Педагогіка (353)
Дата: 20.02.2017
Имя: Лена
Вопрос: Мне нужны материалы, в которых указаны формулы и таблицы по управлению персоналом в школе или вообще в сфере образования, чтоб понять как это все анализировать. Спасибо
Вопрос: Мне нужны материалы, в которых указаны формулы и таблицы по управлению персоналом в школе или вообще в сфере образования, чтоб понять как это все анализировать. Спасибо
Ответ Добрий день, Лена! Мы предлагаем Вам список литературы, в котором, надеемся, Вы найдете необходимую Вам информацию: 1). 903382 74.204 Н34 Наука управління загальноосвітнім навчальним закладом : підруч. / Т. М. Десятов, О. М. Коберник, Б. Л. Тевлін, Н. М. Чепурна. – Х. : Основа, 2003. – 240 с.; 2). 928668 74.04(0) Х93 Хриков Є.М. Управління навчальним закладом : навч. посібник для вузів / Є. М. Хриков. – К. : Знання, 2006. – 368 с.; 3). Пономарева Г. М. Анализ результатов управленческой деятельности школы как функция образовательного менеджмента / Г. М. Пономарева // Школьные технологии. – 2013. – № 3. – С. 34-45.; 4). 847242 74.204 Т66 а Третяков П. И. Управление школой по результатам: Практика педагог. менеджмента. - М. : Ноавя школа. 1997. - 284 с.; 5). 965135 74.204 П64 Поташник М. М.
Эксклюзивные аспекты управления школой : пособие для руководителей образовательных учреждений и их заместителей / М. М. Поташник. – М. : Педагогическое общество России, 2011. – 320 с.; 6). Григораш В. В. Оцінювання в управлінській діяльності // Управління шк. - 2010. - № 13. - С. 16-1-16-16 (Вкладка "Метод. банкъ" - № 50).
Дата: 12.02.2017
Имя: алена
Вопрос: 1Педагогические взгляды Роберт Оуен Роберт Штейнер Мария Монтессори Овид Дехроли
Вопрос: 1Педагогические взгляды Роберт Оуен Роберт Штейнер Мария Монтессори Овид Дехроли
Ответ Добрый день, Алёна! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 975420 74.03
С42 Скільський Д. Історія зарубіжної педагогіки : посібник / Дмитро Скільський. – К. : Смолоскип, 2011. – 376 с. 2). 902036 74.03 И 90 История педагогики и образования. От зарождения воспитания в первобытном обществе до конца ХХ в. : учеб. пособие для пед. учеб. заведений / под ред. А.И. Пискунова. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : ТЦ Сфера, 2004. – 510 с .
3). 864687 74.03(0) Д 42 Джуринский А. Н. История зарубежной педагогики : учеб. пособие. - М. : Форум-Инфа-М, 1998. - 268 с. 4). М13512 66.02 А66 Анекштейн А. Роберт Оуэн. Его жизнь, учение и деятельность / А. Анекштейн. – М. : Соцэкгиз, 1937. – 287 с. 5). 252066 74.03 П24 Педагогические идеи Роберта Оуэна : Избр. отрывки из сочинений Р. Оуэна / со вступ. очерком проф. А. Анекштейна (Арк. А-на) ; [ред. С. А. Фрумов]. – М. : Учпедгиз, 1940. – 264 с. 6). 976198 74.202 В16 Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції, 21 жовтня 2014 року, Київ / М-во освіти і науки України [та ін. ; за заг. ред. В. Б. Халамендик]. – К. ; Запоріжжя : [Дике поле], 2015. – 220 с. 7). Помелов В. Б. Вальдорфская педагогика Рудольфа Штейнера / В. Б. Помелов // Педагогика. – 2011. – № 3. – С. 106-115. 8). 948568 86.3 Ш88 Рудольф Штейнер / [авт.-сост. Грицанов А. А.]. – Минск : Книжный Дом, 2009. – 576 с. 9). 891413 74.204 С65 Сорокова М.Г. Система М. Монтессори. Теория и практика : учеб. пособие для пед.вузов / М.Г. Сорокова. – Москва : Академия, 2003. – 384 с. 10). Сорокова М. Г. Развитие и применение идей М. Монтессори в современном мире // Школ. технологии. - 2003. - № 6. - С. 74-83. 11). Плеханов А. Овид Декроли и его метод : [о наследии бельг. педагога] // Дошк. воспитание. - 1991. - № 11. С. 47-51. 12). Дюбрек Ф. Портрет педагога Жан-Овид Декроли (1871-1932) // Перспективы. - 1993. - № 3. - С. 144-168.
