(6453)
Дата: 27.09.2021
Имя: Олександр
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Підкажіть будь-ласка, а чи є у вас у фондах шкільні програми якими користувались за часів СРСР(1960-80 рр) з історії СРСР чи з історії УРСР для 10 класу?
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Підкажіть будь-ласка, а чи є у вас у фондах шкільні програми якими користувались за часів СРСР(1960-80 рр) з історії СРСР чи з історії УРСР для 10 класу?
Ответ Доброго дня, Олександр! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 699620 74.263 П76 Примерное планирование курса истории в 7 класе (ІІ полугодие) : Метод. рекомендации. - М. : Б. и., 1987. - 101 с. 2). 9 П78 Программы вечерней (сменной) средней общеобразовательной школы: История: (5-11 классы) / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1980. - 120 с. 3). 9 П78 Программы вечерней (сменной) средней общеобразовательной школы: История: (5-11 классы) / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1974. - 135 с. 4). 9 П78 Программы восьмилетней и средней школы: История / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1977. - 112 с. 4). О преподавании истории древнего мира и средних веков в 5-6 классах восьмилетней школы по новым программам / под ред. А. Т. Кинкулькина. - М. : Изд-во Акад. пед. наук. РСФСР, 1960. - 127 с. Також пропонуємо переглянути журнал "Преподавание истории в школе " за 1960-1980 рр.
Дата: 25.09.2021
Имя: Софія
Раздел: Журналістика
Вопрос: Доброго дня. Допоможіть будь ласка підібрати джерела для наукової роботи з теми "Ютуб як нова медіаплатформа:завдання, функції та особливості контенту".
Раздел: Журналістика
Вопрос: Доброго дня. Допоможіть будь ласка підібрати джерела для наукової роботи з теми "Ютуб як нова медіаплатформа:завдання, функції та особливості контенту".
Ответ Доброго дня, Софія! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Kim J. The institutionalization of YouTube: From user-generated content to professionally-generated content / J. Kim // Media culture & society. – 2012.- Vol. 34. – № 1. – P. 53-67.
2). Досенко А. К. Аматорський медіаматеріал як форма виявлення соціальної небайдужості українців : [інтернет-медіаматеріал] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Сер.: Соц. комунікації.. – 2016. – № 3. – С. 23-26. 3). Коверзнєва Г. Л. Правове забезпечення трансляції а ефірі роликів з YOTUBE / Г. Л. Коверзнєва, М. С. Коверзнєв // Часопис Київського університету права. – 2018. – № 3. – С. 210-212. – Бібліогр.: 4 назв.
4). Tufekci, Z. Youtube has a video for that / Z. Tufekci // Scientific American. – 2019. – № 4. – P. 77. 5). Сакс Д. Одержимые Салар Комангар и его команда меняют облик индустрии развлечений (видеоплатформа YOTUBE) // Управление компанией.- 2011. - № 2. - С. 49-57. 6).
Белова А. Д.
Эмоциональная составляющая комментариев в YouTube [Електронний ресурс] / А. Д. Белова // Лінгвістика ХХІ століття. - 2013. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/linds_2013_2013_6 7). Богданов М. М. "YouTube" як найпотужніший інструмент просування музичних відеокліпів [Електронний ресурс] / М. М. Богданов // Культура і сучасність. - 2017. - № 2. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2017_2_20 8).
Дутчак А. Сучасний стан та перспективи українськомовних каналів на сервісі Youtube [Електронний ресурс] / А. Дутчак // Образ. - 2017. - Вип. 4. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2017_4_17 9). Братусь І. Власний канал на YouTube: аспекти моніторингу [Електронний ресурс] / І. Братусь, З. Свердлик // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. - 2018. - Вип. 2. - С. 78-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujlis_2018_2_8 10). Subashkevych I. Using YouTube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 3. - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_3_11 11).
Hrubych K. YouTube as a New Form of Mediatization [Електронний ресурс] / K. Hrubych, Ye. Burkhan // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Аудіовізуальне мистецтво і виробництво. - 2020. - Т. 3, № 2. - С. 197-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucaa_2020_3_2_7 12). Галаджун З. YOUTUBE як нова форма медіакомунікації [Електронний ресурс] / З. Галаджун, Р. Бакай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2020. - Вип. 4. - С. 117-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2020_4_19 13). Хобта О.
Контент дитячого блогінгу України відеохостингу YouTube: особливості жанрології [Електронний ресурс] / О. Хобта // Діалог: медіа-студії. - 2018. - Вип. 24. - С. 87-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2018_24_6 14). Бедріна Н. С. Трансформація компонентів дитячої субкультури на Youtube-каналах [Електронний ресурс] / Н. С. Бедріна // Питання культурології. - 2021. - Вип. 37. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2021_37_3 15).
Тургенєва А. О.
Відеохостинг YouTube як засіб інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / А. О. Тургенєва, А. С. Попова, І. Г. Сизоненко, К. В. Петровська, О. І. Гуренко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2021. - Т. 81, № 1. - С. 60-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2021_81_1_7
Дата: 21.09.2021
Имя: Надія
Раздел: Літературознавство
Вопрос: Вітаю. Будьте ласкаві, цікавить питання: як святкували Різдво, приймали колядників видатні люди XIX століття, особливо літератори, як колядували в їх час? Дякую.
