(6457)
Дата: 28.12.2017
Имя: Татьяна
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрый день! С наступающим Новым годом Вас! Здоровья, творческих успехов! Подскажите, пожалуйста, есть ли в библиотеке мемуары Шпеера? Спасибо.
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрый день! С наступающим Новым годом Вас! Здоровья, творческих успехов! Подскажите, пожалуйста, есть ли в библиотеке мемуары Шпеера? Спасибо.
Ответ Здравствуйте, Татьяна! Спасибо за поздравления! Мы также желаем Вам всего наилучшего! К сожалению, в фондах библиотеки нет необходимой Вам книги.
Дата: 26.12.2017
Имя: Анжела
Раздел: Соціологія
Вопрос: Доброго вечора, прошу допомогти зі статтями періодики з теми: Поняття соціальної перцепції. Дякую
Раздел: Соціологія
Вопрос: Доброго вечора, прошу допомогти зі статтями періодики з теми: Поняття соціальної перцепції. Дякую
Ответ Шановна Анжело, пропонумо Вам таку літературу: 1). Горобец, Т.Н.
Социально-перцептивный механизм и самооценка в определении характера и динамики аутодеструктивного поведения / Т.Н. Горобец // Мир психологии. – 2007. – № 2, апрель-июнь. – С.225-232. – Библиогр.: 9 назв; 2). Гуменюк О. Перцептивний аспект спілкування як смисло- вчинковий обмін // Психологія і суспільство.- 2006. - № 4. - с. 73-80; 3). 913797 88.5 М82 Перцептивнв сторона спілкування // Москаленко В. В. Л Соціальна психологія. - К., 2005. - с. 477-502; 4). 970678 71 Б79 Болдырев В. Е. Человек в восприятии других: (интерпретация, казуальная атрибуция, эмпатия, перцепция) // Болдырев В. Е. Введение в теорию межкультурной коммуникации курс лекций. - М.,2009. - С. 55-68; 5). Поцелуйко А. О. Соціальна перцепція: історико-філософські та загальнопсихологічні передумови дослідження [Електронний ресурс] / А. О. Поцелуйко // Грані. - 2015. - № 4. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_4_12
6). Фішан М. Перцепція, аперцепція, сприйняття [Електронний ресурс] / М. Фішан // Sententiae. - 2012. - № 2. - С. 193-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/senten_2012_2_15 7).Горовий О. В. Користувачі соціальних мереж та перцепція соціополітичної ситуації [Електронний ресурс] / О. В. Горовий // Молодий вчений. - 2015. - № 2(5). - С. 218-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(5)__54 8). Костюченко О. М. Психологічні особливості соціальної перцепції майбутніх фахівців масових комунікацій [Електронний ресурс] / О. М. Костюченко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2009. - Вип. 13. - С. 252-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua 9). Худякова В. І.
Механізми соціальної перцепції у професійній інтеракції керівників закладів освіти [Електронний ресурс] / В. І. Худякова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2.13. - С. 228-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua 10). Верещинська Я. В. Привабливість як естетичний компонент соціальної перцепції [Електронний ресурс] / Я. В. Верещинська // Психологія і особистість. - 2016. - № 1. - С. 245-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2016_1_24
Дата: 26.12.2017
Имя: Наталя
Раздел: Економіка
Вопрос: Предмет: соц. маркетинг Тема: Цілі і принципи сегментації ринку Огромное спасибо за помощь!
Раздел: Економіка
Вопрос: Предмет: соц. маркетинг Тема: Цілі і принципи сегментації ринку Огромное спасибо за помощь!
