(6452)
Дата: 02.05.2023
Имя: Поліна
Раздел: Історія
Вопрос: Здраствуйте!Хотілось дізнатись про наявність у бібліотеці інформації по темі"Традиційна міфологія Українців".
Раздел: Історія
Вопрос: Здраствуйте!Хотілось дізнатись про наявність у бібліотеці інформації по темі"Традиційна міфологія Українців".
Ответ Добрий день, Поліно! Пропонуємо Вам звернутися до таких джерел: 1). 809341 82.3(4=Укр) Д13 Давидюк В. Ф. Українська міфологічна легенда / В. Ф. Давидюк. – Львів : Світ, 1992. – 176 c.; 2). Бр 82.3(4=Укр) М68 Міфи стародавніх українців, греків, римлян / [упоряд., адаптовані тексти, пер. з рос. О. Буханенка]. – Одеса : Маяк : РІНО, 1995. – 48 с.; 3). Ф68430 82.3(4=Укр) П37 Плачинда С. П. Міфи і легенди давньої України / С. П. Плачинда. – К. : Спалах ЛТД, 1997. – 176 с.; 4). Ф80694 82.3(4=Укр) В65 Войтович В. М. Міфи та легенди давньої України / Валерій Войтович. – Тернопіль : Навч. книга-Богдан. – 392 с.; 5). Ф87821 930.85(477) И90 Мосенкіс Ю. Сказання стародавні : [старослов'янська міфологія] / Ю. Мосенкіс // Історія цивілізації. Україна / упоряд. Михайло Відейко. - Х. : Фоліо. – 2020. - Т. 1. – Від кіммерійців до Русі (Х ст. до н. е. - ІХ ст.). - С. 446-452.; 6). 816318 398.4(=161.2) П37 Плачинда С. П. Словник давньоукраїнської міфології / С. П. Плачинда. – К. : Укр. письменник, 1993. – 64 с.; 7). Буйських Ю. Міфологічні уявлення українців Півдня: іноетнічні впливи : [у т. ч. Берд. р-ну Запоріз. обл.] / Ю. Буйських // Народна творчість та етнологія. – 2013. – № 2. – С. 78-84.; 8). Ф85338 82.3(4=Укр) К78 Кралюк П. М. Козацька міфологія України: творці та епігони / Петро Кралюк. – Х. : ЛА "Час читати", 2016. – 400 с.; 9). Музиченко Я. Небо в казці : [українська мітологія] / Я. Музиченко // Локальна історія. – 2021. – № 10. – С. 24-27.; 10). Ярмоленко Н. М. Козак-запорожець в українському епосі : проблема перекодування міфологічних смислів / Н. М. Ярмоленко // Вісн. ЗНУ. Філологічні науки. – 2013. – № 3. – С. 203-207.; 11). Тиховська О. Психоаналітичний аспект образу русалки та повітрулі в українській міфології [Електронний ресурс] / О. Тиховська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Філологія. - 2017. - Вип. 1. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufilol_2017_1_19 ; 12). Тиховська О. М. Психоаналітичний аспект образу водяника в українській міфології [Електронний ресурс] / О. М. Тиховська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 18. - С. 121-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2018_18_18 ; 13). Тиховська О. Психоаналітичний аспект образу долі в українській міфології [Електронний ресурс] / О. Тиховська // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 29(4). - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_29(4)__12 ; 14). Пустовіт В. Автентичні фольклорні мотиви: вивчення української міфології в старшій школі [Електронний ресурс] / В. Пустовіт // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2022. - Т. 33(72), № 1(3). - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_1(3)__21 ; 15). Борисова Т. В. Особливості трактування образу русалки в українській та світовій міфології [Електронний ресурс] / Т. В. Борисова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 285-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_54.
Дата: 28.04.2023
Имя: Галина
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрий день! Чи у Вашій бібліотеці книги Віктора Франкла? Якщо є, то які і чи можна взяти додому? Дякую!
Раздел: Загальні
Вопрос: Добрий день! Чи у Вашій бібліотеці книги Віктора Франкла? Якщо є, то які і чи можна взяти додому? Дякую!
Ответ Добрий день, Галино! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). М157653 124 Ф83 Франкл В. Людина в пошуках справжнього сенсу. Психолог у концтаборі / Віктор Франкл ; [пер. з англ. О. Замойської]. – 3-тє вид. – Х. : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. – 160 с.; 2). М155921 88.5 Ф83 Франкл В. Людина в пошуках справжнього сенсу. Психолог у концтаборі / Віктор Франкл ; [пер. з англ. О. Замойської]. – Х. : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016. – 160 с. Ці книги можна взяти додому у відділі абонементу.
