Педагогіка (337)
Дата: 06.02.2022
Имя: Марина
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу за темою: «Організація корекційної роботи з розвитку просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР в умовах інклюзивного навчання». Дякую.
Вопрос: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу за темою: «Організація корекційної роботи з розвитку просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР в умовах інклюзивного навчання». Дякую.
Ответ Доброго дня, Марино! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 911371 88.8 К80 Крет, Я. В. Критерії діагностики психофізичного розвитку дітей і підлітків у системі корекційної роботи : Навч. посібник для вищих навч. закладів / Я. В. Крет / М-во освіти і науки України,Запоріз. держ. ун-т. – Запоріжжя : ЗДУ, 2003. – 92с.; 2). 940775 74.3 Д26 Дегтяренко, Т. М. Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами : навч. посібник для вузів / Т. М. Дегтяренко, Л. С. Вавіна / М-во освіти і науки України, Сумський держ. педагог. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми : Університет. книга, 2008. – 304 с.; 3). Костенко, А. Б. Занятия младших школьников с задержкой психического развития / А. Б. Костенко // Физическая культура в школе. – 2008. – № 8. – С. 38-40.; 4). Биоритмологический подход к организации коррекционной работы со школьниками с задержкой психического развития средствами физической культуры // Теория и практика физической культуры. – 2011. – № 6. – С. 90-92. – Библиогр.: 8 назв.; 5). Строгова, Н. А. Психолого-педагогическая поддержка специалистом по адаптивной физической культуре родителей детей с отклонениями в развитии / Н. А. Строгова // Теория и практика физической культуры. – 2011. – № 9. – С. 45-49. – Библиогр.: 10 назв.; 6). 990620 016:376 Д49 Діти з особливими потребами в освітньому просторі України : бібліогр. покажчик / КЗ "ЗОУНБ" ЗОР ; [уклад. Ю. Щеглова, М. Маслова, Г. Мацієвська]. – Запоріжжя : ФОП Мокшанов В. В., 2017. – 256 с.; 7). Панфілова, Д. О. Особливості становлення особистості норматипових дітей молодшого шкільного віку та дітей із ЗПР в умовах інклюзивного навчання / Д. О. Панфілова // Нива знань. – 2018. – № 2. – С. 40-41.; 8). 253372 88.8 Г16 Галкина, О. И. Развитие пространственных представлений у детей в начальной школе / О. И. Галкина / Акад. пед. наук РСФСР. – М. : Изд-во Акад. пед. наук РСФСР, 1961. – 100 с. – (черт.). – Педагогическая библиотека учителя. – Библиогр.: С. 89-90.; 9). Арнаутова, Л. В. Корекційна робота з подолання дислексії у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Л. В. Арнаутова, К. І. Грек // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X I, том 1. – С. 220-224. – Бібліогр.: 10 назв.; 10). Тарневська, Н. П. Кооперативне навчання дітей старшого дошкільного віку і молодших школярів елементарній математиці із застосуванням методу моделювання в умовах інклюзивної освіти / Н. П. Тарневська, Н. Ю. Рудницька // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X II, том 2. – С. 51-57. – Бібліогр.: 9 назв.; 11). Трембіцька, Л. Створення індивідуальної програми розвитку дитини: Реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами / Л. Трембіцька // Завуч. – 2019. – № 7. – С. 24-99.; 12). Гуменюк, М. Ю.
Індивідуальний підхід на уроках в інклюзивному класі / М. Ю. Гуменюк // Нива знань. – 2019. – № 3-4. – С. 12-13.; 13). Бужинецька, К. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 3. – С.35-43. – Бібліогр.: 5 назв.; 14). Скрипник, Т. Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю / Т. Скрипник // НЕЙРОNEWS. Психоневрология и нейропсихиатрия. – 2020. – № 8. – С. 11-15.; 15). 996329 159.922.7 Д84 Дуткевич, Т. В.
