Педагогіка (355)
Дата: 24.06.2025
Имя: Софія
Вопрос: Добрий день. Прошу допомогти в пошуку інформації за темою"Особливості дистанційної форми навчання студентів закладів вищої освіти".Дуже вдячна.
Вопрос: Добрий день. Прошу допомогти в пошуку інформації за темою"Особливості дистанційної форми навчання студентів закладів вищої освіти".Дуже вдячна.
Ответ Добрий день, Софіє! Пропонуємо Вам для опрацювання такі джерела: 1). 1980071 74.58 М54 Дистанційне навчання як самостійний елемент сучасної підготовки студентів // Методика викладання у вищій школі : навч. посібник / О. В. Малихін [та ін.] ; М-во освіти і науки України. - К. : [КНТ]. – 2014. – С. 136-141.; 2). 954581 74.58 П24 Делик І. С. Критерії ефективності дистанційного навчання студентів з особливими потребами / І. С. Делик // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класичний приватний ун-т ; [гол. ред. Сущенко Т. І. ; редкол. : Бочелюк В. Й. та ін.].- Запоріжжя : [КПУ]. – 2010. - Вип. 6 (59). – С. 136-142.; 3). 954582 74.58 П24 Делик І. С. Стан дистанційного навчання студентів з особливими потребами у вищих навчальних закладах / І. С. Делик // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класичний приватний ун-т ; [гол. ред. Сущенко Т. І. ; редкол. : Бочелюк В. Й. та ін.]. - Запоріжжя : [КПУ]. – 2010. - Вип. 7 (60). – С. 77-84.; 4). 1020447 378.091 Г94 Жаворонкова В. В. Дистанційне навчання у закладах вищої освіти: світовий досвід і тенденції розвитку / В. В. Жаворонкова, Л. В. Беспала // Гуманітарні виміри сучасної медичної освіти: міждисциплінарний діалог : колективна монографія / М-во охорони здоров'я України, Запоріз. держ. мед. ун-т ; [редкол.: Д. А. Москвітіна (відп. ред.) та ін.]. - Запоріжжя : [ЗДМУ]. – 2020. – С. 49-55.; 5). 983862 74.58 П24 Рязанцева О. В. Взаємодія викладача та студента як засіб ефективної передачі інформації в умовах дистанційної освіти / О. В. Рязанцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приватний ун-т ; [голов. ред. Т. І. Сущенко]. - Запоріжжя : КПУ. – 2016. - Вип. №51 (104). – С. 517-525.; 6). Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 37-43.; 7). Швирка В. Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах сходу України (сучасні реалії) // Вища школа. - 2015. - № 7/8. - С. 66-72.; 8). Гаврилюк Н. М. Дистанційна освіта як засіб професійної самореалізації студентів вищих навчальних закладів США / Н. М. Гаврилюк // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X III,том 2. – С. 121-124.; 9). Заболоцький А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання / А. Заболоцький // Вища школа. – 2015. – № 4-5. – С. 60-64.; 10). Самоленко Т. В. Використання інноваційних технологій за умов дистанційного навчання студентів у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Самоленко, І. М. Янченко, В. М. Бражник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 80(2). - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_80(2)__27 ; 11). Остропольська Є. В. Інноваційні методики навчання студентів закладів вищої освіти в умовах дистанційної форми навчання [Електронний ресурс] / Є. В. Остропольська, Д. О. Березовський, О. С. Хорошайло // IT synergy. - 2022. - Iss. 1. - С. 63-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itsyn_2022_1_6
Дата: 05.06.2025
Имя: Микита
Вопрос: Порадьте будь ласка літературу, до курсової роботи з методик. Тема: Особливості підготовки руки дошкільників до письма. Якщо можна, до 35-40 джерел з посиланнями. Або які можна знайти в інтернеті, безкоштовно. Дякую!
Вопрос: Порадьте будь ласка літературу, до курсової роботи з методик. Тема: Особливості підготовки руки дошкільників до письма. Якщо можна, до 35-40 джерел з посиланнями. Або які можна знайти в інтернеті, безкоштовно. Дякую!
