Психология (273)
Дата: 03.11.2020
Имя: Марк
Вопрос: Перевтома, її механізми, ступінь розвитку, засоби профілактики
Вопрос: Перевтома, її механізми, ступінь розвитку, засоби профілактики
Ответ Доброго ранку, Марку. Пропонуємо такі джерела: 1) 964081 52.5 А65 Андреев, А. А. Хроническая усталость и как ее победить. Секреты здорового сна / Александр Андреев. – М. ; СПб. [и др.] : Питер, 2012. – 176 с.; 2) 858819 28.98 С88 Стюарт, А. Ты устал... : современные методы восстановления, причины возникновения усталости, лечение хронической усталости / Алан Стюарт ; [пер. с англ. Р. Родякина]. – М. : РИПОЛ классик, 1997. – 416 с.; 3) 909428 52.5 К93 Курпатов, А. В. Средство от усталости / А. В. Курпатов. – СПб. : Нева, 2003. – 192 с.; 4) Ф73822 51.24
П34 Пістун, І. П. Працездатність та здоров'я людини : навч. посіб. для вузів / за ред. І. П. Пістуна. – Львів : Афіша, 2003. – 280 с.; 5) 935205 88.4 К92 Купер, К. Л. Организационный стресс : теории, исследования и практ. применение / К. Л. Купер, Ф. Дж. Дэйв, М. П. О’Драйсколл М. П. ; пер. с англ. и науч. ред. П. К. Власова. – Х. : Гуманитар. Центр, 2007. – 336 с.; 6) М153501 52.525 М19 Малкани, В. Релаксация : [пер. с англ.] / Викас Малкани. – М. ; СПб. : Диля, 2004. – 160 с.; 7) 831994 52.5 Б79 Боллз, Э. Б. Учитесь жить с синдромом хронической усталости / Эдмунд Блер Боллз. – М. : Крон-Пресс, 1995. – 174 с.; 8) 894929 75.691.42 Ф88 Фридебергер, Д. Офисная йога. Снятие усталости простыми движениями на рабочем месте / Д. Фридебергер. – М. ; ; СПб. : Диля, 2003. – 186 с.; 9) Бодров В. А. Современые представления о чувстве усталости в профессиональной деятельности // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 2. - С. 23-34.; 10) Бодров, В. А. Развитие учения о профессиональном утомлении человека. Часть II. Теоретические положения проблемы утомления // Психол. журн. – 2010. - Т. 3, № 4. – С. 83-93. – Библиогр.: 59 назв.; 11) Бодров, В. А. Развитие учения о профессиональном утомлении человека Часть III. Механизмы регуляции состояния профессионального утомления // Психол. журн. – 2010. - Т. 31, № 5. – С. 89-99. – Библиогр.: 42 назв.; 12) Кесьян, Т. Перевтома: з'ясовуємо причини й наслідки // Практ. психолог: Дитячий садок. – 2017. – № 4. – С. 48-51.; 13) Василик А. В. Професійна втома: чинники, наслідки та обов’язки роботодавців щодо відновлення працездатності працівників [Електронний ресурс] / А. В. Василик, О. Д. Дода // Вчені зап. Тавр. нац. ун-ту ім. В. І. Вернадського. Серія: Економіка і упр. - 2019. - Т. 30 (69), № 3. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_3_23; 14) Марченко О. Теоретичні обґрунтування до застосування засобів фізичної реабілітації при синдромі хронічної втоми [Електронний ресурс] / О. Марченко, В. Манжуловський, В. Куценко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2016. - № 4. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2016_4_11; 15) Куценко В. А. Сучасні погляди на синдром хронічної втоми й засоби реабілітації пацієнтів з цим синдромом [Електронний ресурс] // Молод. наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2017. - Вип. 28. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2017_28_31; 16) Жарова І. О. Характеристика фізичного стану й фізичної працездатності пацієнтів із синдромом хронічної втоми [Електронний ресурс] / І. О. Жарова, В. А. Куценко // Молод. наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2017. - Вип. 27. - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2017_27_30
Дата: 28.10.2020
Имя: Роман
Вопрос: Предмет: психологія. Тема: "Теорія поетапного формування розумових дій П.Я. Гальперіна та Н.ФФ. Тализінїої"
Вопрос: Предмет: психологія. Тема: "Теорія поетапного формування розумових дій П.Я. Гальперіна та Н.ФФ. Тализінїої"
