Педагогіка (353)
Дата: 12.11.2018
Имя: Милана
Вопрос: Місце і роль університетської освіти у подальшій професійній діяльності журналіста (рекламіста,фахівця зі зв'язків із громадскістю, видавничої справи та редагування)
Вопрос: Місце і роль університетської освіти у подальшій професійній діяльності журналіста (рекламіста,фахівця зі зв'язків із громадскістю, видавничої справи та редагування)
Ответ Доброго дня, Мілана! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 909383 76.12 К66 Корконосенко С.Г. Преподаем журналистику: Профессиональное и массовое медиаобразование : Учеб. пособие для фак. журналистики вузов / С.Г. Корконосенко. – СПб. : Изд-во В.А. Михайлова, 2004. – 240 с. –
2). 76.12 Ш49 Шеремет, П.Г. Журналистика: Введение в профессию / П.Г. Шеремет. – СПб. : СПбГУП, 2004. – 28с. – Избранные лекции Университета ; Вып.25. 3). 941025 76.17 К26 Карпенко В.О. Основи редакторської майстерності. Теорія, методика, практика : підручник для вузів / В.О. Карпенко; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". – К. : Ун-т "Україна", 2007. – 438 с. 4). 949277 76.12 М69 Михайлин І. Л. Журналістська освіта і наука : підручник для вузів / І. Л. Михайлин. – Суми : Унів. кн., 2009. – 336 с.
5. Костюк В.В. Проблеми сучасної журналістської освіти / В.В. Костюк // Вісник ЗНУ. Педагогічні науки. – 2009. – № 2. – С. 113-116. 6). Лизанчук В. В. Журналістська місія: деякі аспекти підготовки майбутніх фахівців / В. В. Лизанчук // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 2. – С. 242-248.
7). Іллюк Н. О. Інформаційно-творче агентство "ЮН-ПРЕС" як інноваційна соціально-педагогічна модель медіа-освіти / Н. О. Іллюк // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2011. – № 1. – С. 59-62. 8). 966020 74.58 У59 Університетська освіта (вступ до фаху) : навч. посібник / І. Г. Костирко [та ін.] ; М-во освіти і науки України. – Львів : Магнолія 2006, 2011. – 352 с.
9). Горбенко Г. Практична підготовка фахівців з реклами: огляд сучасних напрацювань / Г. Горбенко // Вісник книжкової палати. – 2014. – № 9. – С. 33-37.
10). 975229 76.17 Ч-49 Черниш Н. І. Основи культури видання : навч.-метод. посібник / Наталія Черниш. – Львів : [Українська академія друкарства], 2013. – 144 с.
11). Мельниченко А. А. До питання вдосконалення вітчизняної системи підготовки фахівців у сфері зв'язків з громадськістю / А. А. Мельниченко, А. П. Киричок // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.. – 2014. – № 4. – С. 142-146. – Бібліогр.: 14 назв.
12). Киричок А. Оцінка стану освіти у сфері зв'язків з громадськістю. Етична освіта як складова процесу. / А. Киричок // Вісник Книжкової палати. – 2015. – № 10. – С. 37-40. – Бібліогр. : 26 назв.
13). 980060 74.58 Т50 Товканець Г. В. Університетська освіта : навч.-метод. посібник / Г. В. Товканець / М-во освіти і науки України, Мукачів. держ. ун-т, Лаб. наук. досліджень та інноваційно-освітніх технологій. – К. : Кондор, 2013. – 186 с.
14). Киричок А. Освіта у сфері зв'язків з громадськістю: міжнародний досвід та українські реалії / А. Киричок // Вісник Книжкової палати. – 2015. – № 12. – С. 45-48. – Бібліогр. : 14 назв. 15). 981618 76.12 М69 Михайлин, І. Л. Журналістська освіта і наука : підручник для внз / І. Л. Михайлин. – Суми : Університет. книга, 2016. – 336 с.