Ответ Добрий день, Микито! У рамках сервісу "Віртуальна довідка" ми можемо надати тільки до 20-ти посилань. Тому надаємо декілька джерел зі свого фонду та електронні ресурси з повнотекстовим доступом: 1). Бр5452 373.2 Д33 Денисович Т. С. Багаторазовий зошит для дошкільнят "Букви". Прописи для дітей 3-6 років / Тетяна Денисович. – [Запоріжжя : Статус, 2021]. – 40 с.; 2). 955515 74.1 С40 Вправи для розвитку руки і пальців // Система роботи з психофізичного розвитку дитини / авт.-упоряд. : В. В. Єфремова. – Тернопіль : Мандрівець, 2009. – С. 68-107.; 3). Бр4112 373.3.016:003 И85 Ісаєнко О. Письмо. Тренажер / Ольга Ісаєнко. – Х. : Vivat, 2019. – 32 с.; 4). И34214 74.261.7 Д13 Давиденко А. О. Навчання креативного читання та письма / А. О. Давиденко, І. І. Бекреньова. – Х. : Основа, 2009. – 128 с.; 5). 1020480 373.2 К84 Крутій К. Л. Парціальна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт". Освітній напрям "Читання і письмо, або Мандрівка до Країни Слів / К. Л. Крутій, О. М. Каплуновська, І. Б. Стеценко. – Запоріжжя : ЛІПС, 2020. – 88 с.; 6). Бр5716 373.3 Ш37 Шевчук Л. В. Вчимося писати в широку лінію : [навч. посібник] / Л. В. Шевчук. – [К.] : Літера ЛТД. – 48 с.; 7). 920340 74.260 М16 Маковецька Н. В. Нікулочкіна О. В. Формування навичок письма в дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: перспективність і наступність / Н. В. Маковецька, О. В. Нікулочкіна. – Запоріжжя : ЛІПС, 2005. – 200 с.; 8). Прищепа О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти // Початкова школа. – 2018. – № 11. – С. 5-12.; 9). Гавриш Н. Читання і письмо в дошкільному дитинстві: навчати чи ні? // Дошкільне виховання. – 2021. – № 9. – С. 3-6.; 10). Янкевич Т. Лінії та крапки: Підготовка руки дитини до письма // Дефектолог. – 2019. – № 6. – С. 29-40.; 11). Гурковська Т. Страшне письмо : [складності на етапі оволодіння письмом] // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2019. – № 4. – С. 41-46.; 12). Опанасюк Г. Талановиті пальчики: [комплекс вправ з підготовки руки до письма] / Г. Опанасюк, М. Лещук // Психолог дошкілля. – 2011. – № 1. – С. 30-41.; 13). Воронюк І. Корекція моторики кисті провідної руки дитини: корекційно-розвивальна програма // Початкова освіта. – 2010. – № 11. – С. 5-11.; 14). Тарасун В. В. Нетрадиційний метод навчання писемного мовлення : читання «з першого погляду» // Дефектологія. – 2000. – № 4. – С. 30-35.; 15). Підлужна Н. Слухняні пальчики: для роботи з дітьми // Дошкільне виховання. – 2001. - № 2. – С. 21-23.; 16). Балютіна К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації // Початкова школа. – 2018. – № 10(592). – С. 14-18.; 17). Опанасенко Н. С. Прийоми та методи для розвитку компетенцій письма // Англійська мова та література. – 2012. – № 25. – С. 20-1-20-8.; 18). Мотилько Т. Умілими пальчики стають не одразу. Програма розвитку дрібної й загальної моторики руки в дошкільному віці // Психолог дошкілля. – 2016. – № 10. – (Вкладка). – (поч. у № 9.).; 19). Антипець В. П. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. П. Антипець // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 3. - С. 61-65. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_17.; 20). Ватаманюк Г. Розвивальний аспект міжпредметних зв’язків у підготовці руки до письма дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. Ватаманюк // Молодь і ринок. - 2017. - № 9. - С. 61-66. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_9_12.; 21). Воронова Н. А. Підготовка руки дитини до письма [Електронний ресурс] / Н. А. Воронова // Підвищення ефективності логопедичної роботи в умовах здійснення дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. - Херсон : Айлант, 2006. - С. 19-23. - URL: https://ekhsuir.kspu.edu/items/33c6f53d-b420-430a-a497-5a6827c91d68.; 22). Трегубова І. М. Підготовка руки дитини дошкільного віку до письма у концепції STEM-освіти [Електронний ресурс] / І. М. Трегубова, Д. Г. Трегубов // Альманах науки. - 2019. - № 11/2(32). - С. 29-33. - URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/9520/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B82019%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%BE.pdf.; 23). Цепова І. В. Методи і прийоми навчання письма: історія і сучасність [Електронний ресурс] / І. В. Цепова // Науковий огляд. - 2015. - № 8(18). - С. 1-10. - URL: https://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/578. Ще більше інформації Ви можете отримати скориставшись базою журналів з повнотекстовим доступом "Список повнотекстових наукових фахових видань України з педагогічних наук" за адресою http://old.zounb.zp.ua/node/7261.
Дата: 10.05.2024
Имя: Артем
Вопрос: Добрий день!Шукаю інформацію по темі "Актуальні питання та перспективи розвитку безперервної освіти".
Вопрос: Добрий день!Шукаю інформацію по темі "Актуальні питання та перспективи розвитку безперервної освіти".
