Психологія (298)
Дата: 23.02.2017
Имя: Татьяна
Вопрос: Доброе утро! Сможете ли Вы мне помочь в поиске литературы по теме: " Формування комунікативних навичок у розумово відсталих дітей" ? Спасибо
Вопрос: Доброе утро! Сможете ли Вы мне помочь в поиске литературы по теме: " Формування комунікативних навичок у розумово відсталих дітей" ? Спасибо
Ответ Доброго ранку, Тетяно! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 939975 88.4 С38 Синьов, В. М. Психологія розумово відсталої дитини : підруч. / В. М. Синьов, М. П. Матвєєва, О. П. Хохліна. – К. : Знання, 2008. – 360 с. – Бібліогр.: с.358-359 (43 назв.).; 2). 920525 74.3 С29 Селевко, Г. К. Технологии воспитания и обучения детей с проблемами / Г. К. Селевко. – М. : НИИ шк. технологий, 2005. – 142 с.; 3). Москоленко Н. В. Круг общения и формирование правильных взаимоотношений с окружающими умственно отсталых детей и детей, оставшихся без попечения родителей / Н. В. Москоленко // Дефектология. - 1991. - № 6. - С. 41-46.; 4). Коваль А. Розвиток мовленевої компетентності дітей : [з інтелектуальними недоліками] // Дефектолог. - 2014. - № 10. - С. 20-22.; 5). 985812 74.3 К61 Колишкін О. В. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушенням спілкування та поведінки : [аутизм] // Колишкін О. В. Вступ до спеціальності "Корекційна освіта" : навч. посіб. для внз. - Суми, 2016. - С. 184-199.; 6). 957094 88 С91 Ковтун Р. А. Особливості програми сімейно центрованої допомоги дітям із синдромом Дауна щодо розвитку в них комунікативних здібностей // Сучасна психологія: актуальні проблеми й тенденції розвитку : матеріали Міжрегіон. наук.-практ. конф., 28 січня 2011 р. / Клас. приват. ун-т; [чл. редкол. : Огаренко В. М. та ін.]. – Запоріжжя : [КПУ], 2011. – С. 105-107.; 7). Біда С. Психологічний супровід дітей, які потребують корекції у спілкуванні // Психолог дошк. - 2014. - № 5. - С. 8-14. - Бібліогр.: 6 назв.; 8). Тригук О. Розвиток комунікативної компетентності. Корекційна програма для підлітків // Психолог. - 2011. - № 2. - (Вкладка).
Дата: 02.02.2017
Имя: Галина
Вопрос: 1Психологічні детермінанти успішності навчальної діяльності: креативність та інноваційність у початковій школі
Вопрос: 1Психологічні детермінанти успішності навчальної діяльності: креативність та інноваційність у початковій школі
Ответ Доброго дня, Галино! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Дайнеко, Н. Розвиток креативності школярів / Н. Дайнеко // Директор школи. Україна. – 2008. – № 6. – С. 37-40.; 2). Яголковский, С. Р. Психологические детерминанты успешности учебной деятельности: креативность и инновационность / С. Р. Яголковский // Психология и школа. – 2013. – № 1. – С. 40-53. – Библиогр.: 48 назв.; 3). Пищулина, Л. В. Диагностический комплекс и программа развития креативной личности младшего школьника / Л. В. Пищулина, Н. М. Швалева // Психология и школа. – 2013. – № 2. – С. 3-65. – Библиогр.: 33 назв.; 4). Андрієць, О.
Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар // Рідна школа. – 2015. – № 7-8. – С. 20-31. – Бібліогр.: 12 назв.; 5). Фурман, А. В. Інноваційна система модульно-розвивального навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми) / А. В. Фурман, З. Шляхова // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 167-177. – Бібліогр.: 45 назв.; 6). Федосєєв, С. Е. Особливості динаміки мотивації досягнення успіху протягом усього періоду навчання в школі / С. Е. Федосєєв // Вісн. ЗНУ. Пед. науки. – 2009. – № 2. – С. 201-205.; 7). 912535 88.5 М80 Морозов А. В. Мотивация познания, обучения и творчества // Морозов А. В., Чернилевский Д. В. Креативная педагогика и психология : учеб. пособие. - М., 2004. - С. 170-180.; 8). Ожиганова Г. В. Диагностика и формирование креативности у детей в процессе учебной деятельности // Психол. журн. - 2001. - Т. 22, № 2. - С. 75-86.; 9). Барабаш, Л. В. Формування творчих здібностей молодших учнів через проведення колективних творчих справ / Л. В. Барабаш // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – № 9. – С. 71-73.; 10). 974596 74.58 П24 Скірко, Г. З. Упровадження інноваційної моделі навчання молодших школярів у систему роботи сучасної школи / Г. З. Скірко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класичний приватний ун-т; [голов. ред Сущенко Т. І.; редкол.: Бочелюк В. Й. [та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2014.- Вип. № 36 (89). – С. 520-527. – Бібліогр.: 7 назв.
