Психологія (298)
Дата: 13.12.2023
Имя: Анна
Вопрос: психологічна підготовка в єдиноборствах - чи є список літератури по цій темі ?
Вопрос: психологічна підготовка в єдиноборствах - чи є список літератури по цій темі ?
Ответ Добрий день, Анно! Надаємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). Потапчук С. Психолого-педагогічні критерії відбору для занять єдиноборствами [Електронний ресурс] / С. Потапчук // Вісн. Прикарпат. ун-ту. Фіз. культура. - 2010. - Вип. 12. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2010_12_13; 2). Захарків С. Й. Психолого-педагогічний аналіз проблеми виховання дисциплінованості старших підлітків у процесі занять єдиноборствами [Електронний ресурс] / С. Й. Захарків // Наук. часопис [Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Наук.-пед. проблеми фіз. культури (фіз. культура і спорт). - 2020. - Вип. 3. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_3_13; 3). Соколова Г. Б. Психологічні особливості емоційного вигорання у тренерів єдиноборств [Електронний ресурс] / Г. Б. Соколова, П. І. Тодоров, К. Ю. Вєнік // Габітус. - 2021. - Вип. 32. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_32_21; 4). Кернас, А. Обґрунтування програми розвитку професійно важливих рис-якостей особистості спортсмена-єдиноборця / А. Кернас // Психологія і суспільство. – 2011. – № 3. – С. 119-124. – Бібліогр.: 19 назв.; 5). Одинцов, Д. В. Специфика самооценки как фактор психологической готовности борцов греко-римского стиля к соревновательной деятельности / Д. В. Одинцов // Теория и практика физ. культуры. – 2009. – № 1. – С. 75-76. – Библиогр. : 36 назв.; 6). Толочек, В. А. Подобные структуры стилей деятельности как фактор успешности субъекта : [успешность спортивной карьеры на примере борцов] / В. А. Толочек // Вопросы психологии. – 2015. – № 6. – С. 112-122. – Библиогр.: 17 назв.
Дата: 27.11.2023
Имя: Ольга
Вопрос: Прошу надати перелік літератури з питання:Особливості реалізації особистісного рівня безпеки в екстремальних ситуаціях вибору
Вопрос: Прошу надати перелік літератури з питання:Особливості реалізації особистісного рівня безпеки в екстремальних ситуаціях вибору
Ответ Добрий день, Ольго! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). Федорова А. М. Компаративний аналіз дефініції "безпека" / А. М. Федорова // Інвестиції: практика та досвід. – 2018. – № 11. – С. 144-148.; 2). Галиця І. О. Становлення механізму соціальної безпеки: наукова детермінація / І. О. Галиця, О. О. Гетьман // Регіон. економіка. – 2017. – № 2. – С. 62-72.; 3). Коваль О. П. Семантика та сутність терміна "соціальна безпека" / О. П. Коваль // Стратег. пріоритети. – 2016. – № 2. – С. 58-65.; 4). 999828 316.4 С69 Калашнікова Л. В. Методологія та методика оцінювання інтегрального показника рівня безпеки життєдіяльності особистості: теоретичні аспекти питання // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [редкол.: В. П. Бех та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2019. - Вип. 83. – С. 8-18.; 5). Капуловський, А. В. Визначення пріоритетів безпеки особистості і державної безпеки при прийнятті управлінських рішень / А. В. Капуловський // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – 2014. – № 4. – С.37-42.; 6). Баева И. А. Психология безопасности как теоретическая основа анализа экстремальной ситуации / И. А. Баева // Практ. психологія та соц. робота. – 2012. – № 11. – С. 50-57.; 7). Кучеренко С. М. Психологічні особливості організації професійної діяльності спеціалістів ризиконебезпечних професій / С. М. Кучеренко, Д. С. Мохонько // Теорія і практика сучас. психології. – 2018. – № 4. – С. 218-221.; 8). Терент'єва А. В. Аналіз факторного впливу на адекватність