Ответ Добрий день, Артеме! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). 943520 74.58 П24 Пономарьова Г. Ф. Безперервна освіта - складова сучасної парадигми вищої школи / Г. Ф. Пономарьова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості : проблеми і пошуки : зб. наук. праць / [редкол. : Сущенко Т. І. (гол. ред.) та ін.] ; КЗ "Запоріз.обл.ін-т післядиплом. пед. освіти" Запоріз. обл. ради, Класичний приватний університет.- Запоріжжя : [КПУ]. – 2008.- Вип. № 50. – С. 325-332.; 2). Кузнецов Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу / Г. Калюжна, Т. Кузнецов // Вища освіта України. – 2006. – № 1. – С. 75-79.; 3). Пуцов В. Теоретичні основи розвитку післядипломної освіти як невід'ємної складової неперервної освіти / В. Пуцов // Післядипломна освіта в Україні. – 2007. – № 2. – С. 7-11.; 4). Москаленко Н. Відкрита та безперервна освіта / Н. Москаленко // Директор шк. – 2008. – № 4 (квіт.) – С. 30-34.; 5). Бабакіна О. О. Шлях до самого себе: Значення системи безперервної освіти для стимулювання змін у суспільстві / О.О. Бабакіна // Гуманітарні науки. – 2010. – № 2. – С. 6-12.; 6). Семенюк Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. Семенюк // Вища освіта України. – 2012. – № 4. – С. 100-106.; 7). Семенюк Н. В. Структурно-функціональний аналіз безперервної освіти в Україні / Н. В. Семенюк // Гілея . Науковий вісник. – 2014. – № 12 (91). – С. 314-318.; 8). Коношевич Т. "Навчання без кордонів" : [інноваційні процеси в системі неперервного навчання] / Т. Коношевич // Професійно-технічна освіта. – 2015. – № 3. – С. 13-17.; 9). Половая Н. О. Безперервна освіта як вектор розвитку інформаційного суспільства / Н. О. Половая // Грані. – 2018.- Т. 21. – № 4. – С. 91-96.; 10). 992116 027 Н34 Беззуб І. Поширення інформаційно-комунікаційних технологій в освіті протягом життя // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / за заг. ред. В. Попика ; редкол.: В. Попик (голова) [та ін.]. — К. : [НБУВ], 2017. — Вип. 48. — С. 707-726.; 11). Кушнір О. В. Безперервна освіта – запорука професійного самовдосконалення дорослих [Електронний ресурс] / О. В. Кушнір, Н. Я. Литвинюк // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 13. - С. 241-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_13_24
Дата: 02.05.2024
Имя: Лариса
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь-ласка підібрати літературу по темі "Особливості ефективної взаємодії вчителя та учнів у навчальному середовищі".
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь-ласка підібрати літературу по темі "Особливості ефективної взаємодії вчителя та учнів у навчальному середовищі".
Ответ Шановна Ларисо! Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1). Ботіна І. Міжособистісна взаємодія учителя та учня / І. Ботіна // Рідна школа. – 2005. – №3. – С. 31-33.; 2). Нурєєва О. С. Характеристика поведінки різних типів учителів та учнів / О. С. Нурєєва, О. В. Скворчевська // Англійська мова та література. – 2008. – № 11. – С. 16-12-16-14.; 3). 917329 88.8 П84 Осадько О. Ю. Механізми впливу особистісної позиції вчителя на психологічне здоров'я учнів / О. Ю. Осадько // Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі : Матеріали міжнар. наук.-практ.конференції (27-28 трав. 2004 р., м. Київ) / Гол. ред. М.М.Слюсаревський.- К. : Укр. центр політ.менеджменту. – 2005. – С. 78-85.; 4). 943513 74.58 П24 Шустваль С. М. Взаємоз'язок діяльності вчителя й учнів - основа формування пізнавальних інтересів у навчанні / С. М. Шустваль // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : збірник наук. праць / [гол. ред.: Сущенко Т. І. та ін.] ; Запоріз. обл. ін-т післядипломної педагог. освіти, Гуманітарний Університет "ЗІДМУ".- Запоріжжя : [Гуманітарний університет "ЗІДМУ"]. – 2007.- Вип. № 47. – С. 372-377.; 5). Романко І. Механізми діалогічної взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Рідна школа. – 2009. – № 12. – С. 65-68.; 6). Хрипун В. Партнерська взаємодія вчителя й учнів - ключ до саморозвитку успішного педагога / В. Хрипун // Рідна школа. – 2010. – № 1-2 (січ.-лют.) – С. 39-41.; 7). Воронюк І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 6. – С. 27-34.; 8). Воронюк І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 11. – С. 38-46.; 9). Воронюк І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 4. – С. 12-20.; 10). Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Теорія і практика сучасної психології. – 2012. – Вип. 4. – С. 55-59.; 11). Ткаченко Л. Розвиток особистості в системі "учитель-учень": контекст синергетики / Л. Ткаченко // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2014. – № 5-6. – С. 12-18.; 12). Харченко Н. Учитель vs учень. Дві головні фігури в школі / Н. Харченко // Директор школи. Шкільний світ. – 2018. – № 4. – С. 14-26.; 13). 449262 74.204 П32 Пінчук Т. Д. Етика взаємин учителів і учнів / Т. Д. Пінчук. – К. : Знання, 1978. – 46 с. – Педагогіка. Серія VI ; № 5.; 14). Савченко Н. С. Освітній зв'язок "Вчитель ‒ Учень" у рефлексіях науковців минулого (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. С. Савченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 205. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_205_12
Дата: 12.02.2024
Имя: Ольга
Вопрос: Вітаю! Прошу допомоги у підборі літератури з питання:"Поведінка викладача закладу вищої освіти в конфліктній ситуації". Щиро дякую!
