Педагогіка (353)
Дата: 12.10.2022
Имя: Оксана
Вопрос: Добрий вечір! Мене цікавить тема: "Професійна діяльність соціального педагога", бажано статті.
Вопрос: Добрий вечір! Мене цікавить тема: "Професійна діяльність соціального педагога", бажано статті.
Ответ Добрий день, Оксано! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти: Додаток до листа МОН 13.11.2018 р. № 1/9-961 // Соц. педагог. – 2019. – № 8. – С. 18-24.; 2). Голованова Т. П. Структурні компоненти та зміст підготовленості соціальних педагогів до організації просвітницької діяльності з попередження насильства в сім'ї // Вісн. ЗНУ. Пед. науки. – 2013. – № 3. – С. 152-157.; 3). Краснова Н. П. Напрями та типові технології діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 1. – С. 71-82.; 4). Ляска О. Особливості діяльності соціального педагога у закладах професійної освіти // Професійно-технічна освіта. – 2018. – № 2. – С. 39-42.; 5). Пахомова О. З досвіду діяльності соціального педагога у дитячих громадських об'єднаннях // Рідна школа. – 2007. – № 7-8. – С. 24-26.; 6). Філь О. В. Критерії готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії як професійного інструменту // Вісн. ЗНУ. Пед. науки. – 2009. – № 2. – С. 206-214.; 7). Цимбаліст Л. У єдиній команді. Взаємодія соціального педагога з державними службами // Соц. педагог. – 2019. – № 4. – С. 36-40.; 8). Чуносов М. О. Модель індивідуально-групової діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень // Теорія і практика упр. соц. системами. – 2010. – № 2. – С. 117-123.; 9). Суятинова К. Є. Коучинг у соціально-педагогічній діяльності // Інноваційна педагогіка. – 2018. – № 7, том 2. – С. 139-142.; 10). Сайко Н. Вплив професійного потенціалу на успішність роботи соціального педагога // Дир. шк., ліцею, гімназії. – 2017. – № 1-2. – С. 73-77.; 11). Казаннікова О. В. Використання технології воркшопу у процесі практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності // Наук. журн. Хортицької нац. акад. – 2020. – № 1(2). – С. 126-136.; 12). Архипова С. П. Професійна підготовка соціальних педагогів у контексті акмеологічного підходу // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 2. – С. 106-111.; 13). Краснова Н. П. Комунікативна толерантність у професіональній діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2009. – № 1. – С. 71-77.; 14). Матвієнко Т. В. Правовиховна діяльність соціального педагога в навчальному закладі : [програма гуртка "Школа омбудсмена"] // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 10. – С. 20-25.
Дата: 04.06.2022
Имя: Юлія
Вопрос: Добрий день!Прошу допомогти у пошуку літератури про діяльнісний підхід в освіті: психологічний аспект діяльності, теорія діяльності, діяльнісний підхід у початковій та вищій освіті
Вопрос: Добрий день!Прошу допомогти у пошуку літератури про діяльнісний підхід в освіті: психологічний аспект діяльності, теорія діяльності, діяльнісний підхід у початковій та вищій освіті
Ответ Добрий день, Юліє! Пропонуємо наступні джерела: 1). 956606 74.200.5 П47 Позашкільна освіта: діяльнісний аспект : (із досвіду роботи педагог. колективів позашкільних навч. закладів м. Запоріжжя) / Упр. освіти і науки Запорізької міськ. ради, навч.-метод. центр ; [уклад. І. О. Зубова ; за ред. Р. О. Романчук]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2010. – 124 с.; 2). Богосвятська А-М. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури : [в шк.] // Всесвітня літ. та культура в навчальних закладах України. – 2015. – № 1 (січ.) – С. 26-31.; 3). Семакова Т. О. Інформаційно-діяльнісний підхід до формування умінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів [Електронний ресурс] // Вісн. Чернігівського національного педагогічного ун-ту. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 146. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_146_21 4). Молнар Т. Діяльнісний підхід до організації навчального процесу в початковій школі [Електронний ресурс] // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_17 5). Воронюк І. В. Діяльнісний підхід у розумовому розвитку учнів [Електронний ресурс] // Таврійський вісн. освіти. - 2016. - № 2. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2016_2_7 6). Січкар А. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової [Електронний ресурс] // Рідна шк. - 2016. - № 5-6. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_5-6_12 6). Гнатюк Д. О. Системно-діяльнісний підхід як основа організації ефективного навчання [Електронний ресурс] // Педагогічний пошук. - 2013. - № 4. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2013_4_13
