(6457)
Дата: 28.01.2018
Имя: Марта
Раздел: Літературознавство
Вопрос: Дуже прошу допомогти з темою: Художнє моделювання образу людини в часи Голодомору в творах української літератури
Раздел: Літературознавство
Вопрос: Дуже прошу допомогти з темою: Художнє моделювання образу людини в часи Голодомору в творах української літератури
Ответ Доброго дня, Марто! Пропонуємо розпочати з таких джерел: 1). Тимощук Н. "Зойк мого розпачу": Тема голодомору в українській прозі ХХ ст. // Українська мова та літ. - 2006. - № 3-4.; 2). 888168 83.3(4Укр) Л64 Конончук Т. 1932-1933 рр. в українській прозі (іст. та худож. правда) // Літературознавство: Кн. ІІ. - К., 2000. - С. 62-67.; 3). 930464
83.3(4=Укр) С47 Славутич Я. Голодомор в українській літературі на заході // Дослідження та статті : Розстріляна муза; Меч і перо; Українська література на Заході / Я. Славутич. – Едмонтон : Славута, 2006. – С. 462-486.; 4). 939928 63.3(4Укр-4Зап)622 Г61 Назаров Б. В. Тема голодомору в українській поезії і прозі // Голодомор 1932-1933: Запорізькій вимір / ред. кол. : Ф. Г. Турченко (гол.), В. А. Чабаненко, О. М. Ігнатуша та ін. - Запоріжжя: Просвіта, 2008. - С. 251-258.; 5). Ковалів Ю. На чорних шляхах національної трагедії: [Голодомор 1932-1933 рр. в українській літературі того часу] // Персонал. - 2008. - № 2. - С. 88-95.; 6). Трофименко Т. Трагедія на три дії: Голодомор в українській літературі // Дніпро. - 2011. - № 11. - С. 156-159.; 7). Дубина В. Українська література і Голодомор 1933 року : Урок-дослідження // Українська літ. в загальноосвітній шк. - 2004. - № 11. - С. 31-34.
Дата: 28.01.2018
Имя: Ирина
Раздел: Філософія
Вопрос: прошу допомогти з вибіркою до курсової роботи по укр.літ. питання таке: Концепція людини в історії як наукова проблема.
Раздел: Філософія
Вопрос: прошу допомогти з вибіркою до курсової роботи по укр.літ. питання таке: Концепція людини в історії як наукова проблема.
Ответ Добрий день, Ірино! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). 982317 87.6 Л63 Лісовський П. М.
Персонологія: специфіка, структура, механізм : навч. посібник / П. М. Лісовський, Ю. П. Лісовська. – К. : Кондор, 2016. – 314 с.; 2). 393562 87.6 Р34 Резвицкий И. И. Личность. Индивидуальность. Общество: Пробл. индивидуализации и ее социал.-филос. смысл / И. И. Резвицкий. – М. : Политиздат, 1984. – 142 с.; 3). Козьма В. В. Методологічні аспекти дослідження особистості як суб'єкта історико-політичниго процесу // Гілея . Наук. вісн. – 2017. – № 8. – С. 295-298.; 4). Гуров С. Исторический аспект формирования личности в обществе // Scientific letters of academic Society of Michal Baludansky. - 2013. - Vol. 1, № 4. - С. 60-64.; 5). Козин Н. Г. Идентификация. История. Человек // Вопр. философии. - 2011. - № 1. - С. 37-48.; 6). Душкова З. Теоретико-методологічні засади розгляду питання про роль особи в історії // Політичний менеджмент. – 2009. – № 1. – С. 16-25.; 7). Аксенов Г. О формировании личности в историческом времени // Практ. психология и логопедия. - 2009. - № 2. - С. 40-56.
Дата: 28.01.2018
Имя: Анастасія
Раздел: Загальні
Вопрос: Доброго дня! Мене цікавить "Український педагогічний словник" Гончаренка, 2011 року видання
Раздел: Загальні
Вопрос: Доброго дня! Мене цікавить "Український педагогічний словник" Гончаренка, 2011 року видання
Ответ Доброго дня, Анастасіє! Можемо запропонувати Вам лише таке видання: Ф66582 74 Г65 а Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. - К. : Либідь, 1997. - 376 с.
Дата: 27.01.2018
Имя: Марина
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Доброго ранку. Цікавить нова література, бажано статті з психології. У мене така тема: Роль старшого покоління сімї (бабусі, дідусі) у вихованні дітей дошкільного віку. Дякую за допомогу. Як завжди дуже допомагаєте!
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Доброго ранку. Цікавить нова література, бажано статті з психології. У мене така тема: Роль старшого покоління сімї (бабусі, дідусі) у вихованні дітей дошкільного віку. Дякую за допомогу. Як завжди дуже допомагаєте!
