Педагогіка (342)
Дата: 23.02.2023
Имя: Лариса
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть у пошуку інформації по темі"Використання Lego-технологій в освітньому процесі"
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть у пошуку інформації по темі"Використання Lego-технологій в освітньому процесі"
Ответ Шановна Ларисо! Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1). Смоляна С. Веселі хвилинки з Lego-цеглинками: Рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням для дітей різних вікових груп : [конструювання за допомогою Lego] // Дошкільне виховання. – 2017. – № 12. – С. 26-27.; 2). Сакалюк О. Підготовка вчителів до формування здоров'язбережувальної компетентності молодших школярів засобами Lego-конструювання // Початкова шк. – 2019. – № 2. – С. 59-60.; 3). Моторна О. С. LEGO на уроках музичного мистецтва в початковій школі : [ігрові вправи з LEGO-цеглинками на уроках муз. мистецтва] // Мистецтво та освіта. – 2019. – № 4. – С. 12-18.; 4). Войтко М. Фабрика подарунків : Практикум з конструювання для вихователів : [конструювання за допомогою Lego] // Дошкільне виховання. – 2017. – № 12. – С. 5-7.; 5) Гриценко О. Використання кубіків ЛЕГО на уроках курсу "Я досліджую світ" // Початкова шк. – 2019. – № 7. – С. 37-39.; 6). Здорова В. ЛЕГО-технологія для української мови // Початкова шк. – 2019. – № 12. – С. 7-16.; 7). Онішко І. Як зима сховала сніг для забав і для утіх : [тематичне музичне заняття з використанням LEGO-технологій для дітей старшої групи] // Музичний керівник. – 2017. – № 1. – С. 35-38.; 8). Волощенко Н. О. Освітньо-розвивальний потенціал Lego-технології у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. О. Волощенко, Ю. О. Коваль // Освітній дискурс. Гуманітарні науки. - 2019. - Вип. 11. - С. 88-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2019_11_10 9). Козак Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології [Електронний ресурс] / Л. В. Козак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2019. - № 31. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2019_31_8 10). Волков О. Дидактичне конструювання LEGO та його застосування в музичному дошкільному вихованні [Електронний ресурс] / О. Волков, В. Волкова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 113-119 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2019_1_18 11). Мітленко Л. О. Використання lego-технологій для розвитку технічних здібностей учнів [Електронний ресурс] / Л. О. Мітленко // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 232-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2013_3_34 12). Свириденко Г. В. LEGO-конструювання як засіб розвитку креативності учнів початкових класів на уроках математики [Електронний ресурс] / Г. В. Свириденко, Т. В. Фефілова // Молодий вчений. - 2020. - № 4(1). - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_4(1)__37 13). Новосельська Н. Т. Використання LEGO-технології в освітньому просторі НУШ [Електронний ресурс] / Н. Т. Новосельська, О. П. Тимечко // Молодий вчений. - 2020. - № 10(1). - С. 144-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_10(1)__33 14). Клевака Л. П. Освітньо-розвивальний потенціал lego-технології в інтелектуальному розвитку дитини дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. П. Клевака, О. І. Гришко. // Технології розвитку інтелекту. - 2020. - Т. 4, № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2020_4_2_11 15). Грицкова Ю. В. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-конструювання [Електронний ресурс] / Ю. В. Грицкова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 12(2). - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_12(2)__25
Дата: 13.11.2022
Имя: Аліна
Вопрос: Прошу допомогти з літературою до теми: Усиновлення та патронаж як форма опіки дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
Вопрос: Прошу допомогти з літературою до теми: Усиновлення та патронаж як форма опіки дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
Ответ Добрий день, Аліно! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 969069 67.9(4Укр)304 У83 Усиновлення крок за кроком. Усвідомлене батьківство : посібник на допомогу батькам / Л. Волинець [та ін.]. – Вид. 3-тє, переглянуте й доп. – [Б. м. : б. в., 2010?]. – 60 с.; 2). 884682 60.5 П75 Прийомні сім'ї для дітей-сиріт з функціональними обмеженнями / О. О. Яременко [та ін.]. – К. : Укр. ін-т соц. дослідж., 2001. – 120 с.; 3). Бр3547 349.3 П61 Посібник для дітей-сиріт, прийомних, опікунських родин, дитячих будинків сімейного типу та усиновлювачів : для вирішення питань соц. забезпечення, захисту та інформ. підтримки / Благодійний фонд "Щаслива дитина" ; [авт. ідеї: Ю. Дойкова, М. Колодяжний ; автори-створювачі : С. Вітько, Ю. Дойкова, Л. Зенцова]. – [Запоріжжя : б. в., 2017]. – 48 с.; 4). 953631 88.5 Б36 Бевз Г. М. Прийомна сім'я : соціально-психологічні виміри : монографія / Г. М. Бевз. – К. : Слово, 2010. – 352 с.; 5). Волкова В. В. Формування готовності до сімейного життя у дітей-сиріт у діяльності практичного психолога // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – № 6. – С. 40-48.; 6). Бондаренко В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період суспільної і приватної опіки (з ХІХ до ХХ ст.) // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2012. – № 4. – С. 102-108.; 7). Дорохова С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля // Рідна школа. – 2006. – № 12. – С. 24-26.; 8). 962732 60.5 С69 Рябцева Н. О. Особливості виховання дітей-сиріт у дитячих будинках і прийомних сім'ях / Н. О. Рябцева // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики / КПУ ; [редкол.: В. П. Бех та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2012.- Вип. 53. – С. 187-197.; 9). Ченбай І. В. Виховання дітей-сиріт у народній педагогіці // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2009. – № 1. – С. 85-91.; 10). 962043 74.58 П24 Ядранська О. В. Аспекти трудового виховання дітей-сиріт / О. В. Ядранська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах / Класичний приватний ун-т ; [редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2011. - Вип. 19(72). – С. 336-342.; 11). Скрипник А. В. Соціально-педагогічна підтримка дітей, позбавлених батьківського піклування: змістовий аспект // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук Укр. – 2010. – № 3(38). – С. 33-41.; 12). Чернуха Н. М. Соціально-педагогічні умови формування бережливого ставлення до власного здоров'я в дітей з притулків для неповнолітніх // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2012. – № 1. – С. 36-42.