управлінських заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій / А. В. Терент'єва // Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – № 4. – С. 99-103.; 9). Терент`єва А. В. Організаційні заходи та управлінські рішення в період надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків / А. В. Терент`єва // Економіка та держава. – 2009. – № 8. – С. 43-44.; 10). Борис О. П. Організація управління в надзвичайних ситуаціях: проблеми та шляхи їх вирішення / О. П. Борис // Інвестиції: практика та досвід. – 2019. – № 6. – С. 92-96.; 11). Овсяник В. М. Кризові комунікації в умовах надзвичайних ситуацій / В. М. Овсяник // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – 2018. – № 2. – С. 105-111.; 12). Ушакова І. М. Теоретичний аналіз проблеми прийняття рішень працівниками ДСНС в надзвичайних ситуаціях / І. М. Ушакова, О. М. Мінєнкова // Теорія і практика сучас. психології. – 2018. – № 1. – С. 141-145.; 13). Барило О. Г. Підхід вибору альтернативного рішення органами державного управління у надзвичайних ситуаціях / О. Г. Барило, С. П. Потеряйко, В. О. Тищенко // Економіка та держава. – 2011. – № 2. – С. 124-126.; 14). Баева И. А. Психология безопасности как теоретическая основа анализа экстремальной ситуации / И. А. Баева // Практ. психологія та соц. робота. – 2012. – № 11. – С. 50-57.; 15). 935210 88.3 С50 Смирнов Б. А. Психология деятельности в экстремальных ситуациях / Б. А. Смирнов, Е. В. Долгополова. – Х. : Гуманит. центр, 2007. – 274 с.; 16). 940811 88.3 М80 Морозов О. М. Психологія особистості: Оперативна аудіовізуальна діагностика : Навч. посіб. / О. М. Морозов. – К. : Вид-ць Паливода А. В., 2008. – 328 с.; 17). 941793 88.3 П86 Психология деятельности в экстремальных условиях : учеб. пособие для вузов / Под ред. А. Н. Блеера. – М. : Академия, 2008. – 256 с. – (ил.). – Высш. проф. образование, Физ. культура и спорт.; 18). М133642 88.4 Л33 Лебедев, В. И. Личность в экстремальных условиях / В. И. Лебедев. – М. : Политиздат, 1989. – 304 с.
Дата: 26.10.2023
Имя: Ганна
Вопрос: Порадьте, будь-ласка, літературу для написання магістерської "Особливості корекції самооцінки підлітків"
Вопрос: Порадьте, будь-ласка, літературу для написання магістерської "Особливості корекції самооцінки підлітків"
Ответ Добрий день, Ганно! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). 928177 88.8 К89 Кузікова, С. Б. Теорія і практика вікової психокорекції : навч. посіб. для студ. вуз. / С. Б. Кузікова. – Суми : Університет. книга, 2006. – 383 с.; 2). 934092 88.8 М33 Матвеев, Б. Р. Развитие личности подростка: программа практ. занятий / Б. Р. Матвеев. – СПб. : Речь, 2007. – 176 с. – Психол. тренинг.; 3). 88.8 З-34 Зарипова, Ю. Р. Поверь в себя : Программа психол. помощи подросткам / Ю. Р. Зарипова. – М. : Чистые пруды, 2007. – 32 с. – Б-ка "Первое сентября". Шк. психолог; Вып. 4(16).; 4). Шмырева, О. И. Психологическая модель преодоления эмоционального неблагополучия в подростковом возрасте / О. И. Шмырева // Мир психологии. – 2007. – № 1. – С. 240-245. – Библиогр.: 9 назв.; 5). 920618 88.8 О-42 Одинцова, М. А. Я - целый мир. Программа развития личности подростков и юношества : учеб.-метод. пособ. / М. А. Одинцова. – М. : Изд-во Ин-та психотерапии, 2004. – 208 с. – Серия "Психология успеха". – Библиогр.: 16 назв.; 6). Лишин, О. В. Подросток в эпоху перемен / О. В. Лишин // Мир психологии. – 2007. – № 4. – С.11-26. – Библиогр.: 34 назв.; 7). Зубченко, О. В. Взаємозв'язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків / О. В. Зубченко // Практ. психологія та соц. робота. – 2008. – № 5. – С.54-57. – Бібліогр.: 14 назв.; 8). 