Раздел: Літературознавство
Вопрос: Вітаю. Будьте ласкаві, цікавить питання: як святкували Різдво, приймали колядників видатні люди XIX століття, особливо літератори, як колядували в їх час? Дякую.
Ответ Шановна Надіє! З Ваших запитань ми зрозуміли, що ця тема дуже важлива для Вас і Ви змістовно до неї підходите. На це питання ми вже частково відповідали Вам. Перегляньте наші відповіді від 04.07.2021р., 19.04.2021 р., 21.03. 2021 р., 29.12. 2019р. (до речі, тут є відомості про записи колядок М. Гоголем, І. Франко, С. Руданським та ін.). Надаємо Вам ще декілька книг про ці свята, можливо в них, щось знайдете для себе: 1).468890 63.5 К93 Курочкін О. В. Новорічні свята українців: Традиції і сучасність. - К.: Наук. думка, 1978.- 192 с.; 2). 912635 63.5 Н17 Над вертепом звізда ясна. - Львів: Афіша, 2005. - 48 с.; 3). М142453 63.5 Р49 Різдвяні свята в Україні: Етнографічний нарис з доданням українських народних пісень.- К., 1992. - 152 с.; 4). 840596 63.5 С66 Сосенко К. Різдво - коляда і Щедрий Вечір: Культурологічна оповідь. - К.: Укр. письменник, 1994. - 286 с. І ще порада: окресліть коло письменників, факти з життя яких, Ви хотіли б дізнатися. Ми надамо тоді список літератури про їх життя та творчість.
Дата: 14.09.2021
Имя: Сніжана
Раздел: Краєзнавство
Вопрос: Вітаю! Чи є у Вас статті чи публікації з газет щодо Токмацької школи інтернат. Її діяльність й так далі. Роки починаючи з 50- тих й до 2000-их. Дякую.
Раздел: Краєзнавство
Вопрос: Вітаю! Чи є у Вас статті чи публікації з газет щодо Токмацької школи інтернат. Її діяльність й так далі. Роки починаючи з 50- тих й до 2000-их. Дякую.
Ответ Доброго дня, Сніжано! Пропонуємо такі джерела : 1) Максимов В. Творчо, нетрадиційно // Комуністичним шляхом. - 1989. - 21 квіт.; 2) Песиголовець В. Загублені в темряві світлячки // Запоріз. правда. - 1989. - 12 листоп.; 3) Максимов В. Рідне місто моє : [загальношкільний вечір, присвяч. 200-річчю Токмака] // Ком. шляхом. - 1984. - 8 черв.;
4) Кондратьєв С. Дорога до сердець : [нарис про вчительку Велико-Токмац. школи-інтернату Фоменко Н. П.] // Запоріз. правда. - 1962. - 27 січ.; 5) Ахинько Е. Школа особого назначения // МИГ. - 2002. - 21 нояб. (№ 47). - С. 6.
Дата: 09.09.2021
Имя: Людмила Шульга
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Доброго дня! Прошу підібрати літературу з теми: Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами фольклору. Дякую.
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Доброго дня! Прошу підібрати літературу з теми: Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами фольклору. Дякую.
Ответ Добрий день, Людмило! Пропонуємо Вам таку літературу: 1). Білан, О. Мовленнєва компетентність дошкільників: сутність та шляхи реалізації / О. Білан // Педагогічна думка. – 2006. – № 3. – С. 40-43. 2). Скороходова, Е. Ю.Детям на забаву : [о фольклоре для детей] / Е. Ю. Скороходова // Б-ка"Библиопринт".Читаем,учимся,играем. – 2011. – № 9. – С. 108-111.
3). Трифонова, О. С. Мовна картина світу як чинник формування мовленнєвої особистості старших дошкільників / О. С. Трифонова // Гуманітарні науки. – 2012. – № 1. – С. 107-113.
4). Садовенко, С. Традиційний дитячий фольклор: ключ до цікавого дозвілля з дітьми / С. Садовенко // Музичний керівник. – 2014. – № 12, грудень. – С. 11-16.
5). Мишолов, Н. Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2016. – № 11, листопад. – С. 33-41. 6). Богдан, З. П. Педагогічне значення українського дитячого фольклору / З. П. Богдан, С. М. Ткачук // Інноваційна педагогіка. – 2018. – № 3. – С. 245-248. – Бібліогр.: 6 назв. 7). 923674 74.1 К34 Крутій К. Л. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку: (Монографія). - Запоріжжя, 2005. - 208 с. 8). Карабаєва І. Мовленнєва та комунікативна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників // Вихователь-методист дошкільного закладу. - 2016. - № 7. - С. 65-71. 9). Маліновська Н. Формування мовленнєвої компетенції засобами казки // Дит. садок. - 2011. - № 11. - С 10. 10). Маркотенко Т. С. Інтеграція мовленнєвого та логіко-математичного розвитку дітей під час роботи над казками та загадками / Т. С. Маркотенко, А. В. Сазонова // Дошкіл. навч. заклад. - 2011. - № 9. - С. 7-14. 11). Пасічник А. Казка як засіб розвитку словесної творчості / А. Пасічник, В. Бєлова // Дошкіл. виховання. - 2009. - № 10. - С. 11-13. 12). Мерзлякова С. При солнышке - тепло, при матушке - добро: (сценарий фольклорного праздника для старшего дошкольного возраста) // Муз. руководитель. - 2011. - № 1. - С. 29-38.