(2015 р.)
1. Дяків В. Ігровий простір як складова життєвого простору дитини : [на уроках історії] // Історія України. — 2008. — № 37-39.
2. Баханов К. О. Технологія розвитку критичного мислення як психолого-педагогічне явище : [розвиток критич. мислення учнів на уроках історії] // Історія та правознавство. — 2008. — № 33. — С. 4-9.
3. Геніч С. І. Використання інтерактивних технологій в умовах групового навчання : [викладання історії в шк.] // Історія та правознавство. — 2008. — № 33.
4. Островський В. Технологія розвитку критичного мислення у процесі вивчення шкільного курсу історії // Історія України. — 2008. — № 18, 19, 34, 37.
5. Туріщева Л. В. Професія — вчитель історії // Історія та правознавство. — 2008. — № 22-24.
6. Мисан В. Багатоперспективність у змісті шкільних курсів історії // Історія в шк. України. — 2008. — № 11/12. — С. 11-15.
7. Камбалова Я. Процес створення і використання сучасних навчально-методичних комплектів з історії: проблеми та перспективи // Історія в шк. — 2008. — № 10. — С. 17-20.
8. Чулков О. Ю. Асоціації та асоціативні зв'язки на уроках історії // Історія та правознавство. — 2008. — № 8.
9. Десятов Д. Л. Використання інтерактивної дошки на уроці історії // Історія та правознавство. — 2008. — № 8.
10. Желіба О. Факультатив “Альтернативна історія” (концепція навчального курсу) // Історія в шк. — 2008. — № 7/8. — С. 23-29.
11. Фідря О. Просторова компетенція й картографічні вміння та навички у шкільних курсах історії / О. Фідря, Н. Фідря // Історія в шк. України. — 2008. — № 5. — С. 25-30 ; № 7/8. — С. 43-47.
12. Мудрий М. Ще раз про єдиний курс історії у школі / М. Мудрий, Р. Пастушенко // Педагогічна думка. — 2008. — № 4. — С. 76-89.
13. Пометун О. Формування громадянської компетентності старшокласників у процесі навчання історії // Історія в шк. України. — 2008. — № 4. — С. 3-10.
14. Мисан В. Урок історії: план-конспект. (Як скласти план-конспект та проаналізувати проведений урок історії) // Історія в шк. України. — 2008. — № 4. — С. 29-34.
15. Скрябіна Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна // Рідна школа. — 2008. — № 3-4. — С. 22-24. — Бібліогр.: 7 назв.
16. Фрейман Г. Концептуальні основи формування життєвих компетентностей на уроках історії // Історія в шк. України. — 2008. — № 3. — С. 9-13.
17. Сотниченко В. Підходи до визначення навчальних елементів у системі історичної освіти // Історія в шк. України. — 2008. — № 3. — С. 13-16.
18. Калуцкая Е. К. Современный кабинет истории: проблемы и перспективы // Преподавание истории в шк. — 2008. — № 3. — С. 3-6.
19. Осадчук Р. Організація самостійної роботи в умовах профільного навчання [на уроках історії] // Історія в шк. — 2008. — № 2. — С. 1-5.
20. Приходько А. Тестове оцінювання на уроках історії // Історія в шк. — 2008. — № 2. — С. 6-12.
21. Дрібниця В. Використання відео- та мультимедійних матеріалів на уроках історії: комп'ютер на уроках історії // Історія України. — 2007. — № 17. — С. 10-18.
22. Дрібниця В. Використання відео- та мультимедійних матеріалів на уроках історії: України та всесвітньої історії у 6-11 класах // Історія України. — 2007. — № 3. — С. 41-48 ; № 14. — С. 7-15.
23. Терно С. Зовнішнє оцінювання з історії: стандарт сірості в освіті? // Директор шк. — 2007. — № 12. — С. 97-101.
24. Десятов Д. Організація самооцінювальної діяльності учнів на уроках історії // Історія в шк. — 2007. — № 11/12. — С. 17-22.
25. Дануца Г. К. Сценарна форма навчально-виховного процесу на уроках історії // Історія та правознавство. — 2007. — № 11. — С. 7-8.
26. Юрченко Е. С. Коллоквиум по истории: от школы к вузу // Преподавание истории в шк. — 2007. — № 10. — С. 17-21.
27. Алексашкина Л. Н. Курсы истории: информационное пространство и методология познания / Л. Н. Алексашкина // Педагогика. — 2007. — № 7. — С. 16-22. — Библиогр.: 22 назв.
28. Валсова Л. М. Информационные технологии в проектной деятельности по истории и обществознанию // Преподавание истории в шк. — 2007. — № 5. — С. 22-25.
29. Рыбаков С. Д. Способы организации работы с иллюстративным материалом на уроке истории (на примере карикатур политического содержания) // Преподавание истории в шк. — 2007. — № 5. — С. 64-69.