Дата: 12.10.2022
Имя: Оксана
Вопрос: Добрий вечір! Мене цікавить тема: "Професійна діяльність соціального педагога", бажано статті.
Вопрос: Добрий вечір! Мене цікавить тема: "Професійна діяльність соціального педагога", бажано статті.
Ответ Добрий день, Оксано! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти: Додаток до листа МОН 13.11.2018 р. № 1/9-961 // Соц. педагог. – 2019. – № 8. – С. 18-24.; 2). Голованова Т. П. Структурні компоненти та зміст підготовленості соціальних педагогів до організації просвітницької діяльності з попередження насильства в сім'ї // Вісн. ЗНУ. Пед. науки. – 2013. – № 3. – С. 152-157.; 3). Краснова Н. П. Напрями та типові технології діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 1. – С. 71-82.; 4). Ляска О. Особливості діяльності соціального педагога у закладах професійної освіти // Професійно-технічна освіта. – 2018. – № 2. – С. 39-42.; 5). Пахомова О. З досвіду діяльності соціального педагога у дитячих громадських об'єднаннях // Рідна школа. – 2007. – № 7-8. – С. 24-26.; 6). Філь О. В. Критерії готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії як професійного інструменту // Вісн. ЗНУ. Пед. науки. – 2009. – № 2. – С. 206-214.; 7). Цимбаліст Л. У єдиній команді. Взаємодія соціального педагога з державними службами // Соц. педагог. – 2019. – № 4. – С. 36-40.; 8). Чуносов М. О. Модель індивідуально-групової діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень // Теорія і практика упр. соц. системами. – 2010. – № 2. – С. 117-123.; 9). Суятинова К. Є. Коучинг у соціально-педагогічній діяльності // Інноваційна педагогіка. – 2018. – № 7, том 2. – С. 139-142.; 10). Сайко Н. Вплив професійного потенціалу на успішність роботи соціального педагога // Дир. шк., ліцею, гімназії. – 2017. – № 1-2. – С. 73-77.; 11). Казаннікова О. В. Використання технології воркшопу у процесі практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності // Наук. журн. Хортицької нац. акад. – 2020. – № 1(2). – С. 126-136.; 12). Архипова С. П. Професійна підготовка соціальних педагогів у контексті акмеологічного підходу // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 2. – С. 106-111.; 13). Краснова Н. П. Комунікативна толерантність у професіональній діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2009. – № 1. – С. 71-77.; 14). Матвієнко Т. В. Правовиховна діяльність соціального педагога в навчальному закладі : [програма гуртка "Школа омбудсмена"] // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 10. – С. 20-25.
