Педагогіка (353)
Дата: 11.10.2016
Имя: Дарья
Вопрос: Подскажите, пожалуйста, литературу по теме "Проблемное обучение в начальной школе" и/или "Проблемное обучение в начальной школе на уроках украинского языка". Большое спасибо.
Вопрос: Подскажите, пожалуйста, литературу по теме "Проблемное обучение в начальной школе" и/или "Проблемное обучение в начальной школе на уроках украинского языка". Большое спасибо.
Ответ Шановна Дарино! Пропонуємо Вам літературу для подальшого її вивчення самостійно: 1). Кельнер С. С. Проблемне навчання : учень як об’єкт педагогічних впливів і суб’єкт пізнавальної діяльності // Завуч. Усе для роботи. - 2016. - № 13-14. - С. 26.13-26.19; 2). Бугрій О. Методологічне обгрунтування дидактичних проблем // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 20-23; 3). Екало Н. Організація проблемно-інтегративного навчання // Школа. - 2010. - № 2. - С. 33-39; 4). Топузов, О. Інтелектуальний розвиток учнів у проблемному навчанні / О. Топузов // Рідна школа. – 2006. – № 11,листопад. – С. 6-8. – Бібліогр.: 13 назв.; 5). Топузов, О. Проблемна ситуація в теорії проблемного навчання / О. Топузов // Шлях освіти. – 2007. – № 1. – С. 12-16; 6). 881592 74.260 Н34 Наумчук М. М. Сучасний урок української мови в початковій школі: (методика і технологія навчання). - Тернопіль : Астон, 2001. - 264 с.; 7). Пономарьов К. Нестандартні форми організації навчання української мови в початкових класах // Початк. школа. - 2015. - № 12. - С. 1-6; 8). Захаркін О. Хай Вам ці поради стануть у пригоді : (навчання укр. мові в початковій школі) // Педагогічна думка. - 2-12. - № 3. - С. 6-26; 9). Мягких Г. М. Розробка уроків з розвтку зв’язного мовлення для школярів початкових класів // Обдарована дитина. - 2011. - № 9. - С. 25-32; 10). Барилова В. К. Формування умінь і навичок грамотного письма в учнів початкових класів // Початкове навчання та виховання. - 2009. - № 32. - С. 9-19.
Дата: 10.10.2016
Имя: Оксана
Вопрос: Система дошкiльного виховання Монтессорi і її реалізація в ДНЗ України
Вопрос: Система дошкiльного виховання Монтессорi і її реалізація в ДНЗ України
Ответ Доброго дня, Оксана! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 876585 74.1 П30 Петрик О. В. Навчання грамоти дітей шестирічного віку / О. В. Петрик ; М-во освіти і науки України ; Упр. освіти Запоріз. держ. адміністрації та ін. - Запоріжжя : ЛІПС, 2001. - 96 с. 2). 891413 74.204 С65 Сорокова М. Г. Система М. Монтессори. Теория и практика : учеб. пособие для пед.вузов / М. Г. Сорокова. - Москва : Академия, 2003. - 384с. - (Высшее образование). 3). 965220 88.8
Ф28 Фаусек Ю. И. Детский сад Монтессори : статьи, советы и рекомендации / Ю. И. Фаусек. - М. : Карапуз, 2011. - 240 с. 4). Дмитруха А. В. Філософсько-педагогічні імплікації поглядів Марії Монтессорі у практиках дошкільної освіти / А. В. Дмитруха // Гуманітар. вісн. ЗДІА. - 2015. - № 61. - С. 120-126. 5). Печенко І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 78-80. - Бібліогр.: 7 назв. 6). Завалко К. Особливості музичного виховання у педагогічній системі Марії Монтессорі : [дітей-дошкільнят] / К. Завалко // Муз. керівник. - 2012. - № 11. - С. 4-9. 7). Прибильська Н. Сенсорне виховання в педагогіці Монтессорі / Н. Прибильська, Н. Проценко // Дошк. виховання. - 2014. - № 8. - С. 9-11. 8). Науменко О. Монтессорі - підхід до мататематики / О. Науменко, А. Найда // Дошк. виховання. - 2014. - № 8. - С. 12-15. 9). [Монтессори - педагогіка: погляди, досвід] // Дит. садок. - 2013. - № 8. - Спецвип. 10). Фаусек Ю. И. Практика детского сада Монтессори // Дит. садок. - 2007. - № 11. 11). Борисова З. Система Марії Монтессорі - сучасним дошкільним закладам / З. Борисова, Р. Семерникова // Дошк. виховання. - 1996. - № 10. - С. 6-7.
