Психологія (298)
Дата: 27.01.2017
Имя: Инна
Вопрос: Робота психолога з соціальної адаптації дітей з психічними розладами
Вопрос: Робота психолога з соціальної адаптації дітей з психічними розладами
Ответ Доброго дня, Інно! Пропонуємо такі джерела: 1) 972107 74.200 П32 Підготовка учнів інтернатних закладів до життєдіяльності у відкритому суспільстві : навч.-метод. посіб. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання ; [авт. кол. Канішевська Л. В. та ін.]. – К. : [Імекс-ЛТД], 2013. – 336 с.; 2)
932525 88.8 П86 Психологическое и социальное сопровождение больных детей и детей-инвалидов : [учеб. пособие для вузов] / под ред. С. М. Безух, С. С. Лебедевой. – СПб. : Речь, 2007. – 112 с.; 3) Ф77351 88.48 Ш63 Шипицына, Л. М.
"Необучаемый" ребенок в семье и обществе : социализация детей с нарушением интеллекта / Л. М. Шипицына. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – СПб. : Речь, 2005. – 480 с.; 4) Коновалова Е. Ю. Условия и механизмы социализации детей с ограниченными возможностями здоровья, обучающихся на дома // Воспитание школьников. - 2012. - № 9. - С. 17-21.; 5) Лаврова Г. Основные психолого-педагогические рекомендации по организации социально-личностного развития детей с ограниченными возможностями здоровья // Дошк. освіта. - 2012. - № 2. - С. 32-41.; 6) Ланіна В. Психологічний супровід дітей із ЗПР // Психолог дошкілля. - 2013. - № 11. - С. 22-26.; 7) Коляда Г. Методи соціально-психологічної допомоги дітям з розладами зі спектру аутизму // Вісник / Київ. ін-т бізнесу та технологій. - 2012. - Вип. 1. - С. 95-96.; 8) 965199 88.5
П86 Психология инвалидности : хрестоматия : учеб. пособие / сост. О. В. Краснова ; Рос. акад. образования, Моск. психол.-соц. ин-т. – М. ; Воронеж : [МПСИ : МОДЭК], 2011. – 352 с. – Из содерж.: Психологическое консультирование детей с ограничениями здоровья и их родителей / И. Н. Галасюк. - С. 221-229.; 9) Димитренко А. В. Технологии работы с детьми с умственной отсталостью // Соц. работа. - 2014. - № 8. - С. 57-62.; 10) Бабіч В. Соціально-побутова адаптація дітей із вадами розвитку // Дефектолог. - 2012. - № 12. - С. 33-36.; 11) 964730 60.5 Р83 Руденко, А. М. Социальная реабилитация : учеб. пособие для вузов / А. М. Руденко, С. И. Самыгин. – М. : Наука-Спектр : Дашков и К, 2012. – 320 с. – Из содерж.: Социальная реабилитация умственно отсталых детей с задержкой психического развития. - С. 138-181.; 12) 965588 60.5 С69 Социальная работа с инвалидами : учеб. пособие для вузов / под ред. Н. Ф. Басова. – М. : КНОРУС, 2012. – 400 с. – Из содерж.: Технологии социальной работы с инвалидами : [в т. ч. консультирование, адаптация]. – С. 61-103.; 13) Паншина О. Н. Сопровождение семей, воспитывающих детей-инвалидов / О. Н. Паншина, С. М. Давыдова // Вестн. психосоц. и коррекц.-реабилит. работы. - 2011. - № 1. - С. 84-90.; 14) 961178 60.5 С69 Бацман О. С. До питання адаптації осіб з інвалідністю: погляд експертів // Соціальні технології. Актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - Запоріжжя, 2011. - Вип. 50. - С. 348-354.; 15) 965191 57.33 Л57 Лильин, Е. Т. Детская реабилитология : учеб. пособие для системы послевуз. проф. образования врачей / Е. Т. Лильин, В. А. Доскин. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Литтерра, 2011. – 640 с. – Из содерж.: Некоторые направления социальной реабилитации и адаптации детей с ограниченными возможностями. - С. 509-531. та ін.
Дата: 27.01.2017
Имя: Леся
Вопрос: Добрый день! Особливості міжособистісних стосунків старшокласників
Вопрос: Добрый день! Особливості міжособистісних стосунків старшокласників
Ответ Здравствуйте, Леся! Ваша тема требует самостоятельной работы с источниками. Рекомендуем начать с таких: 1). Гора Т. Організація міжособистісної взаємодіі учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора // Рідна шк. – 2006. – № 4, квітень. – С. 12-13.; 2). Бондар О. Тренінг міжособистісної взаємодії старшокласників. Програма // Психолог. - 2015. - № 3. - (Вкладка). - (Шк. світ).; 3). Ніконова Д. В. Психологічний тренінг "Я та інші"(формування компетенцій міжособистісного спілкування у підлітків) / Д. В. Ніконова, О. С. Сьомик // Обдарована дитина. - 2012. - № 6. - С. 33-40.; 4). Глебова Т. Програма корекції спілкування старшокласників. Розвиток комунікативних здібностей та навичок // Психолог. - 2013. - № 2. - С. 22-29. - (Шк. світ).; 5). 917024 74.202 Б90 Букатов В. М. Режиссура школьного общения / В. М. Букатов, М. В. Ганькина. – К. : Шкіл. світ: Изд. Л. Галицына, 2005. – 128 с.; 6). М124886 88.8 М89 а Мудрик А. В. Общение школьников . - М. : Знание, 1987. - 76 с.; 7). 748815 88.8 А67 а Аникеева Н. П. Психологический климат в коллективе. - М. : Просвещение, 1989. - 223 с.
