Психологія (287)
Дата: 23.09.2023
Имя: Юлія
Вопрос: Доброго дня. Можете підібрати літературу з психології впливу з 2010 по 2023 р.? Дякую.
Вопрос: Доброго дня. Можете підібрати літературу з психології впливу з 2010 по 2023 р.? Дякую.
Ответ Добрий день, Юліє! Пропонуємо наступні джерела: 1). Ситайло О. І. Застава в кримінальному процесі: психологія впливу чи ігри з жадібністю // Бюлетень Міністерства юстиції України. – 2019. – № 10. – С. 41-45. – Бібліогр.: 12 назв.; 2). 977964 88.5 Ч-16 Чалдині Р. Психологія впливу : найкраща кн. про вплив із будь-коли виданих / Роберт Чалдині ; [пер. з англ. М. Скоробогатова]. – Х. : Клуб Сімейного Дозвілля, 2015. – 368 с. – Бібліогр.: с. 334-351.; 3). Євтушенко О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту // Економіка та держава. – 2015. – № 9. – С. 55-59. – Бібліогр.: 8 назв.; 4). Богуславська О. Г. Психологічний вплив та засоби протидії небажаному впливу: практичні аспекти // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – Вип. 67. – С. 203-213.; 5). Гридковець Л. М. Психологічний вплив травмівного досвіду попередніх поколінь на рівень психічного здоров'я нащадків // Вісник. Київський інститут бізнесу та технологій. – 2018. – № 3 (37). – С. 9-12. – Бібліогр.: 14 назв.; 6). Кушнарьов С. В. Методи психолого-педагогічного впливу на неповнолітніх правопорушників // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 2. – С. 85-90.; 7). Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2013. – № 2. – С. 146-149. – Бібліогр.: 10 назв.; 8). Нємцева О. О. Структура інформаційно-психологічного впливу // Держава та регіони. Сер.: Соц. комунікації. – 2015. – № 4. – С. 42-47. – Бібліогр.: 21 назв.; 9). 995632 159.922.8 К24 Карнегі Д. Д. Як здобувати друзів і впливати на людей : посібник для дівчат / Донна Дейл Карнегі ; [пер. з англ. Н. Лавської]. – [К.] : Вид. група КМ-БУКС. – 208 с.; 10). 984943 74.58 П24 Русинка І. І. Установки як головний психологічний бар'єр, який заважає людині в досягненні поставлених цілей / І. І. Русинка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради А. О. Монаєнко ; редкол.: Т. І. Сущенко (головний ред.) та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2016.- Вип. № 46 (99). – С. 140-151. – Бібліогр.: 6 назв.; 11). 1024388 343.9(477) Т93 Тимошенко В. І. Мобінг / В. І. Тимошенко // Тимошенко В. І. Теоретичні проблеми кримінології : зб. наук. праць / Тимошенко В. І. ; М-во внутрішніх справ України, Нац. акад. внутрішніх справ.- К. : [ФОП Маслаков]. – 2021. – С. 259-261.; 12). Фурман О. Взаємоспричинення парадигм, стратегій, класів і методів соціально-психологічного впливу // Психологія і суспільство. – 2019. – № 2. – С. 44-65. – Бібліогр.: 51 назва.; 13). 1000164 316.47 Ш53 Шефер Д. Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них : рекомендації колишнього агента ФБР / Джек Шефер, Марвін Карлінс ; [пер. з англ. О. Ліпської]. – Х. : Vivat, 2019. – 304 с.; 14). 982596 88.5 Т66 Трейсі Б. Зроби це зараз. 21 чудовий спосіб зробити більше за менший час / Брайан Трейсі ; [пер. з англ. І. Савюк]. – Х. : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016. – 112 с.; 15). 996611 159.96 Г74 Гоулман Д. Нове "Я" : вплив медитації на свідомість, тіло й мозок / Д. Гоулман, Р. Девідсон / Деніел Ґоулман, Річард Девідсон ; пер. з англ. Олександра Асташова. – К. : Наш формат, 2019. – 264 с.; 16). 1024388 343.9(477) Т93 Тимошенко В. І. Примус / В. І. Тимошенко // Тимошенко В. І. Теоретичні проблеми кримінології : зб. наук. праць / Тимошенко В. І. ; М-во внутрішніх справ України, Нац. акад. внутрішніх справ.- К. : [ФОП Маслаков]. – 2021. – С. 268-271.; 17). Ф86647 316.6 Т16 Талеб Н. Н. Антикрихкість. Про (не) вразливе у реальному житті / Насім Ніколас Талеб ; пер. з англ. Микола Климчук. – К. : Наш формат, 2018. – 400 с.; 18). Заєць В. М. Медіа-насилля в суспільстві споживання: світоглядно-комунікативний аспект // Гілея. – 2018. – № 1(128). – С. 211-214. – Бібліогр.: 12 назв.; 19). 986507 88.5 Ф55 Філоненко М. М. Психологічний вплив / М. М. Філоненко // Філоненко М. М. Психологія спілкування : підручник для внз / Філоненко М. М. ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. мед. ун-т ім. О. О. Богомольця.- К. : Центр учб. літ. – 2016. – С. 83-86.; 20). Петрухін В. С. Національна психологія військовослужбовця як об’єкт інформаційно-психологічного впливу [Електронний ресурс] / В. С. Петрухін, П. П. Черник // Військово-науковий вісник. - 2009. - Вип. 12. - С. 201-213. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnv_2009_12_17; 21). Надибська О. Я. Психологія групового та особистісного впливу на формування соціально-правової системи [Електронний ресурс] / О. Я. Надибська // Південноукраїнський правничий часопис. - 2015. - № 1. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pupch_2015_1_14; 22). Щербан Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу [Електронний ресурс] / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 8. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_8_10; 23). Бондаренко І. С. Інформаційно-психологічна експансія як деструктивний наслідок глобалізаційних процесів: геополітичний вимір / І. С. Бондаренко, К. В. Скліфос // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2011. – № 4. – С. 6-10. – Бібліогр.: 10 назв.; 24). Фурман О. Взаємоспричинення парадигм, стратегій, класів і методів соціально-психологічного впливу // Психологія і суспільство. – 2019. – № 2. – С. 44-65. – Бібліогр.: 51 назва.; 25). 991183 378 К21 Карамушка Л. М. Психологія організаційної культури вищого навчального закладу : у контексті становлення професійної ідентичності студентів : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Іщук / Нац. акад. пед. наук України [та ін.]. – К. ; Запоріжжя : Кругозір, 2015. – 276 с.
Дата: 01.09.2023
Имя: Ольга
Вопрос: Добрий день! Цікавлять матеріали з теми "Психологія віктимної поведінки" у психологічній науці, бажано за останні 5 років. Дякую!
Вопрос: Добрий день! Цікавлять матеріали з теми "Психологія віктимної поведінки" у психологічній науці, бажано за останні 5 років. Дякую!
Ответ Добридень, Ольго! На жаль, найсвіжіші матеріали з цієї теми в фондах нашої бібліотеки (з об'єктивних причин) відсутні. Тому надаємо декілька джерел зі свого фонду та електронні ресурси з повнотекстовим доступом: 1). 975072 88.5 Э40 Психологічні особливості якості життя віктимної особистості // Еколого-психологічні чинники якості життя в умовах розвитку сучасного суспільства : колективна монографія / за наук. ред. Ю. М. Швалба; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : [Імекс-ЛТД]. – 2013. – С. 190-198.; 2). Філімошкіна, Н. Віктимність і співзалежність: дві сторони однієї проблеми : [віктимна сім'я та діти-жертви, які виховуються у такій родині] / Н. Філімошкіна // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 1. – С. 48-51.; 3). Філімошкіна, Н. Плоди любові співзалежних батьків, або Які діти виростають у віктимній сім'ї / Н. Філімошкіна // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 4. – С. 20-24.; 4). Козлова, А. Віктимність серед підлітків. Причини та наслідки / А. Козлова // Школа. – 2018. – № 6 (150). – С. 2-7.; Соц. педагог. - 2018. - № 4. - С. 29-35.; 5). Кердивар, В. В. Аналіз передумов виникнення синдрому жертви в умовах вимушеного переселення в межах України / В. В. Кердивар // Теорія і практика сучас. психології. – 2018. – № 2. – С. 203-206. – Бібліогр.: 10 назв.; 6). Бочелюк В. В. Особливості готовності майбутніх психологів до роботи з попередження віктимної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісн. Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 48. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_48_4; 7). Бистров А. Є. Індивідуально-психологічні фактори віктимізації поведінки розумово відсталих підлітків [Електронний ресурс] / А. Є. Бистров // Наук. часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 286-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_61; 8). Бантишева О. О. Методика дослідження психологічних особливостей емоційного інтелекту осіб юнацького віку, схильних до віктимної поведінки [Електронний ресурс] / О. О. Бантишева // Проблеми сучас. психології. - 2015. - Вип. 28. - С. 36-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_28_5; 9). Бочелюк В. В. Психолого-педагогічні умови підготовки студентів-психологів до організації профілактики віктимної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_4; 10). Вакуліч Т. М. Аналіз проблеми психологічної компетентності освітян щодо попередження розвитку віктимної поведінки суб’єктів навчально-виховного процесу [Електронний ресурс] / Т. М. Вакуліч // Вісн. післядиплом. освіти. - 2010. - Вип. 1(2). - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2010_1(2)__10; 11). Калязіна Т. В. Психологічні особливості схильності інтелектуально обдарованих підлітків до віктимної поведінки [Електронний ресурс] / Т. В. Калязіна // Вісн. післядиплом. освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2018. - Вип. 6. - С. 78-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2018_6_9; 12). Вакуліч Т. М. Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні [Електронний ресурс] / Т. М. Вакуліч // Врачеб. дело. - 2017. - № 7. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LiSp_2017_7_5; 13). Злагодух В. В. Психологічні особливості самоставлення у підлітків з проявами віктимної поведінки [Електронний ресурс] / В. В. Злагодух, А. С. Буняк // Психологія: реальність і перспективи. - 2019. - Вип. 12. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2019_12_15; 14). Онисько О. О. Психологічна детермінація проявів віктимної поведінки особистості [Електронний ресурс] / О. О. Онисько // Вісн. Нац. ун-ту оборони України. - 2011. - Вип. 6. - С. 218-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_6_43; 15). Чуйко О. Соціально-психологічні аспекти адаптивних можливостей та віктимної поведінки студентської молоді [Електронний ресурс] / О. Чуйко, Т. Клібайс // Вісн. Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Соціальна робота. - 2020. - Вип. 1. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkhucozrob_2020_1_7; 16). Бочелюк В. В. Особливості роботи психологів з попередження віктимної поведінки учнів підліткового віку [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2013. - Т. 2, Вип. 11. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2013_2_11_10; 17). Бочелюк В. В. Соціально-психологічний тренінг як напрям корекції віктимної поведінки дівчат-підлітків [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Серія : Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 4. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2013_18_4_8; 18). Підвальна Ю. В. Соціально-психологічні чинники як основа для формування поведінки жертви та булера [Електронний ресурс] / Ю. В. Підвальна // Наук. записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка]. Серія : Пед. науки. - 2020. - Вип. 185. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_185_32; 19). Закалик Г. М. Булери та жертви булінгу як соціально-психологічна проблема безпеки особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] / Г. М. Закалик, О. В. Войцеховська, Н. М. Шувар // Наук. вісн. Херсон. держ. ун-ту. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 1(2). - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov. /nvkhp_2018_1(2)__24; 20). Цимбал Ю. Ю. Психологічні детермінанти формування "комплексу жертви" [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Цимбал // Форум права. - 2012. - № 1. - С. 1050-1055. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Дата: 24.06.2023
Имя: Марія
Вопрос: Добрий день! Буду вдячна за рекомендацію літератури для написання дипломної роботи за темою: "Особливості використання групової роботи завдяки розвитку навичок самодопомоги в умовах воєнного" часу
Вопрос: Добрий день! Буду вдячна за рекомендацію літератури для написання дипломної роботи за темою: "Особливості використання групової роботи завдяки розвитку навичок самодопомоги в умовах воєнного" часу
Ответ Добрий день, Маріє! Пропонуємо Вам до опрацювання такі документи: 1). Подкоритова, Л. О.
