Ті, хто творять майбутнє
Ми маємо з оптимізмом дивитися в майбутнє.
Світ стає кращим, а прогрес рухається семимильними кроками.
Білл Гейтс
Наближається неймовірна епоха таких могутніх і революційних технологій, як штучний інтелект, змішана реальність, квантові обчислення, інші наукові прориви, — так звана четверта промислова революція. Як досягли теперішніх надзвичайних висот та бачать своє майбутнє такі монстри цієї галузі як Microsoft, Apple, Google? Про, це розкажуть пропоновані книги:
995654 004.3 Н17 Наделла С. Натисніть "Оновити": подорож у пошуку душі Microsoft та кращого майбутнього для кожного / Сатья Наделла спільно з Грегом Шоу, Джилл Трейсі Ніколс ; [пер. з англ. М. Солдаткіної]. — [К.] : Вид. група КМ-БУКС, [2019]. — 280 с.
Книга головного виконавчого директора Microsoft присвячена змінам в особистому житті та перетворенням, що безперервно відбуваються в компанії. Автор дає поради стосовно того, як люди, організації та суспільство загалом повинні трансформуватися, як вони мають натискати «Оновити» у постійному пошуку нової енергії та цікавих ідей для продовження важливих новітніх розробок. Однак, по суті, ця книга про людяність і про те, як одна з важливих властивостей людини – емпатія – стає ціннішою у світі, де технологічний прогрес небаченими темпами змінює статус-кво.
А також розповідає про своє захопливе дитинство до переїзду в США та про те, як все життя вчиться лідерству. Ділиться своїми роздумами як головний директор, маловідомий широкому загалу, на відмінок від блискучого Білла Гейтса та енергійного Стіва Балмера, і розповідає, про пошук компанії своєї «души».
«Позачасові цінності цифрової епохи: конфіденційність, безпека і свобода слова.»
Ф86672 004.73 Ш73 Шмідт Е. Як працює Google / Шмідт Ерік, Розенберг Джонатан, за участі Алана Ігла ; з передм. Леррі Пейджа ; [пер. з англ. Ю. Гордієнка]. — [К.] : Вид. група КМ-БУКС, [2018]. – 304 с. : іл.
Компанія Google, її історія виникнення (1998), розвиток і сучасний стан оповиті безліччю різноманітних сенсаційних новин, чуток, легенд і міфів. Вона стала не тільки яскравим прикладом успішного ведення сучасного бізнесу, але й демонстрацією видатних досягнень у науці та техніці.
Більше того, вона поступово стала культовим явищем і зразком сучасного способу життя, роботи, навчання і навіть відпочинку. Без розуміння цього різнобарвного контексту неможливо усвідомити роль компанії Google в сучасному світі та її вплив на розвиток нашої цивілізації.
Книгу організовано таким чином, аби відобразити стадії розвитку успішного бізнесу або нового задуму, який може перетворитися на самодостатній дієвий цикл, подібно до того як снігова куля, котячись з гори, набирає вагу зі збільшенням обертів. Автори діляться прийомами залучення до компанії найнепередбачуваніших і разом з тим найбільш геніальних та ефективних службовців, а також доводять, що іноді досягти найамбітнішої цілі вкрай просто.
«Адже за наявності талановитих співробітників і грандіозних цілей вам обов’язково вдасться досягти своєї мети. Навіть якщо ви зазнаєте поразки, ви отримаєте безцінний досвід, а це все одно є кроком уперед.»
«Ставте (майже) недосяжні цілі.»
995756 004.3 С50 Сміт Д. Думати, як Білл Гейтс / Деніел Сміт ; [пер. з англ. М. Пухлій]. — [К.] : Вид. група КМ-БУКС, [2018]. — 208 с.
Ім’я Білла Гейтса різними людьми сприймається по-різному. Для одних він – геній IT, для інших – гік, що завоював світ. Дехто вважає Гейтса символом капіталістичної зажерливості – адже ця людина ще до сорока років стала найбагатшою у світі. Пізніше, в останні роки, почали вважати ідеальним «благодійником».
Білл Гейтс має надзвичайний послужний список, який свідчить про неабияку складність його особистості. У 1975 році – залишив Гарвардський університет, щоб утілити свою давню мрію – заснувати власне підприємство. А ставши на чолі фірми, програмним кодом заходився прокладати собі шлях до вершин.