Дата: 27.01.2017
Имя: Мария
Вопрос: Предмет: Психология. Тема курсовой: Адаптація молодого подружжя- одна із передумов успішності його життєдіяльності.Спасибо
Вопрос: Предмет: Психология. Тема курсовой: Адаптація молодого подружжя- одна із передумов успішності його життєдіяльності.Спасибо
Ответ Доброго дня, Марія! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 941382 60.5
К70 Коряковцева О.А. Комплексная поддержка молодой семьи : учебно-метод. пособие для вузов / О.А. Коряковцева, М.И. Рожков. – М. : ВЛАДОС, 2008. – 208 с. 2). Штефан Л.А. Соціально-педагогічна підтримка молодої сім'ї / Л.А. Штефан // Вісник ЗНУ. Пед. науки. – 2009. – № 2. – С. 219-221. 3).
Ф78927 88.5 Э30 Эйдемиллер Э. Психология и психотерапия семьи / Э. Эйдемиллер, В. Юстицкис. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.; СПб. и др. : Питер, 2008. – 672 с.
4). Особенности коррекции супружеских отношений в период адаптации к семейной жизни : [бібліогр. список]. – Запорожье : ЗОУНБ им. Горького, 2011. – 50 источников. 5). Франчук Ю. Особливості соціально-психологічної адаптації молодих сімей офіцерів-прикордонників / Ю. Франчук // Психологія і суспільство. – 2012. – № 2. – С. 108-111. – Бібліогр.: 4
6). 969065 60.5 М75 Молода сім'я: проблеми та умови її становлення / Держ. центр соц. служб для молоді Держ. комітету України у справах сім'ї та молоді, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [авт. кол.: Л. В. Долинська та ін.]. – К. : [Інтас], 2003. – 184 с. 7). 964968 88.5 С28 Седракян С. А.
Социальная психология семьи / С. А. Седракян / Рос. акад. образования, Моск. психолого-социальный ин-т. – М. ; Воронеж : [МПСИ : МОДЭК], 2011. – 368 с.
8). 939372 88.5 П86 Психологія сім'ї : Навч. посібник для вузів / За заг. ред.В.М.Поліщука. – Суми : Університет. книга, 2008. – 240 с. 8).
973889 88.5 В26 Вебер П. Как решить проблемы в молодой семье, или Ё-моё, кота опять стошнило! / Патрик Вебер ; [пер. с фр. О. А. Верникович]. – М. : РИПОЛ классик, 2008. – 192 с. 9). М125362 88.5 М51 Меньшутин В. П. Помощь молодой семье : заметки психолога / В. П. Меньшутин. – М. : Мысль, 1987. – 206 с. 10). 980191 88.5 С28 Седих К. В. Психологія сім`ї : навч. посібник / К. В. Седих. – К. : Академія, 2015. – 192 с. 11). Виниченко Е. А. Проблемы молодой семьи и возможные пути их преодоления на примере школы осознаного родительства // Актуальные проблемы современной науки. - 2010. - № 6. - С. 85-89.
Дата: 21.01.2017
Имя: Ольга
Вопрос: Робота психолога з вдосконалення міжособистісних взаємин в учнівському колективі у молодшій школі. Матеріали свіжі бажано.дякую
Вопрос: Робота психолога з вдосконалення міжособистісних взаємин в учнівському колективі у молодшій школі. Матеріали свіжі бажано.дякую
Ответ Доброго дня, Ольга! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Гора Т. Організація міжособистісної взаємодіі учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора // Рідна школа. – 2006. – № 4. – С. 12-13.
2). 932638 88.8 Б70 Блонский П.П. Психология младшего школьника : Избранные психологические труды / П.П. Блонский / Под ред. А.И. Липкиной, Т.Д. Марцинковской. – М.; Воронеж : МОДЭК, 2006. – 632 с. 3). 931971
88.5 А61 Амельков А.А. Психологическая диагностика межличностного взаимодействия / А.А. Амельков. – Мозырь : Содействие, 2006. – 108 с.
4). Бр299 74.200 Ш67 Шкуричева Н.А. Формирование межличностных отношений первоклассников в адаптационный период / Н.А. Шкуричева. – М. : Чистые пруды, 2008. – 32 с. 5). Остапенко Г.С. Психологическая диагностика и психолого-педагогическое сопровождение становления личностного опыта младших школьников / Г.С. Остапенко, Г.В. Самусева // Мир психологии. – 2008. – № 2. – С.167-171. 6). 941583 88.8 Р31 Реан А.А. Социальная педагогическая психология / А.А. Реан, Я.Л. Коломинский. – [2-е изд., доп. и перераб.]. – СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК, 2008. – 540 с.
