Педагогика (327)
Дата: 26.02.2021
Имя: Марина
Вопрос: Кольорові палички Кюїзенера: сутність навчання малечі. Дякую
Вопрос: Кольорові палички Кюїзенера: сутність навчання малечі. Дякую
Ответ Добрий день, Марино! Пропонуємо такі джерела: 1). Камянченко І. Цікава математика: Барвистий світ паличок Кюїзенера // Дитячий садок. - 2018. - № 1. - С. 29-36.; 2). Пасічна К. Кольорові числа - ключ до засвоєння математичних знань. Практичні аспекти використання паличок Джорджа Кюїзенера // Дитячий садок. - 2016. - № 19. - С. 4-22.; 3). Нікітченко С. Вивчаємо математику з паличками Кюїзенера // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 16-19.; 4). Нікітченко С. Палички Кюїзенера на заняттях з математики: [дошкільнята] // Палітра педагога. - 2012. - № 2. - С. 12-14.; 5). Нікітченко С. Проста геометрія з паличками Кюїзенера : заняття з математики для старших дошкільнят // Палітра педагога. - 2013. - № 1. - С. 16-17.; 6). 884675 74.1 К84 Крутій К. Л. Скарбничка ігор для розумних батьків і кмітливих дітлахів / Катерина Крутій, Наталія Маковецька ; М-во освіти і науки України [та ін.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2000. – 204 с.
Дата: 26.02.2021
Имя: Полина
Вопрос: Потрібна інформація про використання блоків Дьонеша на заняттях з дітьми дошкільного віку. Дякую за допомогу
Вопрос: Потрібна інформація про використання блоків Дьонеша на заняттях з дітьми дошкільного віку. Дякую за допомогу
Ответ Добрий день, Поліно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Митник О. Розвиваємо мислення: Блоки Дьєнеша // Дошк. виховання. – 2016. – № 10. – С. 4-7.; 2). Володина Г. Блоки Дьенеша : ознакомление дошкольников с формой предмета // Дошк. воспитание. - 2012. - № 10. - С. 36-41.; 3). Вильшанская А. Д. Использование логических блоков Дьенеша в коррекционно-развивающей работе // Нач. шк. - 2007. - № 3. - С. 46-50.; 4). 984897 74.1 Щ61 Щербакова, К. Й. Теорія і методика логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Катерина Щербакова, Олена Брежнєва. – Мелітополь : Вид. буд. ММД, 2015. – 200 с.; 5). 767874 74.1 М69 Михайлова З. А. Игровые занимательные задачи для дошкольников. - М., 1990. - 93 с.; 6). 684159 74.1 М54 Методика формування елементарних математичних уявлень у дітей / О. К. Грибанова, К. Й. Щербакова та інш. - К., 1987. - 134 с.; 7).955434 74.1 Н73 Новикова, В. П. Математика в дитячому садку : конспекти занять : для роботи з дітьми 6-7 років / В. П. Новикова. – [Х.] : Ранок, 2007. – 144 с. – Комплекс матеріалів із формування математичних уявлень.