Навчальний тренінг "Прийоми психологічної самодопомоги" / Л. О. Подкоритова // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 12. – С. 29-43. – Бібліогр.: 6 назв.; 2). 994171 159.93 Т45 Титаренко, Т. М. Збереження і відновлення психологічного здоров'я: технології психологічної допомоги / Т. М. Титаренко // Титаренко Т. М. Психологічне здоров'я особистості: засоби самодопомоги в умовах тривалої травматизації : монографія / Титаренко Т. М. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. - Кропивницький : [Імекс-ЛТД]. – 2018. – С.106-146.; 3). 994171 159.93 Т45 Титаренко, Т. М. Психологічне здоров'я особистості: засоби самодопомоги в умовах тривалої травматизації : монографія / Т. М. Титаренко / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. – Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2018. – 160 с. – Бібліогр.: с. 150-159.; 4). 974596 74.58 П24 Заверико, Н. В. Групи само- і взаємодопомоги як засіб активізації спільноти вразливих верств населення / Н. В. Заверико // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Клас. приват. ун-т ; [голов. ред Сущенко Т. І. ; редкол.: Бочелюк В. Й. [та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2014. - Вип. № 36 (89). – С. 163-169. – Бібліогр.: 6 назв.; 5). Панок, В. Г. Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / В. Г. Панок, І. І. Ткачук, В. Д. Острова, Н. В. Лунченко, Ю. С. Бондарчук // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2019. – № 2. – С. 64-71. – Бібліогр.: 11 назв.; 6). 998889 159.9 П86 Психологічні засоби колективного подолання наслідків воєнного конфлікту : метод. рекомендації / за наук. ред. Л. М. Коробки ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. – Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2019. – 52 с.; 7). 998896 159.93 С69 Соціально-психологічні технології відновлення особистості після травматичних подій : практ. посіб. / за наук. ред. Т. М. Титаренко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соціальної та політ. психології. – Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2019. – 220 с. – Бібліогр.: с. 193-207.; 8). 990246 159.923 М48 Мельничук, О. Б. Групова форма психологічної корекції / О. Б. Мельничук // Мельничук О. Б. Основи психоконсультування та психокорекції : навч. посіб. для внз / Мельничук О. Б. ; Оксана Богданівна Мельничук ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова.- К. : Каравела. – 2017. – С. 311-369.; 9). 1023290 159.94 Р65 Розов, В. И. Психология экстремальных ситуаций: адаптивность к стрессу и психологическое обеспечение : научно-практ. пособие / В. И. Розов. – 3-е изд., передел. и доп. – К. : КНТ : Саммит-Книга, 2021. – 480 с. – Библиогр.: с. 463-478.; 10). 991224 364.6 С73 Способи підвищення соціально-адаптивних можливостей людини в умовах переживання наслідків травматичних подій : метод. рекомендації / за наук. ред. Т. М. Титаренко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. – Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2017. – 80 с. – Бібліогр.: с. 76-79.; 11). Бр3574 355.4
Д62 Дозволь собі допомогти. – [Запоріжжя? : б. в., 2017]. – 20 с. – (фото).; 12). 831388 53.57 П31 Пезешкиан, Н. Психотерапия повседневной жизни : тренинг в воспитании партнерства и самопомощи : с 250 примерами из практики / Н. Пезешкиан / вступ. слово Р. Баттегая ; пер. с нем. Л. П. Галанза. – М. : Медицина, 1995. – 336 с.; 13). Панок, В. Психологічна служба системи освіти і війна / В. Панок // Психологія і суспільство. – 2015. – № 3 (61). – С. 18-23.; 14). 10 правил для психолога у разі екстремальної ситуації: за рекомендаціями німецьких психологів Б. Гаш та Ф. Ласогга // Практ. психолог: Дит. садок. – 2018. – № 10. – С. 38-39.; 15). Ковальова, І. Проблемні питання психосоціальної реабілітації учасників бойових дій та їхніх родин / І. Ковальова, Г. Попова // Теорія і практика упр. соц. системами. – 2019. – № 4. – С. 38-45. – Бібліогр.: 10 назв.; 16). Бутриновська У. П. Групи самодопомоги як ефективна форма соціальної роботи [Електронний ресурс] / У. П. Бутриновська // Наук. часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соц. робота. Соц. педагогіка. - 2017. - Вип. 23. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_011_2017_23_4; 17). Ступак Д. Методологічні підходи до організації підготовки курсантів по наданню самодопомоги у структурі дисципліни "Безпека життєдіяльності" [Електронний ресурс] / Д. Ступак // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 6. - С. 273-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_6_27; 18). Цільмак О. М.
