Журналістика (221)
Дата: 12.01.2016
Имя: Витя
Вопрос: МОЖЛИВОСТІ ЖУРНАЛІСТИКИ У ВИСВІТЛЕННІ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИХ ПРОБЛЕМ У ЗМІ
Вопрос: МОЖЛИВОСТІ ЖУРНАЛІСТИКИ У ВИСВІТЛЕННІ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИХ ПРОБЛЕМ У ЗМІ
Ответ Доброго вечора! Подаємо Вам перелік видань для самостійного опрацювання: 1). 937459 71.0 Б48 Берегова О. Сучасні комунікаційні технології в культурі України. - К., 2006. - С. 85-92: Відносини з засобами мас. інформації; 2). 887150 76 Б48 Березин В. М. Сущность и реальность массовой коммуникации. - М., 2002. - С. 159-166: Мас. культура и коммуникатив. действия журналиста; 3). 945361 76 К44 Киселев А. Г. Теория и практика массовой информации : учеб. - М., 2009. - С. 42-45: Культурно-просветительные функции (радиовещания); 4). 888090 76 Л20 Лалл Д. Мас-медіа, комунікація, культура: глобальний підхід. - К., 2002. - 264 с.; 5). Рудченко П. "Говорить національне радіо України!": (муз. радіопередачі на укр. радіо) // Укр. слово. - 2006. - № 13; 6). Чигиринець А. Що дивимося і слухаємо: (питання висвітлення укр. культури та мистецтва на телебаченні і радіо) // Укр. культура. - 2001. - № 6. - С. 30-32; 7). Чернецька О. Телебачення і культура // Укр. культура. - 2003. - № 5. - С. 10-12; 8). Мельник П. Концепт "Україна на шпальтах сучасної періодичної преси // Вісник КНУ ім. Т.Г. Шевченка. Журналістика. - 2006. - № 14. - С. 30-32; 9). Удріс І. Роль української періодики початку ХХ ст. у формуванні концепції історії вітчизняного мистецтва // Образотворче мистецтво. - 2002. - № 1. - С. 23-24; 10). 965438 76.12 Л17 Лазутина Г. В. Жанры журналистского творчества: учеб. пособ. - М., 2012. - С. 199-274: Культурно-просветительская журналистика.
Дата: 10.01.2016
Имя: Ева
Вопрос: Здравствуйте, есть ли у вас какая-нибудь литература на темы 1)Норми редагування 2) Безрекламні видання ( поняття, історя, особливості).
Вопрос: Здравствуйте, есть ли у вас какая-нибудь литература на темы 1)Норми редагування 2) Безрекламні видання ( поняття, історя, особливості).
Ответ Здравствуйте, Ева! Формат Виртуальной справки предполагает один ответ на один вопрос, поэтому мы отвечаем на свое усмотрение. Второй вопрос задайте заново. По первому Вашему вопросу предлагаем следующую литературу: 1) 909523 76.17 Р33 Редакторская подготовка изданий : учебник для вузов / С. Г. Антонова, В. И. Васильев, И. А. Жарков и др. ; под общ. ред. С. Г. Антоновой. – М. : Логос, 2004. – 496 с.; 2) 941025 76.17 К26 Карпенко В.О. Основи редакторської майстерності. Теорія, методика, практика : підручник для вузів. – К. : Ун-т "Україна", 2007. – 438 с.; 3) Ф80243 76.12 П18 Партико З. В. Редагування матеріалів засобів масової інформації : збірник вправ. – Запоріжжя : [КПУ], 2009. – 110 с.; 4) 966577 76.0 Ж17 Жадько В. О. Журналістика та основи редакторської майстерності : навч. посібник. – К. : Знання, 2012. – 272 с.; 5) Ф72307 76.17 П18 Партико З. В. Загальне редагування: нормативні основи : [навч. посібник]. – Львів : Афіша, 2001. – 416 с.; 6) 919648 76.17 М60 Мильчин А. Э. Методика редактирования текста : учебник для вузов. – 3-е изд.,перераб.и доп. – М. : Логос, 2005. – 528 с.