Ответ Доброго дня, Романе. Пропонуємо наступний список, який розпочинаємо з праць згаданих психологів: 1) 493584 88.3 Г17 Гальперин, П. Я. Актуальные проблемы возрастной психологии : материалы к курсу лекций / П. Я. Гальперин, А. В. Запорожец, С. Н. Карпова / МГУ им. М. В. Ломоносова. – М. : Изд-во МГУ, 1978. – 118 с.; 2) 925943 88 Г17 Гальперин, П. Я. Введение в психологию : учеб. пособие для вузов / П. Я. Гальперин. – 6-е изд. – М. : КДУ, 2006. – 336 с.; 3) 220440 88 П75 Гальперін, П. Я. До питання про роль настанови в мисленні / П. Я. Гальперін // Праці республіканської наукової конференції з педагогіки і психології (29 січ.-4 лют. 1940 р.) / Нарком. освіти УРСР. - К. : Рад. шк., 1941. - Т. II. Психологія / за заг. ред. проф. Г. С. Костюка. - С. 172-200.; 4) 861263 88.8 Т16 Талызина, Н. Ф. Педагогическая психология : учеб. для сред. пед. учеб. заведений / Н. Ф. Талызина. – 2-е изд., стер. – М. : AcademiA, 1998. – 288 с.; 5) 711436 88.8 Т16 Талызина, Н. Ф. Формирование познавательной деятельности младших школьников : кн. для учителя / Н. Ф. Талызина. – М. : Просвещение, 1988. – 176 с.; 6) 64622 371.33 Т16 Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний. - М. : Изд-во МГУ, 1975. - 343 с.; 7) Гальперин П. Я. Проблемы формирования знаний и умений у школьников и новые методы обучения в школе / П. Я. Гальперин, А. В. Запорожец, Д. Б. Эльконин // Вопр. психологии. – 1963. – № 5. – С. 61–72.; 8) Гальперин П. Я. Формирование начальных геометрических понятий на основе организованного действия учащихся / П. Я. Гальперин, Н. Ф. Талызина // Вопр. психологии. – 1957. – № 1. – С. 23–44.; 9) Гальперин П. Я. Современное состояние теории поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин, Н. Ф. Талызина // Весн. МГУ. Серия: Психология. - 1979. - № 4. - С. 78-90.; 10) Ф84470 88.3 М99 М'ясоїд, П. А. Курс загальної психології : підручник / П. А. М'ясоїд. Т. 2. – К. : Алерта, 2013. – 760 с. - Із змісту: Мислення. - С. 154-211; Увага. - С. 270-316.; 11) Подольский А. И. Психологическая концепция П. Я. Гальперина: некоторые направления и перспективы дальнейшей разработки // Вестн. Моск. ун-та. Серия 14, Психология. - 2012. - № 4. - С. 11-22.; 12) 955288 88.3 М18 Маланов, С. В. Петр Яковлевич Гальперин: ориентировочная основа действий и деятельности как предмет исследования психологии // Маланов С. В. Системно-деятельностный культурно-исторический подход к анализу и объяснению психических явлений: объяснительные принципы и теоретические положения / С. В. Маланов / Рос. акад. образования, Моск. психол.-соц. ин-т. – М. ; Воронеж : [МПСИ : МОДЭК], 2010. – С. 53-66.; 13) Степанова М. А. От Л. С. Выготского к П. Я. Гальперину: психотехнический подход в психологии образования // Вопр. психологии. - 2010. - № 4. - С. 14-27.; 14) Лазарев В. С. Понятие умственного действия и его формирования в теории П. Я. Гальперина и В. В. Давыдова // Вопр. психологии. - 2010. - № 4. - С. 119-128.; 15) Степанова М. А. П. Я. Гальперин: теория, опередившая время // Вопр. психологии. - 2006. - № 1. - С. 146-156.; 16) Максименко С. Д. Теорія поетапного формування розумових дій П. Я. Гальперіна [Електронний ресурс] // Пробл. сучас. психології. - 2018. - Вип. 39. - С. 7-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2018_39_3; 17) Ніна Федорівна Тализіна [Електронний ресурс] // Психологія і особистість. - 2014. - № 1. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2014_1_12; 18) Тализіна Ніна Федорівна - психолог, яка навчала весь світ [Електронний ресурс] // Психологія і особистість. - 2018. - № 1. - С. 199-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2018_1_19; 19) Студенова Т. Ю. Эволюция подходов к организации системы образования // Вестн. Моск. ун-та. Серия 20, Пед. образование. - 2016. - № 2. - С. 53-66. - URL: https://cyberleninka.ru/article/n/evolyutsiya-podhodov-k-organizatsii-sistemy-obrazovaniya; 20) Глотова Г. А. Деятельностная теория учения как основа формирования исследовательских компетенций // Проблемы и перспективы развития образования в России. - 2011. - № 11. - С. 258-268. - URL: https://cyberleninka.ru/article/n/deyatelnostnaya-teoriya-ucheniya-kak-osnova-formirovaniya-issledovatelskih-kompetentsiy.; 21) Хохлова М. В. Деятельностный подход к учебным средствам по формированию предметных действий обучаемых в учреждениях общего и профессионального образования // Психология и педагогика: методика и проблемы практ. применения. - 2008. - № 4-2. - С. 204-209. - URL: https://cyberleninka.ru/article/n/deyatelnostnyy-podhod-k-uchebnym-sredstvam-po-formirovaniyu-predmetnyh-deystviy-obuchaemyh-v-uchrezhdeniyah-obschego-i
Дата: 26.10.2020
Имя: Євген
Вопрос: Добрий день. Потрібні матеріали на тему: "Неблагополучна сімя як соціально-психологічна проблем". Бажано статті онлайн. Дякую
Вопрос: Добрий день. Потрібні матеріали на тему: "Неблагополучна сімя як соціально-психологічна проблем". Бажано статті онлайн. Дякую
Ответ Доброго дня, Євген! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 931830 88.5 Ц34 Целуйко В.М.
Родители и дети : Психология взаимоотношений в семье / В.М. Целуйко. – 2-е изд. – Мозырь : Содействие, 2007. – 224 с. 2). 950096 74.200 П77 Приходько В. М. Підготовка майбутніх педагогів до превентивного виховання дітей із неблагополучних сімей : навч.-метод. посібник / В. М. Приходько / М-во освіти і науки України, Запоріз. обл. ін-т післядипломної пед. освіти. – Запоріжжя : Прем'єр, 2006. – 288 с. 3). Жукова О. А. Метод розігрування ситуацій у ролях як засіб підготовки соціальних педагогів до роботи з сім`ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. А. Жукова // Вісник ЗНУ. Педагогічні науки. – 2013. – № 2. – С. 5-10. –
4). 897860 88.56 Ц34 Целуйко В. М. Психология неблагополучной семьи : кн. для педагогов и родителей / В. М. Целуйко. – М. : Владос, 2003. – 272 с. 5). Нарижна В. В. Теоретико-методологічні основи соціально-психологічної роботи з неблагополучною сім’єю [Електронний ресурс] / В. В. Нарижна // Теорія і практика сучасної психології. - 2011. - Вип. 3. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2011_3_7 6). Ковальчук Т. І.
Деякі підходи до соціально–педагогічної роботи з неблагополучними сім’ями [Електронний ресурс] / Т. І. Ковальчук, О. В. Опанасенко // Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 3. - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2010_3_10 7).
Сьомкіна І. С.
Діагностика роботи центрів соціальних служб сім’ї, дітей та молоді з неблагополучними сім’ями [Електронний ресурс] / І. С. Сьомкіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 29. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2015_29_12 8).
Раєвська Я. М.
Особливості сімейної соціалізації в різних типах неблагополучних сімей [Електронний ресурс] / Я. М. Раєвська // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2016. - Вип. 27. - С. 175-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2016_27_21 9). Бичук І.
Основи соціальної роботи з неблагополучною сім’єю (з досвіду викладання навчальної дисципліни "Соціальна робота з сім’єю") [Електронний ресурс] / І. Бичук // Педагогічний часопис Волині. - 2018. - № 2. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2018_2_19 10).
Сьомкіна І. С. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями [Електронний ресурс] / І. С. Сьомкіна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 4. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_4_15 11).