Дата: 27.04.2023
Имя: Галина
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Порадьте, будь ласка, літературу щодо проблем інклюзії під час викладання предмету "Громадянська освіта" в школі
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Порадьте, будь ласка, літературу щодо проблем інклюзії під час викладання предмету "Громадянська освіта" в школі
Ответ Добрий день, Галино! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). Шестопалюк, О.
Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк // Рід. шк. – 2010. – № 3. – С. 33-35. – Бібліогр.: 6 назв.; 2). Сухомлинська, О. В.
Громадянське виховання і сучасна освіта: від здобутого - до нових акцентів і наголосів / О. В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2015. – № 2. – С. 5-13. – Бібліогр.: 9 назв.; 3). Дунець, В. Б. Громадянська освіта в дії: закордонний досвід та перспективи для України / В. Б. Дунець // Гілея. Наук. вісн. – 2015. – № 8(99). – С. 328-332. – Бібліогр.: 13 назв.; 4). 975445 74 П24 Барліт О. О. Громадське виховання у сучасному освітньому просторі: підходи і моделі реалізації / О. О. Барліт [та інш.] // Педагогічні науки та освіта : зб. наук. праць Запоріз. обл. ін-ту післядиплом. пед. освіти [редкол.: В. В. Пашков (голов. ред.) та ін.]. - Запоріжжя : Кругозір. – 2014. - Вип. XIV-XV. – С. 31-38. – Бібліогр.: 6 назв.; 5). 984945 74.58 П24 Гладун, Т. О. Розбудова інклюзивної освіти в Україні як умова розвитку соціальної компетентності дітей з інвалідністю / Т. О. Гладун // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради А. О. Монаєнко ; редкол.: Т. І. Сущенко (головний ред.) та ін.]. - Запоріжжя : КПУ, 2016. - Вип. № 48 (101). – С. 77-83. – Бібліогр.: 8 назв.; 6). Сабор, І. Розвиток громадянської компетентності через демократизацію шкільного середовища: можливості та виклики / І. Сабор, Х. Чушак // Пед. думка. – 2017. – № 3. – С. 44-50.; 7). 990620 016:376 Д49 Діти з особливими потребами в освітньому просторі України : бібліогр. покажчик / КЗ "ЗОУНБ" ЗОР ; [уклад. Ю. Щеглова, М. Маслова, Г. Мацієвська]. – Запоріжжя : ФОП Мокшанов В. В., 2017. – 256 с.; 8). Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / З. Удич // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 1. – С. 85-95. – Бібліогр.: 20 назв.; 9). Ремех, Т. О. Сутність і структура громадянської компетентності учня Нової української школи / Т. О. Ремех // Укр. пед. журн. – 2018. – № 2. – С. 34-41. – Бібліогр.: 11 назв.; 10). Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році : [суспільствознавчі дисципліни] // Історія і суспільствознавство в шк. України. – 2018. – № 4. – С. 2-9.; 11). Ремех, Т. Як спланувати уроки з інтегрованого предмета "Громадянська освіта" (10 кл.) / Т. Ремех // Історія і суспільствознавство в шк. України. – 2018. – № 4. – С. 61-64.; 12). Концепція розвитку громадянської освіти в Україні: схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 жовт. 2018 р. № 710-р // Школа. – 2018. – № 12. – С. 54-63.; 13). Бабкіна, М. І. Інтегрування складових частин громадянського виховання молоді в зміст навчальних предметів / М. І. Бабкіна // Інноваційна педагогіка. – 2018. – № 3. – С. 241-244. – Бібліогр.: 6 назв.; 14). Інклюзивна освіта в Україні: крок за кроком // Директор шк. Шк. світ. – 2019. – № 3. – С. 4-21.; 15). 993150 373.5.015.3 М95 Мистецтво жити в громаді : навч.-метод. посіб. з громад. освіти та виховання учнів. молоді / [уклад.:] О. Педан-Слєпухіна [та ін.]. – 2-е вид., доп. і перероб. – Львів : ЗУКЦ, 2008. – 192 с. – Бібліогр.: с. 188 (23 назви).; 16). Гейко, Т. Умови організації освітнього процесу в класах з інклюзивною формою навчання / Т. Гейко // Директор шк. – 2019. – № 8. – С. 12-14.; 17). 997096 37.04 К61 Колупаєва, А. А. Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко // Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Педагогічні технології інклюзивного навчання / Колупаєва А. А., Таранченко О. М. - Х. : [Ранок : Кенгуру. – 2018]. – С. 5-35.; 18). 984938 74.58 П24 Богомол, С. А. Громадська організація як суб'єкт соціального виховання молоді з особливими потребами / С. А. Богомол // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради А. О. Монаєнко ; редкол.: Т. І. Сущенко (головний ред.) та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2015.- Вип. № 41 (94). – С. 76-82. – Бібліогр.: 10 назв.; 19). 