Дата: 09.01.2016
Имя: Вика
Вопрос: Специфіка сучасної газетної статті.Потрібна теорія по журналістиці
Вопрос: Специфіка сучасної газетної статті.Потрібна теорія по журналістиці
Ответ Здравствуйте, Вика! Предлагаем Вам начать со следующих материалов: 1) 905054 76.12 Г95 Гуревич С. М. Газета: вчера, сегодня, завтра. – М. : Аспект-Пресс, 2004. – 288 с. - Из содерж.: Статья - С. 194-196.; 2) 941304 76.12 Р55 Риторические основы журналистики. Работа над жанрами газеты : учеб. пособие / З. С. Смелкова [и др.]. – 5-е изд. – М. : Флинта : Наука, 2007. – 320 с.; 3) 966577 76.0 Ж17 Жадько В. О. Журналістика та основи редакторської майстерності : навч. посібник. – К. : Знання, 2012. – 272 с. - Із змісту: Особливості творення журналістського тексту. - С. 43-61.; 4) Цвєтаєва О. В. Використання розмовної та жаргонної лексики в авторських колонках як засобу збільшення експресивності тексту (на прикладі "Газети по-українські") // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 1. – С. 186-188.; 5) 917903 76.12 Г75 Грабельников А. А. Работа журналиста в прессе : учебное пособие. – М. : РИП-холдинг, 2005. – 274 с.; 6) Колесниченко А. Композиторы газетных полос : [о приемах копирайтинга при работе со своими и чужими текстами] // Журналистика и медиарынок. - 2010. - № 1. - С. 30-31.
Дата: 04.01.2016
Имя: Ксенія
Вопрос: Вітаю. Необхідно дібрати літературу до курсової за темою "оформлення/дизайн обкладинки журнального видання". Статті, реферати, що-небудь:) Наперед дякую за відповідь.
Вопрос: Вітаю. Необхідно дібрати літературу до курсової за темою "оформлення/дизайн обкладинки журнального видання". Статті, реферати, що-небудь:) Наперед дякую за відповідь.
Ответ Доброго вечора, Ксеніє! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Ф78495 76.12
Ф92 Фрост, К. Дизайн газет и журналов / К. Фрост / [Науч. ред. пер. О. И. Рожнова; Пер. с англ. М. В. Лапшинова]. – М. : Университетская книга, 2008. – 232 с.; 2). Ф78494 76.12 М15 Маккей, Д. Все о журналах / Д. Маккей / Пер. с англ. О. С. Щеголева; Науч. ред. пер. Д. П. Абрикосов. – М. : ИД "Университетская книга", 2008. – 338 с.; 3). Шевченко, В. Е. Символізм у журнальних виданнях / В. Е. Шевченко // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2010. – № 3. – С. 65-69. – Бібліогр.: 7 назв.; 4). Безотосна, Ю. В. Комунікаційні особливості сприйняття кольору аудиторією журнальних видань / Ю. В. Безотосна // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2012. – № 4. – С. 35-39. – Бібліогр.: 14 назв.; 5). Шевченко, В. Е. Роль візуального стилю журналу для ідентифікації видання / В. Е. Шевченко // Укр. акад. друкарства. Наук. записки. Серія: Соц. комунікації. – 2015. – № 2. – С. 139-147. – Бібліогр.: 6 назв.; 6). Запекина Н. М. Современный российский "глянец". Мода в полиграфическом оформлении // Библиотечное дело. - 2011. - № 24. - С. 30-33.; 7). Лазаревич Э. А. Тип журнала и его дизайн // Вестн. Моск. ун-та. Серия 10. Журналистика. - 2008. - № 2. - С. 8-20.; 8). Скоробогатько В. Красота в дамском стиле: Об оформлении женских журналов // Журналист. - 2008. - № 2. - С. 70-72.; 9). Макунин Ю. Как рождались журнальные обложки столетие назад? // Журналист. - 1996. - № 3. - С. 54-56.; 10). Глушко, А. В. Етичні аспекти дизайну друкованих та електронних ЗМІ / А. В. Глушко // Держава та регіони. Серія: Соц. комунікації. – 2013. – № 2. – С. 122-125. – Бібліогр.: 6 назв.; 11). Третьяк Е. Дизайн определяет восприятия // Журналист. - 2013. - № 2. - С. 26-28.; 12). Скоробогатько В. Красота на каждый день : [дизайн периодических изданий] // Журналист. - 2007. - № 5. - С. 83-85.; 13). Ф77607 76.0
Т38 Функции, задачи и принципы оформления периодических изданий // Техника и технология СМИ: печать, радио, телевидение, Интернет : Учеб. для вузов / В. В. Тулупов, А. А. Колосов, М. И. Цуканова и др. – СПб. : Изд-во В. А. Михайлова, 2006. – С. 19-31.