Дата: 29.01.2017
Имя: Анна
Вопрос: Развитие познавательных способностей в раннем возрасте.
Вопрос: Развитие познавательных способностей в раннем возрасте.
Ответ Добрый день, Анна! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 914058
74.1 П36 Пичугина Н.О. Дошкольная педагогика : конспект лекций / Н.О. Пичугина, Г.А. Айдашева, С.В. Ассаулова. – Ростов н/Д. : Феникс, 2004. – 384 с. 2). 926950 88.8 Б24 Баранова Э. А. Диагностика познавательного интереса у младших школьников и дошкольников / Э. А. Баранова. – СПб. : Речь, 2005. – 128 с. 3). Микитюк Н.В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н.В. Микитюк, І.С. Доренко, . Щурук // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – № 1. – С. 30-42. 4). 819103 88.8
Г15 Галигузова Л. Н. Ступени общения: от года до семи лет / Л. Н. Галигузова, Е. О. Смирнова. – М. : Просвещение, 1992. – 143 с. 5). Ф83467 88.8
Г54 Глинка Г. А. Учусь думать, правильно говорить, интересно рассказывать : мой дом, природа / Г. А. Глинка. – СПб. ; М. : Нева : Олма-Пресс, 2003. – 154 с. 6). 980184 88.8 П12 Павелків Р. В. Дитяча психологія : підручник / Роман Павелків, Олена Цигипало. – Вид. 2-ге, випр. – К. : Академвидав, 2015. – 400 с. 7). Рибальченко А. Розвиток пізнавальних процесів і здібностей дітей третього року життя. Корекційно-розвивальна програма // Психолог дошкілля. - 2014. - № 5. - С. 39-50. 8). Чувасова Ю. Розвиток пізнавальної активності дошкільнят // Психолог дошкілля. - 2011. - № 8. - С. 6-13. 9). Лейник Н. Стимулювання розвитку пізнавальної активності дітей // Психолог дошкілля. - 2011. - № 4. - С. 28-32. 10). Павленко И. Н. Особенности познавательного развития "домашних" детей и детей, посещающих детский сад // Журн. прикл. псиологии. - 2005. - № 2-3. - С. 55-61.
Дата: 28.01.2017
Имя: Елена
Вопрос: Вольові якості особистості та шляхи їх формування
Вопрос: Вольові якості особистості та шляхи їх формування
Ответ Доброго дня, Елена! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 898702 88.8
Д76 Дружинин В. Е. Психология эмоций, чувств, воли / В. Е. Дружинин. – М. : ТЦ "Сфера", 2003. – 96 с. 2). 917456 88.3 Н62 Никиреев Е.М.
Психологические особенности направленности личности : учеб. пособие / Е.М. Никиреев. – М. : Московский психолого-социальный институт, 2005. – 72 с.
3). 922915 88 С30 Семенова А.В. Основи психології і педагогіки : навч. посібник / А.В. Семенова, Р.С. Гурін, Т.Ю. Осипова. – К. : Знання, 2006. – 320 с. 4). 913878 88.3 М15 Макарова Л.Л. Загальна психологія : навч. посібник для вузів / Л.Л. Макарова, В.М. Синельніков. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 200 с. 5). 932800 88.3 Д75 Дрозденко К.С.
Загальна психологія в практичному вимірі : Підручник для вузів / К.С. Дрозденко. – К. : ВД "Професіонал", 2007. – 608 с. 6). 933948 88.3
Б24 Барабанщикова Т.А. Психологические методики изучения личности : Практикум / Т.А. Барабанщикова, А.Н. Рыжкова. – М. : Ось-89, 2007. – 304 с.
7). М149856 88.3 П97 Пэйо Ж. Воспитание воли : [Репринт. изд.] / Ж. Пэйо. – Минск : Беларуская Энцыклапедыя, 2004. – 288 с. 8). Кравцов Г.Г.