Дата: 24.05.2022
Имя: Марія
Вопрос: Доброго ранку. Чи є у вас література національно-патріотичне виховання дошкільників
Вопрос: Доброго ранку. Чи є у вас література національно-патріотичне виховання дошкільників
Ответ Добрий день, Маріє! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : лист МОН України від 25 лип. 2016 р. № 1/9-396 // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2016. – № 8. – С. 52-57.; 2). Шкребтієнко Л. П. Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів та сім'ї у вихованні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку / Л. П. Шкребтієнко // Вісник. Київський інститут бізнесу та технологій. – 2018. – № 3 (37). – С. 65-68.; 3). Шкребтієнко Л. П. Особливості активізації взаємодії педагогів та сім'ї у вихованні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Л. П. Шкребтієнко // Вісник. Київський інститут бізнесу та технологій. – 2019. – № 1. – С. 83-86.; 4). Скуйбіда В. Даруючи коріння. Методичні рекомендації з патріотичного виховання // Дитячий садок. Управління. - 2019. - № 3. - С. 36-39.; 5). Сокач Ю. Патріотичне виховання: як зробити дієвим: Коучинг для педагогів / Ю. Сокач // Дошкільне виховання. – 2017. – № 8. – С. 7-9.; 6). Кишинська А. Щоб країна пишалася нами: Формування основ патріотизму в дошкільнят / А. Кишинська // Дошкільне виховання. – 2017. – № 8. – С. 2-6.; 7). Бобир В. Відзначаємо Дні України. Рекомендації щодо організації та проведення тематичного тижня в дошкільному закладі / В. Бобир // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 12-13.; 8). Власенко В. М. Розквітай, прекрасна Україно, рідна земле, матінко моя!: Родинне свято для дітей старшого дошкільного віку / В. М. Власенко // Дошкільний навчальний заклад. – 2015. – № 12. – С. 19-24.; 9). Гавриш Н. Національно-патріотичне виховання у ситуації соціального неспокою: змінюємо підходи / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 2-7.; 10). Каплуновська О. Сучасний погляд на патріотичне виховання. Особливості організації роботи з дошкільнятами / О. Каплуновська // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 8-10.; 11). Кузьмук Л. Плекаємо патріотів. Досвід організації роботи з педагогами і батьками / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 14-17.; 12). Курчатова А. В. Підготовка майбутніх вихователів до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства / А. В. Курчатова // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X I, том 1. – С. 174-178.; 13). Нерянова С. Національно-патріотичне виховання дошкільників: коротко про головне / С. Нерянова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2021. – № 8. – С. 4-7.; 14). Пахальчук Н. Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти до національно-патріотичного виховання дітей / Н. Пахальчук, О. Голюк, Г. Кіт // Рідна школа. – 2018. – № 9-12. – С. 49-43.; 15). 980190 74.1 П56 Поніманська Т. Моральне виховання дітей дошкільного віку / Т. Поніманська // Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : підручник / Поніманська Т. І. ; Тамара Поніманська.- К. : Академвидав. – 2015. – С. 212-256.; 16). Примушко Н. Україна - це ми! З досвіду патріотичного виховання дітей / Н. Примушко, Т. Серга // Дошкільне виховання. – 2016. – № 8. – С. 8-10.; 17). Сучасний зміст та методи патріотичного виховання учнів в умовах пограниччя // Методист. – 2019. – № 10. – С. 49-79.; 18). Кириченко В. Як поєднати змістовне й цікаве в національно-патріотичному вихованні / В. Кириченко // Методист. – 2019. – № 10. – С. 28-37.; 19). Кропочева Н. М. Інформаційний супровід національно-патріотичного виховання: законодавчо-нормативний аспект / Н. М. Кропочева // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X I,том 3. – С. 93-99.
Дата: 06.02.2022
Имя: Марина
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу за темою: «Організація корекційної роботи з розвитку просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР в умовах інклюзивного навчання». Дякую.
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу за темою: «Організація корекційної роботи з розвитку просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР в умовах інклюзивного навчання». Дякую.