Провідні технології самодопомоги в процесі психологічної практики [Електронний ресурс] / О. М. Цільмак // Юрид. психологія. - 2022. - № 1. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2022_1_7.; 19). 911187 88.5 Я92 Яценко, Т. С. Теорія і практика групової психокорекції. Активне соціально-психологічне навчання : навч. посіб. для вузів / Т. С. Яценко. – К. : Вища школа, 2004. – 680 с. – (рис.).; 20). 973086 88.4 Ш37 Шевченко, Н. Ф. Психологічна допомога в кризових та екстремальних ситуаціях : навч. посіб. для вузів / Н. Ф. Шевченко / Держ. вищий навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т" М-ва освіти і науки України. – Запоріжжя : [ЗНУ], 2013. – 186 с. – (портр., табл.).; 21). Джошуа, К. Психологічні засади травмотерапії сімей учасників бойових дій / Креймер. Джошуа, О. Запорожець // Вісн. Київ. ін-т бізнесу та технологій. – 2016. – № 3 (31). – С. 43-47. – Бібліогр.: 28 назв.; 22). 364.62-054.73 С69 Соціально-психологічна допомога внутрішньопереміщеним особам (2016-2017 рр.) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ. – Запоріжжя : ЗОУНБ, 2018. – 80 дж.; 23). 159.9 С69 Соціально-психологічна допомога учасникам АТО/ООС (2018-2019) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ. – Запоріжжя : ЗОУНБ, 2020. – 60 дж.; 24). 364.62-057.3 П68 Соціально-психологічна допомога учасникам АТО (2016-2017 рр.) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ. – Запоріжжя : ЗОУНБ, 2018. – 46 дж.
Дата: 21.04.2023
Имя: надія
Вопрос: добрий день порадьте літературу, що висвітлює вплив соціальних мереж на особистість підлітків
Вопрос: добрий день порадьте літературу, що висвітлює вплив соціальних мереж на особистість підлітків
Ответ Добрий день, Надіє! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). Фісенко, Т. В. Засоби впливу в соціальних інтернет-мережах / Т. В. Фісенко // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2012. – № 1. – С. 152-157. – Бібліогр.: 13 назв.; 2). Артамонова, І. М. Інтеграція соціальних мереж та інтернет-ЗМК: вплив на соціалізацію споживачів сучасних медіа / І. М. Артамонова // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2014. – № 1/2 (17/18). – С. 4-9. – Бібліогр.: 16 назв.; 3). Бандровський, Г. О. "Спіраль мовчаня" Елізабет Ноель-Нойманн як технологія інформаційного впливу в соціальних мережах / Г. О. Бандровський // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2018. – № 3. – С. 80-85. – Бібліогр.: 13 назв.; 4). 1020495 316.32 Н62 Нікітенко, В. О. Віртуальний світ соціальних мереж як "університет масових знань" та їх вплив в умовах Інтернету / В. О. Нікітенко // Нікітенко В. О. Освіта, культура і туризм як чинники креативного розвитку особистості в умовах інноваційно-інформаційного суспільства : монографія / Нікітенко В. О. ; М-во освіти і науки України, ЗНУ, Інж. ін-т.- Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2020. – С. 240-247.; 5). Романова, Е. Г.
Мистицизм интернета и социализация молодежи : [отрицательное влияние интернет на молодежь] / Е. Г. Романова // Педагогика. – 2013. – № 5. – С. 79-88. – Библиогр.: 16 назв.; 6). Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі : [безпека дітей в інтернете] / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – 2013. – № 2. – С. 14-17.; 7). Короп, О. Родина й безпека в Інтернеті : [батьківські збори, присвячені ролі родини у формуванні навичок безпечної поведінки дітей в Інтернеті] / О. Короп // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 10. – С. 80-83.; 8). Небезпечні ігри: смерть як захоплення : ["групи смерті" в Інтернеті] // Школа. – 2018. – № 11. – С. 36-41.; 9). Гуревич, Р. Інформатизація освіти: позитивні здобутки та деякі негативні наслідки / Р. Гуревич, Н. Опушко // Рід. шк. – 2018. – № 9/12. – С. 9-14.; 10). Швидка, Г. "Обізнаний - означає озброєний!" Що варто знати про загрози школярів у соцмережах / Г. Швидка // Школа. – 2019. – № 11. – С. 88-93.; 11). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Соціальні мережі та вікові обмеження / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної]. - [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 119-139.; 12). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Інтернет-ризики і безпека дітей / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної].- [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 139-157.; 13). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Віртуальний світ і діти з особливими потребами / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної].- [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 157-173.; 14). Роль соціальних мереж в формуванні особистості : [бібліогр. список]. – Запорожье : ЗОУНБ им. Горького, 2011. – 24 джерела.; 15). Немеш О. М. Вплив спілкування в соціальних мережах на розвиток особистості підлітка [Електронний ресурс] / О. М. Немеш // Проблеми сучас. психології. - 2014. - Вип. 26. - С. 442-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_26_36.; 16). Слободяник О. Вплив електронних соціальних мереж на підлітків [Електронний ресурс] / О. Слободяник // Наук. записки [Кіровоград. держ. пед. ун-ту імені В. Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(3). - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(3)__9.