16). Ярошенко Р. Специфіка провідних сучасних шкіл видавничої справи України та ближнього зарубіжжя : [вища школа] / Р. Ярошенко // Українське слово і сучасність. – 2017. – № 4 (32). – С. 3-10. – Бібліогр.: 14 назв.
17). 992248 082 Д67 Білецький В. Зарубіжний та вітчизняний досвід університетської освіти та підготовка спеціалістів вищої кваліфікації / В. Білецький // Донецький вісник наукового товариства ім. Шевченка / Донецьке від-ня наук. т-во ім. Шевченка.- Донецьк ; Маріуполь ; Покровськ : [б. в.]. – 2018.- Т. 45. – С. 181-199. – Бібліогр.: 15 назв.
Дата: 10.11.2018
Имя: Юлия
Вопрос: Доброго вечора. Дуже прошу допомогти з матеріалом до теми: "Зміст і методика логопедичної роботи з усунення порушень вимови звуків р, рь". Дякую
Вопрос: Доброго вечора. Дуже прошу допомогти з матеріалом до теми: "Зміст і методика логопедичної роботи з усунення порушень вимови звуків р, рь". Дякую
Ответ Доброго дня, Юлія! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 919485 74.3 Х19 Ханьшева Г.В.
Практикум по логопедии : коррекция звукопроизношения / Г.В. Ханьшева. – Ростов н/Д : Феникс, 2005. – 96 с. 2). 955900 74.3 Л69 Логопедія : підручник / за ред. М. К. Шеремет ; М-во освіти і науки України. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Слово, 2010. – 672 с.
3). 965021 74.3 Л77 Лопухина И. С. Логопедия. Звуки, буквы и слова / Ирина Лопухина. – СПб. : Корона-Век, 2012. – 144 с. – (ил.). 4). Бр1816 74.3 Б27 Баскакина И. В.
День рождения Р. Логопедические игры / И. В. Баскакина, М. И. Лынская. – М. : Айрис-пресс, 2011. – 32 с. – (ил.). 5). 971288 74.3 Г49 Гінжелюк О. В. Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [р], [р'] дітей дошкільного віку : навчально-методичний посібник / Ольга Гінжелюк, Ольга Дідусенко, Людмила Федорович. – Вид. 2-ге, випр. та доп. – Запоріжжя : ЛІПС, 2013. – 172 с. 6). 983875 74.3 Ф33 Федорович Л. О.
Постановка звуків у вимові дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : навч.- метод. посібник для учителів-логопедів / Людмила Федорович. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – Запоріжжя : ЛІПС, 2016. – 124 с. – (іл.). 7). Янкевич Т. Ігрові вправи в логопедічній роботі. Підготовка до постанови звука [р] // Дефектолог. - 2014. - № 10. - С. 36-37. 8). Гайдаєнко В. Вимовляємо звук [р] // Дошк. виховання. - 2005. - № 5. - С. 22-23. 9). Швирло М. І. Нумо вчитись вимовляти вередливе, хитре “р”... : [на допомогу логопеду] // Розкажіть онуку. - 2004. - № 28-29.- С. 10-11.
