Педагогіка (353)
Дата: 16.05.2017
Имя: Алина
Вопрос: Прошу еще раз помощи,только по более узкой теме: мне нужен конспект урока или внеклассного занятия для школьников средних-старших классов, где будет показан МЕТОД ПРОЕКТОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ХУДОЖЕСТВЕННО-ЭСТЕТИЧЕСКИХ НАУК. Большое спасибо)))
Вопрос: Прошу еще раз помощи,только по более узкой теме: мне нужен конспект урока или внеклассного занятия для школьников средних-старших классов, где будет показан МЕТОД ПРОЕКТОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ХУДОЖЕСТВЕННО-ЭСТЕТИЧЕСКИХ НАУК. Большое спасибо)))
Ответ Уважаемая Алина! Предлагаем Вам литературу, которая, надеемся , поможет Вам в разработке конспектов урока или внеклассного занятия: 1).
962123 74.261.84 Ч-56 Чеховська, Л. Й. Проектне навчання на уроках української літератури у середній школі : науково-метод. посібник / Л. Й. Чеховська. – Запоріжжя : [Запоріжжя], 2010. – 264 с. – Бібліогр.: с. 255-263; 2). Чохелі,І. Метод проектів як дієвий здоров`язбережувальний засіб формування активної творчої особистості на основі сценічного самовираження / І. Чохелі // Рідна школа. – 2015. – № 9-10,вересень-жовт. – С. 59-63; 3). Шепета А. Уроки гречності. Пошуково-пізнавальний проект : (виховний захід) // Історія України. - 2013. - № 4. - (Вкладка). - (Шк. світ); 4). 967436 74.200.5 П84 Олефіренко Л. Л. Використання проектних технологій та мультимедійних засобів навчання під час вивчення предметів професійно-мистецького спрямування // Професійно-мистецька школа у системі національної освіти України : матеріали II Міжнар.наук.-практ. конф., 3-5 жовтня 2-12 р. - Запоріжжя, 2012. - С. 152-154; 5). Шмагало Р. Педагогіка художньої культури як елемент культурної політики: проект і практика нового освітнього напряму // Мистецтво та освіта. - 2011. - № 1. - С. 2-5; 6). Мовчан О. Захист проекту "Уроки життя і людської долі" // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. - 2013. - № 1. - С. 36-38; 7). Бордюг Л. В. Метод проектів при викладанні шкільного курсу літератури: (укр. літ.) / Л. В. Бордюг, Т. А. Круглова // Вивчаємо укр. мову та літ. - 2010. - № 22-24. - С. 5-7; 8). Денисюк Л. Застосування проектних технологій на уроках української літератури // Укр. мова та літ. - 2010. - № 17-18. - С. 3-33. - (Шк. світ); 9). Комашко О. Застосування методів проектів під час вивчення особистості письменника // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. - 2009. - № 4. - С. 15-17; 10). Парубець В. Впровадження методу проектів у процесі вивчення української літератури // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. - 2008. - № 11. С. 24-28; 11). Уроки-майстерні: технологія і практика // Всесвіт. літ. та культура в навч. закладах України. - 2012. - № 11. - С. 16-21; 12). Сінегіна С. М. Захист проектів. Специфіка використання методу на уроках зарубіжної літератури. // Зарубіжна літ. в шк.- 2006. - №15/16. - С. 21-27; 13). Коваленко М. К. Використання пректної технології під час вивчення теми "Байка у світовій літературі" // Зарубіж. літ. в шк. - 2009. - № 22. - С. 12-21.
Дата: 14.05.2017
Имя: Алина
Вопрос: Помогите пожалуйста с литературой на тему: на тему "Метод проектів як засіб розвитку творчих здібностей учнів."
Вопрос: Помогите пожалуйста с литературой на тему: на тему "Метод проектів як засіб розвитку творчих здібностей учнів."