Волевая сфера личности: культурно-исторический аспект / Г.Г. Кравцов // Мир психологии. – 2007. – № 3. – С. 70-81. – Библиогр.: 7 назв. 9). Кф736
88.3 В23 Ващенко Г. Виховання волі і характеру / Г. Ващенко / Спілка Української Молоді, Частина перша : Психологія волі і характеру. – Лондон : С.У.М., 1952. – 256 с. 10). Кф1091 88.3 В23 Ващенко Г. Виховання волі і характеру / Г. Ващенко / Спілка Української Молоді, Частина друга : Педагогічна. – Боффало; Мюнхен : С.У.М., 1957. – 272 с. 11). Ф79721
88.3 И46 Ильин Е. П. Психология воли / Е. П. Ильин. – 2-е изд. перераб. и доп. – М. ; СПб. [и др.] : Питер, 2009. – 368 с.
12). Ковтун Н. М. Воля як основа виховання соціальної активності особистості: соціально-філософський аналіз / Н. М. Ковтун // Гуманітар. вісн. ЗДІА. – 2014. – Вип. 56. – С. 118-127. – Бібліогр.: 12 назв. 13). Ф84470
88.3 М99 М'ясоїд П. А. Воля / П. А. М'ясоїд // М'ясоїд П. А. Курс загальної психології : підручник / М'ясоїд П. А..- К. : Алерта. – 2013.- Т. 2. – С. 379-428. 14). Євтушевська Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів / Н. Євтушевська // Рідна школа. – 2010. – № 3. – С. 67-69. – Бібліогр.: 3 назв.
Дата: 27.01.2017
Имя: Анастасия
Вопрос: Помогите с новой литературой к теме:Психосоматические расстройства. Эмоциональный стресс и расстройства адаптации у детей и подростков. Только на укр.язіке. Спасибо
Вопрос: Помогите с новой литературой к теме:Психосоматические расстройства. Эмоциональный стресс и расстройства адаптации у детей и подростков. Только на укр.язіке. Спасибо
Ответ Здравствуйте, Анастасия! В рамках вашего запроса можем предложить такие источники (начиная с 2010 года): 1) 981496 88.4 Н64 Никоненко, Ю. П. Психологія хворої людини // Никоненко Ю. П. Клінічна психологія : навч. посіб. / Никоненко Ю. П. - К. : [КНТ]. – 2016. – С. 182-268. (по психосоматике подходит только этот источник); 2) Зайцева, К. А. Стресостійкість у сучасній гігієнічній концепції індивідуального здоров`я молоді: методологічний огляд / К. А. Зайцева // Довкілля та здоров’я. – 2011. – № 1. – С. 72-76.; 3) Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості : [антистрес-тренінг] / Т. А. Ткачук // Практ. психологія та соц. робота. – 2012. – № 6. – С. 63-67.; 4) Подкоритова, Л. О. Навчальний тренінг "Прийоми психологічної самодопомоги" / Л. О. Подкоритова // Практ. психологія та соц. робота. – 2014. – № 12. – С. 29-43.; 5) Литвин, І. Ізотерапія в роботі з дітьми які зазнали впливу стресогенних подій / І. Литвин // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2015. – № 11. – С. 18-22.; 6) Мойзріст, О. Дитяча істерика: чому виникає і як подолати / О. Мойзріст // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2015. – № 11. – С. 31-35.; 7) Худякова Н. Профілактика негативних наслідків стресу в дітей // Психолог дошкілля. - 2015. - № 9. - С. 9-12.; 8) Карпінська М. Зняття психологічного напруження в дітей // Почат. освіта. - 2015. - № 3. - С. 41-42.; 9) Сікаленко Р. Посттравматичний стресовий розлад очима підлітків // Соц. педагог. - 2014. - № 12. - С. 9-14.; 10) Гірко Д. Профілактика стресових станів. Використання рухових вправ у початковій школі // Соц. педагог. - 2014. - № 4. - С. 21-25.; 11) 963347 74.58 С88 Плахотник В. Ю. Стрес у підлітків // Студентське самоврядування: досвід, проблеми, перспективи розвитку : зб. тез і ст. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Запоріз. держ. інженерна академія ; [редкол. : В. С. Калюжний (відп. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : ЗДІА, 2012. – С. 191-194.; 12) Ларіонова О. Як уникнути стресу. Соціально-психологічний тренінг // Психолог. - 2012. - № 8. - С. 12-26.; 13) Галіцина Л. Стратегії поведінки під час стресу // Управління освітою. - 2012. - № 4. - С. 2-6.; 14) Єфремов К. Стрес - первісний, цивілізований, шкільний // Шкіл. світ. - 2010. - № 7. - С. 1, 3-7.