Дата: 27.10.2018
Имя: Яна
Вопрос: Система корекційно-логопедичної роботи з подолання мінімальних дизартричних порушень у дітей. Дякую
Вопрос: Система корекційно-логопедичної роботи з подолання мінімальних дизартричних порушень у дітей. Дякую
Ответ Добрий день, Яно! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). 915560 74.3 Ф71 Флерова, Ж. М. Логопедия / Ж. М. Флерова. – 2-е изд. – Ростов н/Д : Феникс, 2004. – 320 с. – (ил.). – Мир вашего ребенка.; 2). 943944 74.3 В48 Винарская, Е. Н. Дизартрия / Е. Н. Винарская. – М. : АСТ: Астрель: Транзиткнига, 2005. – 144 с. – (ил.). – Б-ка логопеда. – Библиогр.: с. 143.; 3). 943945 74.3 А87 Архипова, Е. Ф. Логопедический массаж при дизартрии / Е. Ф. Архипова. – М.; Владимир : АСТ: Астрель: ВКТ, 2008. – 128 с. – (ил.). – Б-ка логопеда. – Библиогр.: 26 назв.; 4). 955900 74.3 Л69 Дизартричні порушення // Логопедія : підруч. / за ред. М. К. Шеремет ; М-во освіти і науки України. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Слово, 2010. – С. 88–143.;
5). 964597 88.4 Л69 Психолого-педагогические особенности детей с дизартрией // Логопатопсихология : учеб. пособие для студент. / под ред. Р. И. Лалаевой, С. Н. Шаховской. – М. : ВЛАДОС, 2011. – С. 318–347.; 6). Кітриш, О. Дитині рекомендована логопедична група: долаємо упередження батьків / О. Кітриш, Т. Петрова, Н. Бондар // Практ. психолог: Дит. садок. – 2016. – № 7. – С. 28-36.; 7). 985957 74.3 В14 Вакуленко, Л. С. Воспитание и обучение детей с нарушениями речи. Психология детей с нарушениями речи : учеб.-метод. пособие / Л. С. Вакуленко. – К. : СВАРОГ, 2015. – 272 с. – Библиогр. в тексте.; 8). 983875 74.3 Ф33 Федорович, Л. О. Постановка звуків у вимові дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : навч.- метод. посіб. для учителів-логопедів / Людмила Федорович. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – Запоріжжя : ЛІПС, 2016. – 124 с. – (іл.). – Бібліогр.: с 119-122 (43 назви).; 9). Харченко, В. Усе в наших руках, або Про користь самомасажу долонь та пальців : [логопед. корекція] / В. Харченко // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 3. – С. 14-18.; 10). Урус, Н. Як відкорегувати мовлення дитини за допомогою руху / Н. Урус // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 3. – С. 19-27.; 11). Диль-Костіна Н. Особливості логопедічної роботи з усунення дизартричних порушень // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 27-31.
Дата: 20.10.2018
Имя: Вика
Вопрос: Доброго вечора. Прошу порадити нову літературу, сучасну, з теми: Методика проведення виховних заходів у школі серед дітей ЗПР або класів ІПК. Дякую
Вопрос: Доброго вечора. Прошу порадити нову літературу, сучасну, з теми: Методика проведення виховних заходів у школі серед дітей ЗПР або класів ІПК. Дякую
Ответ Доброго дня, Вика! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 917784 74.3 О-64 Организация и планирование воспитательной работы в специальной (коррекционной) школе-интернате, детском доме : пособие для воспитателей и учителей / Е.Д. Худенко, Г.Ф. Гаврилычева, Е.Ю. Селиванова, В.В. Титова. – М. : АРКТИ, 2005. – 312 с. 2). 927987 74.3 Н32 Настольная книга педагога-дефектолога / Т.Б. Епифанцева, Т.Е. Киселенко, И.А. Могилева и др. – 2-е изд. – Ростов н/Д : Феникс, 2006. – 565 с. 3). Клименко О. День Українського козацтва : загальношкільний виховний захід для дітей із ЗПР та розумовою відсталістю / О. Клименко // Дефектолог. - 2017. - № 10. - С. 38-40. 4). 920525 74.3 С29 Селевко Г.К.
Технологии воспитания и обучения детей с проблемами / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2005. – 142 с. 5). Сак Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку різних психолого-педагогічних типів / Т. Сак // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2017. – № 1. – С. 13-20. – Бібліогр.: 8 назв.
6). Шепковська Л. М. Модель виховної системи класу : [для дітей з особливими освітніми потребами] / Л. М. Шепковська // Завучу. Усе для роботи. – 2018. – № 9-10. – С. 151-155.
7). Базилевська О. Формування громадянської культури та національної свідомості в учнів з особливими освітніми потребами шляхом упровадження петриківського розпису в позаурочній роботі / Оксана Базилевська // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 2. - С. 59-66.
