(6433)
Дата: 17.05.2024
Имя: Ганна
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрий день , скажіть будь ласка чи є у вас книга " Технология химической и электрохимической обработки поверхностей металлов Бартл, Д "
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрий день , скажіть будь ласка чи є у вас книга " Технология химической и электрохимической обработки поверхностей металлов Бартл, Д "
Ответ Добрий день, Ганно! В нашій бібліотеці є потрібне Вам видання: 140312 621.794 Б26 Бартл Д. Технология химической и электрохимической обработки поверхности металлов / Д. Бартл, О. Мудрох. — М. : Машгиз, 1961. — 712 с.
Дата: 10.05.2024
Имя: Артем
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Добрий день!Шукаю інформацію по темі "Актуальні питання та перспективи розвитку безперервної освіти".
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Добрий день!Шукаю інформацію по темі "Актуальні питання та перспективи розвитку безперервної освіти".
Ответ Добрий день, Артеме! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). 943520 74.58 П24 Пономарьова Г. Ф. Безперервна освіта - складова сучасної парадигми вищої школи / Г. Ф. Пономарьова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості : проблеми і пошуки : зб. наук. праць / [редкол. : Сущенко Т. І. (гол. ред.) та ін.] ; КЗ "Запоріз.обл.ін-т післядиплом. пед. освіти" Запоріз. обл. ради, Класичний приватний університет.- Запоріжжя : [КПУ]. – 2008.- Вип. № 50. – С. 325-332.; 2). Кузнецов Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу / Г. Калюжна, Т. Кузнецов // Вища освіта України. – 2006. – № 1. – С. 75-79.; 3). Пуцов В. Теоретичні основи розвитку післядипломної освіти як невід'ємної складової неперервної освіти / В. Пуцов // Післядипломна освіта в Україні. – 2007. – № 2. – С. 7-11.; 4). Москаленко Н. Відкрита та безперервна освіта / Н. Москаленко // Директор шк. – 2008. – № 4 (квіт.) – С. 30-34.; 5). Бабакіна О. О. Шлях до самого себе: Значення системи безперервної освіти для стимулювання змін у суспільстві / О.О. Бабакіна // Гуманітарні науки. – 2010. – № 2. – С. 6-12.; 6). Семенюк Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. Семенюк // Вища освіта України. – 2012. – № 4. – С. 100-106.; 7). Семенюк Н. В. Структурно-функціональний аналіз безперервної освіти в Україні / Н. В. Семенюк // Гілея . Науковий вісник. – 2014. – № 12 (91). – С. 314-318.; 8). Коношевич Т. "Навчання без кордонів" : [інноваційні процеси в системі неперервного навчання] / Т. Коношевич // Професійно-технічна освіта. – 2015. – № 3. – С. 13-17.; 9). Половая Н. О. Безперервна освіта як вектор розвитку інформаційного суспільства / Н. О. Половая // Грані. – 2018.- Т. 21. – № 4. – С. 91-96.; 10). 992116 027 Н34 Беззуб І. Поширення інформаційно-комунікаційних технологій в освіті протягом життя // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / за заг. ред. В. Попика ; редкол.: В. Попик (голова) [та ін.]. — К. : [НБУВ], 2017. — Вип. 48. — С. 707-726.; 11). Кушнір О. В. Безперервна освіта – запорука професійного самовдосконалення дорослих [Електронний ресурс] / О. В. Кушнір, Н. Я. Литвинюк // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 13. - С. 241-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_13_24
Дата: 02.05.2024
Имя: Лариса
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь-ласка підібрати літературу по темі "Особливості ефективної взаємодії вчителя та учнів у навчальному середовищі".
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь-ласка підібрати літературу по темі "Особливості ефективної взаємодії вчителя та учнів у навчальному середовищі".
Ответ Шановна Ларисо! Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1). Ботіна І. Міжособистісна взаємодія учителя та учня / І. Ботіна // Рідна школа. – 2005. – №3. – С. 31-33.; 2). Нурєєва О. С. Характеристика поведінки різних типів учителів та учнів / О. С. Нурєєва, О. В. Скворчевська // Англійська мова та література. – 2008. – № 11. – С. 16-12-16-14.; 3). 917329 88.8 П84 Осадько О. Ю. Механізми впливу особистісної позиції вчителя на психологічне здоров'я учнів / О. Ю. Осадько // Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі : Матеріали міжнар. наук.-практ.конференції (27-28 трав. 2004 р., м. Київ) / Гол. ред. М.М.Слюсаревський.- К. : Укр. центр політ.менеджменту. – 2005. – С. 78-85.; 4). 943513 74.58 П24 Шустваль С. М. Взаємоз'язок діяльності вчителя й учнів - основа формування пізнавальних інтересів у навчанні / С. М. Шустваль // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : збірник наук. праць / [гол. ред.: Сущенко Т. І. та ін.] ; Запоріз. обл. ін-т післядипломної педагог. освіти, Гуманітарний Університет "ЗІДМУ".- Запоріжжя : [Гуманітарний університет "ЗІДМУ"]. – 2007.- Вип. № 47. – С. 372-377.; 5). Романко І. Механізми діалогічної взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Рідна школа. – 2009. – № 12. – С. 65-68.; 6). Хрипун В. Партнерська взаємодія вчителя й учнів - ключ до саморозвитку успішного педагога / В. Хрипун // Рідна школа. – 2010. – № 1-2 (січ.-лют.) – С. 39-41.; 7). Воронюк І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 6. – С. 27-34.; 8). Воронюк І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 11. – С. 38-46.; 9). Воронюк І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 4. – С. 12-20.; 10). Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Теорія і практика сучасної психології. – 2012. – Вип. 4. – С. 55-59.; 11). Ткаченко Л. Розвиток особистості в системі "учитель-учень": контекст синергетики / Л. Ткаченко // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2014. – № 5-6. – С. 12-18.; 12). Харченко Н. Учитель vs учень. Дві головні фігури в школі / Н. Харченко // Директор школи. Шкільний світ. – 2018. – № 4. – С. 14-26.; 13). 449262 74.204 П32 Пінчук Т. Д. Етика взаємин учителів і учнів / Т. Д. Пінчук. – К. : Знання, 1978. – 46 с. – Педагогіка. Серія VI ; № 5.; 14). Савченко Н. С. Освітній зв'язок "Вчитель ‒ Учень" у рефлексіях науковців минулого (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. С. Савченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 205. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_205_12
Дата: 01.05.2024
Имя: Станіслав
Раздел: Загальні
Вопрос: Скажіть, будь ласка, чи є у вас книга "Орнамент українського народного розпису" О. С. Найден. 1989р.
Раздел: Загальні
Вопрос: Скажіть, будь ласка, чи є у вас книга "Орнамент українського народного розпису" О. С. Найден. 1989р.
Ответ Добрий день, Станіславе! На жаль, це видання відсутнє в фондах нашої бібліотеки.
Дата: 24.04.2024
Ответ Добрий день, Даниле! В нашій бібліотеці є потрібне Вам видання: 994420 У2 П12 Павлюк І. Білий попіл / Ілларіон Павлюк ; [пер. з рос. М. Бриниха]. – Львів : Вид-во Старого Лева, 2018. – 352 с.