941947 88.8 Ф78 Фопель, К. На пороге взрослой жизни : Психол. работа с подростк. и юнош. проблемами / К. Фопель / пер. с нем. А. О. Ефименко. [Кн. 4] : Планирование жизни. Решение проблем. Сотрудничество. – М. : Генезис, 2008. – 184 с. – Парал. тит. нем.; 9). Тадіян, С. В. Розробка методики діагностики механізмів самооцінювання особистості в шкільному віці / С. В. Тадіян // Практ. психологія та соц. робота. – 2012. – № 3. – С. 40-50. – Бібліогр.: 5 назв.; 10). Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька // Практ. психологія та соц. робота. – 2013. – № 5. – С. 33-38. – Бібліогр.: 32 назви. Закінч. Поч. у № 4.; 11). 972603 88.8 Ф33 Федосенко, Е. В. Помощь подростку : полное практ. рук. для психологов, педагогов и родителей / Екатерина Федосенко. – СПб. : Речь : Сфера, 2009. – 320 с. – (табл.). – Библиогр.: с. 319-320 (41 назв.).; 12). Міцик, Т. О. Самопізнання як один із факторів образу світу підлітків / Т. О. Міцик // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – № 8, серп. – С. 19-23.; 13). 835565 88.8 Р38 Ремшмидт, Х. Подростковый и юношеский возраст : проблемы становления личности / Х. Ремшмидт. – М. : Мир, 1994. – 320 с.; 14). Ф86782 373.5.015.3 Р28 Рашковська, І. В. Самооцінка та ідеальне "Я" підлітка. Теорія і практика / Ілона Рашковська. – 2-ге вид., повторне. – К. : Шк. світ, 2018. – 120 с. – Б-ка "Шк. світу". – Бібліогр.: с. 117-118 (77 назв).; 15). Матеєнко, М. Самооцінка учня. Як сформувати та зберегти / М. Матеєнко // Школа. – 2019. – № 11. – С. 44-59.; 16). 996249 37.091 С86 Строяновська, О. В. Психологічна робота з учнями підліткового та раннього юнацького віку / О. В. Строяновська // Строяновська О. В. Психологічна служба в системі освіти : практ. з навч. курсу для практ. психологів : навч. посіб. для внз / Строяновська О. В. - К. : Каравела. – 2018. – С. 107-120.; 17). Качур, О. Як допомогти дитині підвищити самооцінку: Практ. заняття для педагогів / О. Качур // Соц. педагог. – 2019. – № 11. – С. 40-47.; 18). 1019420 159.923 Р13 Равікант, К. Полюби себе. Як підвищити самооцінку та прийняти себе / Камаль Равікант ; [пер. з англ. С. Мальованої]. – Х. : КСД, 2021. – 240 с. – Авт., назва: укр., англ.; 19). Бр5701 159.922.7 Х22 Харченко, І. Г. Методика "Мандала" в корекційно-розвитковій роботі з дітьми та підлітками / Ірина Харченко. – [Тернопіль] : Мандрівець. – 40 с., 2 арк. іл. – (іл.). – Бібліогр.: с. 27 (10 назв).; 20). 996021 159.922.7 Д84 Дуткевич, Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія : модул. навч. посіб. для внз за напрямком підготовки 6.030103 "Практична психологія" / Т. В. Дуткевич / М-во освіти і науки України [та ін.]. – К. : Центр учб. літ., 2019. – 304 с. – (рис., табл.). – Бібліогр. в кінці тем.; 21). 996329 159.922.7 Д84 Дуткевич, Т. В. Теорія і практика розвивально-корекційної роботи психолога : навч. посіб. ВНЗ "спец. 053 Психологія" / Т. В. Дуткевич / М-во освіти і науки України [та ін.]. – К. : [КНТ], 2019. – 266 с. – (рис., табл.). – Бібліогр.: с. 263-264 (34 назви).; 22). Язиніна Р. О. Особливості роботи шкільного психолога з корекції самооцінки у підлітків / Р. О. Язиніна, Г. О. Біленко // Вісник. Київ. ін-т бізнесу та технологій. - 2016. - № 3. - С. 75-81.; 23). Нечипоренко К. С. Специфіка корекції самооцінки соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності в умовах інтернату [Електронний ресурс] / К. С. Нечипоренко // Акт. питання корекц. освіти. Пед. науки. - 2015. - Вип. 5(2). - С. 208-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua /UJRN/apko_2015_5(2)__21.; 24). Петрович А. І. Психологічні умови корекції самооцінки у підлітків [Електронний ресурс] / А. І. Петрович // Соц.-гуманіт. вісн. - 2020. - Вип. 36. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2020_36_13.