8). Карчевська І. "Театр-лопаток - диво для маляток": Використання технологій організації театралізованих ігор у роботі з дітьми (із ЗПР) / Інна Карчевська, Олена Терета // Дефектолог. - 2018. - № 4. - С. 41-44. 9). Третиннікова Л. Я і світ навколо мене. Розвивальна програма для дітей з особливими освітніми потребами // Соц. педагог. - 2018. - № 3. - С. 35-46. 10). Калюжна Н. О. Особливості навчання, виховання та корекційної роботи з дітьми з помірною розумовою відсталістю молодшого шкільного віку // Дитина з особливими потребами. - 2017. - № 11. - С. 2-5. 11). Бендерська Г. М. Використання казкотерапії в роботі з особливими дітьми : [діти з ЗПР] / Г. М. Бендерська // Дитина з особливими потребами. - 2016. - № 2.- С. 14-26. 12). Лісовецька І. М. Програма розвитку пізнавальних процесів молодших школярів із затримкою психічного розвитку «Крок за кроком» / І. М. Лісовецька // Дитина з особливими потребами. - 2016. - № 5. - С. 26-31 ; № 7. - С. 24-31 ; № 8. - С. 23-31. 13). Марчук Т. Ф. Виховання інтересу до читання в учнів із ЗПР середньої шкільної ланки / Т. Ф. Марчук // Дефектологія. - 2012. - № 1. - С. 21-24. 14). Гопка Л. В. Подорож у майбутнє. Загальношкільне свято тижня соціально-побутового орієнтування // Дитина з особливими потребами. - 2016. - № 5. - С. 16-21. 15). Сак Т. Програма «Корекція розвитку» та її реалізація у навчанні школярів із затримкою психічного розвитку / Тамара Сак // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 2. - С. 7-13.
Дата: 18.10.2018
Имя: Вика
Вопрос: Потрібні розробки уроків з теми:Збагачення мовлення учнів початкових класів фразеологізмами. Дякую
Вопрос: Потрібні розробки уроків з теми:Збагачення мовлення учнів початкових класів фразеологізмами. Дякую
Ответ Добрий день, Віко! Пропонуємо розпочати з таких джерел: 1) Коломійченко О. Г. Вивчення фразеологізмів у початковій школі // Почат. навчання та виховання. - 2009. - № 26. - С. 19-21.; 2) Колот, М. Система вправ і завдань на практичне засвоєння української фразеології молодших школярів // Почат. шк. – 2018. – № 3. – С. 22-26.; 3) Катела А. Формування мовленевої компетентності молодших школярів на уроках української мови [приклад уроку] // Почат. освіта. - 2017. - № 17. - С. 23-26.; 4) Токар Л. Усна народна творчість на уроках української мови та читання // Почат. шк. - 2006. - № 7. - С. 20-24.; 5) Лобчук О. Робота з фразеологізмами на уроках української мови / О. Лобчук, Е. Ігнатенко // Почат. шк. - 2006. - № 4. - С. 10-12.; 6)
Ф80667 74.1 Б46 Бенера, В. Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей : навч.-метод. посібник / В. Є. Бенера, Н. В. Маліновська / МОН України. – К. : Слово, 2010. – 376 с. – (іл.).; 7) 869679 81.411.4 З-12 Забіяка, В. А. Крилаті слова, вислови і фразеологізми : лексичні завдання і головоломки : посібник для початкової школи / В. А. Забіяка, І. М. Забіяка. – Тернопіль : Підручники і посібники, 1999. – 72 с.; 8) Соловець Л. Збагачуємо мовлення учнів фразеологізмами. Фразеологізми тематичної групи "Культура спілкування" // Укр. мова й літ. в серед. шк. ... - 2011. - № 10. - С. 62-74. тощо. Радимо ще продивитися часописи, в яких друкуються окремі розробки уроків: "Початкове навчання та виховання", "Початкова освіта", "Початкова школа" тощо.