(6461)
Дата: 18.02.2015
Имя: татьяна
Раздел: Загальні
Вопрос: Здравствуйте.Подскажите, пожалуйста, есть ли в библиотеке книга И.Карпа "Сучки отримують все" ? Спасибо
Раздел: Загальні
Вопрос: Здравствуйте.Подскажите, пожалуйста, есть ли в библиотеке книга И.Карпа "Сучки отримують все" ? Спасибо
Ответ Шановна Тетяно! На жаль, цієї книги авторки в нашій бібліотеці немає.
Дата: 16.02.2015
Имя: Andrej
Раздел: Загальні
Вопрос: У вас есть Иванов М. Т.,Сергиенко Александр Борисович,Ушаков В. Н. Радиотехнические цепи и сигналы. Учебник для вузов. Стандарт третьего поколения ?
Раздел: Загальні
Вопрос: У вас есть Иванов М. Т.,Сергиенко Александр Борисович,Ушаков В. Н. Радиотехнические цепи и сигналы. Учебник для вузов. Стандарт третьего поколения ?
Ответ Здравствуйте, Андрей! К сожалению, конкретно этой книги в фондах нашей библиотеки нет. Можем предложить книгу этих же авторов: 1) 940242 32.841 И20 Иванов М. Т. Теоретические основы радиотехники : учеб. пособие для вузов / М. Т. Иванов, А. Б. Сергиенко, В. Н. Ушаков / под ред. В. Н.Ушакова. – 2-е изд., стер. – М. : Высш.школа, 2008. – 306 с.
Или книги по вашей теме: 2) Ф80814 32.841 К12 Каганов В. И. Радиотехнические цепи и сигналы : компьютеризированный курс : учеб. пособие для вузов. – М. : Форум : Инфра-М, 2010. – 432 с.; 3) Ф73342 32.841 Б27 Баскаков С. И. Радиотехнические цепи и сигналы : учебник для вузов. – 4-е изд., перераб. и доп. – М. : Высшая школа, 2003. – 462 с.
Дата: 16.02.2015
Имя: Катерина
Раздел:
Вопрос: Доброго дня, допоможіть підібрати літературу з методики викладання іноземних мов за темою "Зміст та форми контролю рівня сформованності іншомовної комунікативної компетенції учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов"
Раздел:
Вопрос: Доброго дня, допоможіть підібрати літературу з методики викладання іноземних мов за темою "Зміст та форми контролю рівня сформованності іншомовної комунікативної компетенції учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов"
Ответ Шановна Катерино, пропонуємо Вам наступні джерела:
1) 74.261.7 М 91 Мусницкая Е. В. 100 вопросов к себе и ученику: контроль в обучении иностр. яз. - М., 1996. - 192 с.
2) 74.261.7 К 65 Конышева А. В. Контроль результатов обучения иностранному языку. - Спб., 2004. - 135 с.
3) 74.261.7 К 65 Контроль речевых умений в обучении иностранным языкам (под ред. Цетлин В. С.). - М., 1970. - 117 с.
4) 74.261.7 К 65 Контроль в обучении иностранным языкам в средней школе (под ред. Слободчикова В. А.). - М., 1986. - 109 с.
5) 74.261.7 К 32 Квасова О. Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь. - К, 2009. - 119 с.
6) Сажко Л. А. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції у школах з поглибленим вивченням іноземних мов // Іноземні мови. - 2011. - №1. - С. 26-30.
Дата: 16.02.2015
Имя: Ірина
Раздел: Соціологія
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу до теми: " Використання групової соціальної роботи у формуванні готовності робити професійний вибір старшокласниками".
Раздел: Соціологія
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу до теми: " Використання групової соціальної роботи у формуванні готовності робити професійний вибір старшокласниками".
Ответ Доброго дня, Ірино! Ваша тема потребує самостійної роботи. Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1) 973383 60.5 Т38 Технологія групової роботи // Технології соціально-педагогічної діяльності : навч. посібник / [авт. кол. Заверико Н. В. та ін.].- Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2014. – С. 89-99.; 2) 965070 60.5 Ф62 Фирсов, М. В.
Технология социальной работы / М. В. Фирсов, Е. Г. Студёнова. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Юрайт, 2012. – 560 с. - Из содерж.: Технологии социальной работы с группой. - С. 169-190.; 3) Тименко М. М. Соціально-педагогічні умови профорієнтаційної діяльності соціального педагога в середньому загальноосвітньому навчальному закладі // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2009. – № 4. – С. 18-24.; 4) 953771 88.4 Г65 Гончарова Н. О. Основи професійної орієнтації : навч. посібник. – К. : Слово, 2010. – 168 с.; 5) Кондукян-Синельникова Л. А. Профориентационная игра "Выбор профессии - выбор будущего" // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 6. – С. 62-65.; 6) Антонова В. Професійне самовизначення молоді // Новий колегіум. – 2008. – № 1. – С. 44-46.; 7) Голерова О. А. Профориентационная работа с подростками: проективная методика "Путеводитель" // Школьные технологии. – 2012. – № 3. – С. 165-171.; 8) 943449 60.5 С69 Мосол Н. О. Формування готовності до вибору професії // Социальные технологии. Актуальные проблемы теории и практики : международ. межвузов. сборник науч. работ / [редкол. : Бех В. П., и др.].- К. ; М. ; Одесса :Запорожье : [ГУ ЗИГМУ]. – 2008.- Вып. 37. – С. 231-236. та інші.
Також не забувайте користуватися нашим електронним каталогом: http://zounb.zp.ua/search/.
Дата: 16.02.2015
Имя: Мирослава
Раздел: Іноземні мови
Вопрос: Здравствуйте, помогите, пожалуйста подобрать литературу по анг.лингвистике для диплома на тему: Прагматико-функціональне навантаження дієслів shal та will у ранньоанглійському періоді (на матеріалах творів Шекспіра). Спасибо
Раздел: Іноземні мови
Вопрос: Здравствуйте, помогите, пожалуйста подобрать литературу по анг.лингвистике для диплома на тему: Прагматико-функціональне навантаження дієслів shal та will у ранньоанглійському періоді (на матеріалах творів Шекспіра). Спасибо
Ответ 1. И 2750 81.432.1 Я 79 Ярцева В. Н. Историческая морфология английского языка. - М.- Л., 1960. - 194 с.
2. 81.2 В 74 Пак П. В. Сравнительно-статистическая характеристика репрезентантов will, would, shall, should в современном английском языке. // Вопросы германской филологии. - Новосибирск, 1982. - С. 22-40.
3. 81.432.1 В 31 The Verb in Early New English // Верба Л. Г. Історія англійської мови. - Вінниця, 2006. - С. 175-191.
4. 81.432.1 Р 24 Growth of New Forms within the Existing Grammatical Categories // Расторгуева Т. А. История английского языка. - М., 2005. - С. 260-265.
5. Володарская Э. Ф. Язык и стиль Шекспира: эвфуизм и его место в творчестве драматурга // Вопросы филологии. - 2011. - № 1. - С. 50-59.
Джерела з Електронної бібліотеки США (доступ Ви можете отримати у відділі документів іноземними мовами):
1. Voss T. Jonathan Hope. Shakespeare's Grammar // Shakespeare in Southern Africa. - 2005. - Vol. 17. - P. 64.
2. Linden A. V. From premodal to modal meaning: adjectival pathways in English // Cognitive Linguistics. - 2010. - Vol. 21, Issue 3. - P. 537.