Дата: 11.02.2017
Имя: Катерина
Вопрос: Шляхи виявлення та подолання стертоі форми дизартріі у літей
Вопрос: Шляхи виявлення та подолання стертоі форми дизартріі у літей
Ответ Доброго дня, Катерина! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 901724
74.3 П18 Парамонова Л.Г. Логопедия для всех / Л.Г. Парамонова. – 2-е изд. – М.;СПб. и др. : Питер, 2004. – 349 с. 2). 915560 74.3 Ф71 Флерова Ж.М. Логопедия / Ж.М. Флерова. – 2-е изд. – Ростов н/Д : Феникс, 2004. – 320 с. 3. 940089 74.3 Х91 Хрестоматія з логопедії : Історичні аспекти. Дислалія. Дизартрія. Ринолалія.: Навч. посібник / За заг. ред. М.К. Шеремет, І.В.Мартиненко. – 2-е вид., змінене і доп. – К. : КНТ, 2008. – 380 с. 4). 943944 74.3 В48 Винарская Е. Н. Дизартрия / Е. Н. Винарская. – М. : АСТ: Астрель: Транзиткнига, 2005. – 144 с. 5). 943945 74.3 А87 Архипова Е. Ф.
Логопедический массаж при дизартрии / Е. Ф. Архипова. – М.; Владимир : АСТ: Астрель: ВКТ, 2008. – 128 с. – (ил.). 6). 955900 74.3
Л69 Логопедія : підручник / за ред. М. К. Шеремет ; М-во освіти і науки України. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Слово, 2010. – 672 с.
7). 964597 88.4 Л69 Логопатопсихология : учебное пособие для студентов / под ред. Р. И. Лалаевой, С. Н. Шаховской. – М. : ВЛАДОС, 2011. – 464 с. 8). Диль-Костіна Н. Виявлення вад та корекція мовлення у дітей із дизартрією // Дефектологія. – 2005. - № 4. – С. 38-40. 9). Диль-Костіна Н. Особливості логопедичної роботи з усунення дизартричних порушень // Дефектологія. – 2007. - № 2. – С. 27-31. 10). Паханова Н. Діагностика мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією // Дефектологія. – 2006. - № 4. – С. 44-46.
Дата: 21.01.2017
Имя: Алиса
Вопрос: нужна свежая информация по теме психологии:особливостi креативностi молодших школярiв в залежностi вiд шкiльноi успiшност
Вопрос: нужна свежая информация по теме психологии:особливостi креативностi молодших школярiв в залежностi вiд шкiльноi успiшност
Ответ Добрый день, Алиса! Предлагаем Вам следующие источники: 1). 912535 88.5
М80 Морозов А.В. Креативная педагогика и психология : учеб. пособие для вузов / А.В. Морозов, Д.В. Чернилевский. – М. : Традиция: Академический Прект, 2004. – 560 с. 2). Дайнеко Н. Розвиток креативності школярів / Н. Дайнеко // Директор школи. Україна.. – 2008. – № 6. – С. 37-40.
3). Подорожна І.В. Педагогічний аспект поняття креативність та його структура / І.В. Подорожна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2008. – № 4. – С. 33-37. 4). И34214 74.261.7 Д13 Давиденко А.О.
Навчання креативного читання та письма / А.О. Давиденко, І.І. Бекреньова. – Х. : Основа, 2009. – 128 с. – Б-ка журн. "Англійська мова та література" ; Вип. 5(77). 5). Ф80763 88.4 И46 Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е. П. Ильин. – М. ; СПб. [и др.] : Питер, 2011. – 448 с. 6). Бр1270 74.202 К63 Комаровська О. А. Управлінська діяльність керівників навчальних закладів щодо подолання неуспішності в початковій школі / О. А. Комаровська, Н. І. Лапенкова. – Запоріжжя : ЛІПС, 2010. – 48 с.
7). Авдєєва І. М. Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів / І. М. Авдєєва // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 2. – С. 1-7. – Бібліогр.: 15 назв. 8). Яголковский С. Р.