Дата: 04.06.2022
Имя: Юлія
Вопрос: Добрий день!Прошу допомогти у пошуку літератури про діяльнісний підхід в освіті: психологічний аспект діяльності, теорія діяльності, діяльнісний підхід у початковій та вищій освіті
Вопрос: Добрий день!Прошу допомогти у пошуку літератури про діяльнісний підхід в освіті: психологічний аспект діяльності, теорія діяльності, діяльнісний підхід у початковій та вищій освіті
Ответ Добрий день, Юліє! Пропонуємо наступні джерела: 1). 956606 74.200.5 П47 Позашкільна освіта: діяльнісний аспект : (із досвіду роботи педагог. колективів позашкільних навч. закладів м. Запоріжжя) / Упр. освіти і науки Запорізької міськ. ради, навч.-метод. центр ; [уклад. І. О. Зубова ; за ред. Р. О. Романчук]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2010. – 124 с.; 2). Богосвятська А-М. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури : [в шк.] // Всесвітня літ. та культура в навчальних закладах України. – 2015. – № 1 (січ.) – С. 26-31.; 3). Семакова Т. О. Інформаційно-діяльнісний підхід до формування умінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів [Електронний ресурс] // Вісн. Чернігівського національного педагогічного ун-ту. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 146. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_146_21 4). Молнар Т. Діяльнісний підхід до організації навчального процесу в початковій школі [Електронний ресурс] // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_17 5). Воронюк І. В. Діяльнісний підхід у розумовому розвитку учнів [Електронний ресурс] // Таврійський вісн. освіти. - 2016. - № 2. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2016_2_7 6). Січкар А. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової [Електронний ресурс] // Рідна шк. - 2016. - № 5-6. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_5-6_12 6). Гнатюк Д. О. Системно-діяльнісний підхід як основа організації ефективного навчання [Електронний ресурс] // Педагогічний пошук. - 2013. - № 4. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2013_4_13
Дата: 24.05.2022
Имя: Марія
Вопрос: Доброго ранку. Чи є у вас література національно-патріотичне виховання дошкільників
Вопрос: Доброго ранку. Чи є у вас література національно-патріотичне виховання дошкільників
Ответ Добрий день, Маріє! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : лист МОН України від 25 лип. 2016 р. № 1/9-396 // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2016. – № 8. – С. 52-57.; 2). Шкребтієнко Л. П. Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів та сім'ї у вихованні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку / Л. П. Шкребтієнко // Вісник. Київський інститут бізнесу та технологій. – 2018. – № 3 (37). – С. 65-68.; 3). Шкребтієнко Л. П. Особливості активізації взаємодії педагогів та сім'ї у вихованні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Л. П. Шкребтієнко // Вісник. Київський інститут бізнесу та технологій. – 2019. – № 1. – С. 83-86.; 4). Скуйбіда В. Даруючи коріння. Методичні рекомендації з патріотичного виховання // Дитячий садок. Управління. - 2019. - № 3. - С. 36-39.; 5). Сокач Ю. Патріотичне виховання: як зробити дієвим: Коучинг для педагогів / Ю. Сокач // Дошкільне виховання. – 2017. – № 8. – С. 7-9.; 6). Кишинська А. Щоб країна пишалася нами: Формування основ патріотизму в дошкільнят / А. Кишинська // Дошкільне виховання. – 2017. – № 8. – С. 2-6.; 7). Бобир В. Відзначаємо Дні України. Рекомендації щодо організації та проведення тематичного тижня в дошкільному закладі / В. Бобир // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 12-13.; 8). Власенко В. М. Розквітай, прекрасна Україно, рідна земле, матінко моя!: Родинне свято для дітей старшого дошкільного віку / В. М. Власенко // Дошкільний навчальний заклад. – 2015. – № 12. – С. 19-24.; 9). Гавриш Н. Національно-патріотичне виховання у ситуації соціального неспокою: змінюємо підходи / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 2-7.; 10). Каплуновська О. Сучасний погляд на патріотичне виховання. Особливості організації роботи з дошкільнятами / О. Каплуновська // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 8-10.; 11). Кузьмук Л. Плекаємо патріотів. Досвід організації роботи з педагогами і батьками / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання. – 2015. – № 8. – С. 14-17.; 12). Курчатова А. В. Підготовка майбутніх вихователів до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства / А. В. Курчатова // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X I, том 1. – С. 174-178.; 13). Нерянова С. Національно-патріотичне виховання дошкільників: коротко про головне / С. Нерянова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2021. – № 8. – С. 4-7.; 14). Пахальчук Н. Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти до національно-патріотичного виховання дітей / Н. Пахальчук, О. Голюк, Г. Кіт // Рідна школа. – 2018. – № 9-12. – С. 49-43.; 15). 980190 74.1 П56 Поніманська Т. Моральне виховання дітей дошкільного віку / Т. Поніманська // Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : підручник / Поніманська Т. І. ; Тамара Поніманська.- К. : Академвидав. – 2015. – С. 212-256.; 16). Примушко Н. Україна - це ми! З досвіду патріотичного виховання дітей / Н. Примушко, Т. Серга // Дошкільне виховання. – 2016. – № 8. – С. 8-10.; 17). Сучасний зміст та методи патріотичного виховання учнів в умовах пограниччя // Методист. – 2019. – № 10. – С. 49-79.; 18). Кириченко В. Як поєднати змістовне й цікаве в національно-патріотичному вихованні / В. Кириченко // Методист. – 2019. – № 10. – С. 28-37.; 19). Кропочева Н. М. Інформаційний супровід національно-патріотичного виховання: законодавчо-нормативний аспект / Н. М. Кропочева // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X I,том 3. – С. 93-99.