Ответ Шановна Наталлю! Пропонуємо літературу для подальшого самостійного вивчення:
1). 897733 65.5-18 З-78 Зозулев, А.В. Сегментирование рынка : Учеб.пос.для вузов / А.В. Зозулев. – Харьков : Студ-центр, 2003. – 230с.;
2). 917440 65.050.011 О-75 Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / под ред. Г. А. Васильева. – М. : ЮНИТИ, 2005. – 544 с.; 3). Длігач, А.О. Підходи до сегментування ринку / А.О. Длігач // Вісник економічної науки України. – 2006. – № 2(10). – С. 87-91. – Бібліогр.: 6 назв.; 4). Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 4. – С. 25-27; 6). Долгополова, О.В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки / О.В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 11. – С. 54-60;
7). Антонюк, А. А. Використання ієрархічного анломеративного методу кластерного аналізу для сегментації ринку / А. А. Антонюк // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво.. – 2009. – № 3. – С. 23-27. – Бібліогр.: 5 назв.
10). Пшенишнюк, І. О.Оцінка мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. – 2011. – № 6. – С. 57-58;
11). Манжос, Т. В.Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 4. – С. 401-407. – Бібліогр.: 10 назв.; 12). 964488 65.5-968 Б40 Безрутченко, Ю. В.Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме : учеб. пособие / Ю. В. Безрутченко. – 2-е изд. – М. : Дашков и К, 2012. – 232 с.; 14).957936 60.5 С69 Акимов, Д. И. Основные концепции социального маркетинга / Д. И. Акимов // Соціальні технології : актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [редкол. : Бех В. П. и др.].- Запоріжжя : [КПУ]. – 2010.- Вип. 48. – С. 110-119. – Библиогр.: 8 назв.; 15).971770 66.0 А23 Агарков, О. А. Соціально-політичний маркетинг: теоретичний і практичний аспекти : монографія / О. А. Агарков. – Запоріжжя : Просвіта, 2011. – 316 с. – (схеми, табл.). – Бібліогр.: с. 283-312 (334 назви); 16). 975927 65.050.9(4Укр) С47 Слабковський, Ю.М. Маркетингові стратегії у світлі соціально-економічної парадигми - орієнтація на потреби споживача / Ю.М. Слабковський // Слабковський Ю. М. Соціальна економіка: стратегія управління господарською структурою в умовах глобалізації світових ринків : [монографія] / Слабковський Ю. М. ; Слабковський Юрій Миколайович.- К. : Юрка Любченко. – 2015. – С. 83-108; 17). Манжос, Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 4. – С. 401-407. – Бібліогр.: 10 назв.;
18).984984 60.5 С69 Полторак, В. А. Соціальний маркетинг: сучасні проблеми розвитку та застосування в освітній, медичній, культурній, територіальній, доброчинній, ідеологічних сферах українського суспільства / В. А. Полторак // Соціальні технології : актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [редкол.: В. П. Бех та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2015.- Вип. 65-66. – С.12-24. – Бібліогр.: 12 назв.;
19).985672 66.7(4Укр) М50 Соціальний маркетинг // Менеджмент громадських організацій : вибрані питання теорії та практики : навч. посібник для внз / за заг. ред.: О. Ф. Балацького, О. М. Теліженка, О. А. Лук'янихіної.- Суми : Університет. книга. – 2016. – С. 199-223. – Бібліогр.: 14 назв.
Дата: 26.12.2017
Имя: Ольга
Раздел: Бібліотека
Вопрос: Доброго дня, допоможіть, будь ласка, підібрати джерела для написання дипломної роботи на тему: "Конференція директорів національних бібліотек: історія та сучасний стан". Дякую!
Раздел: Бібліотека
Вопрос: Доброго дня, допоможіть, будь ласка, підібрати джерела для написання дипломної роботи на тему: "Конференція директорів національних бібліотек: історія та сучасний стан". Дякую!
