(6457)
Дата: 30.01.2017
Имя: яна
Раздел: Літературознавство
Вопрос: Жанрові особливості книги "Смертельний круїз" Олеся Ільченка
Раздел: Літературознавство
Вопрос: Жанрові особливості книги "Смертельний круїз" Олеся Ільченка
Ответ Шановна Яно, на жаль запропонувати конкретної інформації з Вашого запиту ми не можемо. Можливо Вам стануть у нагоді наступні матеріали: 1). Таран Л. "Збирач туманів" Олесь Ільченко. Письменник - про національну ідею в літературі і пошук відмінностей у глобальному світі: [інтерв'ю Олеся Ільченка, українського письменника / записала Людмила Таран] // День. - 2015. - 4-5 груд. (№222-223). - С. 31.; 2). Таран Л. Дві жінки - поезія і проза - зрідка уживаються в одному комп'ютері: [інтерв'ю Олеся Ілченка, українського поета, прозаїка, біолога / записала Л. Таран] // День. - 2011. - 30 верес.(№ 175-176). - С. 23.; 3). Заболотна В. Наш український Вальтер Скотт: 4 черв. виповнилося 100 років від дня народження видатного прозаїка, драматурга та журналіста О. Є. Ільченка // День. - 2009. - 5 черв. (№ 94-95).; 4). Логвиненко М. История и современность: О прозе А. Ильченко // Радуга. - 1979. - № 6. - С. 165-175.; 5). Гуцало Є. "Химерне" в реальному: [про творчість письменника О. Ільченка] // Дніпро. - 1975. - № 2. - С. 145-150.; 6). Палажченко А. Самобытное дарование: [к 50-летию со дня рождения укр. писателя А. Ильченко] // Сов. Украина. - 1959. - кн. 5. - С. 163-165.
Дата: 29.01.2017
Ответ Добрый день, Анна! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 914058
74.1 П36 Пичугина Н.О. Дошкольная педагогика : конспект лекций / Н.О. Пичугина, Г.А. Айдашева, С.В. Ассаулова. – Ростов н/Д. : Феникс, 2004. – 384 с. 2). 926950 88.8 Б24 Баранова Э. А. Диагностика познавательного интереса у младших школьников и дошкольников / Э. А. Баранова. – СПб. : Речь, 2005. – 128 с. 3). Микитюк Н.В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н.В. Микитюк, І.С. Доренко, . Щурук // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – № 1. – С. 30-42. 4). 819103 88.8
Г15 Галигузова Л. Н. Ступени общения: от года до семи лет / Л. Н. Галигузова, Е. О. Смирнова. – М. : Просвещение, 1992. – 143 с. 5). Ф83467 88.8
Г54 Глинка Г. А. Учусь думать, правильно говорить, интересно рассказывать : мой дом, природа / Г. А. Глинка. – СПб. ; М. : Нева : Олма-Пресс, 2003. – 154 с. 6). 980184 88.8 П12 Павелків Р. В. Дитяча психологія : підручник / Роман Павелків, Олена Цигипало. – Вид. 2-ге, випр. – К. : Академвидав, 2015. – 400 с. 7). Рибальченко А. Розвиток пізнавальних процесів і здібностей дітей третього року життя. Корекційно-розвивальна програма // Психолог дошкілля. - 2014. - № 5. - С. 39-50. 8). Чувасова Ю. Розвиток пізнавальної активності дошкільнят // Психолог дошкілля. - 2011. - № 8. - С. 6-13. 9). Лейник Н. Стимулювання розвитку пізнавальної активності дітей // Психолог дошкілля. - 2011. - № 4. - С. 28-32. 10). Павленко И. Н. Особенности познавательного развития "домашних" детей и детей, посещающих детский сад // Журн. прикл. псиологии. - 2005. - № 2-3. - С. 55-61.
Дата: 28.01.2017
Ответ Доброго дня, Елена! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 898702 88.8
Д76 Дружинин В. Е. Психология эмоций, чувств, воли / В. Е. Дружинин. – М. : ТЦ "Сфера", 2003. – 96 с. 2). 917456 88.3 Н62 Никиреев Е.М.
Психологические особенности направленности личности : учеб. пособие / Е.М. Никиреев. – М. : Московский психолого-социальный институт, 2005. – 72 с.
3). 922915 88 С30 Семенова А.В. Основи психології і педагогіки : навч. посібник / А.В. Семенова, Р.С. Гурін, Т.Ю. Осипова. – К. : Знання, 2006. – 320 с. 4). 913878 88.3 М15 Макарова Л.Л. Загальна психологія : навч. посібник для вузів / Л.Л. Макарова, В.М. Синельніков. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 200 с. 5). 932800 88.3 Д75 Дрозденко К.С.