Дата: 11.04.2023
Имя: Дар`я
Вопрос: Доброго дня! Чи можете допомогти мені у пошуку журналів з психологіі, які б висвітлювали у статтях аналіз випадку клієнта із запитом будь-якого конфлікта, розгорнутий опис сесії з такими клієнтами. Дуже вдячна
Вопрос: Доброго дня! Чи можете допомогти мені у пошуку журналів з психологіі, які б висвітлювали у статтях аналіз випадку клієнта із запитом будь-якого конфлікта, розгорнутий опис сесії з такими клієнтами. Дуже вдячна
Ответ Доброго дня, Дар'я! Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1). 998207 159.964 З-34 Зарицька В. В. Психологія конфлікту : навч. посібник / В. В. Зарицька / М-во освіти і науки України, Класичний приватний ун-т. – [Одеса] : Гельветика, 2019. – 380 с.; 2). Учень у конфлікті : [конфліктна педагогічна ситуація] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 10. – С. 32-33.; 3). 962194 88.5 Э53 Елькін М. В. Основи конфліктології: діяльність менеджера з попередження та розв'язання конфліктів в закладах освіти : дисципліна за вибором магістранта / М. В. Елькін, М. М. Окса / Мелітопол. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького, Каф. педагогіки і пед. майстерності. – Мелітополь : [МДПУ], 2012. – 112 с.; 4). Іщук О. В. Вплив індивідуально-типологічних особливостей персоналу на стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях // Вісник ЗНУ. Педагогічні науки. – 2009. – № 2. – С. 96-103.; 5). 985915 88.8 Д84 Дуткевич Т. В. Методика залагодження конфліктів / Т. В. Дуткевич // Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія : навч. посібник для внз / Т. В. Дуткевич ; М-во освіти і науки України [та ін.].- К. : Центр учб. літ. – 2016. – С. 260-268.; 6). 947085 88.4 Ц61 Цимбалюк І. М. Психологічне консультування та корекція : навч. посіб. для вузів : модульно-рейтинговий курс / І. М. Цимбалюк / Мін-во освіти і науки України. – 3-є вид. – К. : Професіонал, 2009. – 544 с.; 7). 990246 159.923 М48 Мельничук О. Б. Психологічне консультування як вид психологічної допомоги / О. Б. Мельничук // Мельничук О. Б. Основи психоконсультування та психокорекції : навч. посібник для внз / О. Б. Мельничук ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Каравела. – 2017. – С. 11-64.; 8). Федоренко Р. П. Психологічний практикум з консультування: зміст, прийоми, технології [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. Вищ. Навч. Закл. ІІІ - ІV рівнів акредитації / Р. П. Федоренко, К. І. Шкарлатюк. – Луцьк: Східноєвроп. Нац. Ун-т ім. Л. Українки, 2012. - 237 с. – (Посібники та підручники ВНУ ім. Лесі Українки). - URL: https://core.ac.uk/download/pdf/153576297.pdf; 9). Конфліктологічне консультування [Електронний ресурс] : навч. посіб. / уклад. З. Ю. Крижановська. – Луцьк, 2017. – 110 с. - URL: https://core.ac.uk/download/pdf/157730612.pdf; 10). Горбунова В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги [Електронний ресурс] // Практична психологія та соціальна робота. – № 8. – 2008. – С. 3-5. - URL: https://core.ac.uk/download/pdf/12084053.pdf; 11). Цільмак О. М. Лекційний матеріал для здобувачів вищої освіти 4 курсу за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності «053 Психологія» з навчальної дисципліни "Психологічне консультування" [Електронний ресурс] / О. М. Цільмак ; кафедра психології. - Одеса : НУ "ОЮА", 2020. - 319 с. - URL: http://dspace.onua.edu.ua/handle/11300/14696, зі списком журналів з психології, Ви, можете ознайомиться на нашому сайті за посиланням: http://old.zounb.zp.ua/node/7253.