Дата: 23.09.2023
Имя: Юлія
Вопрос: Доброго дня. Можете підібрати літературу з психології впливу з 2010 по 2023 р.? Дякую.
Вопрос: Доброго дня. Можете підібрати літературу з психології впливу з 2010 по 2023 р.? Дякую.
Ответ Добрий день, Юліє! Пропонуємо наступні джерела: 1). Ситайло О. І. Застава в кримінальному процесі: психологія впливу чи ігри з жадібністю // Бюлетень Міністерства юстиції України. – 2019. – № 10. – С. 41-45. – Бібліогр.: 12 назв.; 2). 977964 88.5 Ч-16 Чалдині Р. Психологія впливу : найкраща кн. про вплив із будь-коли виданих / Роберт Чалдині ; [пер. з англ. М. Скоробогатова]. – Х. : Клуб Сімейного Дозвілля, 2015. – 368 с. – Бібліогр.: с. 334-351.; 3). Євтушенко О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту // Економіка та держава. – 2015. – № 9. – С. 55-59. – Бібліогр.: 8 назв.; 4). Богуславська О. Г. Психологічний вплив та засоби протидії небажаному впливу: практичні аспекти // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – Вип. 67. – С. 203-213.; 5). Гридковець Л. М. Психологічний вплив травмівного досвіду попередніх поколінь на рівень психічного здоров'я нащадків // Вісник. Київський інститут бізнесу та технологій. – 2018. – № 3 (37). – С. 9-12. – Бібліогр.: 14 назв.; 6). Кушнарьов С. В. Методи психолого-педагогічного впливу на неповнолітніх правопорушників // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 2. – С. 85-90.; 7). Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2013. – № 2. – С. 146-149. – Бібліогр.: 10 назв.; 8). Нємцева О. О. Структура інформаційно-психологічного впливу // Держава та регіони. Сер.: Соц. комунікації. – 2015. – № 4. – С. 42-47. – Бібліогр.: 21 назв.; 9). 995632 159.922.8 К24 Карнегі Д. Д. Як здобувати друзів і впливати на людей : посібник для дівчат / Донна Дейл Карнегі ; [пер. з англ. Н. Лавської]. – [К.] : Вид. група КМ-БУКС. – 208 с.; 10). 984943 74.58 П24 Русинка І. І. Установки як головний психологічний бар'єр, який заважає людині в досягненні поставлених цілей / І. І. Русинка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради А. О. Монаєнко ; редкол.: Т. І. Сущенко (головний ред.) та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2016.- Вип. № 46 (99). – С. 140-151. – Бібліогр.: 6 назв.; 11). 1024388 343.9(477) Т93 Тимошенко В. І. Мобінг / В. І. Тимошенко // Тимошенко В. І. Теоретичні проблеми кримінології : зб. наук. праць / Тимошенко В. І. ; М-во внутрішніх справ України, Нац. акад. внутрішніх справ.- К. : [ФОП Маслаков]. – 2021. – С. 259-261.; 12). Фурман О. Взаємоспричинення парадигм, стратегій, класів і методів соціально-психологічного впливу // Психологія і суспільство. – 2019. – № 2. – С. 44-65. – Бібліогр.: 51 назва.; 13). 1000164 316.47 Ш53 Шефер Д. Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них : рекомендації колишнього агента ФБР / Джек Шефер, Марвін Карлінс ; [пер. з англ. О. Ліпської]. – Х. : Vivat, 2019. – 304 с.; 14). 982596 88.5 Т66 Трейсі Б. Зроби це зараз. 