37.042-056.2/3 И65 Інклюзивне навчання в закладах освіти (2018-2019) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ. – Запоріжжя : ЗОУНБ, 2021. – 190 дж.; 20). 1020465 37.04 Р64 Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області: науково-методичний аспект : монографія / Благод. фонд Порошенка, Департамент освіти і науки ЗОДА, КЗ "Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" ЗОР ; [упоряд. Т. Є. Гура ; ред. Т. Я. Озерова]. – Запоріжжя : Статус, 2018. – 328 с. – (рис., табл.). – Наукова книга. – Бібліогр. в кінці розд.; 21). Мирошніченко, Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Т. Мирошніченко // Рід. шк. – 2017. – № 7/8. – С. 39-42.; 22). 984943 74.58 П24 Тищенко, О. І. Деякі умови формування громадянського виховання учнів / О. І. Тищенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради А. О. Монаєнко ; редкол.: Т. І. Сущенко (головний ред.) та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2016.- Вип. № 46 (99). – С. 170-175. – Бібліогр.: 6 назв.
Дата: 25.04.2023
Имя: Артем
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Добрий вечір! Потрібна інформація по темі Післядипломна освіта перспективи розвитку.
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Добрий вечір! Потрібна інформація по темі Післядипломна освіта перспективи розвитку.
Ответ Добрий вечір, Артеме! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Покроєва Л. Моніторинг якості постдипломної освіти / Л. Покроєва // Післядипломна освіта в Україні. – 2006. – № 2. – С. 24-26.; 2). Олійник В. В. Принципи побудови та функціонування системи державного управління післядипломною освітою / В. В. Олійник // Інвестиції : практика та досвід. – 2014. – № 15. – С. 107-112.;
3). Кушерець В. Соціокультурні чинники розвитку освіти дорослих в Україні (кінець ХХ - початок ХХІ століть) / В. Кушерець // Наука і суспільство. – 2016. – № 11-12. – С. 10-15.; 4). Олійник В. В. Організація і планування як функції державного управління післядипломною освітою / В. В. Олійник // Економіка та держава. – 2014. – № 8. – С. 104-106.; 5). Пуцов В. Теоретичні основи розвитку післядипломної освіти як невід'ємної складової неперервної освіти / В. Пуцов // Післядипломна освіта в Україні. – 2007. – № 2. – С. 7-11.; 6). 853177 74.204 С91 Сущенко Т. І. Педагогічний процес в системі післядипломної освіти / Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : Дніпров. металург, 1993. – 90 с.; 7). Штомпель Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. педагогічних наук України. – 2015. – № 4. – С. 61-69.; 8). Дейнега І. Цифровізація післядипломної освіти як важлива складова цифрової трансформації суспільства / І. Дейнега // Історія в рідній шк. – 2021. – № 6. – С. 24-29.; 9). Кудрявцева Н. П. Шляхи забезпечення інноваційних технологій в післядипломній освіті / Н. П. Кудрявцева // Стратегія розвитку України. Спецвипуск. – 2008. – № 1-2. – С. 491-493.; 10). 968565 74.58 Н34 Корольов Б. І. Післядипломна освіта: понятійно-термінологічний аспект / Б. І. Корольов // Наука і вища освіта : теоретичний та наук.-метод. часопис / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти ; [відп. за вип. Козлакова Г. О.].- К. : [КПУ]. – 2012.- № 1, додаток 2. – Тематичний випуск. - С. 127-136.; 11). Лайко П. А. Післядипломна освіта та її фінансове забезпечення / П. А. Лайко // Економіка АПК. – 2007. – № 5. – С. 80-87.; 12). Салімов Р. Узгодження термінології в галузі післядипломної освіти як необхідний етап інтеграції до європейської системи освіти / Р. Салімов, О. Савінов // Післядипломна освіта в Україні. – 2007. – № 2. – С. 11-13.; 13). Тихомирова Є. Післядипломна освіта як засіб забезпечення ступеневості підготовки кадрів [Електронний ресурс] / Є. Тихомирова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1; 14). Косянчук Т. Післядипломна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / Т. Косянчук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 121-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1; 15). Аніщенко О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі [Електронний ресурс] / О. Аніщенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2022. - Вип. 2. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2022_2_3; 16). Винничук Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти післядипломна освіта [Електронний ресурс] / Р. В. Винничук // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 7. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2017_7_9; 17). Пшенична Л. Післядипломна освіта – сучасні тенденції прогресу [Електронний ресурс] / Л. Пшенична // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 3. - С. 439-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_3_56