Методики розвивально-корекційної роботи з дітьми / Т. В. Дуткевич // Дуткевич Т. В. Теорія і практика розвивально-корекційної роботи психолога : навч. посібник ВНЗ "спец. 053 Психологія" / Дуткевич Т. В. ; М-во освіти і науки України [та ін.].- К. : [КНТ]. – 2019. – С. 186-234.; 16). 997095 37.04 К61 Колупаєва, А. А. Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко // Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Педагогічні технології інклюзивного навчання / Колупаєва А. А., Таранченко О. М..- Х. : [Ранок : Кенгуру. – 2018]. – С. 5-35.
Дата: 05.02.2022
Имя: Максим
Вопрос: Добрий ранок! Потрібна інформація по темі"Дистанційне навчання в Україні минуле і сьогодення".
Вопрос: Добрий ранок! Потрібна інформація по темі"Дистанційне навчання в Україні минуле і сьогодення".
Ответ Доброго дня, Максим! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 890569 74.202 К95 Кухаренко В. М.
Дистанційне навчання. Умови застосування. Дистанційний курс : Навч. пос. / В. М. Кухаренко, О. В. Рибалко, Н. Г. Сиротенко / За ред. В. М.Кухаренка. – Харьков : Торсинг, 2002. – 319 с. 2). Дичковський С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський // Шлях освіти. – 2005. – № 2. – С. 26-33. 3). 920753 74.0 Я86 Ясулайтіс В.А.
Дистанційне навчання : Методичні рекомендації / В.А. Ясулайтіс. – К. : МАУП, 2005. – 70 с.
4). 935985 74.202 Т65 Трайнев В.А. Дистанционное обучение и его развитие : (Обобщение методологии и практики использования) / В.А.,Гуркин В.Ф.,Трайнев О.В. Трайнев. – М. : Дашков и К, 2007. – 294 с. 5). Строгонова Т. В. Аналіз розвитку системи дистанційної освіти вищого навчального закладу з позицій програмно-цільового управління / Т. В. Строгонова // Держава та регіони. Серія: Економіка і підприємництво. – 2009. – № 5. – С. 141-146. 6). 952312 74.202
В19 Васильченко Л. В. Створення навчально-методичних комплексів дистанційного навчання : метод. рек. – Запоріжжя : ЛІПС, 2010. – 124 с. 7). Бут В. А. Дистанційна система освіти в Україні та країнах світу: становлення й особливості державного регулювання / В. А. Бут // Держава та регіони. Серія: Державне управління. – 2012. – № 1. – С. 130-134.
8). 968435 88.4 Д48 Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / за ред. М. Л. Смульсон ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. – К. : [Імекс-ЛТД], 2012. – 240 с. 9). 974353 65 С49 Слюсаренко Н. В. Дистанційна форма навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів : навч.-методичний посібник / Н. В. Слюсаренко, О. В. Кохановська. – Херсон : [КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти"], 2012. – 108 с.
10). Заболоцький А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання / А. Заболоцький // Вища школа. – 2015. – № 4-5. – С. 60-64.
11). 980071 74.58 М54 Дистанційне навчання як самостійний елемент сучасної підготовки студентів // Методика викладання у вищій школі : навч. посібник / О. В. Малихін [та ін.] ; М-во освіти і науки України.- К. : [КНТ]. – 2014. – С. 136-141.
12). Книш І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш // Вища освіта України. – 2016. – № 3 (62). – С. 42-49.
13). Цзоу Ч. Віртуальний університет як стратегія розвитку вищої освіти в інформаційному суспільстві / Ченчжан. Цзоу // Гілея. – 2016. – Вип. 7 (110). – С. 311-314. 14). Половая Н. О. Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти / Н. О. Половая // Грані. – 2017. – № 1(141). – С. 27-31. 15). 984940 74.58 П24 Москаленко, В. В. Перспективи впровадження дистанційного навчання в Україні / В. В. Москаленко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наук. праць / Класич. приват. ун-т.- Запоріжжя : КПУ. – 2015.- Вип. № 43 (96). – С. 252-259. 16). Опанасюк Ю.
Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк // Гілея. – 2017. – № 11. – С. 417-420. 17). Коношевич Т. Дистанційне навчання: від теорії до практики / Т. Коношевич // Професійно-технічна освіта. – 2018. – № 2. – С. 25-30. – Бібліогр.: 5 назв. 18). Коваленко А. В. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. В. Коваленко // Управління школою. – 2019. – № 10-12. – С. 37-39. 19). Пахолівецька М. Дистанційна освіта у глобалізованому суспільстві: Технології, умови та принципи / М. Пахолівецька, О. Наумець // Методист. – 2019. – № 6. – С. 16-25.