21 чудовий спосіб зробити більше за менший час / Брайан Трейсі ; [пер. з англ. І. Савюк]. – Х. : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016. – 112 с.; 15). 996611 159.96 Г74 Гоулман Д. Нове "Я" : вплив медитації на свідомість, тіло й мозок / Д. Гоулман, Р. Девідсон / Деніел Ґоулман, Річард Девідсон ; пер. з англ. Олександра Асташова. – К. : Наш формат, 2019. – 264 с.; 16). 1024388 343.9(477) Т93 Тимошенко В. І. Примус / В. І. Тимошенко // Тимошенко В. І. Теоретичні проблеми кримінології : зб. наук. праць / Тимошенко В. І. ; М-во внутрішніх справ України, Нац. акад. внутрішніх справ.- К. : [ФОП Маслаков]. – 2021. – С. 268-271.; 17). Ф86647 316.6 Т16 Талеб Н. Н. Антикрихкість. Про (не) вразливе у реальному житті / Насім Ніколас Талеб ; пер. з англ. Микола Климчук. – К. : Наш формат, 2018. – 400 с.; 18). Заєць В. М. Медіа-насилля в суспільстві споживання: світоглядно-комунікативний аспект // Гілея. – 2018. – № 1(128). – С. 211-214. – Бібліогр.: 12 назв.; 19). 986507 88.5 Ф55 Філоненко М. М. Психологічний вплив / М. М. Філоненко // Філоненко М. М. Психологія спілкування : підручник для внз / Філоненко М. М. ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. мед. ун-т ім. О. О. Богомольця.- К. : Центр учб. літ. – 2016. – С. 83-86.; 20). Петрухін В. С. Національна психологія військовослужбовця як об’єкт інформаційно-психологічного впливу [Електронний ресурс] / В. С. Петрухін, П. П. Черник // Військово-науковий вісник. - 2009. - Вип. 12. - С. 201-213. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnv_2009_12_17; 21). Надибська О. Я. Психологія групового та особистісного впливу на формування соціально-правової системи [Електронний ресурс] / О. Я. Надибська // Південноукраїнський правничий часопис. - 2015. - № 1. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pupch_2015_1_14; 22). Щербан Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу [Електронний ресурс] / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 8. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_8_10; 23). Бондаренко І. С. Інформаційно-психологічна експансія як деструктивний наслідок глобалізаційних процесів: геополітичний вимір / І. С. Бондаренко, К. В. Скліфос // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2011. – № 4. – С. 6-10. – Бібліогр.: 10 назв.; 24). Фурман О. Взаємоспричинення парадигм, стратегій, класів і методів соціально-психологічного впливу // Психологія і суспільство. – 2019. – № 2. – С. 44-65. – Бібліогр.: 51 назва.; 25). 991183 378 К21 Карамушка Л. М. Психологія організаційної культури вищого навчального закладу : у контексті становлення професійної ідентичності студентів : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Іщук / Нац. акад. пед. наук України [та ін.]. – К. ; Запоріжжя : Кругозір, 2015. – 276 с.
Дата: 01.09.2023
Имя: Ольга
Вопрос: Добрий день! Цікавлять матеріали з теми "Психологія віктимної поведінки" у психологічній науці, бажано за останні 5 років. Дякую!
Вопрос: Добрий день! Цікавлять матеріали з теми "Психологія віктимної поведінки" у психологічній науці, бажано за останні 5 років. Дякую!
