеськова Г. Дуальна освіта як особливість фахової підготовки сестринського персоналу Німеччини [Електронний ресурс] / Г. Олеськова // Порівняльна професійна педагогіка. - 2017. - № 7(2). - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2017_7(2)__17.