20). Олексієнко Л. Навчання за допомогою дистанційних технологій / Л. Олексієнко // Завуч. – 2021. – № 9-10. – С. 80-85. 21). Губеладзе І. Дистанційне навчання дитини: Психологічні секрети організації / І. Губеладзе // Соціальний педагог. – 2021. – № 9-10. – С. 16-21.
22). Порядок наповнення вебплатформи дистанційного навчання "Всеукраїнська школа онлайн" освітніми матеріалами : затв. наказом МОН України від 04.10.2021 № 1067 // Інформаційний збірник для освітян. – 2021. – № 11. – С. 18-23.
Дата: 15.12.2021
Имя: Светлана
Вопрос: Тема "Ідеї морального розвитку особистості в творчій спадщині І.Канта " висвітлення в творчості інших педагогів, вчених, філософів. (Що писав Кант і що писали інші про Канта?). Раздел: ПЕДАГОГІКА Педагогика 13.00.01 – ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вопрос: Тема "Ідеї морального розвитку особистості в творчій спадщині І.Канта " висвітлення в творчості інших педагогів, вчених, філософів. (Що писав Кант і що писали інші про Канта?). Раздел: ПЕДАГОГІКА Педагогика 13.00.01 – ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ответ Доброго дня, Светлана! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1) 252221 371(09И) П34 Пискунов А. И. Очерки по истории прогресивной немецкой педагогики конца ХVІІІ - начала ХІХ в. - М. : Изд-во Акад. пед наук РСФСР, 1960. - 200 с. 2). Козловський В. П. Морально-антропологічні засади педагогічної доктрини Іммануїла Канта // Наук. записки НаУКМА. -2011. - Т. 115: Філософія та релігієзнавство. - С. 26-30. 3). Илькевич Б. В.Этико-педагогическое наследие И. Канта в современной педагогике / Б. В. Илькевич, Л. Т. Усманова // Педагогика. – 2012. – № 9. – С. 44-49. 4). Суслова И. Б. Проблема рациональности в философии и педагогике И. Канта // Педагогика. – 2011. – № 3. – С. 97-102. 5). Суслова И. Б. Эвристический потенциал философем И. Канта в методологии педагогического целеполагания // Педагогика. – 2011. – № 1. – С. 79-84. 6). Воробьев Н. Е. Религиозное воспитание в философско-педагогическом творчестве И. Канта / Н. Е. Воробьев, А. Ю. Шачина // Педагогика. – 2008. – № 7. – С. 87-92. 7). Воробьев Н. Е. Идеи нравственного воспитания И.Канта и немецкая педагогика // Педагогика. – 2005. – № 8. – С. 102-107. 8). Воробьев Н. Е. Система нравственного воспитания И. Канта / Н. Е. Воробьев, А. Ю. Шачина // Педагогика. – 2005. – № 5. – С. 109-117. 9). Волынка М. Е. И. Кант о гуманистических принципах воспитания // Гуманітар. вісн ЗДІА. - 2001. - Вип. 7. - С. 98-101. 10). Кант И. О педагогике // Педагогіка толерантності. - 2001. - № 1. - С. 51-63. 11). Бендосюк С. П. Педагогічні погляди І. Канта // Педагогіка і психологія. - 1997. - № 3. - С. 184-189. 12). Корнилов С. В. Кантовское обоснование педагогики // Сов. педагогика. -1989. - № 11. - С. 122-126 13). Козловський В. Педагогіка в світлі моральної антропології І. Канта [Електронний ресурс] / В. Козловський // Філософія освіти. - 2015. - № 1. - С. 183-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2015_1_12 14). Герасименко А. С. Концепція моральної автономії І. Канта в історико-культурному дискурсі педагогічної антропології [Електронний ресурс] / А. С. Герасименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 71. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2019_71_18
Дата: 01.11.2021
Имя: Орина
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з літературою на тему "Формування критичного мислення молодших школярів"
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з літературою на тему "Формування критичного мислення молодших школярів"
Ответ Доброго дня, Орино. В зв'язку з карантином, наша бібліотека для відвідуачів закрита. Тому, подаємо Вам список літератури в електронному режимі,крім останніх 4-х. 1). Роєнко Л.
Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови та читання [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 4. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_4_15 2). Карпенко А. А.
Технологія критичного мислення як засіб розвитку обдарованості молодших школярів [Електронний ресурс] / А. А. Карпенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 316-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_78 3). Підлужна Г. В. Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови [Електронний ресурс] / Г. В. Підлужна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_5 4). Сенчило А. В. Пізнавальна самостійність як складова розвитку критичного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / А. В. Сенчило // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_35 5). Кузьма-Качур М. І. Використання технології критичного мисленняу процесі формування природничої компетентності молодших школярів [Електронний ресурс] / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_2_41
6). Дорожко І. В. Особливості розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі відгадування загадок [Електронний ресурс] / І. В. Дорожко, Л. М. Туріщева // Новий Колегiум. - 2019. - № 1. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2019_1_13 7). Шквир О. Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості [Електронний ресурс] / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_4_7 8). Козир М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / М. В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2019. - № 31. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2019_31_10 9).Колток Л. Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен [Електронний ресурс] / Л. Колток, Л. Білецька // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_14 10). Мєлєкєсцева Н. Розвиток критичного мислення молодших школярів засобами сучасної української дитячої літератури [Електронний ресурс] / Н. Мєлєкєсцева // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 380-386. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_67
11). Поплавська Г. В. Формування критичного мислення молодших школярів на уроках інформатики [Електронний ресурс] / Г. В. Поплавська // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2018. - № 32. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kitonv_2018_32_13 12). Парфілова С. Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах нової української школи [Електронний ресурс] / С. Парфілова, Є. Харькова, О. Шаповалова, К. Кєрєзора // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 7. - С. 179-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_7_19 13). Чугай С. Формування критичного мислення в процесі соціалізації молодших школярів [Електронний ресурс] / С. Чугай, О. Хващевська // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2020. - Вип. 13. - С. 151-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2020_13_16 14). Лугова Т. Технологія розвитку критичного мислення // Початк. школа і сучасність. - 2018. - № 11. - С. 9-14. 15). Харченко Н. 4 освітні кластери : Критичне мислення у схемах і таблицях // Початк. освіта. - 2018. - № 22. - С. 9-12.
16). [Вчимо дитину мислити критично] // Початкова освіта.- 2012.- № 44. - С. 3-32. 17). Стратілат І. Навчаємо дитину мислити ефективно // Початк. освіта. Метод. порадник.- 2011. - № 4. - Вип. 1. - С. 3-4.
Дата: 27.09.2021
Имя: Олександр
Вопрос: Підкажіть будь-ласка, а чи є у вас у фондах шкільні програми якими користувались за часів СРСР(1960-80 рр) з історії СРСР чи з історії УРСР для 10 класу?
Вопрос: Підкажіть будь-ласка, а чи є у вас у фондах шкільні програми якими користувались за часів СРСР(1960-80 рр) з історії СРСР чи з історії УРСР для 10 класу?
Ответ Доброго дня, Олександр! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 699620 74.263 П76 Примерное планирование курса истории в 7 класе (ІІ полугодие) : Метод. рекомендации. - М. : Б. и., 1987. - 101 с. 2). 9 П78 Программы вечерней (сменной) средней общеобразовательной школы: История: (5-11 классы) / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1980. - 120 с. 3). 9 П78 Программы вечерней (сменной) средней общеобразовательной школы: История: (5-11 классы) / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1974. - 135 с. 4). 9 П78 Программы восьмилетней и средней школы: История / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1977. - 112 с. 4). О преподавании истории древнего мира и средних веков в 5-6 классах восьмилетней школы по новым программам / под ред. А. Т. Кинкулькина. - М. : Изд-во Акад. пед. наук. РСФСР, 1960. - 127 с. Також пропонуємо переглянути журнал "Преподавание истории в школе " за 1960-1980 рр.