Психологические детерминанты успешности учебной деятельности: креативность и инновационность / С. Р. Яголковский // Психология и школа. – 2013. – № 1. – С. 40-53. – Библиогр.: 48 назв. 9). Пищулина Л. В. Диагностический комплекс и программа развития креативной личности младшего школьника / Л. В. Пищулина, Н. М. Швалева // Психология и школа. – 2013. – № 2. – С. 3-65. – Библиогр.: 33 назв. 10). Сидоренко О. Б. Відповідальність як фактор підвищення навчальних досягнень у молодших школярів / О. Б. Сидоренко // Гілея. – 2014. – № 12 (91). – С. 323-329.
11). Располова Т. В. Розвиток креативного мислення учнів молодших класів за допомогою дидактичної гри // Початк. навчання та виховання. - 2011. - № 16-18. - С. 2-11. 12). Хомуха О. Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості // Завуч. - 2016. - № 2. - С. 4-14. 13). Миронюк С. Подолання причин неуспішності в учнів молодших класів // Завуч. - 2014. - № 6. - С. 2-24. - (вкладка). 14). Діброва А. Розвиток креативності на різних етапах навчання. Психологічні особливості // Психолог. - 2015. - № 7-8. - С. 4-11.
Дата: 16.01.2017
Имя: Анастасія
Вопрос: Ознайомлення дітей дошкільного віку з художнім матеріалом з образотворчої діяльності. Дякую!!!!
Вопрос: Ознайомлення дітей дошкільного віку з художнім матеріалом з образотворчої діяльності. Дякую!!!!
Ответ Доброго дня, Анастасія! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 899751
74.1 П14 Паламарчук Л.Н. Формирование художественно-эстетической компетенции детей дошкольного возраста / Л.Н. Паламарчук. – Запорожье : ООО "ЛИПС.Лтд", 2003. – 112 с. – (ил.). 2). Духновська О. Перші кроки до мистецтва: перспективно-тематичне планування занять з образотворчої діяльності : [молодша група] / О. Духовська, Л. Шуляк // Дит. садок. - 2011. - № 12. - С. 11-19. 3). Погодина С. Художественные техники. Монотипия, диатипия, акватипия, акватушь, кляксография / С. Погодина // Дошкол. воспитание. – 2011. – № 3. - С. 53-62. 4). 928244 74.1 К63 Комарова Т.С.
Эстетическая развивающая среда в ДОУ : учебно-метод. пособие / Т.С. Комарова, О.Ю. Филлипс. – М. : Педагогическое общество России, 2005. – 128 с.
5). Бр 85.1 М64 Мирошник В. А. Первое знакомство с искусством / В. А. Мирошник. – М. : Юный художник. – 32 с. – (ил.). – Б-чка "Юного художника" ; № 5, 2005, Советы начинающим. 6). 953646 74.1 О-23 Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі : підручник ; Г. В. Сухорукова [та ін.]. – К. : Слово, 2010. – 376 с. 7). 967420 74.1 Ш95 Шульга Л. М. Барвиста радість : розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання ; Людмила Шульга. – Вид. 2-ге, випр. й доповнене. – Запоріжжя : ЛІПС. – 336 с. – (іл.). – Бібліотека вихователя дошкільного навчального закладу, Дошкілля ХХІ. – Бібліогр.: с. 326 (16 назв). 8). Нечаєва Л.В. Виховуємо творчу особистість: Методичні рекомендації щодо організації роботи з фарбами / Л.В. Нечаєва // Дошкіл. навч. заклад. – 2015. – № 9 (105). – С. 38-40. 9). Половіна О. Педагогічний супровід образотворчої діяльності дітей: розширюємо можливості, збагачуємо досвід / О. Половіна // Вихователь-методист дошкіл. закладу. – 2016. – № 9. – С. 45-50. 10). Образотворення без штампів і обмежень // Дит. садок. - 2010. - № 27. - Спецвип. 11). Сірченко Л. Матеріали та обладнання для образотворчості: вимоги і поради // Дошк. виховання. - 2005. - № 5. - С. 8-10. 12). Комарова Т. Детское изобразительное творчество: что под этим следует понимать? // Дошк. воспитание. - 2005. - № 2. - С. 80-86.