7). 952857 88.8 А92 Атемасова О. А. Практична психологія у початковій школі / О. А. Атемасова. – [Х.] : Ранок. – 160 с. – (іл.). 8). 381444
88.8 К61 Коломинский Я. Л. Психология детского коллектива : система лич. взаимоотношений / Я. Л. Коломинский. – 2-е изд., доп. и перераб. – Минск : Нар. асвета, 1984. – 239 с. 9). Ф71632 88.5 К91 Куницына В. Н.
Межличностное общение : учебник для вузов / В. Н. Куницына, Н. В. Казаринова, В. М. Погольша. – СПб. ; М. ; Х. ; Минск : Питер, 2001. – 544 с.
10). Ф80493 88.4 Г94 Особливості оптимізації комунікативних очікувань першокласників // Гуманістичний потенціал педагогічної комунікації : наук.-метод. посібник для вчителів / [авт. кол. : Мусатов С. О., Зливков В. Л., Хомутиннікова Н. Н.] ; акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. – К. : Пед. думка, 2008. - С. 80-89. 11). 980210 88.8 Т45 Тітов І. Г. Особистісне становлення дитини. Суб'єктний вимір : монографія / Іван Тітов, Ольга Кравченко, Людмила Москаленко ; за ред. І. Г. Тітова. – К. : Академія, 2015. – 152 с. 12). Фархутдінова Ю. Спільна діяльність як чинник розвитку особистості : [психологія груп дітей молодшого шкільного віку] // Соц. психологія. - 2008. - № 4. - С. 111-121. 13). Добрянська І. Формування груп у молодшому шкільному віці // Психолог. - 2007. - № 13-15. - С. 79-83.
14). Соловйова Н. Розвиток навичок взаємодії : [розвиток комунікативних умінь учнів 3-4-х кл.] // Психолог. - 2012. - № 6. - С. 15-21.
Дата: 11.01.2017
Имя: Ольга
Вопрос: Соціально-психологічна специфіка управління при різних стилях керівництва
Вопрос: Соціально-психологічна специфіка управління при різних стилях керівництва
Ответ Шановна Ольго! До вашої теми пропонуємо таку літературу: 1). Гнєзділова, С. П. Оптимізація стилю керівництва військового керівника в умовах реформування суспільства / С. П. Гнєзділова // Держава та регіони. Серія: Державне управління.. – 2011. – № 1. – С. 15-20. – Бібліогр.: 18 назв; 2). Вініченко, І.І. Сутність та теоретичні основи стилю управління / І.І. Вініченко, К.М. Дідур // Агросвіт. – 2011. – № 21. – С. 28-32. – Бібліогр.: 9 назв; 3). М152476 65.524 Н62 Никифорова, Н. А. Краткий курс по управлению персоналом / Н. А. Никифорова. – 4-е изд., стер. – М. : Окей-книга, 2012. – 128 с.; 4). Ф84225 88.5 Х69 Ходаківський Є. І. Психологія управління : підруч. для внз / Є. І. Ходаківський, Ю. В. Богоявленська, Т. П. Грабар. - К., 2015. - С. 201-320: Основи соціоінтеграції: (соціонічні моделі (соціотипи) особистості; менеджмент соціонічний); 5). Психология стилей управления : последствия или возможности? // Директор школи. Україна. - 2010. - № 9. - С. 19-23; 6). Орехівський Г. А. Трудоголізм як феномен адиктивного управління / Г. А. Орехівський, В. Г. Орехівський // Агроінком. - 2010. - № 4-6. - С. 73-76; 7). 947586 88.5 С69 Управленческая деятельность // Социальная психология : учеб. для вузов / под ред. А. М. Столяренко. - М., 2009. - С. 420-433; 8). Реуцкий М. В. Феноменология стилей руководства (по классификации Е. Туник): гендерный и комбинаторный аспекты // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология. - 2008. - № 10. - С. 13-18; 9). Лавриненко В. Пять функций руководства: (стиль руководства) // Менеджмент і менеджер. - 2008. - № 2. - С. 15-23; 10). Кочеткова А. Логика авторитаризма : (психология управления) // Менеджмент і менеджер. - 2007. - № 11. - С. 25-34; 11). 939997 65.050.010 Т82 Туленко М. В. Сучасні теорії менеджменту : навч. посіб. для вузів. - К., 2007. - С. 235-240 : Фред Фідлер і концепція ситуаційного керівництва; С. 240-247 : Роберт Блейк і Джейн Мутон та управлінська сітка стилів керівництва; 12). Трофімов А. Соціально-психологічні чинники функціонування керівної ланки // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Соціологія. Психологія...-2006. - № 24-25. - С. 99-101; 13). Михайлов Г.С. Совершенствование стиля управленческой деятельности // Журнал прикл. психологии. - 2002. - № 1. - С. 2-11. - Библиогр.: 32 назв.