Ответ Доброго ранку, Марино! Завжди раді допомогти. Пропонуємо наступні джерела: 1) Білик О. Добро без дозволу: про вплив дідусів і бабусь на виховання онуків // Дзеркало тижня. - 2016. - 28 трав. (№ 190). - С. 13.; 2) Токарєва Л. Сім'я як простір виховання дошкільника / Л. Токарєва, С. Ладивір // Дошк. освіта. - 2010. - № 2. - С. 89-94.; 3) Терещенко М. В. Психологічні особливості когнітивної та поведінкової складової образу сім'ї дошкільників // Практ. психологія та соц. робота. – 2012. – № 11. – С. 30-37. – Бібліогр.: 7 назв.; 4) 966933 88.3 П86 Провідні сімейно-родинні ціннісні орієнтації у духовному розвитку особистості // Психологічні закономірності розвитку духовності особистості : монографія / Нац. акад. пед. наук України, ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Лаб. психології особистості ім. П. Р. Чамати ; [за заг. ред. М. Й. Боришевського]. – К. : Пед. думка, 2011. – С. 142-168.; 5) Кравченко Т. Виховний потенціал сім’ї в сучасних умовах // Соц. психологія. - 2006. - № 2. - С. 142-151.; 6) Шпір Б. Шанувати і бути шанованим. Родинно-сімейне вихавання // Психолог. - 2005. - № 47. - С. 23-25.; 7) Ткачишина О. Р. Актуальні проблеми стосунків поколінь та причини їх виникнення у сучасній сім'ї // Практ. психологія та соц. робота. – 2009. – № 7. – С. 5-8.; 8) Долматова Л. И. Соционика: бабушкам о внуках / Л. И. Долматова, Т. А. Рожнова // Менеджмент и кадры... - 2013. - № 5. - С. 39-51.; 9) Краснова О. В. Пожилые мужчины в роли дедушек // Психология зрелости и старения. - 2003. - № 1. - С. 36-56.; 10) Якимаха Л. И. Роль семьи в жизни пожилых людей // Психология зрелости и старения. - 2002. - № 2. - С. 110-116.; 11) Шаповаленко И. В. Прародительство в системе семейных отношений // Психология зрелости и старения. - 2002. - № 2. - С. 24-35.; 12) Краснова О. В. Роль бабушки: сравнительный анализ // Психология зрелости и старения. - 2000. - № 2. - С. 89-114.; 13) М134127 74.9 А46 Александрова Т. А. Кое-что о дедушках / Т. А. Александрова. Педагогика первого года / В. Г. Кротов. - М. : Знание, 1990. - 190 с.; 14) 847598 74.9 П16 Панкова Л. М. Воспитание внуков / Л. М. Панкова. - СПб. [и др.] : Питер, 1998. - 282 с.; 15) 382704 371.018 С90 Суслопарова Л. Д. Все о бабушках / Л. Д. суслопарова. - М. : Знание, 1984. - 80 с.; 16) Кичак О. Бабуся та дідусь у сім’ях закарпатських заробітчан на початку ХХІ століття (вплив на онуків та взаємодопомога дітям) [Електронний ресурс] // Народознавчі зошити. - 2013. - № 6. - С. 1014-1025. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2013_6_10
Дата: 27.01.2018
Имя: Анна
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Доброе утро,будьте добры помочь с темой курсовой:Питання сімейного виховання у педагогічній спадщині А. Макаренка. Большое спасибо
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Доброе утро,будьте добры помочь с темой курсовой:Питання сімейного виховання у педагогічній спадщині А. Макаренка. Большое спасибо
Ответ Доброе утро, Анна! По вашему конкретному вопросу источников мало, но касательно деятельности А. Макаренко в широком смысле - достаточно (возможно, в ней буде рассмотрен и аспект семейного воспитания). Предлагаем начать с такой: 1) 251602 74.03 М15 Макаренко А. С. Твори : в 7-ми т. / А. С. Макаренко. Т. 4 : Книга для батьків. Лекції про виховання дітей. Виступи з питань сімейного виховання. – К. : Рад. шк., 1954. – 524 с.; 2) Хархан Г. Д. Виховання сім`янина в педагогічній спадщині А. С. Макаренка // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2010. – № 1. – С. 66-72.; 3) Невская С. С. А. С. Макаренко о педагогическом взаимодействии семьи и школы // Педагогика. - 2003. - № 9. - С. 90-94.; 4) Сметанський М. А. С. Макаренко та В. О. Сухомлинський про сімейне виховання // Рід. шк. - 2003. - № 9. - С. 12-14.; 5) 251646 371(092) М15 Степанов П. М. А. С. Макаренко про виховання дітей в сім’ї. - К., 1953. - 26 с.; 6) Беляев В. И. Социально-педагогическая система А. С. Макаренко // Педагогика. – 2013. – № 2. – С. 103-111.; 7) Гриценко Л. И. Социальное воспитание и свобода личности в педагогике А. С. Макаренко // Педагогика. – 2013. – № 2. – С. 97-102.; 8) Дічек Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 3-4. – С. 5-14. – Бібліогр. : 13 назв.; 9) Жданова-Неділько О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка // Педагогіка і психологія. – 2014. – № 4. – С. 63-70. – Бібліогр.: 6 назв.; 10) Міхно О. П. Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 2. - С. 8-12.; 11) Степаненко М.
Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-ї річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко // Рідна шк. – 2013. – № 1-2. – С. 23-29. – Бібліогр.: 7 назв.; 12) Галів М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 4. – С. 40-51. – Бібліогр.: 12 назв.; 13) Рощина Л. О. Проблема сімейного виховання в педагогіці Макаренка / Л. О. Рощина, Л. О. Корбань // Наука. Релігія. Суспільство. - 2011. - № 2. - С. 112-115. - Бібліогр.: 11 назв. и др.