Ответ Добрый день, Алина! Предлагаем Вам следующие источники по Вашей теме: 1). И31014 74.261.7 О-26 Волкова А. Н. Использование творческих проектов в обучении английскому языку учащихся 9 классов средней школы / Волкова А. Н., Долгина О. А. // Волкова А. Н. Обучение иностранным языкам / Волкова А. Н., Долгина О. А.- СПб. : КАРО. – 2003. – С. 97-112.
2). Гербач Е. М. Театральный проект в обучении иностранному языку на начальном этапе / Е. М. Гербач // Иностранные языки в школе. – 2006. – № 4. – С. 51-55. 3). 915598 74.202 В68 Волобуєва Т. Б. Розвиток творчої компетентності школярів / Т. Б. Волобуєва. – Х. : Основа, 2005. – 112 с. – (іл.). 4). Белякова М. Международная проектная деятельность как способ раскрытия творческого потенциала личности ученика / М. Белякова // Иностранные языки в школе. – 2007. – № 3. – С. 79-82. 5). 939376
74.202 Т46 Тихенко Л. В. Розвиток творчих здібностей учнівської молоді в освітньо-виховній системі "Мала академія наук України" : навч.- метод. посібник / Л. В. Тихенко, С. І. Ніколаєнко. – Суми : Університет. книга, 2007. – 120 с. 6). 968020 81 М74 Гуров С. Ю. Проектний метод як засіб розвитку творчих здібностей учнів / С. Ю. Гуров, К. М. Тимофіїва // Мова. Свідомість. Концепт : зб. наук. пр. - Мелітополь, 2013. - Вип 3. - С. 193-197.
7). Бабська Л. Проект як основа творчого розвитку // Відкритий урок. - 2011. - № 12. - С. 55-64. 8). Ибр42 74.261.7 С59 Соколова Л. Н.
Проектная работа на уроках немецкого языка : литературные проекты / Л. Соколова. – М. : Чистые пруды, 2008. – 30 с. 9). Шелест Л. Ю. Організація проектної роботи через драматизацію на різних етапах навчання. Переваги проектної драми у формуванні життєвої компетентності / Л. Ю. Шелест, Т. М. Шелест // Англійська мова та література. – 2009. – № 5. – С. 11-17.
10). Корш Н. В. Метод проектів як один із засобів розвитку соціокультурної компетенції школярів / Н. В. Корш, І. А. Перекоренко // Англійська мова та література. – 2010. – № 30. – С. 2-5. 11). Ананьєва І. І. Використання різних видів проектної діяльності на уроках - розвиток творчої і талановитої особистості / І. І. Ананьєва // Англійська мова та література. – 2010. – № 36. – С. 2-5. 12). Чохелі І. Метод проектів як дієвий здоров`язбережувальний засіб формування активної творчої особистості на основі сценічного самовираження / І. Чохелі // Рідна школа. – 2015. – № 9-10. – С. 59-63.
Дата: 24.04.2017
Имя: Дарья
Вопрос: тема Соціально-педадогічна робота з обдарованими дітьми
Вопрос: тема Соціально-педадогічна робота з обдарованими дітьми
Ответ Доброго дня, Дарья! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Зотова І. Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею / І. Зотова // Рідна школа. – 2010. – № 4-5. – С. 27-29. 2). 953090 88.8 С12 Савенков А. И. Психология детской одаренности : учеб. пособие для вузов / Савенков А. И. – М. : Генезис, 2010. – 448 с. 3). 964042 88.8 С32 Сергеева Т. Ф. Система работы с одаренными детьми : теория и практика / Т. Ф. Сергеева, Н. А. Пронина, Е. В. Сечкарева. – Ростов н/Д : Феникс, 2011. – 288 с. 4). 974938 88.8 М85 Мотилько Т. Л. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей / Тетяна Мотилько, Наталія Леонова. – К. : Редакції загальнопед. газет, 2014. – 128 с. 5). 976206 60.5 Т38 Технології соціальної роботи з обдарованими дітьми та молоддю // Технології соціальної роботи : навч. посібник для внз / О. А. Агарков [та ін.].- Запоріжжя : Мотор Січ. – 2015. – С. 187-196. 6). Охріменко О. С. Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей у Німеччині / О. С. Охріменко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – № 10. – С. 34-36.