Вопрос: Вітаю! Прошу допомоги у підборі літератури з питання:"Поведінка викладача закладу вищої освіти в конфліктній ситуації". Щиро дякую!
Ответ Добрий день, Ольго! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). 996251 159.964 Д64 Долинська Л. В. Психологія конфлікту : навч. посіб. для внз / Л. В. Долинська, Л. П. Матяш-Заяц. – 5-те вид. – К. : Каравела, 2019. – 304 с.; 2). 1027820 378.091 І66 Паламарчук О. Стилі індивідуальної поведінки в конфліктній ситуації / О. Паламарчук // Інноваційні підходи до розвитку компетентнісних якостей фахівців в умовах професійного становлення : тези V Міжнар. науково-практ. конференції (28-29 червня 2021 року) / М-во освіти і науки України [та ін.].- Ізмаїл ; [Запоріжжя : АА Тандем]. – 2021. – С. 328-331.; 3). 971816 74.58 П24 Порохня Л. А. Особливості формування готовності майбутнього учителя до запобігання та розв'язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі у системі професійної підготовки / Л. А. Порохня // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класичний приватний ун-т ; [ред. рада: Монаєнко А. О. (голова) та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2013.- Вип. № 33 (86). – С. 509-513.; 4). 998207 159.964 З-34 Зарицька В. В. Психологія конфлікту : навч. посіб. / В. В. Зарицька / М-во освіти і науки України, Класичний приватний ун-т. – [Одеса] : Гельветика, 2019. – 380 с.; 5). Стукало О. А. Взаємодія викладача і студента на заняттях з іноземної мови: комунікативний аспект // Вісник ЗНУ. Педагогічні науки. – 2011. – № 2(15). – С. 167-170.; 6). 953125 74.00 М55 Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії : навч. посіб. / Г. М. Мешко. – К. : Академвидав, 2010. – 200 с.; 7). Мосьпан М. О. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Мосьпан // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 38. - С. 319-327. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_38_29; 8). Павлова О. Г. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до розв'язання конфліктних ситуацій у шкільному колективі [Електронний ресурс] / О. Г. Павлова // Молодий вчений. - 2021. - № 1(1). - С. 82-86. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2021_1(1)__20; 9). Третяк О. С. Запобігання конфліктних ситуацій у роботі вчителя з учнями, які мають посттравматичні розлади [Електронний ресурс] / О. С. Третяк, Н. П. Веселова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(1). - С. 226-231. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(1)__52; 10). Гусаренко М. Ю. Стратегія поведінки вчителя у складних педагогічних ситуаціях [Електронний ресурс] / М. Ю. Гусаренко, Ю. В. Валах. – Дніпро, 2017. – 89 с. - URL: http://infiz.dp.ua/misc-documents/repozit/ZO-A1/A1-0000-27-L1-17.pdf; 11). Волкова Н. П. Конфлікти у педагогічному колективі закладу вищої освіти: причини виникнення та шляхи запобігання [Електронний ресурс] / Н. П. Волкова // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. - 2019. - № 1(17). - С. 113-123. - URL: https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2019/1/16.pdf; 12). Шварп Н. В. Формування професійної поведінки викладачів закладів вищої освіти непедагогічного профілю у системі підвищення кваліфікації фахівців [Електронний ресурс] / Н. В. Шварп, Л. М. Калашнікова // Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 59. - С. 230-243. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2018_59_27.; 13). 986507 88.5 Ф55 Філоненко, М. М. Майстерність педагогічного спілкування / М. М. Філоненко // Філоненко М. М. Психологія спілкування : підруч. для внз / Філоненко М. М. ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. мед. ун-т ім. О. О. Богомольця.- К. : Центр учб. літ. – 2016. – С. 160-192.