Загальна психологія в практичному вимірі : Підручник для вузів / К.С. Дрозденко. – К. : ВД "Професіонал", 2007. – 608 с. 6). 933948 88.3
Б24 Барабанщикова Т.А. Психологические методики изучения личности : Практикум / Т.А. Барабанщикова, А.Н. Рыжкова. – М. : Ось-89, 2007. – 304 с.
7). М149856 88.3 П97 Пэйо Ж. Воспитание воли : [Репринт. изд.] / Ж. Пэйо. – Минск : Беларуская Энцыклапедыя, 2004. – 288 с. 8). Кравцов Г.Г.
Волевая сфера личности: культурно-исторический аспект / Г.Г. Кравцов // Мир психологии. – 2007. – № 3. – С. 70-81. – Библиогр.: 7 назв. 9). Кф736
88.3 В23 Ващенко Г. Виховання волі і характеру / Г. Ващенко / Спілка Української Молоді, Частина перша : Психологія волі і характеру. – Лондон : С.У.М., 1952. – 256 с. 10). Кф1091 88.3 В23 Ващенко Г. Виховання волі і характеру / Г. Ващенко / Спілка Української Молоді, Частина друга : Педагогічна. – Боффало; Мюнхен : С.У.М., 1957. – 272 с. 11). Ф79721
88.3 И46 Ильин Е. П. Психология воли / Е. П. Ильин. – 2-е изд. перераб. и доп. – М. ; СПб. [и др.] : Питер, 2009. – 368 с.
12). Ковтун Н. М. Воля як основа виховання соціальної активності особистості: соціально-філософський аналіз / Н. М. Ковтун // Гуманітар. вісн. ЗДІА. – 2014. – Вип. 56. – С. 118-127. – Бібліогр.: 12 назв. 13). Ф84470
88.3 М99 М'ясоїд П. А. Воля / П. А. М'ясоїд // М'ясоїд П. А. Курс загальної психології : підручник / М'ясоїд П. А..- К. : Алерта. – 2013.- Т. 2. – С. 379-428. 14). Євтушевська Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів / Н. Євтушевська // Рідна школа. – 2010. – № 3. – С. 67-69. – Бібліогр.: 3 назв.
Дата: 27.01.2017
Имя: Анастасия
Раздел: Психологія
Вопрос: Помогите с новой литературой к теме:Психосоматические расстройства. Эмоциональный стресс и расстройства адаптации у детей и подростков. Только на укр.язіке. Спасибо
Раздел: Психологія
Вопрос: Помогите с новой литературой к теме:Психосоматические расстройства. Эмоциональный стресс и расстройства адаптации у детей и подростков. Только на укр.язіке. Спасибо
Ответ Здравствуйте, Анастасия! В рамках вашего запроса можем предложить такие источники (начиная с 2010 года): 1) 981496 88.4 Н64 Никоненко, Ю. П. Психологія хворої людини // Никоненко Ю. П. Клінічна психологія : навч. посіб. / Никоненко Ю. П. - К. : [КНТ]. – 2016. – С. 182-268. (по психосоматике подходит только этот источник); 2) Зайцева, К. А. Стресостійкість у сучасній гігієнічній концепції індивідуального здоров`я молоді: методологічний огляд / К. А. Зайцева // Довкілля та здоров’я. – 2011. – № 1. – С. 72-76.; 3) Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості : [антистрес-тренінг] / Т. А. Ткачук // Практ. психологія та соц. робота. – 2012. – № 6. – С. 63-67.; 4) Подкоритова, Л. О. Навчальний тренінг "Прийоми психологічної самодопомоги" / Л. О. Подкоритова // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 12. – С. 29-43.; 5) Литвин, І. Ізотерапія в роботі з дітьми які зазнали впливу стресогенних подій / І. Литвин // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2015. – № 11. – С. 18-22.; 6) Мойзріст, О. Дитяча істерика: чому виникає і як подолати / О. Мойзріст // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2015. – № 11. – С. 31-35.; 7) Худякова Н. Профілактика негативних наслідків стресу в дітей // Психолог дошкілля. - 2015. - № 9. - С. 9-12.; 8) Карпінська М. Зняття психологічного напруження в дітей // Почат. освіта. - 2015. - № 3. - С. 41-42.; 9) Сікаленко Р. Посттравматичний стресовий розлад очима підлітків // Соц. педагог. - 2014. - № 12. - С. 9-14.; 10) Гірко Д. Профілактика стресових станів. Використання рухових вправ у початковій школі // Соц. педагог. - 2014. - № 4. - С. 21-25.; 11) 963347 74.58 С88 Плахотник В. Ю. Стрес у підлітків // Студентське самоврядування: досвід, проблеми, перспективи розвитку : зб. тез і ст. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Запоріз. держ. інженерна академія ; [редкол. : В. С. Калюжний (відп. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : ЗДІА, 2012. – С. 191-194.; 12) Ларіонова О. Як уникнути стресу. Соціально-психологічний тренінг // Психолог. - 2012. - № 8. - С. 12-26.; 13) Галіцина Л. Стратегії поведінки під час стресу // Управління освітою. - 2012. - № 4. - С. 2-6.; 14) Єфремов К. Стрес - первісний, цивілізований, шкільний // Шкіл. світ. - 2010. - № 7. - С. 1, 3-7.