Однак винайдення мови програмування було лише початком мандрівки. Він чудово вмів не лише створювати товар, а й продавати його.
У книжці йдеться про визначальні мотиви, рішення та філософські погляди генія, що зробили його ім’я синонімом успіху.
«На мою думку, жити в наш час чудово. Ще ніколи не було стільки можливостей займатися тим, що раніше було неможливим.»
Білл Гейтс
996585 621.395 М52 Меркант Б. Девайс № 1. Таємна історія IPhone / Браєн Меркант ; з англ. пер. Дар'я Лученкова, Любов Пилаєва. — К. : BookChef : [Форс Україна], 2018. – 512 с. : іл. — (Бібліотека МІМ).
Дев’ятого січня 2007 року Стів Джобс у своїй традиційній чорній водолазці, блакитних джинсах і білих кросівках зійшов на сцену виставки «Макворлд», щоб виголосити щорічну промову. На двадцятій хвилині виступу він замовк, наче збираючись із думками, а потім представив новий пристрій – Iphone. І запевнив, що з цього моменту Apple змінить наше уявлення про телефон! І вони це зробили!
Здавалося б, що цей упакований у тонкому профілі гаджет – ніщо інше, як захоплююча, неймовірна історія наукових, технологічних і ділових відкриттів.
Однак ця книга – не просто історія створення першого в світі (і досі унікального) смартфона IPhone, що поєднав у собі телефон, медіа програвач та інтернет-комунікатор. Це розповідь про людей, завдяки яким Apple перетворилася на одну з найбагатших компаній світу: від наукових фантастів і програмістів до простих робітників. А також це правда про екологічну ціну, яку ми сплачуємо заради можливості перебувати на зв’язку у різних куточках земної кулі.
Книга – історія так би мовити «з боку» з акцентом на переосмисленні того, що справді можна вважати технологічними, менеджерськими і маркетинговими досягненнями бренду, а також історіями і фактами, про які в рекламних і публічних кейсах зазвичай не розповідають.
Стів Джобс ще наприкінці ХХ століття зробив передбачення, які справдились. Серед них: всеприсутній інтернет (1996), е-комерція (1995), дані у «хмарах» (1996), цифрові асистенти (1984), технологічні діти, надлишкова інформація (1996) та ін. На той час вони здавались фантастикою…
«Прогрес майже неможливий без глибокого співробітництва і невпинних колективних зусиль.»
Ф 87073 004.7 Г31 Гелловей С. Велика четвірка: прихована ДНК Amazon, Apple, Facebook і Google / Скотт Гелловей ; [пер. з англ. М. Смагіної]. — [К.] : Вид. група КМ-БУКС, [2019]. — 296 с.
Упродовж останніх двадцяти років чотири технологічні компанії-гіганти дали людству більше можливостей для задоволення, спілкування, процвітання та розвитку, ніж будь-яка інша подібна структура за всю історію свого існування.
Як цим компаніям вдалося стати настільки могутніми? Як змогла не істота, а звичайне комерційне підприємство вкоренитися в наших душах так глибоко, що тепер здатне змінювати правила гри: якою може бути компанія і що вона може робити? Що означають такі безпрецедентні масштаби і вплив для майбутнього бізнесу та світової економіки?
Нікому не вдалося так ґрунтовно розкрити сутність і причини їхньої могутності та вражаючого успіху, як це зробив Скотт Гелловей. У притаманному йому непоштивому стилі, який, напевно, може дозволити собі цей один із найвідоміших бізнес-професорів світу, Гелловей докладно розбирає стратегії компаній «Великої четвірки», показує, як вони із недосяжною для інших майстерність маніпулюють нашими основними емоційними та матеріальними потребами. Також автор дає поради щодо застосування уроків шаленого підйому цих компаній у власному бізнесі чи кар’єрі.
«Люди, які досягли цілей у чомусь одному, досягнуть їх і в іншому»
«Переможці передусім мають уміти конкурувати. Неможливо перемогти, не вийшовши на поле, і лише ризикнувши (знаючи, що можна отримати м’ячем по голові), наразивши себе на поразку, ви досягнете чогось вартісного.»
Марина Маслова, відділ наукової інформації та бібліографії