Цибулько Л. Г.
Види та етапи соціально-педагогічної роботи з неблагополучною сім'єю [Електронний ресурс] / Л. Г. Цибулько. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_5 12).
Склярук А.
Проблемна сім’я як предмет соціальної психології: труднощі визначення й операціоналізації [Електронний ресурс] / А. Склярук // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_3_23 13).
Склярук А. В. Соціально-психологічний портрет проблемної сім’ї [Електронний ресурс] / А. В. Склярук // Молодий вчений. - 2015. - № 9(2). - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_9(2)__35 14). Склярук А. Соціально-психологічний аналіз проблемної сім’ї з позиції системного підходу [Електронний ресурс] / А. Склярук // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_15
Дата: 19.10.2020
Имя: Макар
Вопрос: Потрібна стаття про життя та творчий шлях психолога А.Адлера. Дякую
Вопрос: Потрібна стаття про життя та творчий шлях психолога А.Адлера. Дякую
Ответ Добрий день, Макаре! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Ф69169 159.9 П86 Хэнкс Х. Адлер, Альфред / Х. Хэнкс, П. Стрэттон // Психология : биогр. библиогр. словарь / под ред. Ноэль Шихи, Энтони Дж. Чепман, Уэнди А. Конрой. – СПб. : Евразия, 1999. – С. 14-15.; 2). 912330
88.4 Е51 Елизаров, А. Н. Концепции и методы психологической помощи: А. Адлер, К. Хорни, К. Г. Юнг, Р. Ассаджиоли : учеб. пособие / А. Н. Елизаров. – М. : Ось-89, 2004. – 160 с.; 3). Варфаломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів: [К. Юнг, А. Адлер, К. Хорні, Ф. Франкл] / О. В. Варфаломєєва // Практ. психологія та соц. робота. – 2007. – № 10. – С. 5-8. – Бібліогр.: 21 назва.; 4). 939506 88.3 Г68 Гордієнко, В. І. Психологія особистості : в біографіях, подіях, портретах: навч. посіб. для вузів / В. І. Гордієнко, Л. В. Копець. – К. : ВД "К.-Могилянська акад.", 2007. – 304 с.; 5). Фурман, А. А. Концепт досвіду в індивідуальній психології Альфреда Адлера / А. А. Фурман // Психологія і суспільство. – 2012. – № 3. – С. 78-94. – Бібліогр.: 18 назв.; 6). Олешкевич В. И. Поздний Адлер, или Пути развития индивидуальной психологии // Психология зрелости и старения. - 2010. - № 2. - С. 83-101. - Библиогр.: 18 назв.; 7). Олешкевич В. И. Истоки и пути формирования психологии А. Адлера // Методология и история психологии. - 2009. - Т. 4, Вып. 2. - С. 104-123.; 8). 890682 88.1 С59 Альфред Адлер: жизнь и творчество // Соколов, Э. В. Введение в психоанализ : социо-культурный аспект : учеб. пособие для вузов / Э. В. Соколов / СПб. Акад. культуры. – 3-е изд., стер. – СПб. : Лань, 2002. – С. 208-214.
Дата: 05.10.2020
Имя: Полина
Вопрос: Життя і науковий шлях В. Мішел (американський психолог)
Вопрос: Життя і науковий шлях В. Мішел (американський психолог)
Ответ Добрий день, Поліно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Ф69169 159.9 П86 Вулф Р. Н. Мишель Уолтер // Психология : биогр. библиогр. словарь / под ред. Ноэль Шихи, Энтони Дж. Чепман, Уэнди А. Конрой. – СПб. : Евразия, 1999. – С. 431-435.; 2). 934134 88.5 С16 Салливан, Г. .
Теория межличностных отношений и когнитивные теории личности / Г. Салливан, Дж. Роттер, У. Мишел / Пер.с англ. Д. Чернышев. – СПб. : Прайм- ЕВРОЗНАК, 2007. – 128 с.; 3). Ф73278 88.3
К50 Клонингер С. Мишель и Бандура : [когнитивная теория социального научения амер. психолога Уолтера Мишеля] // Клонингер, С. Теории личности : познание человека / С. Клонингер. – 3-е изд. – М. ; СПб. [и др.] : Питер, 2003. – С. 428-468.