Дата: 22.02.2021
Имя: Марина
Вопрос: Потрыбна стаття сучасна на тем: "Принципи та сутнысть Болонського процесу у вищих навчальних закладах Украъни".Дякую
Вопрос: Потрыбна стаття сучасна на тем: "Принципи та сутнысть Болонського процесу у вищих навчальних закладах Украъни".Дякую
Ответ Доброго вечір, Марино! Скористайтесь наступними джерелами: 1). Вавренюк С. А. Проблеми Болонського процесу для системи вищої школи України // Інвестиції: практика та досвід. – 2018. – № 18. – С. 59-61.; 2). Павко А. Болонський процес: досягнення і проблеми вищої освіти України // Світ. - № 23/24. - С. 3.; 3). Сердюк В. Р. Складності модернізації вищої освіти в Україні в контексті Болонської декларації // Вісн. ЗНУ. Педагогічні науки. – 2013. – № 2. – С. 62-68.; 4). Сорока Д. Проблемы и перспективы развития высшего образования в Украине в рамках Болонского процесса // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2014.- Т. 2. – № 1. – С. 151-153.; 5). Лукащук В. І. Модернізація української вищої освіти в контексті болонського процесу // Український соціум. – 2013. – № 3. – С. 77-85.; 6). Люта А. В. Болонська система та її реалізація у вищих навчальних закладах України // Держава та регіони. Сер. Гуманітарні науки.. – 2011. – № 4. – С. 97-107.; 7). Люта А. В. Сучасні шляхи втілення Болонської системи у ВНЗ України // Держава та регіони. Сер. Гуманітарні науки. – 2013. – № 1. – С. 119-129.; 8). Сухарніков Ю. Суть поняття Learning out-comes у вищій освіті України: [Болонський процес в Україні] // Вища шк. - 2012. - № 11. - С. 7-24.; 9). Романюк Ю. Україна і Болонський процес: тернистий шлях європейського визначення // Наука і суспільство. - 2012. - № 1-2. - С. 44-50.; 10). Мадзігон В. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти // Вища шк. - 2011. - № 3. - С. 19-26.; 11). Приходченко К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2011. – № 2. – С. 63-70.; 12). Болонський процес в Україні // Управління освітою. - 2010. - № 6. - С. 31-32.; 13). Майборода В. К. Підготовка магістрів у контексті Болонського процесу: історія та сучасність // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Філософія. Політологія. - 2010. - № 94-96. - С. 108-112.; 14). Левченко Л. О. Вища освіта в Україні: погляд з кафедри: [аналіз реалізації в Україні Болонського процесу] // Наука та наукознавство. - 2010. - № 2. - С. 67-71.; 15). Зіньковський Ю. Ф. Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2010. – № 2. – С. 57-61.; 16). Бєліков С. Б. Досвід упровадження Болонської системи в закладах вишу Запоріжжя // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2009. – № 1. – С. 17-27.
Дата: 06.02.2021
Имя: Марина
Вопрос: Прошу помочь, пожалуйста. Задание: підготувати ігри на розвиток комунікативної толерантності для дітей дошкільного віку
Вопрос: Прошу помочь, пожалуйста. Задание: підготувати ігри на розвиток комунікативної толерантності для дітей дошкільного віку
Ответ Доброго дня, Марина! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Кузьмук Л. Мистецтво жити разом : виховання толерантності у старших дошкільнят / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 9-11. 2). Звозчик Н. С. Любіть людей! : [16 листопада - Міжнародний день толерантності, сценарій свята] / Н. С. Звозчик // Розкажіть онуку. – 2016. – № 10. – С. 33-34. 3). Болдарєва С. Соціально-комунікативний розвиток дошкільників // Психолог дошкілля. - 2014. - № 3. - С. 40-49. 4). Ф85618 74.200.5 В94 Виховуємо толерантність: форми та методи роботи : навч.-метод. посібник / [редкол.: М. Масютіна, М. Сіряк]. – Бердянськ : Вид. Ткачук О. В., 2012. – 200 с. 5). Присяжнюк Л. . Як візьмемось разом, скарб знайдем одразу!: Квест-гра для дітей середньої/старшої групи : [за методикою формування міжособистісних стосунків] / Л. . Присяжнюк // Дошкільне виховання. – 2017. – № 11. – С. 20-23. 6). Бр3561 378 Л97 Ляпунова В. А. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності дітей у дошкільних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.08 - дошкільна педагогіка : [спец.]13.00.04 - теорія і методика проф. освіти / Ляпунова Валентина Анатоліївна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – К., 2017. – 40 с.
7). Ананко Т. Добре роби - добре й буде : Заняття для дітей старшої групи : [знаходження спільної мови з однолітками, розв'язання конфліктів] / Т. Ананко // Дошкільне виховання. – 2019. – № 3. – С. 26-27. 8). Дризлова В. Вчимося бути толерантними. Година спілкування з елементами казкотерапії / В. Дризлова // Початкова школа. – 2019. – № 6. – С. 48-51.