Ответ Доброго дня, Марино! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 911371 88.8 К80 Крет, Я. В. Критерії діагностики психофізичного розвитку дітей і підлітків у системі корекційної роботи : Навч. посібник для вищих навч. закладів / Я. В. Крет / М-во освіти і науки України,Запоріз. держ. ун-т. – Запоріжжя : ЗДУ, 2003. – 92с.; 2). 940775 74.3 Д26 Дегтяренко, Т. М. Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами : навч. посібник для вузів / Т. М. Дегтяренко, Л. С. Вавіна / М-во освіти і науки України, Сумський держ. педагог. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми : Університет. книга, 2008. – 304 с.; 3). Костенко, А. Б. Занятия младших школьников с задержкой психического развития / А. Б. Костенко // Физическая культура в школе. – 2008. – № 8. – С. 38-40.; 4). Биоритмологический подход к организации коррекционной работы со школьниками с задержкой психического развития средствами физической культуры // Теория и практика физической культуры. – 2011. – № 6. – С. 90-92. – Библиогр.: 8 назв.; 5). Строгова, Н. А. Психолого-педагогическая поддержка специалистом по адаптивной физической культуре родителей детей с отклонениями в развитии / Н. А. Строгова // Теория и практика физической культуры. – 2011. – № 9. – С. 45-49. – Библиогр.: 10 назв.; 6). 990620 016:376 Д49 Діти з особливими потребами в освітньому просторі України : бібліогр. покажчик / КЗ "ЗОУНБ" ЗОР ; [уклад. Ю. Щеглова, М. Маслова, Г. Мацієвська]. – Запоріжжя : ФОП Мокшанов В. В., 2017. – 256 с.; 7). Панфілова, Д. О. Особливості становлення особистості норматипових дітей молодшого шкільного віку та дітей із ЗПР в умовах інклюзивного навчання / Д. О. Панфілова // Нива знань. – 2018. – № 2. – С. 40-41.; 8). 253372 88.8 Г16 Галкина, О. И. Развитие пространственных представлений у детей в начальной школе / О. И. Галкина / Акад. пед. наук РСФСР. – М. : Изд-во Акад. пед. наук РСФСР, 1961. – 100 с. – (черт.). – Педагогическая библиотека учителя. – Библиогр.: С. 89-90.; 9). Арнаутова, Л. В. Корекційна робота з подолання дислексії у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Л. В. Арнаутова, К. І. Грек // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X I, том 1. – С. 220-224. – Бібліогр.: 10 назв.; 10). Тарневська, Н. П. Кооперативне навчання дітей старшого дошкільного віку і молодших школярів елементарній математиці із застосуванням методу моделювання в умовах інклюзивної освіти / Н. П. Тарневська, Н. Ю. Рудницька // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X II, том 2. – С. 51-57. – Бібліогр.: 9 назв.; 11). Трембіцька, Л. Створення індивідуальної програми розвитку дитини: Реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами / Л. Трембіцька // Завуч. – 2019. – № 7. – С. 24-99.; 12). Гуменюк, М. Ю.
Індивідуальний підхід на уроках в інклюзивному класі / М. Ю. Гуменюк // Нива знань. – 2019. – № 3-4. – С. 12-13.; 13). Бужинецька, К. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 3. – С.35-43. – Бібліогр.: 5 назв.; 14). Скрипник, Т. Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю / Т. Скрипник // НЕЙРОNEWS. Психоневрология и нейропсихиатрия. – 2020. – № 8. – С. 11-15.; 15). 996329 159.922.7 Д84 Дуткевич, Т. В.
Методики розвивально-корекційної роботи з дітьми / Т. В. Дуткевич // Дуткевич Т. В. Теорія і практика розвивально-корекційної роботи психолога : навч. посібник ВНЗ "спец. 053 Психологія" / Дуткевич Т. В. ; М-во освіти і науки України [та ін.].- К. : [КНТ]. – 2019. – С. 186-234.; 16). 997095 37.04 К61 Колупаєва, А. А. Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко // Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Педагогічні технології інклюзивного навчання / Колупаєва А. А., Таранченко О. М..- Х. : [Ранок : Кенгуру. – 2018]. – С. 5-35.
Дата: 05.02.2022
Имя: Максим
Вопрос: Добрий ранок! Потрібна інформація по темі"Дистанційне навчання в Україні минуле і сьогодення".
Вопрос: Добрий ранок! Потрібна інформація по темі"Дистанційне навчання в Україні минуле і сьогодення".