Дата: 21.04.2023
Имя: надія
Раздел: Психологія
Вопрос: добрий день порадьте літературу, що висвітлює вплив соціальних мереж на особистість підлітків
Раздел: Психологія
Вопрос: добрий день порадьте літературу, що висвітлює вплив соціальних мереж на особистість підлітків
Ответ Добрий день, Надіє! Пропонуємо Вам до опрацювання такі джерела: 1). Фісенко, Т. В. Засоби впливу в соціальних інтернет-мережах / Т. В. Фісенко // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2012. – № 1. – С. 152-157. – Бібліогр.: 13 назв.; 2). Артамонова, І. М. Інтеграція соціальних мереж та інтернет-ЗМК: вплив на соціалізацію споживачів сучасних медіа / І. М. Артамонова // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2014. – № 1/2 (17/18). – С. 4-9. – Бібліогр.: 16 назв.; 3). Бандровський, Г. О. "Спіраль мовчаня" Елізабет Ноель-Нойманн як технологія інформаційного впливу в соціальних мережах / Г. О. Бандровський // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2018. – № 3. – С. 80-85. – Бібліогр.: 13 назв.; 4). 1020495 316.32 Н62 Нікітенко, В. О. Віртуальний світ соціальних мереж як "університет масових знань" та їх вплив в умовах Інтернету / В. О. Нікітенко // Нікітенко В. О. Освіта, культура і туризм як чинники креативного розвитку особистості в умовах інноваційно-інформаційного суспільства : монографія / Нікітенко В. О. ; М-во освіти і науки України, ЗНУ, Інж. ін-т.- Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2020. – С. 240-247.; 5). Романова, Е. Г.
Мистицизм интернета и социализация молодежи : [отрицательное влияние интернет на молодежь] / Е. Г. Романова // Педагогика. – 2013. – № 5. – С. 79-88. – Библиогр.: 16 назв.; 6). Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі : [безпека дітей в інтернете] / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – 2013. – № 2. – С. 14-17.; 7). Короп, О. Родина й безпека в Інтернеті : [батьківські збори, присвячені ролі родини у формуванні навичок безпечної поведінки дітей в Інтернеті] / О. Короп // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 10. – С. 80-83.; 8). Небезпечні ігри: смерть як захоплення : ["групи смерті" в Інтернеті] // Школа. – 2018. – № 11. – С. 36-41.; 9). Гуревич, Р. Інформатизація освіти: позитивні здобутки та деякі негативні наслідки / Р. Гуревич, Н. Опушко // Рід. шк. – 2018. – № 9/12. – С. 9-14.; 10). Швидка, Г. "Обізнаний - означає озброєний!" Що варто знати про загрози школярів у соцмережах / Г. Швидка // Школа. – 2019. – № 11. – С. 88-93.; 11). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Соціальні мережі та вікові обмеження / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної]. - [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 119-139.; 12). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Інтернет-ризики і безпека дітей / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної].- [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 139-157.; 13). 997454 159.922.7 К39 Кілбі, Е. Віртуальний світ і діти з особливими потребами / Е. Кілбі // Кілбі Е. Розблоковане батьківство : як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Кілбі Е. ; Елізабет Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної].- [К.] : Вид. група КМ-Букс. – [2019]. – С. 157-173.; 14). Роль соціальних мереж в формуванні особистості : [бібліогр. список]. – Запорожье : ЗОУНБ им. Горького, 2011. – 24 джерела.; 15). Немеш О. М. Вплив спілкування в соціальних мережах на розвиток особистості підлітка [Електронний ресурс] / О. М. Немеш // Проблеми сучас. психології. - 2014. - Вип. 26. - С. 442-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_26_36.; 16). Слободяник О. Вплив електронних соціальних мереж на підлітків [Електронний ресурс] / О. Слободяник // Наук. записки [Кіровоград. держ. пед. ун-ту імені В. Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(3). - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(3)__9.