Дата: 15.12.2015
Имя: Светлана
Вопрос: Здравствуйте! Помогите, пожалуйста, найти литературу по теме "Корпоративні та рекламні журнали". Спасибо!
Вопрос: Здравствуйте! Помогите, пожалуйста, найти литературу по теме "Корпоративні та рекламні журнали". Спасибо!
Ответ Доброго дня, Світлано! Пропонуємо такі видання: 1). Пашник, О.В. Специфіка рекламно - розважальних журналів Запоріжжя : ("Афиша", "Мужской клуб", " VIPclub") / О.В. Пашник // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 1. – С.146 - 151;
2). Бужинська, Ю. О. Типологічна характеристика журнальних ділових видань / Ю. О. Бужинська // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2011. – № 2. – С. 9-14. – Бібліогр.: 23 назв.;
3). Зеленюк, Ю. О. Журнали-травелоги на українському медійному ринку / Ю. О. Зеленюк // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2012. – № 1. – С. 52-55. – Бібліогр.: 9 назв.; 4). Прудникова, Л. Журнал "Магазин английских, французских и немецких новых мод..." В. И. Окорокова / Л. Прудникова // Вестник Моск. Ун-та.Серия 10. Журналистика.. – 2012. – № 4. – С. 125-136. – Библиогр.: 6 назв.;
5). Безотосная, Ю. Информационно-изобразительная система современных сервисных медиа: семиотический аспект (на примере украинских IT-журналов и travel-журналов) / Ю. Безотосная // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2014.- Т.2. – № 1. – С. 25-29. – Библиогр.: 14 назв.; 6). Доценко, К. О. Ювелірні бренди України: рекламна комунікація в глянсовій пресі : [у т. ч. Запоріз. регіон] / К. О. Доценко, Т. О. Іванець // Держава та регіони.Серія:Соціальні комунікації.. – 2014. – № 1-2 (17-18). – С. 188-192. – Бібліогр.: 19 назв.; 7).929926 76.12 З-41 Грень З. Українські ділові видання: типологічний аналіз: (періодика) // Зб. праць Наук. дослід. центру періодики.- Львів, 2005. - Вип. 13. - С. 386-396; 8). Реклама в прессе: прогнозы-2014 : (объемы рекламы в сравнении с 2012-2013 гг.) // Журналіст України. - 2014. - № 10. - С. 39; 9). 966505 65.06 Б20 Балабанова Л. В. Реклама в пресі // Балабанова Л. В. Рекламний менеджмент : підручник для внз / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик.- К., 2013. - С.81-94; 10). Погорелов А. Эксперты прогнозируют 9-ти процентный рост рекламы в прессе : (интервью А. Погорелова, ген. дир. укр. ассоциации издателей ) // Журналист. - 2012. - № 4. - С. 39-41; 11). Что происходит с рекламой? : (на рынке прессы Украины) // Журналіст України. - 2011. - № 12. - С. 33-35; 12). Карпенко О. О. Рекламні видання як об'єкт дослідження документознавства: типово-видовий склад // Вісн. ХДАК. - 2009. - Вип. 26. - С. 158-165.