7). Прашко О. Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості / О. Прашко // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2016. – № 4-6. – С. 154-159. 8). Ліщук І. Реалізація системи роботи з обдарованими дітьми у школі в контексті проектування особистісно-розвивального змісту НВП / І. Ліщук // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2016. – № 4-6. – С. 220-226. 9). Андросович К. А. Проект інтерактивної психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованих старшокласників / К. А. Андросович // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – № 1. – С. 29-33. – Бібліогр.: 9 назв. 10). Андрієнко Н. Соціалізація обдарованих школярів. Програма "Робота соціального педагога щодо супроводу соціалізації обдарованих учнів" / Н. Андрієнко, К. Бєляєва // Соц. педагог. - 2017. - № 2. - С. 9-30. 11). Яхнова О. Розвиток соціальних здібностей обдарованих учнів // Сучасна школа України. - 2016. - № 12. - С. 19-25. 12). Корбут С. Ю. Робота соціального педагога з обдарованими дітьми в умовах гімназії // Обдарована дитина. - 2012. - № 10. - с. 9-13. 13). 966557 88.3 У93 Ушаков Д. В. Психология интеллекта и одаренности / Д. В. Ушаков / РАН, Ин-т психологии. – М. : Институт психологии РАН, 2011. – 464 с. 14) 965854 60.5
А87 Архипова С. П. Методи та технології роботи соціального педагога : навч. посібник / С. П. Архипова, Г. Я. Майборода, О. В. Тютюнник / М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К. : Слово, 2011. – 496 с.
Дата: 19.04.2017
Имя: Инна
Вопрос: Реформа освіти на поч. ХІХ ст. Розвиток науки.
Вопрос: Реформа освіти на поч. ХІХ ст. Розвиток науки.
Ответ Добрий день, Інно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Кулікова, Л. Традиції античної освіти у вітчизняних навчальних закладах XYII - першої половини XIX ст. / Л. Кулікова // Шлях освіти. – 2007. – № 3. – С. 39-45.; 2). Доманицкій, В. Къ исторіи частныхъ пансіоновъ въ Кіевской губ. въ нач. XIX ст. / В. Доманицкій // Киевская Старина : Ежемес. ист. журн. - К. : Тип. Императ. Ун-та св. Владиміра Н. Т. Корчакъ-Новицкаго. – 1901. - Т. LXXIII. – Май - Июнь. – Годъ двадцатый. - С. 450-459.; 3). 943514 74.58 П24 Друганова, О. М. Характеристика приватної освіти для хлопців та юнаків в Україні (кінця ХVІІІ - перша половина ХІХ століття) / О. М. Друганова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. праць / [гол. ред.: Сущенко Т. І. та ін.]; КЗ "Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" Запоріз. обл. ради, Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя : [Гуманітар. ун-т "ЗІДМУ"]. – 2008.- Вип. № 48. – С. 86-94. – Бібліогр.: 10 назв.; 4). 839093 63.3(4Укр) П52 Полонська-Василенко, Н. Д. Історія України : [у 2 т.] / Н. Д. Полонська-Василенко. Т. 2 : Від середини XVII століття до 1923 року. – 3-тє вид. – К. : Либідь, 1995. – 606 c.; 5). Кушнір, В. М. Розвиток середньої освіти на українських землях впродовж І половини ХІХ ст. / В. М. Кушнір // Укр. пед. журн. – 2016. – № 4. – С. 100-105. – Бібліогр.: 10 назв.; 6). 785140 74.03 Р64 Розвиток народної освіти і педагогічної думки на Україні (Х - поч. ХХ ст.) : нариси / [редкол.: М. Д. Ярмаченко (відп. ред.) та ін.]. - К., 1991. - 380 с.; 7). Дем'яненко Н. М. Педагогічна освіта в Україні першої половини ХІХ ст.: актуалізація досвіду / Н. М. Дем'яненко, І. Важинський // Вісн. КНУ ім. Т. Шевченка. Військ.-спец. науки. - 2003. - № 5-7. - С. 92-97.; 8). Соколовська Л. Колегіуми в системі освіти України : (ХVІІІ - поч. ХІХ ст.) // Рід. шк. - 2001. - № 5. - С. 67-69.; 9). Милько В. Становлення системи освіти в Україні ХІХ ст.: до історії створення Харківського, Одеського та Київського навчальних округів (1803-1839) // Історія в шк. - 2013. - № 3. - С. 15-18. - Бібліогр.: 28 назв.; 10). Ф706 37 О-95 Очерки истории школы и педагогической мысли народов СССР. ХVІІІ в. - первая половина ХІХ в. / отв. ред. М. Ф. Шабаева. - М., 1973. - 605 с.