Ответ Здравствуйте! Ваш вопрос требует уточнения. Если вы имели ввиду Конференцию директоров европейских национальных библиотек (CENL), то информацию, в основном, можно найти на сайтах CENL (cdnl.info) и IFLA (www.ifla.org). Национальная библиотека им. В. И. Вернадского является членом Конференции и участвует в проекте «Європейська бібліотека» (http://www.nbuv.gov.ua/node/1470). Вот несколько статей об участии библиотеки: 1) Бондаренко В. Формування й перспективи розвитку електронних форм дистантного обслуговування користувачів сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / В. Бондаренко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2010. - Вип. 27. - С. 159-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2010_27_18 ; 2) Солоиденко Г. И. Международная деятельность Национальной библиотеки Украины имени В. И. Вернадского: основные направления и приоритеты [Електронний ресурс] / Г. И. Солоиденко // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. - 2014. - Вып. 12. - С. 341-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnan_2014_12_36
Для ознакомления с Конференцией предлагаем Вам несколько ресурсов: 3) Гайшун И. В. Конференция директоров национальных библиотек Европы (CENL) [Электронный ресурс] / И. В. Гайшун // Библиотековедение. - 2014. - № 3. - С. 88-89. - http://old.nlb.by/director/store/pdf/gaishun.pdf ; 4) Конференция директоров европейских национальных библиотек (Conference of European National Librarians) [Электронный ресурс] : [о деятельности CENL] // Российская национальная библиотека : сайт. – Режим доступа: http://www.nlr.ru/inter/cenl.htm
Дата: 25.12.2017
Имя: Люда
Раздел: Культура
Вопрос: Предмет: соц. теория Вопрос: Основні форми та рівні зміни культури. Дякую
Раздел: Культура
Вопрос: Предмет: соц. теория Вопрос: Основні форми та рівні зміни культури. Дякую
Ответ Доброго дня, Люда! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1) Паращевін М.
Соціокультурні зміни в контексті глобальних процесів очима населення України / М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2005. – № 3. – С. 194-207. 2). 953208
60.5 С69 Соціологія культури : навч. посібник / авт. : О. М. Семашко [та ін.]. – вид. 2-ге, стер. – Львів : Новий Світ - 2000, 2010. – 336 с.
3). Ф80683 71.0 К90 Культурологія: теорія та історія культури : навч. посібник для вузів / за ред. І. І. Тюрменко. – Вид. 3-тє, перероб. та доп. – К. : Центр. учб. л-ри, 2010. – 372 с. 4). 958670 87.6 С69 Социально-философские проблемы культуры : [монография] / М-во образования и науки Украины, Донецкий нац. ун-т экономики и торговли им. М. Туган-Барановского ; [авт. : Никитин Л. Н. и др.]. – Донецк : [ДонНУЭП], 2010. – 244 с.
5). Шевченко Г. А. Технологія як детермінанта соціокультурних перетворень у ХХІ сторіччі / Г. А. Шевченко // Гілея. – 2015. – № 8(99). – С. 207-211.
6). Адыгезалова С. М. Современная культура: тенденции трансформации / С. М. Адыгезалова, А. С. Абасов // Гілея. – 2016. – № 12(115). – С. 244-249. 7). Гавела О. Прогнозування подальших змін в ієрархії культурних цінностей українського суспільства в аспекті глобалізаційних змін / О. Гавеля // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 8. - С. 37-41.
8) Іванова К. А. Зміни культури: адаптивні і дезадаптивні / К. А. Іванова // Гілея. – 2014. – № 11(90). – С. 272-277. – Бібліогр.: 6 назв. 9). Болгов В. И. Социологический анализ новых форм социокультурной жизни / В. И. Болгов // СОЦИС. - 2003. - № 2. - С. 28-39.
10). Олянишен Т. Зміни форм культурної діяльності в Україні / Т. Олянишен, О. Мельников // Вісник Книжкової палати. - 2009. - № 12. - С. 41-43. 11).
Іванова К. А.
Концептуальний апарат синергетики і дослідження культурних змін [Електронний ресурс] / К. А. Іванова // Грані. - 2015. - № 5. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_5_17 12). Зражевська Н. О.
Сучасна культура як простір змін та трансформацій [Електронний ресурс] / Н. О. Зражевська // Гуманітарний часопис. - 2013. - № 2. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2013_2_6 13). Клочко В. П.
Глобалізація трансформаційні перетворення та зміни в культурі перехідних суспільств [Електронний ресурс] / В. П. Клочко // Економіка і менеджмент культури . - 2013. - № 1. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekmk_2013_1_4