Дата: 07.10.2016
Имя: Вікторія
Вопрос: Доброго дня!Проведення занять з соціально-побутового орієнтування. Що можете запропонувати? та чи є такі джерела як: Ярмола Н.А.Соціально-побутове орієнтування:підготовчий клас:підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей.-К. :Либідь,2015 Кириленко, С. О. Використання ігрової діяльності як засобу навчання на уроках соціально-побутового орієнтування спеціальної школи Гладкая, В. В. Особенности планирования педагогической работы по социально-бытовой ориентировке школьников с легкой интеллектуальной недостаточностью / В. В. Гладкая // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития : метод. и практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 29-36. - Бібліогр.: 6 назв. Щолокова, Наталія. Подорож до країни вбрання : урок із соціально-побутового орієнтування. 1-й клас [Текст] / Наталія Щолокова // Дефектолог : всеукр. вид. для фахівців
Вопрос: Доброго дня!Проведення занять з соціально-побутового орієнтування. Що можете запропонувати? та чи є такі джерела як: Ярмола Н.А.Соціально-побутове орієнтування:підготовчий клас:підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей.-К. :Либідь,2015 Кириленко, С. О. Використання ігрової діяльності як засобу навчання на уроках соціально-побутового орієнтування спеціальної школи Гладкая, В. В. Особенности планирования педагогической работы по социально-бытовой ориентировке школьников с легкой интеллектуальной недостаточностью / В. В. Гладкая // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития : метод. и практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 29-36. - Бібліогр.: 6 назв. Щолокова, Наталія. Подорож до країни вбрання : урок із соціально-побутового орієнтування. 1-й клас [Текст] / Наталія Щолокова // Дефектолог : всеукр. вид. для фахівців
Ответ Доброго дня, Вікторіє! З вашого списку є таке видання: Щолокова Н. Подорож до країни вбрання : урок із соціально-побутового орієнтування : 1 клас / Н. Щолокова // Дефектолог. - 2015. - № 11. - С. 15-18. Щодо теми, то пропонуємо наступне: 1) Лянченко Н. Моя професія - двірник. Професійна орієнтація молоді з вадами інтелекту // Соц. педагог. - 2015. - № 8. - С. 39-42.; 2) Косенко Ю. Вивчення історичного минулого як засіб соціалізації розумово відсталих учнів (за науковою спадщиною А. І. Капустіна) / Ю. Косенко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 64-68.; 3) Янкевич Т. Ознайомлення з розміром предметів. Для дошкільнят з інтелектуальними вадами та ЗПР // Дефектолог. - 2014. - № 10. - С. 33-35.; 4) Петренко П. Розробка уроку із сільськогосподарської праці для 7-го класу для дітей із вадами розумового розвитку // Дефектолог. - 2013. - № 9. - С. 43-45.; 5) Шевцова В. Соціально-економічне виховання дошкільнят із ППР засобами казкотерапії // Дефектологія. - 2012. - № 10. - С. 48-50.; 6) Усатых Е. В. Туристско-краеведческая деятельность как средство улучшения социальной адаптации умственно отсталых школьников 12-16 лет / Е. В. Усатых, В. Н. Чумаков // Теория и практика физ. культуры. – 2010. – № 5. – С. 16-18.; 7) Закрепина А. Коррекционно-педагогическая работа по социальному развитию детей дошкольного возраста с отклонениями в умственном развитии // Дошк. воспитание. - 2010. - № 3. - С. 73-78.; 8) Старцева В. Психолого-педагогічні особливості соціально-побутового орієнтування дітей-сиріт із ЗПР // Дефектологія. - 2009. - № 2. - С. 34-36.; 9) Унковская Е. К вопросу о развитии навыков социально-бытовой адаптации детей с нарушениями интеллекта в условиях коррекционного образования // Практ. психология и логопедия. - 2009. - № 2. - С. 63-67.; 10) 919001
74.3 Т19 Тарасов М. А. Коррекция социального и речевого развития детей 3-7 лет: планирование, лексические темы, дидактические игры / М. А. Тарасов. – М. : ТЦ "Сфера", 2005. – 192 с.; 11) Бабіч В. Соціально-побутова адаптація дітей із вадами розвитку // Дефектолог. - 2012. - № 12. - С. 33-36.; 12) Мехова А. К. Современные подходы к диагностике структуры представлений о социальных отношениях детей с ЗПР // Актуал. пробл. соврем. науки. - 2011. - № 2. - С. 90-94.; 13) 964730
60.5 Р83 Руденко А. М. Социальная реабилитация : учеб. пособие для вузов / А. М. Руденко, С. И. Самыгин. – М. : Наука-Спектр : Дашков и К, 2012. – 320 с. – Из содерж.: Социальная реабилитация умственно отсталых детей с ЗПР. - С. 138-181.; 14)
965191 57.33 Л57 Лильин Е. Т. Детская реабилитология : учеб. пособие для системы послевузовского проф. образования врачей / Е. Т. Лильин, В. А. Доскин. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Литтерра, 2011. – 640 с. – Из содерж.: Принципы социокультурной реабилитации детей с ограниченными возможностями. - С. 62-104 ; Некоторые направления социальной реабилитации и адаптации детей с ограниченными возможностями. - С. 509-531. та ін.
