Педагогіка (352)
Дата: 02.05.2024
Имя: Лариса
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь-ласка підібрати літературу по темі "Особливості ефективної взаємодії вчителя та учнів у навчальному середовищі".
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь-ласка підібрати літературу по темі "Особливості ефективної взаємодії вчителя та учнів у навчальному середовищі".
Ответ Шановна Ларисо! Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1). Ботіна І. Міжособистісна взаємодія учителя та учня / І. Ботіна // Рідна школа. – 2005. – №3. – С. 31-33.; 2). Нурєєва О. С. Характеристика поведінки різних типів учителів та учнів / О. С. Нурєєва, О. В. Скворчевська // Англійська мова та література. – 2008. – № 11. – С. 16-12-16-14.; 3). 917329 88.8 П84 Осадько О. Ю. Механізми впливу особистісної позиції вчителя на психологічне здоров'я учнів / О. Ю. Осадько // Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі : Матеріали міжнар. наук.-практ.конференції (27-28 трав. 2004 р., м. Київ) / Гол. ред. М.М.Слюсаревський.- К. : Укр. центр політ.менеджменту. – 2005. – С. 78-85.; 4). 943513 74.58 П24 Шустваль С. М. Взаємоз'язок діяльності вчителя й учнів - основа формування пізнавальних інтересів у навчанні / С. М. Шустваль // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : збірник наук. праць / [гол. ред.: Сущенко Т. І. та ін.] ; Запоріз. обл. ін-т післядипломної педагог. освіти, Гуманітарний Університет "ЗІДМУ".- Запоріжжя : [Гуманітарний університет "ЗІДМУ"]. – 2007.- Вип. № 47. – С. 372-377.; 5). Романко І. Механізми діалогічної взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Рідна школа. – 2009. – № 12. – С. 65-68.; 6). Хрипун В. Партнерська взаємодія вчителя й учнів - ключ до саморозвитку успішного педагога / В. Хрипун // Рідна школа. – 2010. – № 1-2 (січ.-лют.) – С. 39-41.; 7). Воронюк І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 6. – С. 27-34.; 8). Воронюк І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 11. – С. 38-46.; 9). Воронюк І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 4. – С. 12-20.; 10). Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Теорія і практика сучасної психології. – 2012. – Вип. 4. – С. 55-59.; 11). Ткаченко Л. Розвиток особистості в системі "учитель-учень": контекст синергетики / Л. Ткаченко // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2014. – № 5-6. – С. 12-18.; 12). Харченко Н. Учитель vs учень. Дві головні фігури в школі / Н. Харченко // Директор школи. Шкільний світ. – 2018. – № 4. – С. 14-26.; 13). 449262 74.204 П32 Пінчук Т. Д. Етика взаємин учителів і учнів / Т. Д. Пінчук. – К. : Знання, 1978. – 46 с. – Педагогіка. Серія VI ; № 5.; 14). Савченко Н. С. Освітній зв'язок "Вчитель ‒ Учень" у рефлексіях науковців минулого (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. С. Савченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 205. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_205_12
Дата: 12.02.2024
Имя: Ольга
Вопрос: Вітаю! Прошу допомоги у підборі літератури з питання:"Поведінка викладача закладу вищої освіти в конфліктній ситуації". Щиро дякую!
Вопрос: Вітаю! Прошу допомоги у підборі літератури з питання:"Поведінка викладача закладу вищої освіти в конфліктній ситуації". Щиро дякую!
Ответ Добрий день, Ольго! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). 996251 159.964 Д64 Долинська Л. В. Психологія конфлікту : навч. посіб. для внз / Л. В. Долинська, Л. П. Матяш-Заяц. – 5-те вид. – К. : Каравела, 2019. – 304 с.; 2). 1027820 378.091 І66 Паламарчук О. Стилі індивідуальної поведінки в конфліктній ситуації / О. Паламарчук // Інноваційні підходи до розвитку компетентнісних якостей фахівців в умовах професійного становлення : тези V Міжнар. науково-практ. конференції (28-29 червня 2021 року) / М-во освіти і науки України [та ін.].- Ізмаїл ; [Запоріжжя : АА Тандем]. – 2021. – С. 328-331.; 3). 971816 74.58 П24 Порохня Л. А. Особливості формування готовності майбутнього учителя до запобігання та розв'язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі у системі професійної підготовки / Л. А. Порохня // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класичний приватний ун-т ; [ред. рада: Монаєнко А. О. (голова) та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2013.- Вип. № 33 (86). – С. 509-513.; 4). 998207 159.964 З-34 Зарицька В. В. Психологія конфлікту : навч. посіб. / В. В. Зарицька / М-во освіти і науки України, Класичний приватний ун-т. – [Одеса] : Гельветика, 2019. – 380 с.; 5). Стукало О. А. Взаємодія викладача і студента на заняттях з іноземної мови: комунікативний аспект // Вісник ЗНУ. Педагогічні науки. – 2011. – № 2(15). – С. 167-170.; 6). 953125 74.00 М55 Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії : навч. посіб. / Г. М. Мешко. – К. : Академвидав, 2010. – 200 с.; 7). Мосьпан М. О. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Мосьпан // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 38. - С. 319-327. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_38_29; 8). Павлова О. Г. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до розв'язання конфліктних ситуацій у шкільному колективі [Електронний ресурс] / О. Г. Павлова // Молодий вчений. - 2021. - № 1(1). - С. 82-86. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2021_1(1)__20; 9). Третяк О. С. Запобігання конфліктних ситуацій у роботі вчителя з учнями, які мають посттравматичні розлади [Електронний ресурс] / О. С. Третяк, Н. П. Веселова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(1). - С. 226-231. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(1)__52; 10). Гусаренко М. Ю. Стратегія поведінки вчителя у складних педагогічних ситуаціях [Електронний ресурс] / М. Ю. Гусаренко, Ю. В. Валах. – Дніпро, 2017. – 89 с. - URL: http://infiz.dp.ua/misc-documents/repozit/ZO-A1/A1-0000-27-L1-17.pdf; 11). Волкова Н. П. Конфлікти у педагогічному колективі закладу вищої освіти: причини виникнення та шляхи запобігання [Електронний ресурс] / Н. П. Волкова // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. - 2019. - № 1(17). - С. 113-123. - URL: https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2019/1/16.pdf; 12). Шварп Н. В. Формування професійної поведінки викладачів закладів вищої освіти непедагогічного профілю у системі підвищення кваліфікації фахівців [Електронний ресурс] / Н. В. Шварп, Л. М. Калашнікова // Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 59. - С. 230-243. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2018_59_27.; 13). 986507 88.5 Ф55 Філоненко, М. М. Майстерність педагогічного спілкування / М. М. Філоненко // Філоненко М. М. Психологія спілкування : підруч. для внз / Філоненко М. М. ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. мед. ун-т ім. О. О. Богомольця.- К. : Центр учб. літ. – 2016. – С. 160-192.
Дата: 10.11.2023
Имя: Наталія
Вопрос: Добрий вечір! Цікавить таке питання: Характеристика дітей з освітніми потребами( не плутати з ооп). Дякую!
Вопрос: Добрий вечір! Цікавить таке питання: Характеристика дітей з освітніми потребами( не плутати з ооп). Дякую!
Ответ Добрий день, Наталіє! Ваш запит "Характеристика дітей з освітніми потребами( не плутати з ооп)" не зовсім зрозумілий. Якщо Вам потрібно висвітлити питання характеристики "дітей з освітніми потребами", але не з "ОСОБЛИВИМИ", то, будь ласка, конкретизуйте своє запитання.
Дата: 06.09.2023
Имя: Марія
Вопрос: Добрий день! Хотякось дізнатись інформацію за темою "Організація і проведення семінарських занять: особливості підготовки і проведення"
Вопрос: Добрий день! Хотякось дізнатись інформацію за темою "Організація і проведення семінарських занять: особливості підготовки і проведення"
Ответ Добрий день, Маріє! Пропонуємо наступні джерела по Вашій темі: 1). 996239 378 П27 Пермінова Л. А. Асистентська практика: зміст, методи і форми організації : навч.-метод. посібник / Л. А. Пермінова. – К. : КНТ, 2019. – 120 с. – Із змісту : Інтерактивні методи, де активну участь бере педагог : [лекції, семінари, майстер-клас, консультації, сайт-курси ]. – С. 21-41.; Інтерактивні методи, за участю виключно студентів : [круглі столи, "мозковий штурм" кейс-метод, ділова гра, діалог ]. – С. 42-65.; Ігрові технології у навчанні студентів. – С. 66-79.; Організація групової роботи – С. 79-112.; 2). Ломако Л. І. Розвиток учительських семінарій в українських землях другої половини ХІХ - початку ХХ століття: оцінка сучасників процесу / Л. І. Ломако // Гілея. – 2017. – № 11. – С. 18-21.; 3). Максимович З. Методика підготовки та проведення семінарського заняття для вчителів / З. Максимович // Педагогічна думка. – 2015. – № 1. – С. 60-63.; 4). Ніжегольцева Л. І. Семінарські заняття як нетрадиційна форма навчання / Л. І. Ніжегольцева // Німецька мова в школі. – 2010. – № 2. – С. 15-18.; 5). 970170 74.58 П24 Білостоцька О. В. Семінар як форма навчально-дослідної роботи студентів / О. В. Білостоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класичний приватний ун-т ; [голова ред. ради : Монаєнко А. О. ; голов. ред. Сущенко Т. І.].- Запоріжжя : КПУ. – 2013.- Вип. 29 (82). – С. 493-499.; 6). Бабенко К. Практичні, семінарські та лабораторні заняття у ВНЗ як прикладні форми організації навчання магістрів / К. Бабенко // Рідна шк. – 2007. – № 7-8. – С. 41-44.; 7). Загарук О. Підготовча робота як особливий структурний елемент організації семінарів у школі / О. Загарук // Укр. літ. в загальноосвітній шк. – 2007. – № 10. – С. 18-22.; 8). 548617 74.202 Р51 Римаренко В. Є. Семінарські заняття в школі / В. Є. Римаренко. – К. : Рад. школа, 1981. – 124 с.; 9). Головачук Т. І. Методика проведення семінарських та практичних занять [Електронний ресурс] / Т. І. Головачук, І. З. Адамова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 4. - С. 360-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_4_46 ; 10). Радченко Н. М. Методика підготовки та проведення семінарських занять у ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. М. Радченко, В. М. Теслюк, Б. О. Євтін // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 2. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_2_25
Дата: 24.08.2023
Имя: Олексій
Вопрос: Добрий день!Цікавить інформація за темою "Ефективна організація інклюзивного навчання в сучасному навчальному просторі".
