Економіка (554)
Дата: 22.02.2018
Имя: Жання
Вопрос: Здравствуйте! "Гастрономічний тур в Францію"
Вопрос: Здравствуйте! "Гастрономічний тур в Францію"
Ответ Доброго дня, Жанна! Якщо Вам потрібна література по темі "Гастрономічний тур в Францію", тоді поропонуємо Вам наступні джерела: 1). И33127 81.471.1 С79 Le tour de France gastronomique: excursions gourmandes // Степаненко Т. І. Французька мова туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : навч. посібник / Степаненко Т.І..- К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т. – 2006. – С. 57-59. 2). Ф78226 26.890(4Фр) И21 Иванова Ю. А. Все о Франции / Ю.А. Иванова / предисл. Ю. Макарова. – Х. : Фолио, 2007. – 544 с. – (ил.). 3). Mikhaїlova S.
Le tourisme culturel / S. Mikhaїlova // La langue francaise. – 2008. – № 23. – P. 24-27. 4). Мороженое из фиалок: прогулки по французской Ривьере // Вояж и отдых. – 2009. – № 3-4. – С. 22-25. 5). 960409 26.890(4Фра) Ф84 Франция / [ООО "Корреспондент" ; гл. ред. В. Сыч ; ред. прилож. И. Илюшина]. – [К. : Корреспондент, 2011]. – 82 с. 6) 963414 26.890(4Фра) Т61 Тороугуд С. Северо-Восточная Франция : путеводитель : [пер. с англ.] / Сара Тороугуд. – М. : Thomas Cook Publishing : ФАИР, 2012. – 192 с. – (ил.). 7).
963467 26.890(4Фра) Ф84 Франция / [авт. : Базоева В. и др.]. – Изд. 6-е. – М. : [Вокруг света], 2011. – 624 с. – (ил.). 8). 976496 26.890(4Фра) Б41 Бейли Р.
Франция / Розмари Бейли ; [пер. с англ. П. С. Рипинской]. – [М. ; Тверь] : АСТ : Астрель. – 400 с. – (фото). 9). Ковешніков В. С. Винний та гастрономічний туризм: важливий потенціал розвитку економіки / В. С. Ковешніков, В. В. Гармаш // Інвестиції: практика та досвід. – 2017. – № 4. – С. 32-37. – Бібліогр.: 16 назв. 10) Давидова О. Гастрономічний туризм // Природа і суспільство. - 2017. - 5 трав. (№ 9). - С. 8. 11). Ф84489 65.542 М38 Машир Н. П.
Ресторанний сервіс та секрети гостинності : навч. посібник / Н. П. Машир, А. П. Пасюк. – Вид. 2-ге допов. і випр. – К. : Кондор, 2015. – 392 с. – (іл.). 12). Морозов Н. Маршрутами бургундского вина / Н. Морозов, Э. Паску // Эхо планеты. - 2008. - № 2. - С. 36-39.
Дата: 07.02.2018
Имя: Ангеліна
Вопрос: Доброго дня! Дуже потрібна література з тем: 1.ФОРМАЛЬНО-ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ФЕШН-КОМУНІКАЦІЇ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 2.Характеристика маркетингової комунікації в соцмережах
Вопрос: Доброго дня! Дуже потрібна література з тем: 1.ФОРМАЛЬНО-ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ФЕШН-КОМУНІКАЦІЇ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 2.Характеристика маркетингової комунікації в соцмережах
Ответ Доброго дня, Ангеліна! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела: 1). 898543 65.050.011
Г62 Голубкова Е.Н. Маркетинговые коммуникации : учеб. пособие / Е.Н. Голубкова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Финпресс, 2003. – 304 с. 2). 904996 65.06 К56 Ковриженко М.К.
Креатив в рекламе: Постмодернистский облик моды / М.К. Ковриженко. – М.;СПб. и др. : Питер, 2004. – 256 с. 3). 905522 65.9(4Рос)306 С12 Савельева Н.Ю. Менеджмент и маркетинг в индустрии моды : учеб. пособие / Н.Ю. Савельева. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2004. – 288 с. 4). 909516
60.5 Г74 Гофман А. Б. Мода и люди : новая теория моды и модного поведения / А. Б. Гофман. – 3-е изд., доп. – М. [и др.] : Питер, 2004. – 208 с. 5). Ф78082 65.9(2)306.5
Т18 Тангейт М. Построение бренда в сфере моды: от Armani до Zara / М. Тангейт / Пер. с англ. А.Лисицыной. – 2-е изд. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. – 298 с.
6). 942128 65.050.011 Б48 Беркутова Т.А. Маркетинговые коммуникации : учеб. пособие для вузов / Т.А. Беркутова. – Ростов н/Д : Феникс, 2008. – 256 с. 7). Орлова В.