Ответ Доброго дня, Максим! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 890569 74.202 К95 Кухаренко В. М.
Дистанційне навчання. Умови застосування. Дистанційний курс : Навч. пос. / В. М. Кухаренко, О. В. Рибалко, Н. Г. Сиротенко / За ред. В. М.Кухаренка. – Харьков : Торсинг, 2002. – 319 с. 2). Дичковський С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський // Шлях освіти. – 2005. – № 2. – С. 26-33. 3). 920753 74.0 Я86 Ясулайтіс В.А.
Дистанційне навчання : Методичні рекомендації / В.А. Ясулайтіс. – К. : МАУП, 2005. – 70 с.
4). 935985 74.202 Т65 Трайнев В.А. Дистанционное обучение и его развитие : (Обобщение методологии и практики использования) / В.А.,Гуркин В.Ф.,Трайнев О.В. Трайнев. – М. : Дашков и К, 2007. – 294 с. 5). Строгонова Т. В. Аналіз розвитку системи дистанційної освіти вищого навчального закладу з позицій програмно-цільового управління / Т. В. Строгонова // Держава та регіони. Серія: Економіка і підприємництво. – 2009. – № 5. – С. 141-146. 6). 952312 74.202
В19 Васильченко Л. В. Створення навчально-методичних комплексів дистанційного навчання : метод. рек. – Запоріжжя : ЛІПС, 2010. – 124 с. 7). Бут В. А. Дистанційна система освіти в Україні та країнах світу: становлення й особливості державного регулювання / В. А. Бут // Держава та регіони. Серія: Державне управління. – 2012. – № 1. – С. 130-134.
8). 968435 88.4 Д48 Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / за ред. М. Л. Смульсон ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. – К. : [Імекс-ЛТД], 2012. – 240 с. 9). 974353 65 С49 Слюсаренко Н. В. Дистанційна форма навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів : навч.-методичний посібник / Н. В. Слюсаренко, О. В. Кохановська. – Херсон : [КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти"], 2012. – 108 с.
10). Заболоцький А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання / А. Заболоцький // Вища школа. – 2015. – № 4-5. – С. 60-64.
11). 980071 74.58 М54 Дистанційне навчання як самостійний елемент сучасної підготовки студентів // Методика викладання у вищій школі : навч. посібник / О. В. Малихін [та ін.] ; М-во освіти і науки України.- К. : [КНТ]. – 2014. – С. 136-141.
12). Книш І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш // Вища освіта України. – 2016. – № 3 (62). – С. 42-49.
13). Цзоу Ч. Віртуальний університет як стратегія розвитку вищої освіти в інформаційному суспільстві / Ченчжан. Цзоу // Гілея. – 2016. – Вип. 7 (110). – С. 311-314. 14). Половая Н. О. Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти / Н. О. Половая // Грані. – 2017. – № 1(141). – С. 27-31. 15). 984940 74.58 П24 Москаленко, В. В. Перспективи впровадження дистанційного навчання в Україні / В. В. Москаленко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наук. праць / Класич. приват. ун-т.- Запоріжжя : КПУ. – 2015.- Вип. № 43 (96). – С. 252-259. 16). Опанасюк Ю.
Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк // Гілея. – 2017. – № 11. – С. 417-420. 17). Коношевич Т. Дистанційне навчання: від теорії до практики / Т. Коношевич // Професійно-технічна освіта. – 2018. – № 2. – С. 25-30. – Бібліогр.: 5 назв. 18). Коваленко А. В. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. В. Коваленко // Управління школою. – 2019. – № 10-12. – С. 37-39. 19). Пахолівецька М. Дистанційна освіта у глобалізованому суспільстві: Технології, умови та принципи / М. Пахолівецька, О. Наумець // Методист. – 2019. – № 6. – С. 16-25.
20). Олексієнко Л. Навчання за допомогою дистанційних технологій / Л. Олексієнко // Завуч. – 2021. – № 9-10. – С. 80-85. 21). Губеладзе І. Дистанційне навчання дитини: Психологічні секрети організації / І. Губеладзе // Соціальний педагог. – 2021. – № 9-10. – С. 16-21.
22). Порядок наповнення вебплатформи дистанційного навчання "Всеукраїнська школа онлайн" освітніми матеріалами : затв. наказом МОН України від 04.10.2021 № 1067 // Інформаційний збірник для освітян. – 2021. – № 11. – С. 18-23.