Ответ Добридень, Ольго! На жаль, найсвіжіші матеріали з цієї теми в фондах нашої бібліотеки (з об'єктивних причин) відсутні. Тому надаємо декілька джерел зі свого фонду та електронні ресурси з повнотекстовим доступом: 1). 975072 88.5 Э40 Психологічні особливості якості життя віктимної особистості // Еколого-психологічні чинники якості життя в умовах розвитку сучасного суспільства : колективна монографія / за наук. ред. Ю. М. Швалба; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : [Імекс-ЛТД]. – 2013. – С. 190-198.; 2). Філімошкіна, Н. Віктимність і співзалежність: дві сторони однієї проблеми : [віктимна сім'я та діти-жертви, які виховуються у такій родині] / Н. Філімошкіна // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 1. – С. 48-51.; 3). Філімошкіна, Н. Плоди любові співзалежних батьків, або Які діти виростають у віктимній сім'ї / Н. Філімошкіна // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 4. – С. 20-24.; 4). Козлова, А. Віктимність серед підлітків. Причини та наслідки / А. Козлова // Школа. – 2018. – № 6 (150). – С. 2-7.; Соц. педагог. - 2018. - № 4. - С. 29-35.; 5). Кердивар, В. В. Аналіз передумов виникнення синдрому жертви в умовах вимушеного переселення в межах України / В. В. Кердивар // Теорія і практика сучас. психології. – 2018. – № 2. – С. 203-206. – Бібліогр.: 10 назв.; 6). Бочелюк В. В. Особливості готовності майбутніх психологів до роботи з попередження віктимної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісн. Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 48. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_48_4; 7). Бистров А. Є. Індивідуально-психологічні фактори віктимізації поведінки розумово відсталих підлітків [Електронний ресурс] / А. Є. Бистров // Наук. часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 286-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_61; 8). Бантишева О. О. Методика дослідження психологічних особливостей емоційного інтелекту осіб юнацького віку, схильних до віктимної поведінки [Електронний ресурс] / О. О. Бантишева // Проблеми сучас. психології. - 2015. - Вип. 28. - С. 36-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_28_5; 9). Бочелюк В. В. Психолого-педагогічні умови підготовки студентів-психологів до організації профілактики віктимної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_4; 10). Вакуліч Т. М. Аналіз проблеми психологічної компетентності освітян щодо попередження розвитку віктимної поведінки суб’єктів навчально-виховного процесу [Електронний ресурс] / Т. М. Вакуліч // Вісн. післядиплом. освіти. - 2010. - Вип. 1(2). - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2010_1(2)__10; 11). Калязіна Т. В. Психологічні особливості схильності інтелектуально обдарованих підлітків до віктимної поведінки [Електронний ресурс] / Т. В. Калязіна // Вісн. післядиплом. освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2018. - Вип. 6. - С. 78-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2018_6_9; 12). Вакуліч Т. М. Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні [Електронний ресурс] / Т. М. Вакуліч // Врачеб. дело. - 2017. - № 7. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LiSp_2017_7_5; 13). Злагодух В. В. Психологічні особливості самоставлення у підлітків з проявами віктимної поведінки [Електронний ресурс] / В. В. Злагодух, А. С. Буняк // Психологія: реальність і перспективи. - 2019. - Вип. 12. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2019_12_15; 14). Онисько О. О. Психологічна детермінація проявів віктимної поведінки особистості [Електронний ресурс] / О. О. Онисько // Вісн. Нац. ун-ту оборони України. - 2011. - Вип. 6. - С. 218-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_6_43; 15). Чуйко О. Соціально-психологічні аспекти адаптивних можливостей та віктимної поведінки студентської молоді [Електронний ресурс] / О. Чуйко, Т. Клібайс // Вісн. Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Соціальна робота. - 2020. - Вип. 1. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkhucozrob_2020_1_7; 16). Бочелюк В. В. Особливості роботи психологів з попередження віктимної поведінки учнів підліткового віку [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2013. - Т. 2, Вип. 11. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2013_2_11_10; 17). Бочелюк В. В. Соціально-психологічний тренінг як напрям корекції віктимної поведінки дівчат-підлітків [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Серія : Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 4. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2013_18_4_8; 18). Підвальна Ю. В. Соціально-психологічні чинники як основа для формування поведінки жертви та булера [Електронний ресурс] / Ю. В. Підвальна // Наук. записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка]. Серія : Пед. науки. - 2020. - Вип. 185. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_185_32; 19). Закалик Г. М. Булери та жертви булінгу як соціально-психологічна проблема безпеки особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] / Г. М. Закалик, О. В. Войцеховська, Н. М. Шувар // Наук. вісн. Херсон. держ. ун-ту. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 1(2). - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov. /nvkhp_2018_1(2)__24; 20). Цимбал Ю. Ю. Психологічні детермінанти формування "комплексу жертви" [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Цимбал // Форум права. - 2012. - № 1. - С. 1050-1055. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index