Соціальні мережі - комунікативний канал ХХІ століття / В. Орлова // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 2(60). – С. 13-18. 8). Смолянюк О. В. Соціальні мережі: значення для маркетингової діяльності / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. – 2013. – № 3. – С. 91-93. – Бібліогр.: 9 назв. 9). Смолянюк О. В. Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях підприємств / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. – 2013. – № 5. – С. 105-108. – Бібліогр.: 12 назв. 10). 981255 88.5 К72 Костюченко О. В.
Психологія ефективності фахівця індустрії моди / Олена Костюченко, Людмила Дихнич ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – К. : Ліра-К, 2016. – 464 с. 11). 985965 65.050.011
М27 Маркетинговые коммуникации : учебник / [И. Н. Красюк и др.]. – К. : СВАРОГ, 2016. – 272 с. 12). Гуменна О. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій / О. В. Гуменна // Наукові записки. Економічні науки. – 2016.- Т.1. – № 1. – С. 48-53. – Бібліогр.: 10 назв.
13). 990199 687 М48 Мельник М. Т. Індустрія моди : навч. посібник / М. Т. Мельник / М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К. : Ліра-К, 2017. – 264 с. 14). Дубовик Т. В.
Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 161-168. 15). Миргородська Н. В. Реклама модного костюму як специфічний канал комунікації [Електронний ресурс] / Н. В. Миргородська // Теорія та практика дизайну. - 2012. - Вип. 1. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2012_1_15
Дата: 18.01.2018
Имя: Наталия
Вопрос: Прошу помочь с новой информацией по Соц. Захисту. Тема: Страхові та не страхові ризики. Спасибо
Вопрос: Прошу помочь с новой информацией по Соц. Захисту. Тема: Страхові та не страхові ризики. Спасибо
Ответ Доброго ранку, Наталіє! Пропонуємо такі джерела: 1) Туманова О. А. Роль страхування в управлінні соціальними ризиками // Економіка та держава. – 2011. – № 3. – С. 71-73. – Бібліогр.: 7 назв.; 2) Трунова Г. Страховий соціальний ризик у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування // Підприємництво, госп-во і право. – 2012. – № 2. – С. 105-107.; 3) Трунова Г. Захист людини від психосоціальних ризиків у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування у разі нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання // Право України. – 2017. – № 11. – С. 189-198. – Бібліогр.: 19 назв.; 4) Надрага В. І. Загальнообов'язкове державне соціальне страхування як механізм компенсації соціальних ризиків // Демографія та соціальна економіка. – 2014. – № 1. – С. 145-157.; 5) Надрага В. І. Моніторинг соціальних ризиків як складова оцінки ефективності соціальної політики / В. І. Надрага, Л. А. Чвертко // Формування ринк. відносин в Україні. – 2016. – № 9. – С. 3-8. – Бібліогр.: 11 назв.; 6) Ткаченко Н. В. Ризики діяльності страхових компаній: теоретичний аспект // Фінанси України. – 2010. – № 7. – С. 84-92. – Бібліогр. в підряд. прим.; 7) Димніч О. В. Концептуальні підходи до класифікації фінансових ризиків страхової організації / О. В. Димніч, С. Р. Ланг // Фінанси України. – 2017. – № 2. – С. 43-52. – Бібліогр.: 7 назв.; 8) Надрага В. И. Ризики демографічних втрат України: зміст та фактори формування // Формування ринк. відносин в Україні. – 2014. – № 10. – С. 160-167.; 9) Разумцев В. В. Фінансові ризики в страховій діяльності та їх класифікація [Електронний ресурс] // Вісн. Східноукр. нац. ун-ту ім. Володимира Даля. - 2015. - № 4. - С. 196-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_4_37
Дата: 14.01.2018
Имя: Елена
Вопрос: Добрый день! Тема: социальная реклама
Вопрос: Добрый день! Тема: социальная реклама
Ответ Добрый день, Елена! Предлагаем Вам начать со следующих материалов: 1). Вовк О. Не все те золото, що блищить: Яке завдання соціальної реклами // Консалтинг в Україні. – 2007. – № 5. – С. 31-33.; 2). 941289 65.06 Н63 Николайшвили Г. Г. Социальная реклама : теория и практика: учеб. пособие для вузов / Гюзелла Николайшвили. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 184 с.; 3). Грицюта Н. М. Сучасний стан етичних проблем соціальної реклами в Україні // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 2. – С. 184-190.; 4). Анар Р. А. Роль соціальної реклами у вирішенні актуальних соціальних проблем // Економіка та держава. – 2011. – № 5. – С. 94-95.; 5). Цуканова Г. О. Дисфункціональні ефекти соціальної реклами // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2013. – № 1. – С. 112-115.; 6). Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2013. – № 2. – С. 146-149.; 7). Швець Л. М. Комерційна і соціальна реклама: порівняльний аналіз // Гуманітарний вісн. Запорізької державної інженерної академії. – 2013. – Вип. 55. – С. 72-80.; 8). Агарков О. А. Соціальна реклама як інструмент профілактики негативних явищ в українському суспільстві: регіональний аспект : [дослідження ставлення населення до соціальної реклами серед мешканців м. Запоріжжя] // Український соціум. – 2013. – № 4. – С. 151-160.; 9). Шпиг Н. Використання соціальної реклами: Метод. рекомендації // Шкіл. світ. - 2017. - № 6. - С. 22-28.; 10). Ромат Е. Социальная реклама: основные подходы и особенности // Маркетинг и реклама. - 2017. - № 2/3. - С. 36-47.; 11). 983864 74.58 П24 Мільчевська Г. С. Основні наукові підходи до проблеми вивчення феномена соціальної реклами / Г. С. Мільчевська, Н. В. Меркулова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Клас. приватний ун-т ; [голов. ред. Т. І. Сущенко]. - Запоріжжя : КПУ. – 2016. - Вип. №49 (102). – С. 150-155.