Дата: 27.01.2017
Имя: Инна
Раздел: Психологія
Вопрос: Робота психолога з соціальної адаптації дітей з психічними розладами
Раздел: Психологія
Вопрос: Робота психолога з соціальної адаптації дітей з психічними розладами
Ответ Доброго дня, Інно! Пропонуємо такі джерела: 1) 972107 74.200 П32 Підготовка учнів інтернатних закладів до життєдіяльності у відкритому суспільстві : навч.-метод. посіб. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання ; [авт. кол. Канішевська Л. В. та ін.]. – К. : [Імекс-ЛТД], 2013. – 336 с.; 2)
932525 88.8 П86 Психологическое и социальное сопровождение больных детей и детей-инвалидов : [учеб. пособие для вузов] / под ред. С. М. Безух, С. С. Лебедевой. – СПб. : Речь, 2007. – 112 с.; 3) Ф77351 88.48 Ш63 Шипицына, Л. М.
"Необучаемый" ребенок в семье и обществе : социализация детей с нарушением интеллекта / Л. М. Шипицына. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – СПб. : Речь, 2005. – 480 с.; 4) Коновалова Е. Ю. Условия и механизмы социализации детей с ограниченными возможностями здоровья, обучающихся на дома // Воспитание школьников. - 2012. - № 9. - С. 17-21.; 5) Лаврова Г. Основные психолого-педагогические рекомендации по организации социально-личностного развития детей с ограниченными возможностями здоровья // Дошк. освіта. - 2012. - № 2. - С. 32-41.; 6) Ланіна В. Психологічний супровід дітей із ЗПР // Психолог дошкілля. - 2013. - № 11. - С. 22-26.; 7) Коляда Г. Методи соціально-психологічної допомоги дітям з розладами зі спектру аутизму // Вісник / Київ. ін-т бізнесу та технологій. - 2012. - Вип. 1. - С. 95-96.; 8) 965199 88.5
П86 Психология инвалидности : хрестоматия : учеб. пособие / сост. О. В. Краснова ; Рос. акад. образования, Моск. психол.-соц. ин-т. – М. ; Воронеж : [МПСИ : МОДЭК], 2011. – 352 с. – Из содерж.: Психологическое консультирование детей с ограничениями здоровья и их родителей / И. Н. Галасюк. - С. 221-229.; 9) Димитренко А. В. Технологии работы с детьми с умственной отсталостью // Соц. работа. - 2014. - № 8. - С. 57-62.; 10) Бабіч В. Соціально-побутова адаптація дітей із вадами розвитку // Дефектолог. - 2012. - № 12. - С. 33-36.; 11) 964730 60.5 Р83 Руденко, А. М. Социальная реабилитация : учеб. пособие для вузов / А. М. Руденко, С. И. Самыгин. – М. : Наука-Спектр : Дашков и К, 2012. – 320 с. – Из содерж.: Социальная реабилитация умственно отсталых детей с задержкой психического развития. - С. 138-181.; 12) 965588 60.5 С69 Социальная работа с инвалидами : учеб. пособие для вузов / под ред. Н. Ф. Басова. – М. : КНОРУС, 2012. – 400 с. – Из содерж.: Технологии социальной работы с инвалидами : [в т. ч. консультирование, адаптация]. – С. 61-103.; 13) Паншина О. Н. Сопровождение семей, воспитывающих детей-инвалидов / О. Н. Паншина, С. М. Давыдова // Вестн. психосоц. и коррекц.-реабилит. работы. - 2011. - № 1. - С. 84-90.; 14) 961178 60.5 С69 Бацман О. С. До питання адаптації осіб з інвалідністю: погляд експертів // Соціальні технології. Актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - Запоріжжя, 2011. - Вип. 50. - С. 348-354.; 15) 965191 57.33 Л57 Лильин, Е. Т. Детская реабилитология : учеб. пособие для системы послевуз. проф. образования врачей / Е. Т. Лильин, В. А. Доскин. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Литтерра, 2011. – 640 с. – Из содерж.: Некоторые направления социальной реабилитации и адаптации детей с ограниченными возможностями. - С. 509-531. та ін.