Дата: 04.10.2016
Имя: Вік2-зх
Вопрос: Тема: «Управління інноваційної діяльності заклада позашкільної освіти дітей в Україні»
Вопрос: Тема: «Управління інноваційної діяльності заклада позашкільної освіти дітей в Україні»
Ответ Доброго дня! Пропонуємо наступний матеріал по Вашій темі: 1). Вербицький В. Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів / В. Вербицький // Рідна школа. – 2008. – № 1-2. – С. 28-36. – Бібліогр.: 11 назв.
2). Тихенко Л. Пересувний позашкільний навчальний заклад - інноваційна форма роботи з дітьми та учнівською молоддю сільської місцевості / Л. Тихенко // Рідна школа. – 2008. – № 7-8. – С. 48-49. 3). Вербицький В. Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький // Рідна школа. – 2009. – № 8-9. – С. 28-32. 4). 853172 74.200.5 С91 Сущенко Т. І. Управління позашкільним педагогічним процесом / Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : [б. в.], 1994. – 82 с. 5). Вербицький В. Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький // Рідна школа. – 2012. – № 4-5. – С. 59-63. 6). Науменко Р. Державне регулювання позашкільної освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні / Р. Науменко // Рідна школа. – 2010. – № 10. – С. 24-28. 7). 966677 74.200 П47 Позашкільна освіта: управлінський аспект : (із досвіду роботи управлінців провідних позашкільних навчальних закладів міста Запоріжжя) / Департамент освіти і науки, молоді та спорту Запоріз. міськ. ради, Інформ.-аналіт. метод. центр ; [відп. за вип. І. Я. Крайній]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2012. – 200 с. 8). 971289 74.200.5 И66 Інноваційна діяльність педагогів позашкільних навчальних закладів : (із досвіду роботи керівників гуртків позашкіл. навч. закладів міста Запоріжжя) / Департамент освіти і науки, молоді та спорту Запоріз. міськради, Інформ.-аналіт. метод. центр ; [укладач Зубова І. О. ; за ред. Романчук Р. О. ; відп. за вип. І. Я. Крайній]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2013. – 180 с. 9). Красняков Є. Позашкільна освіта та її місце в структурі освіти України / Є. Красняков // Віче. – 2015. – № 13. – С. 39-41.
10). 981677 74.200.5 П47 Позашкільна освіта : теоретич. і практич. аспекти розвитку : монографія : у 3 кн. / [авт.: Л. М. Бондар та ін.]. Кн. 3. – 2-ге вид., випр. – Суми : Університет. книга, 2015. – 272 с. 11). Сусахіна Л. Інноваційні педагогічні технології: актуальність використання в ПНЗ // Позашкілля. - 2014. - № 10. - С. 20-22. 12) Калініна Л. Стратегія інноваційного розвитку позашкільного навчального закладу // Дир. шк, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 76-82.
Дата: 22.09.2016
Имя: Анна Аранжій
Вопрос: Доброго дня! Які джерела можуть розкривати питання "Стан наукової розробки соціальної роботи з підготовки до професійного становлення вихованців інтернатних закладів старшого шкільного віку"? включаючи, також наукові напрацювання до Радянського періоду. Чи можливо переглянути Мері Річмонд?
Вопрос: Доброго дня! Які джерела можуть розкривати питання "Стан наукової розробки соціальної роботи з підготовки до професійного становлення вихованців інтернатних закладів старшого шкільного віку"? включаючи, також наукові напрацювання до Радянського періоду. Чи можливо переглянути Мері Річмонд?
Ответ Шановна Анно! На Ваш запит ми вже відповідали 19 верес. 2016року. Більше доповнити нема чого. Можемо запропонувати Вам провести пошук самостійно. Для цього треба прийти до бібліотеки і переглянути літописи газетних та журнальних статей, педагогічну періодику, можливо і доповните нашу відповідь. Бажаємо успіху.