30. Десятов Д. Використання картин історичної тематики на уроці: створення образів чи мифів? // Історія в шк. України. — 2007. — № 5. — С. 17-23.
31. Камбалова Я. Навчаємося у грі (нетрадиційні види уроків узагальнювального повторення з історії стародавнього світу) // Історія в шк. — 2007. — № 5. — С. 28-32.
32. Бабенко Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії / Т. Бабенко // Рідна школа. — 2007. — № 4, квітень. — С. 23-26. — Бібліогр.: 17 назв.
33. Фідря О. Історія стародавнього Риму: практикум з історії стародавнього світу. Всесвітня історія. 6 клас // Історія в шк. України. — 2007. — № 2 ; № 3. — с, 38-45.
34. Програмові вимоги зовнішнього незалежного оцінювання з історії // Історія в шк. України. — 2007. — № 2. — С. 3-19.
35. Власов В. Контроль навчальних досягнень учнів на уроках історії / В. Власов // Шлях освіти. — 2007. — № 1. — С. 34-38.
36. Косовець Н. Українські обряди: позаурочний захід для учнів 10-11 класів суспільно-гуманітарного (лінгвістичного) профілю // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. — 2007. — № 1. — С. 43-46.
37. Коломоєць С. Художньо-декоративні кросворди як вид наочності // Історія України. — 2006. — № 45. — С. 17-22.
38. Войтович І. Модульні узагальнюючі уроки з історії // Історія України. — 2006. — № 42. — С. 13-15.
39. Медреш Є. Як вивчають історію і складають тести американські школярі // Історія України. — 2006. — № 39. — С. 8-12.
40. Мисан В. Характеристика сучасного уроку історії // Історія України. — 2006. — № 33/34. — С. 6-13.
41. Худобець О. Інтернет і підліток — культура спілкування та залежність : [комп'ютер на уроках історії] // Історія України. — 2006. — № 19. — С. 14-16.
42. Левітас Ф. Сучасний урок: основні вимоги до організації навчального процесу [історії] // Історія в шк. — 2006. — № 12. — С. 26-32.
43. Вегерчук С. М. Використання мультимедійних технологій навчання на уроках історії та правознавства // Історія та правознавство. — 2006. — № 10. — С. 15-16.
44. Кожемяка О. Азия в древности. Древнее Междуречье: программа истор. КВН // Все для вчителя. Історія. — 2006. — № 7/8. — С. 86-92.
45. Комаров Ю. Мить, зупинись! Ти — історична! З досвіду використання фотоматеріалів на уроках історії // Історія в шк. України. — 2006. — № 4. — С. 15-20.
46. Полковникова Т. А. Дискуссионные формы обучения в преподавании истории и обществознания // Школ. технологии. — 2006. — № 3. — С. 104-109.
47. Мисан В. Сучасний урок історії: тип, структура, характеристика, форми // Історія. — 2006. — № 1. — С. 35-40 ; № 2. — С. 20-23 ; № 3.
48. Фідря О. Г. Організація та управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів на мотиваційно-організаційному етапі заняття // Історія та правознавство. — 2005. — № 32. — С. 2-7.
49. Рябкіна О. О. Використання творів живопису на уроках історії. метод. рекомендації // Історія та правознавство. — 2005. — № 16/18. — С. 14-18.
50. Поздняков В. Пізнавальні завдання гуманістичної спрямованості у навчанні суспільствознавчих дисциплін // Історія в шк. — 2005. — № 11/12. — С. 57-60.
51. Танцемирова И. В. Всемирная история и культура: в помощь преподавателю спецкурса // Все для вчителя. — 2005. — № 5/6. — С. 75-84.
52. Сидор О. Контроль навчальних досягнень учнів з історії та правознавства у середній загальноосвітній школі // Пед. думка. — 2005. — № 3. — С. 52-55.
53. Матвієнко М. Раціоналізація праці вчителя в ході викладання вітчизняної історії // Історія України. — 2004. — № 43. — С. 10-13.
54. Коляда І. Урок-суд як вид інноваційних навчальних занять : [урок-суд історії] // Історія України. — 2004. — № 33/34. — С. 18-22.
55. Пометун О. І. Компетентнісний підхід в освіті й оцінювання навчальних досягнень учнів з історії // Історія та правознавство. — 2004. — № 23. — С. 2-3.
56. Фідря о. Стратегічна мета — розвиток особистості. (Сучасний зміст шкільної історичної освіти та форми його введення до навчального плану) // Історія в шк. України. — 2004. — № 8. — С. 2-10.
57. Бардакова О. П. Урок-игра по теме «Политическая раздробленность на Руси» // Преподавание истории в шк. — 2004. — № 4. — С. 39-42.
58. Рябченко Е. Игра на уроке — помощница // История. — 2004. — № 3. — С. 26-30.
59. Комаров Ю. С. Використання мультимедійного комплексу у викладанні історії // Комп'ютер у шк. та сім'ї. — 2004. — № 2. — С. 36-38.