Вопрос: Добрий день!Цікавить інформація за темою "Ефективна організація інклюзивного навчання в сучасному навчальному просторі".
Ответ Доброго дня, Олексіє! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). 1019969 37.04 И65 Інклюзивна освіта Запорізького краю: здобутки та перспективи розвитку : монографія / Департамент освіти і науки Запоріз. облдержадмін., КЗ "Запоріз. обл. ин-т післядипломної пед. освіти" ЗОР ; [ред.: Т. Є.Гура, О. П. Аксьонова ]. – Запоріжжя : Статус, 2019. – 136 с.; 2). Ф89411 37.04 К61 Колупаєва А. А Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : науково-метод. посібник / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – К. : Науковий світ, 2010. – 196 с.; 3). 999120 378.091 С69 Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : зб. матеріалів Всеукр. науково-практ. Інтернет-конференції, 23-24 жовтня 2019 р. / М-во освіти і науки України [та ін. ; заг. ред. К. Петровська]. – Бердянськ : [Мелітополь : Вид. буд. ММД], 2019. – 276 с. – Із змісту : Котляр С. Створення інклюзивного освітнього середовища в сучасних закладах освіти. – С. 10-14.; Гуренко О. Дейзі-бібліотека як засіб навчання молодших школярів з вадами зору в школах з інклюзивним навчанням. – С. 233-241.; 4). 997097 37.04 К61 Колупаєва А. А. Інклюзивне навчання: вибір батьків / А. А. Колупаєва, Л. М. Наконечна. – Х. : [Ранок : Кенгуру, 2018]. – 56 с.; 5). Ф86795 376.091 И65 Інклюзія. Форми роботи / [С. Дмитренко та ін.]. – К. : Перше вересня, 2019. – 200 с.; 6). 987907 74.3 И65 Інклюзивне навчання. Досвід упровадження / [упоряд. А. А. Колупаєва]. – Київ : Вид. група "Шкільний світ", 2015. – 200 с.; 7). 986477 74.3 Ш37 Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. – К. : Центр учб. літ., 2016. – 248 с.; 8). 974584 88.5 К50 Клопота Є. А. Проблеми інклюзивної освіти та інтегрованого навчання в умовах сучасного суспільства / Є. А. Клопота // Клопота Є. А. Психологічні основи інтеграції в суспільство осіб з вадами зору : монографія / Клопота Є. А. ; [Держ. вищ. навч. заклад "ЗНУ" М-ва освіти і науки України].- Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2014. – С. 65-93.; 9). Єфімова С. Інклюзивна освіта в теорії та практиці діяльності школи / С. Єфімова // Педагогічна думка. – 2012. – № 4. – С. 46-52.; 10). Таргонський Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський // Рідна школа. – 2014. – № 7. – С. 18-19.; 11). Чайковський М. Створення інклюзивного освітнього простору ВНЗ як концептуальна основа технології соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами / М. Чайковський // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 43-51.; 12). Виговська О. Інклюзивна освіта - лакмусовий папірець якості педагогічної освіти: від школи для всіх до толерантного суспільства / О. Виговська // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2016. – № 4-6. – С. 62-81.; 13). Колупаєва А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – 2017. – № 1. – С. 57-63.; 14). Єфімова С. Індекс Інклюзії як засіб втілення особистісно орієнтованої освіти / С. Єфімова // Педагогічна думка. – 2017. – № 4. – С. 40-44.; 15). Колупаєва А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 1. – С. 7-13.; 16). Бабійчук Т. Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Т. Бабійчук // Методист. – 2018. – № 10(82). – С. 28-35.; 17). Мартинчук, О. Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність / О. Мартинчук // Дошкільне виховання. – 2018. – № 10. – С. 2-5.; 18). Інклюзивна освіта: суть, закордонний досвід та завдання психолога // Школа. – 2019. – № 3. – С. 6-16.; 19). Гейко, Т. Умови організації освітнього процесу в класах з інклюзивною формою навчання / Т. Гейко // Директор школи. – 2019. – № 8. – С. 12-14.