Дата: 31.03.2017
Имя: тоня
Вопрос: Тема: особистісно - орієнтований підхід до розвитку мовлення дітей дошкільного, віку ( середня група).
Вопрос: Тема: особистісно - орієнтований підхід до розвитку мовлення дітей дошкільного, віку ( середня група).
Ответ Доброго дня, Тоня! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Білан О. Мовленнєва компетентність дошкільників: сутність та шляхи реалізації / О. Білан // Пед. думка. – 2006. – № 3. – С. 40-43. 2). 923674 74.1 К84 Крутій К.Л. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку : [Монографія] / К.Л. Крутій. – Запоріжжя : ЛІПС, 2005. – 208с. 3). 920623 74.1 У93 Ушакова О.С. Методика развития речи детей дошкольного возраста : Пособие для педагогов дошкольных учреждений / О.С. Ушакова, Е.М. Струнина. – М. : ВЛАДОС, 2004. – 288 с. 4). Базылевич Т.Ф. К индивидуализированным предикторам речевого развития дошкольника / Т.Ф. Базылевич, Т.В. Колядина // Мир психологии. – 2007. – № 4. – С.189-201. 5). 939988 74.1 Б74 Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика : теорія і методика навчання дітей рідної мови: підручник для вузів / за ред. А. М. Богуш. – К. : Вища школа, 2007. – 544 с. 6). 867608 74.1 К84 Крутій К. Л. Розвиваємо у дитини мовлення, інтелект і здібності / Катерина Крутій ; Запоріз. обл. ін-т удосконалення вчителів, Кафедра дошк.та початкової освіти. – Запоріжжя : ЛІПС, 1999. – 60 с. 7). 947728 74.1
В90 Вчимося мови та розмови, або Читаємо разом / уклад. К.Л. Крутій, Н. В. Маковецька ; Мін-во освіти і науки України, КЗ "Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" ЗОР, Кафедра дошк. освіти. – Вид. 2-е, випр. – Запоріжжя : ЛІПС, 2007. – 372 с. – (іл.). – Бібліогр.: с. 369. 8). 953266
74.1 Б74 Богуш А. Мовленнєвий розвиток дітей від народження до 7 років : монографія / Алла Богуш. – 2-е вид. – К. : Слово, 2010. – 376 с. –
9). 957103 74.1 П24 Педагогічна технологія пропедевтики добукварного періоду навчання грамоти дітей середнього дошкільного віку / М-во освіти і науки України [та ін. ; Крутій К. Л., Глєбова Г. І., Бондаренко Т. П.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2010. – 320 с. 10). 966510 74.1 Б74 Богуш А. М.
Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посібник / Алла Богуш, Надія Луцан ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – Вид. 2-ге, доп. – К. : Слово, 2012. – 304 с. 11). Розвиваємо мовлення дошкільників // Дошк. навч. заклад. - 2009. - № 7. - (Спецвипуск). 12). Конина М. Некоторые вопросы обучения детей 3-5 лет грамматически правильной речи // Дошк. воспитание. - 2008. - № 11. - С. 28-31.