Дата: 26.12.2017
Имя: Наталя
Вопрос: Предмет: соц. маркетинг Тема: Цілі і принципи сегментації ринку Огромное спасибо за помощь!
Вопрос: Предмет: соц. маркетинг Тема: Цілі і принципи сегментації ринку Огромное спасибо за помощь!
Ответ Шановна Наталлю! Пропонуємо літературу для подальшого самостійного вивчення:
1). 897733 65.5-18 З-78 Зозулев, А.В. Сегментирование рынка : Учеб.пос.для вузов / А.В. Зозулев. – Харьков : Студ-центр, 2003. – 230с.;
2). 917440 65.050.011 О-75 Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / под ред. Г. А. Васильева. – М. : ЮНИТИ, 2005. – 544 с.; 3). Длігач, А.О. Підходи до сегментування ринку / А.О. Длігач // Вісник економічної науки України. – 2006. – № 2(10). – С. 87-91. – Бібліогр.: 6 назв.; 4). Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 4. – С. 25-27; 6). Долгополова, О.В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки / О.В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 11. – С. 54-60;
7). Антонюк, А. А. Використання ієрархічного анломеративного методу кластерного аналізу для сегментації ринку / А. А. Антонюк // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво.. – 2009. – № 3. – С. 23-27. – Бібліогр.: 5 назв.
10). Пшенишнюк, І. О.Оцінка мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. – 2011. – № 6. – С. 57-58;
11). Манжос, Т. В.Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 4. – С. 401-407. – Бібліогр.: 10 назв.; 12). 964488 65.5-968 Б40 Безрутченко, Ю. В.Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме : учеб. пособие / Ю. В. Безрутченко. – 2-е изд. – М. : Дашков и К, 2012. – 232 с.; 14).957936 60.5 С69 Акимов, Д. И. Основные концепции социального маркетинга / Д. И. Акимов // Соціальні технології : актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [редкол. : Бех В. П. и др.].- Запоріжжя : [КПУ]. – 2010.- Вип. 48. – С. 110-119. – Библиогр.: 8 назв.; 15).971770 66.0 А23 Агарков, О. А. Соціально-політичний маркетинг: теоретичний і практичний аспекти : монографія / О. А. Агарков. – Запоріжжя : Просвіта, 2011. – 316 с. – (схеми, табл.). – Бібліогр.: с. 283-312 (334 назви); 16). 975927 65.050.9(4Укр) С47 Слабковський, Ю.М. Маркетингові стратегії у світлі соціально-економічної парадигми - орієнтація на потреби споживача / Ю.М. Слабковський // Слабковський Ю. М. Соціальна економіка: стратегія управління господарською структурою в умовах глобалізації світових ринків : [монографія] / Слабковський Ю. М. ; Слабковський Юрій Миколайович.- К. : Юрка Любченко. – 2015. – С. 83-108; 17). Манжос, Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 4. – С. 401-407. – Бібліогр.: 10 назв.;
18).984984 60.5 С69 Полторак, В. А. Соціальний маркетинг: сучасні проблеми розвитку та застосування в освітній, медичній, культурній, територіальній, доброчинній, ідеологічних сферах українського суспільства / В. А. Полторак // Соціальні технології : актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [редкол.: В. П. Бех та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2015.- Вип. 65-66. – С.12-24. – Бібліогр.: 12 назв.;
19).985672 66.7(4Укр) М50 Соціальний маркетинг // Менеджмент громадських організацій : вибрані питання теорії та практики : навч. посібник для внз / за заг. ред.: О. Ф. Балацького, О. М. Теліженка, О. А. Лук'янихіної.- Суми : Університет. книга. – 2016. – С. 199-223. – Бібліогр.: 14 назв.