9. Чебаненко І. Виховання толерантності: Цикл міні занять / І. Чебаненко // Соціальний педагог. – 2019. – № 8. – С. 25-32. 10). Сокирба Л. Вчимося спілкуватися і дружити: Заняття для дітей середньої групи / Л. Сокирба // Дошкільне виховання. – 2019. – № 8. – С. 24-25. 11). Целова Д. Д. Мы все такие разные : [игровое мероприятие, посвященное знакомству с понятием "толерантность" для учащихся 4-5-х классов] / Д. Д. Целова // Б-ка "Библиопринт". Читаем,учимся,играем.. – 2010. – № 11. – С. 62-65. 11). Кузьмук Л.
Земля - наш спільний дім, живімо мирно в нім! : інтегроване занятт для старших дошкільнят / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 28-30 . 12). Багач Д. Б. Виховання толерантного ставлення до дітей з особливими потребами. Відкрите заняття для дошкільників / Д. Б. Багач // Дитина з особливими потребами. - 2017. - № 8. - С. 16-18. 13). Пісарєва О. В. Формування комунікативної поведінки дитини дошкільника // Нові технології навчання. - 2012. - № 72. - С. 86-90. 14). Лашкова Л. Формирование коммуникативных качеств у детей старшего дошкольного возраста // Дошк. воспитание. - 2009. - № 3. - С. 34-39.
Дата: 06.02.2021
Имя: Паша
Вопрос: Створення STREAM осередків в ЗДО
Вопрос: Створення STREAM осередків в ЗДО
Ответ Добрий день, Пашо. Пропонуємо наступні джерела: 1) Ф86202 373.2 С85 STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтерн. програма формування культури інженерного мислення в дошкільників / МОН України [та ін. ; авт. кол.: Голюк О. та ін.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2018. – 146 с.; 2) Стеценко, І. Stream-освіта: техніка + мистецтво / І. Стеценко // Дошкільне виховання. – 2016. – № 12. – С. 14-16.; 3) Стеценко, І. Досліди в мистецтві: Упроваджуємо STREAM-освіту / І. Стеценко // Дошкільне виховання. – 2019. – № 12. – С. 20-23.; 4) Стеценко, І. Stream-освіта: математичне дослідження // Дошкільне виховання. – 2018. – № 4. – С. 13-15.; 5) Стеценко І. Б. Лего-конструювання як компонент STREAM-освіти для дошкільників [Електронний ресурс] // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 5. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_5_10; 6) Стеценко І. Б. Обґрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці [Електронний ресурс] // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 8. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_8_8; 7) Крутій К.
Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників [Електронний ресурс] / К. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_2_7; 8) Басалига О. STREAM-HUB — новий тренд у дошкільній освіті [Електронний ресурс] / О. Басалига, С. Коваль // Наук. зап. Малої акад. наук України. Серія: Пед. науки. - 2019. - Вип. 15. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2019_15_5; 9) Крутій К. STREAM – освіта для дошкільників або "стежинки у всесвіт" [Електронний ресурс] / К. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Наук. зап. Малої акад. наук України. Серія: Пед. науки. - 2017. - Вип. 10. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2017_10_15; 10) Ковшар, О. В. STREAM – сучасна технологія дошкільної освіти // Інноваційні технології навчання обдарованої молоді: матеріали ІX-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7–8 груд. 2017 року, м. Київ.– К.: Ін-т обдарованої дитини, 2017. – С. 142-145. Режим доступу: http://man.gov.ua/upload/news/2017/11_12/Zbirnyk%20konferentsiyi%206-7%20hrudnya.pdf#page=142; 11) Головня, І. П. Освітні ситуації як засіб реалізації парціальної програми «STREAM–освіта дошкільників, або Стежинки у Всесвіт» : магістер. дис. / І. П. Головня ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2019. - 98 с. - Режим доступу: https://cutt.ly/FkcAt4w; 12) Балик, С. Процесуально-технологічне забезпечення формування природничо-наукових знань у старших дошкільників // Сучасне дошкілля:актуальні проблеми, досвід,перспективи розвитку : зб. наук. ст. студентів спеціальності "Дошк. освіта" (27 листоп. 2019 р.). - Ніжин, 2019. - С. 13-19. - Режим доступу: https://cutt.ly/ukcA0MP